Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

cholera tak tyle tych kolorów a jakie jest stopniowanie ? ja mam chyba żółte!!! :) Nowość ;) i sie zastanawiam nad zamianą .Napisz "Misz" ile kosztuje taka wymiana ? tak sobie główkuje i myśle i chyba bym sprzedałswoje a kupił orginały amorki .hmmmm myśle ,że lepiej jak jest orginał pracujący na obniżonym niż obniżony amorek na orginale :)

Wiec prosze o informacje jaki to jest koszt (bez wymiany amorków ) amorki mam od standard.

kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Witam,

przypominam iż w temacie po lewej stronie należy zaznaczać jakiego modelu dotyczy pytanie. Jeżeli nie ma na liście Twojego modelu auta to zaznacz INNE BMW, jak temat nie dotyczy samochodu to zaznacz OT.

 

Edytuj post - w górnym prawym rogu Twojego postu jest ikona zmień.

Radzę zmienić bo będzie ostrzeżenie.

 

Pozdro – Krzysiek.

BMW E84 2.8iX

BMW E31 840Ci M60B40

BMW Klub Polska

Opublikowano

Krzysiek 525tds,

 

Nie wściekaj się, zobacz kiedy utworzyłem tego posta, teraz ktoś go odgrzał i dopiero go zobaczyłem. :modlitwa:

 

Ale jak chcesz to go zedytuje :dance:

 

Pzdr

Człowiek nabiera doświadczenia z wiekiem. Szkoda, że jest to wieko od trumny.
Opublikowano

A ja mam czerwone sprężyny i też uważam że auto jest za niskie. Czy ktoś moze mi powiedzieć na temat kolorów tych sprężyn czy kolor jest uzależniony od wielkości .

 

1. Czerwone;

2. Niebieskie;

3. Żółte;

www.7er.pl > BMW7 Klub Polska
Opublikowano
Witam. Przyłączam się do pytania olejusa:) napiszcie prosze jaki kolor mają sprężyny twarde, a jaki miękkie- chodzi o sprężyny oryginalne z BMW e36.
Opublikowano

Witam

Ja mam e-32 które było znacząco obnizone i miało bardzo twarde sprężynki

Wady były następujące

1. Autko było chole,,,, twarde i jezdiło sie jak deską

2.Większa dziiura na drodze powodowała skrzywienie 17 calowej felgi

3.Tył zbierał oponki

Zalety

1 Na zakrętach auto jechało jak miodzio idealnie

2.Nie latało po koleinach

3. Prowadziło się bardzo stabilnie nawet przy odromnych prędkościach(200 i więcej)

 

Po wymianie spręzyn na normalne

Zalety

1 Komfort jazdy owiele wyszszy

2 Autko gładko przechodzi przez dziury

3 Nie trzeba uważać na miske olejową i nie obdziera dołem o asfalt

 

Wady to

1Autko nie jest już tak stabilne na zakrętach

2 Dóże prędkości sa bardziej odczuwalne

3 Niestety zdecydowanie gożej się prowadzi i troche lata na koleinach po drodze czego wcześniej nie było

 

Wnioski

Aby zostały same zalety samochód musiał by być wysoko zawieszony ale na bardzo twardych sprężynach

 

Pozrdo

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Opublikowano

"Wnioski

Aby zostały same zalety samochód musiał by być wysoko zawieszony ale na bardzo twardych sprężynach "

 

Nie wydaje mi się, żeby takie rozwiązanie załatwiło problem, o którym wspominałeś.

 

"2.Większa dziiura na drodze powodowała skrzywienie 17 calowej felgi"

 

Pzdr,

Opublikowano

Witam

 

Kupilem swoja 325 wlasnie z obnizonym zawieszeniem (czerwone sprezyny). Na poczatku nie zwracalem na to uwagi, autko ladniej wyglada, fajnie sie prowadzi ale ciagle lamanie zderzaka o krawerzniki i pokrzywione felgi przemawiaja jednak za zawieszeniem oryginalnym.

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.