Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

 

Pewnie zaraz popukacie się czytając to...ale chcę podnieść zawieszenie na fabrykę. Teraz mam niebieskie sprężyny i gazówki MONROE (obniżona w Deutschland). Dostałem do niej fabryczne sprężyny i nie wiem czy jej nie podnieść. Jazda z taką zawiechą po Polsce to troszkę masakra podwozia, tzn. daję sobie radę ale zimą nie wiem jak będzie (dziury, wyrwy etc.). Ma ktoś tak obniżoną-może się wypowie? Zastanawiam się jescze czy amortyzatory chodziłyby dobrze w tym fabrycznym zestawie?

 

Druga sprawa to obrotomierz (szukałem, ale mój problem jest inny-tak mi się wydaje). Jak jest zimno to po odpaleniu i wzroście obrotów zostaje (sam obrotomierz) na takich jakie osiągnął silnik (nie spadają),później po rozgrzaniu jest ok. Co to?

 

Ale napisałem, Z góry dzięki za wypowiedzi.

Edytowane przez Remlen
Człowiek nabiera doświadczenia z wiekiem. Szkoda, że jest to wieko od trumny.
Opublikowano
czemu mamy się pukać w głowę? Mądrze robisz podnosząc auto, będzie ci się wygodniej jeździło i nie posypie ci się zawieszenie, nie zostawisz na jakimś krawężniku zderzaka :) co do amortyzatorów to chyba nie będą się sprawdzać przy normalnych sprężynach.
Opublikowano
Też myślę, że podwyższenie autka to dobry pomysł na nasze chore drogi... Amorki Monroe?!?!? wywal to g%$#&*o daleko w krzaki i kup porządne. Wtedy się dowiesz jak komfortowe potrafi być BMW 8) Często jest tak, że amortyzatory do niskich zawieszeń są krótsze. Fabryczny zestaw może nie chodzić na tym dobrze o ile w ogóle...
Opublikowano

witam.

chetnie odkupie te sprezyny i amorki, daj znac na maila jak jestes zainteresowany sprzedaza [email protected]

jak nisko autko siedzi??

co do samego obnizania to sie nie wypowiem bo jak dlamnie im nizej tym lepiej :) no i sie wypowiedzialem

Opublikowano

ja w swojej miałem niebieskie ale na mój gust wyglądała jak traktor(bez urazy do tych co nie lubią obniżać , to jest moje odczucie) i założyłem czerwonego Jameksa ... i jest to co ja lubię przyklejony do ziemi.

Fakt po koleinach trzeba jeździć okrakiem bo inaczej obciera nie wiem jak będzie zachowywać się w zimę ale poprzednią e30 miałem jeszcze niżej zawieszoną i na zimówkach było ok.

ps. co prawda nie miałem bliskiego kontaktu z zaspą...

E36 325i
Opublikowano
Ja też kupiłem obniżoną betka, ale kilku dniach jazdy, zamówiłem spręzyny i w czwartek ją podnosz do fabrycznyej wysokości
Opublikowano

Hmmmm, to jeszcze będę musiał kupić amory...Co polecacie (niska cena/dobra jakość)?

 

Premier! Jak podwyższe to Ci sprzedam, ale nie wiem kiedy to będzie (dochodzi kupno amorków). Spieszy Ci się? Pytasz "Jak nisko siedzi"? Zrobie fotki i wrzucę do profilu, albo wyślę Ci na priva, ok?

 

Na drugi problem nikt nie zna odpowiedzi? Jakieś sugestie?

 

PZDR.

Człowiek nabiera doświadczenia z wiekiem. Szkoda, że jest to wieko od trumny.
Opublikowano

Do MISZI!!!!

 

Jak była Twoja BMka mocno obniżona? Kupujesz amory? Może też nie będę musiał kupować? Jakie miałeś sprężyny?

 

Pozdro

Człowiek nabiera doświadczenia z wiekiem. Szkoda, że jest to wieko od trumny.
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Hmmmm, to jeszcze będę musiał kupić amory...Co polecacie (niska cena/dobra jakość)?

Nie ma tanio i dobrze... Jak kupisz tanie amorki to najwyżej będą średniej jakości. Jak chcesz mieć dobre amorki to musisz zapłacić.

Jeśli chcesz mieć standardowo zawieszony samochód to ja polecam Bilsteiny B4 - super zachowanie auta na drodze. Niestety będą trochę kosztować. Wejdź na stronę http://www.mtsbilstein.pl i zadzwoń do gościa. Ma chyba najtańsze Bilsteiny w Polsce...

Pozdrawiam

Bastek

Kiedyś: E21 315 '83, E34 520i '90, E34 525iA '92, E36 316i '95, E30 318iT '93, E46 325xi Touring, E91 325i

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Wejdź na stronę http://www.mtsbilstein.pl i zadzwoń do gościa. Ma chyba najtańsze Bilsteiny w Polsce...

Krzysiek Krawczyński ma jeszcze taniej - przynajmniej jak ja kupowałem (B4 Twin-Tube). Namiary na stronie głównej w Partnerach.

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano

Miszi!

Jak zrobisz to sie odezwij jakie są wrażenia z jazdy!

 

Dzięki wszystkim za odpowiedzi!

Człowiek nabiera doświadczenia z wiekiem. Szkoda, że jest to wieko od trumny.
Opublikowano
Hi, hi ... od jakiegoś czasu chciałem się o to samo zapytać, ale było mi troche głupio, bo chodziło mi o moją Toyotkę, zastanawiam się czy sobie ją trochę nie podwyższyć, aby była jeszcze "bardziej terenowa" ... myślałem o może jakiś podkładkach (jeżeli takie są) pod mocowania amortyzatorów/sprężyn ... albo cóś podobnego :-)

Sebastian. Dawno temu ... E34 524td.

Obecnie: E38 735iL i E46 330i SMG oraz ... Toyota Prius, Ford Probe 2.5V6 (wszystkie LPG ;) ), a także moto: Yamaha XV250 i Gilera DNA

Stronka

(Nawigacje i audio do BMW E38/39/46/53/83)

  • Członkowie klubu
Opublikowano
myślałem o może jakiś podkładkach (jeżeli takie są) pod mocowania amortyzatorów/sprężyn ... albo cóś podobnego

Nie będzie tak łatwo w Rav4... kolega miał i kiedyś chciał to zrobić. Tylko wymiana zawieszenia.

Teraz ma Terrano II i właśnie się podnosi - 5cm w górę na drążkach skrętnych. Jak - nie wiem, ale w Rav4 tak się nie da...

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano

co do autka to ja mam juz obnizone na hr ale mi jest troszke malo :) mam motor 2,5 to sprezyny od 1,8 by jeszcze ladnie dociazyl.

jak mozesz to strzel fotke,a co do amorkow to faktycznie moze nie trzeba wymieniac jezeli obnizenie bylo tylko (lub az) 4cm

Opublikowano

Jest czwartek, a ja jestem po wymianie sprężyn na standardowe. Różnica w komforcie ogromna, auto jest wyższe, i bardzej miękkie. Jak na mój gust zrobiłem dobrze wymieniając sprężyny. Ale po wymianie okazało się że do wymiany jest także sworzeń z lewej strony auta i drążek układu kierowniczego.

Sprężyny które wywaliłem z auto, widac pod wartwą syfu na nich są koloru fioletowego, to pewnie jakieś sportowe. SĄ NA SPRZEDAŻ, niewiem jaki mają przebieg, ale cena nie będzie wygórowana.

Opublikowano

jak juz pisalem jestem zainteresowany tymi sprezynami!! daj znac na maila (tez juz pisalem).

chetnie je od ciebie wezme!!

daj tez znac ile ona byla posadzona??

Opublikowano
Wczoraj wymieniał sprężyny na standardowe, auto wyższe o ok 5 cm, komfort jazdy dużo lepszy, ale przy okazji wymiany sprężyn okazało się że należy wymienić sworzeń z prawej strony i drężek kierowniczy. Ale warto było
Opublikowano
a ja mam obnizona betke :P i teraz zamierzam jeszcze wrzucic zderzak od m3 bedzie ostro :D chyba bede musial objerzdzac na obkolo progi zwalniajace :D ale na zakretach super sie trzyma .
BMW - to jest to :)
Opublikowano
no dobra, dobra już wszyscy wiemy o tym ;-)

 

oj daj sie wypisac - zobacz jaki zadowolony :)

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

  • 1 rok później...
Opublikowano

A ja mam problem jak sprowadziłem bmw to była obniżona przód i tył > nawet w briefie mam ten wpis o obniżeniu auta ale teraz ja chcę tylko podnieść tył

 

czy wystarczy sama wymiana spręzyn czy amorki też. Mam niebieskie spręzyny dodam że to E38.

Opublikowano
proponuje zrobic to i to , wtedy napewno bedziesz zadowolony.. roznica bedzie znaczna.. pozdrawiam
Bayerische Motoren Werke !

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.