Skocz do zawartości

Usuniecie katalizatora w 535i a sonda lambda


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

czesc

Czy usuniecie "kata" z tego wozu wplynie na prace sondy ?? Jak to zrobic, by zachowac jej dzialanie ?? Mam zamiar usunac kat. zamontowac wydech sport+strumienica,dodac chip-tuning...Moze tym razem ktos mi odpowie- ten post z olejem juz sobie daruje :cry: .

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Z tego co ja wiem, to sonda zawsze jest przed katalizatorem i nie bada składu mieszanki w spalinach tylko ilość tlenu w spalinach. takze katalizator nic tu nie ma do sondy. Ewentualnie taki, że strumien spalin moze byc wiekszy po wyciagnieciu katalizatora i sonda moze odrobine krocej zyc. CHyba ze sie myle to prosze o poprawke

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam,

 

Alez ten moj post jest stary!!!

 

Dawno sie nie odzywalem, ale opisze zmiany, ktore nastaly w tym czasie w mojej 535i...Kat'y poszly precz, zamiast nich zwykle rury, ze strumienicami bez fachowej wiedzy i umiejetnosci lepiej nie eksperymentowac- takie "szczyty techniki" za 50-100 PLN mozna stosowac tylko w pojazdach o podobnym "zaawansowaniu" technicznym- nie bede wymienial szerokiej gamy marek ulubionych przez "2Fast2Furious" w wersji Polak potrafi ;)

 

Do tematu:

DOLOT: wkladka K&N, WYDECH: kolektor wydechowy zmienilem na Hartge, poprawa mocy i momentu naprawde wyczuwalna zwlaszcza w dolnym zakresie, praca silnika bardziej basowa, rasowa i spokojna, co dziwne troche go to wyciszylo, zniknely "przestrzaly" przy redukcjach biegow spowodowane wczesniej zle dobranym tlumikiem koncowym, na miejsce ktorego wszedl tlumik sportowy do tego modelu firmy Hamann. To wszystko wspolpracuje bdb. z sekwencyjna instalacja wtrysku L.P.G. firmy Diego, ktora "ujezdzam" juz od roku- ta instalke polecam, naprawde...Mam w planie jeszcze minimalne splanowanie glowicy, bo stopien sprezania 9,0:1 w M30B35 Monotronic dostosowuje ten silnik teoretycznie do zasilania benz. 91 okt. a ta juz chyba dawno zniknela z rynku :) do tego dopracowanie glowicy (korekta-kanaly ssace, wydechowe, sportowy walek rozrzadu, ale nie za ostry, zmiana sprezyn zaworowych na twardsze...

 

Pozdrawiam

 

P.S.

Ma ktos pojecie czy podniesienie stopnia sprezania na ok. 9,5:1 pozwoli mi jeszcze na eksploatacje mojej Bejcy na 95-cio oktanowej benzynie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.