Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 130
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

niew: oczywiście, nikt Ci też nie da gwarancji w salonie, że nie zagotujesz motoru. Jak ktoś nie zna podstawowych zasad obsługi turbo dizelka to nawet na ekonomicznym sofcie motor zniszczy...

 

A tak po za tematem: każde e-39 ma regulacje kierownicy w dwóch płaszczyznach :?:

Opublikowano
Czyli mam rozumieć, że nie każda ma regulacje w dwóch płaszczyznach :shock: . To już moja ex-A4 miała taki bajer :? . Boże a gdzie audi do bmw :mad2:
Opublikowano
Czyli mam rozumieć, że nie każda ma regulacje w dwóch płaszczyznach :shock: . To już moja ex-A4 miała taki bajer :? . Boże a gdzie audi do bmw :mad2:

 

wydaje mi się że wszystkie mają...ale nie sprawdzałem..Co do uzyteczności to nie wiem czy to się da wykorzystać...ja jak ustawie niżej kierownice to mam jak w maluchu :twisted2: więc na najwyższym poziomie trzymam :dance: ale moze niższej osobie to sie przyda...

Ja mam też lusterka składane elektrycznie...fajny bajer a tego wszystkie nie mają :)

Co

Poszukujemy tunerów !!

Forum samochodowe, forum motoryzacyjne, forum tuningowe

http://samochody.kei.pl/zdjecia/logo_phpBB2.gif

Randki: dates

Opublikowano
Ja ma 176cm wzrostu i raczej chciałbym nisko i daleko siedzieć - w kiblowatej A4 znalazłem pozycję :lol: . Masz TDS`a :?: . Pochwal się jak ten silnik się sprawuje jak nic mu nie dolega...
Opublikowano

heh...spoko

No ja mam 2,5tds...dobrze sie tym jeździ tylko chałasuje ten motor na obrotach od 2200 gdzies do 3500 czasami jak mocno dusisz...takim śmiesznym dźwiekiem a tak to cicho jest...

Z pewnością sie nie pościgasz tym samochodem bo nie nadaje sie do tego :norty:

Co do reszty nie mam zastrzeżeń...jeżeli miałbym wybierać to szarpnąłbym się na 3.0d jakby były tańsze.. :cool2:

Poszukujemy tunerów !!

Forum samochodowe, forum motoryzacyjne, forum tuningowe

http://samochody.kei.pl/zdjecia/logo_phpBB2.gif

Randki: dates

Opublikowano

Musze was chłopcy znowu o czymś poinformować. Miałem problemy z tym kopceniem , żarzucało przy 3,8tys obr czarnym dymem. Wymiana rozrządu nastopiła , skutek połamana łyżwa ztarty napinacz , wymiana pierścieni tez byla konieczna plus usczelniacze. Z tego co mi wiadomo była przygrzna ale jeszcze nie na tyle by trza wymienić blok :mrgreen:

Generalnie po remocie który kosztował mnie 4800 zł wszystko gra jak malina.Kopci już mnej ale tylko przy 4,5 potrafi zarzucic lekkikim dymkiem ale juz go nie widac jak wcześcnie. Moze jeszcze turbina puszcza ale tego juz nie będe robił , tyle co już zrobiłem to wystarczy.Co do chipu to nie wiem moze bym sie zkusił ale boje sie przegrzania. :cool2: :roll2: :cool2:

 

Szykuje się znowu lotnisko i zobacze jak tym razem mi pujdzie. Aaa bym był zapomniał , jak zmieniłem zrozrzad to odpala mi za pierwszym razem , pompa jest ustawiona kont wychylenia wtrysku unormowany . Jest okii wszystko . Dymi jak dizel puszcza kapke ale to dizel. Juz jestem zadowolony z mego dizelka .

Opublikowano

Felix to Ty masz coś pecha ze swoją BMW...Tyle tam kasy włożyłeś że teraz to szkoda sprzedawać tego auta :|

Ile Ciebie wyszła całkowita naprawa silnika w tym aucie??

Ja już się boje...na razie moja chodzi jak brzytwa a mam w sumie chyba więcej od Ciebie najechane-205k km...ale z ksiązką serwisową...

Poszukujemy tunerów !!

Forum samochodowe, forum motoryzacyjne, forum tuningowe

http://samochody.kei.pl/zdjecia/logo_phpBB2.gif

Randki: dates

Opublikowano

3500 zł tys. pompka wtrsk. + wymiana 350 zł

2000 zł tys. rozrzad

700 zł pierścienie. + 1500 zł wymiana

:mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2:

Teraz każdy wie ze mozna odemnie kupić samochód gdyż jest on juz zrobiony , za rok sprzedaje. :roll2: :cool2: :roll2:

Opublikowano
Ja jak narazie (odpukać) przebieg prawie 280 tyś i jestem tylko po wymianie oleju i filtrów. Do wymiany będe jeszcze miał tuleje w tylnym lewym kole. A tak więcej jakoś nic do wymieny się nie szykuje.

www.bmw-uzywane.com

http://img115.imageshack.us/img115/7632/88263882bl9cn0.jpg

M3 3.0 E36 '95 Turbo - okolice 500 KM

Opublikowano

Felix: dobrze by było jakbyś do tego wszystkiego założył jeszcze nowa pompe wody z metalowymi łopatkami - słyszałem, że to pomaga przed nieszczęsnym przegrzewaniem w momencie pęknięcia plastikowych łopat pompy. A co to sprzedaży to ja jestem zainteresowany nawet teraz :lol:

 

SŁUCHAJCIE JESTEM Z WARSZAWY CZY BYŁABY MOZLIWOŚĆ ZOBACZENIA U KTÓREGOŚ Z WAS JAK WYGLĄDA TAKIE E-39 TDS Z BLISKA :?: :mrgreen:

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Rogalotti - fajne jest to forum Masters-ów, zwłaszcza teksty kto jaki wykres narysuje na hamowni :twisted2: :wink: :D

 

Tak powaznie to dobre forum - pare postów napisałem i odpowiedzi były naprawde pomocne :cool2:

 

A pytanko mam takie - ile za zmiane programu w tds-ie Mastersi biorą bo u mnie to tak jak by komp mi auto zwalniał. Chipa nie mam zamiaru pakować - nie - bo nie i już :hand: - jakoś nie mam do tego przekonania ale programik lepszy może bym zapodał. Tym bardziej że już gdzieś faktycznie spotkałem się z opinią problemów z mapą.

 

Napisz coś wiecej o tym jak wiesz :idea:

 

Pozdro - Krzysiek.

BMW E84 2.8iX

BMW E31 840Ci M60B40

BMW Klub Polska

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Felix - a ten konik to co to konkretnie było bo u mnie też biega :duh: i martwię się że sie kiedyś przewróci i będzie :cry2:

 

Krzysiek.

 

P.S. Ile za rozrząd z napinaczem dałeś - tak dokładnie.

BMW E84 2.8iX

BMW E31 840Ci M60B40

BMW Klub Polska

Opublikowano
Krzysiek: lepszy programik w seryjnym komputerze to nic innego jak chip :D . Chip tuning to nic innego jak modyfikacja map programu sterującego w komputerze silnikowym :cool2: . Ty sie boisz ale chcesz :mrgreen: . Musisz sie odważyć i poczipować auto :twisted2: Mordeczka będzie usmiechnięta przez dłuuuuuższy czas :roll2:
Opublikowano
Jak chip nie będzie pasował to zawsze można powrócić do seryjengo progsa. Jak jest auto dobrze wyregulowane i ustwione po chipie to nic się nie dzieje. Poza tym z tego co wiemto chłopki dają gwarancje bezawaryjności......tak mowi teoria :wink:

SPONSOREM MOJEJ NIEOBECNOŚCI SĄ BROWARY ŻYWIECKIE S.A. :)))



BMW-MADE BY WINNERS, MADE FOR FUN !!!!

Opublikowano
Jak chip nie będzie pasował to zawsze można powrócić do seryjengo progsa. Jak jest auto dobrze wyregulowane i ustwione po chipie to nic się nie dzieje. Poza tym z tego co wiemto chłopki dają gwarancje bezawaryjności......tak mowi teoria :wink:

No niby idzie...ale zużycie silnika może już być duże po paru m-cach gdyż jak wiesz chip daje więcej mocy z dokładniejszego spalania paliwa i więcej powietrza...Nie wpsomne że kata trzeba wywalić po krótkim czasie gdyż się zapycha bo dymi jak smok każdy tds z chipem :mad2:

Co do gwarancji to nie licz na nią w praktyce :norty: :twisted2:

Poszukujemy tunerów !!

Forum samochodowe, forum motoryzacyjne, forum tuningowe

http://samochody.kei.pl/zdjecia/logo_phpBB2.gif

Randki: dates

Opublikowano

Silniki BMW są konstruowane z takim zapasem wytrzymałości, że 30km raczej ich nie ruszy. Wszyscy znamy przypadek 325 z turbiną i moca podniesioną do lekko ponad 300km. Ten samochód naprawde jeździł i poza częstszymi wymianami oleju bez większych awarii hula do dzisiaj.Wszytsko to na chipie, turbo i co najważniejsze seryjnych bebechach.Fakt w 2,5 e36 były bloki żeliwne a w e39 są aluminiowe, ale ma to znaczenie przy doładowaniu powyżej 0,7bar.

Ja na swoim prześmigałem już ładne kilkanaście tysięci zero jakichkolwiek skutkw ubocznych......jak na razie :wink: .

Co do kata to się zgodze, w tds coś kosztem czegoś, ale zawsze można wsadzić strumienice lub przelotówke :)

SPONSOREM MOJEJ NIEOBECNOŚCI SĄ BROWARY ŻYWIECKIE S.A. :)))



BMW-MADE BY WINNERS, MADE FOR FUN !!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.