Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 130
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
BMW wymyslilo zeby wstawic pompke paliwa do zbiornika ,ktora dziala tylko na rozruszniku lecz ona zanim poda to sa trzy obroty sienikiem. jak zalozylem zaworek zwrotny to pompke po prostu wywalilem i wszystko dzial bez zarzutu.

 

A ta pompka nie zaczyna przypadkiem już działać po włączeniu stacyji?

Więc powinna zdążyć podać paliwo. Bo chyba nikt nie włącza stacyjki i od razu odpala. Ale może się mylę, może to tylko ja...

Opublikowano
to chyba niedoustalenia przez internet:)

ale napisz cos jeszcze blizej. na zimnym czy cieplym, metaliczny czy gluchy, na wolnych obrotach czy na szybkich tez.....??

cos troszke wiecej plizzz.

a jezeli chodzi o ciezkie palenie to dla tych co lubia pogrzebac proponuje zalozyc zaworek zwrotny w przewod zaslajacy pomiedzy filtrem a pompa.

ja u siebie zalozylem filtr paliwa od nissana primera (nawet na dziury podstawa pasowała) i jest git pali z pol obrotu. jutro wrzuce foto dla zobrazowania. prosze sobie przyobserwowac- po zgaszeniu silnika paliwo pomalutku ucieka do zbiornika. aby je z powrotem podac BMW wymyslilo zeby wstawic pompke paliwa do zbiornika ,ktora dziala tylko na rozruszniku lecz ona zanim poda to sa trzy obroty sienikiem. jak zalozylem zaworek zwrotny to pompke po prostu wywalilem i wszystko dzial bez zarzutu.

 

taki głuchy dzwiek, patrzyłem na rolkach , zdjołęm paski i to samo , to gdzieś z przodu. Taki dzwięk jak piegnacy koń po betonie.

Słuchaj tak jest na zimnym tyllko kapunie mniej słychać jak dasz gazu , też słychać. daj mi swój nr kom zadzwoni do ciebie i pogadamy , a wieczorem przez telefon ci powiem więcej ,a i moge ci nagrać ten dzwięk silnika na mp3 i ci przesłać. :roll:

Opublikowano
A może to nie silnik, ale coś blisko niego :?: Mi np. cykała obejma rury wydechu i też jak podniosłem maskę to słychać było centralnie z silnika, a okazało się, że to to. Sprawdź może gdzieś zachaczyłeś podwoziem i obluzowała się.
  • 1 miesiąc temu...
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Cześć, chyba warto popisać cos jeszcze w tym wątku, bo to ciekawe jest, a więc:

 

Waldek jak możesz cos więcej w tym temacie:

 

no witam.wreszcie ma troche czasu i do nadrobienia zaleglosci z internetem bylem w holandi i przywizlem 2 BMW:).

wracajac do twojego tdsa sadze ze jest problem z recyrkulacja spalin.

na kolektorze ssacym masz taki grzybek do ktorego dochodzi podcisnienie i rurka z kolektora wydechowego. wez odlacz podcisnienie zapchaj je czyms i zalóz na wyjscie z grzybka(zapchane) . buta tak z 10 kilosów( konkretnie na obroty).jak juz sie przjedziesz to wtedy odetkaj i zobacz czy dymi:).jezeli nie pomoze bedziemy walczyc dalej az do skutku.

pozdrawiam.

 

powiem tak ostatnio czyściłem cały ten zawór z "grzybkiem" - EGR tak się chyba nazywa ale nie wiem dokładnie, ale wytłumacz po co on jest :?: , jak działa i jak zdiagnozować jego usterkę :?: . Czy można go zaślepić :!: :?: .

Jeszcze jedno czy jak on zle działa to moze byc tak ze czasem auto zdaje się bardziej żywe na niższych obrotach :?:

 

Pozdro - Krzysiek.

BMW E84 2.8iX

BMW E31 840Ci M60B40

BMW Klub Polska

Opublikowano
dzis to zrobie !!!!

 

Mam jeszcze małą sprawę , po odpaleniu stuka mi coś w silniku , dochodzi to jakby z przodu . Dzwiek jest porównywalny do """""Galopującego konia"""" znaczy konika . Dziwnie tak stuka , przed moimi rajdami w Mielcu , stukało co jakis obrót silnika , a teraz po odpaleniu stuka jak biegnący koń. Podejrzewałem rolki napinacza czy cuś . Myslisz że to rozrząd , czy raczej rozrząd rzęźii a nie stuka.

 

 

Felix powinienes sie cieszyc.Masz dodatkowego konika pod maska :D .A co do tego dymienia to kazdy dieselek przy wciskaniu gazu pusci dymek.To normalne nawet w nowkach sztukach.Znajomy kupil niedawno passata tdi.noweczka.i jak wciska gaz to tez pusci dymek.

 

 

Pozdrawiam

Zapraszam na forum uzytkownikow Diesla


http://www.bmw-diesel.pl

Opublikowano
Rozumiem ale , mam Nisana Terrano 2,7 TDI i jak nim jade na maxa to nie kopcioszy nic , a umnie jest taka mgiełka smuga taka. I to mnie najbardziej wkuuuuuuuuuuuuuuuuurzaaaaaaaaaa :mad2: :mad2: :mad2:
Opublikowano

A moze w beemwe ma byc taka mgielka i juz.Moze male japonskie raczki lepiej skladaja silniki diesla.Cholera wie.Popytaj kogos kto ma tez TDS-a czy u niego tez tak jest.Porownaj Bmw z Bmw.

 

Pozdrawiam

Zapraszam na forum uzytkownikow Diesla


http://www.bmw-diesel.pl

Opublikowano
w skrocie. ta recyrkulacja jest zrobiona po to zeby w newralgicznych momentch czesc spalin szla z powrotem do silnika i jeszcze raz sie przepaliła. wtedy lepsze spaliny wychodza:). dodam ze przez to jest ze 3 konie mniej
e39 3.0D
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Dzięki za info ale to juz chyba wiem, ale powiedz mi jak sprawdzić czy mój EGR pracuje dobrze - tzn.: czy nie puszcza za duzo spalin do ponownego przepalenia. Czasem mam uczucie jak by autko sie troche za długo zbierało tak do 2,5 tys. obr.

 

Powiedz mi jeszcze co mozna sprawdzić odłączając ten przewód od EGR i zatykając go - jak powinno sie auto zachowywać z zatkanym przewodem.

 

Jak wiesz coś to napisz trochę w szczegółach.

 

Z góry dzięki - Krzysiek.

BMW E84 2.8iX

BMW E31 840Ci M60B40

BMW Klub Polska

Opublikowano

felix jezeli na forum pisze ze na zlocie nie ma nikt do ciebie szans na torze tzn. ze twoje BMW na bank dobrze działa :D

a tak naprawde nie znam odpowiedzi na twoje pytanie.

pozdrawiam.

e39 3.0D
Opublikowano
:arrow: Felix

 

Chopie uspokuj sie!!!Msz cud-miod furaka.Nie wmawiaj mu choroby tylko lej wahe i smigaj. :D :D :D

 

Taaa wszyscy mi to mówią ale ja jednak cuś zawsze musze dopieścić.niepokoiii mnie to klekotanie , jakby malutki konik z podkowami biegał spuszczony z łańcucha po silniku. :roll: Ale już nie długooo ja go do stajni sprowadze i podkuje tak że będzie znowu szedł w szeeregu. :wink:

  • Członkowie klubu
Opublikowano

:arrow: Felix

 

A wiesz co - u mnie tez taki jeden się chyba zerwał, taki że go odstrzelę i kupie nowego :twisted2:

 

On sie chyba katalizator nazywa :diabel_smiech:

 

Krzysiek.

BMW E84 2.8iX

BMW E31 840Ci M60B40

BMW Klub Polska

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.