Skocz do zawartości

Jakie tarcze hamulcowe ? srenica 324mm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, chcialbym kupic tarcze hamulcowe do mojego auta, najchetniej jakies nawiercane albo nacinane. Gdzie moge takie dostac ? Na allegro sa tylko o srednicy 296 mm czyli do e39 przed liftingiem. Jakie polecacie do e39 530d 0'2 touring. Moje sie pokrzywily i to dosc szybko, a byly oryginalne. Dzieki z gory.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

pytaj tych ludzi, ktorzy oferuja tarcze o mniejszej srednicy, maja w ofercie rowniez te wieksze

 

jakis czas temu robilem dla kolegi research odnosnie tarcz, wyszlo z niego, ze najlepiej bedzie zalozyc ate, tarcze nacinane sa ok, ale bardziej zdzieraja klocki i przydaja sie jesli jezdzisz agresywanie po miescie, na trasie naciecia sa niepotrzebne

 

ja jeszcze nie wymienialem tarcz, ile mniej wiecej wytrzymuja? ja przejechalem ok. 25 tys. km, jak poznac, ze sa do wymiany? mierzyc grubosc, czy jak?

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano
a aj bym ci polecal zestaw ebc choc mozna zimmermana sport i klocki ferodo premier fajna sprawa
Nigdy Sie Nie Myle I Jestem Najmadrzejszy Jak Kazdy Kto Ma BmW :)
Opublikowano

Właśnie panowie - ja teraz zmieniam swoje tarcze i klocki - pytanie, jakie można największe obręcze wstawić do mojej e39 przed liftem?

 

standardowa średnica to 296 chyba - można większe założyć, czy to się wiąże ze zmianą zacisków??

http://www.skredyt.pl/projekty/bmw.jpg
Opublikowano

Witam Kolegów

 

Odnośnie tarcz to popieram kolegę Bono. Tarcze Ate są jednymi z lepszych i jeśli kierowca nie ma zamiaru szaleć po mieście to nie ma większego sensu kupować tarcz 2 lub 3 razy droższych i nie wykorzystywać ich możliwości. Jeśli zależy komuś na wydajniejszym hamowaniu można zakupić tarcze Ate Power Disc czyli nacinane, niewątpliwie skrócą żywotność klocków ale wydajność wzrośnie.

 

Co do sprawdzenia grubości w celu zakwalifikowania tarcz do wymiany to jest podana grubość minimalna do jakiej powinno się eksploatować tarcze, tym bardziej, że w E39 są tarcze wentylowane. Grubość tarczy Ate to 22mm, czyli biorąc pod uwagę grubość kanałów wentylacyjnych to moim zdaniem tarcza o grubości 15 mm powinna być do wymiany. Mam nadzieję, że te 15 mm nie będzie zbyt cienko.

Jeśli uda mi się gdzieś znaleźć min grubość to napiszę.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

A ja wymieniałem w 530d po lifcie przód ATE tarcze + klocki.

Po przejechaniu ok 3tkm zaczęło się bicie. Zareklamowałem je i właśnie czekam na odp. producenta.

Więc ATE nie polecam. Ale sam zastanawiam się co kupic :doh:

Opublikowano

Witajcie.Ja kupiłem sobie komplet ATE tył i przod nacinane oraz klocki.Ktos kiedys pisal ze ATE sie nie nadaja do bmw bo jest zaciezkie itp.Jestem zadowolony przejechalem ponad 8000km i nawet przy ostrym chamowaniu przy duzych predkosciach kierownica nie drzy.Koszt kompletu do kombi z przesylka wyszlo 1000zl.Wczesniej mialem tez ATE ale w E30 i przejechalem na nich okolo 25tys i bylo ok.Z tego zo zaobserwowalem to rownomiernie sie zuzywaly .Nie scieraly sie w klin.(ponoc lepiej odprowadzaja zanieczyszczenia i gazy ktore powstaja podczas hamowania)

Pozdrawiam

Opublikowano

witam

W mojej 330d grubość nowych tarcz ATE to 24,9mm a minimalna to 23,4mm jeśli chodzi o przód a na tył 22mm-grubość nowej i minimalna 20,4mm.

Granica oscyluje wiec w przedziale 1,5-1,6mm. 15mm to zdecydowanie za mało,że strach jechać.

A tu masz tarcze do swojej i minimalne grubości

http://sklep.intercars.com.pl/result1.php?res=1&atg=10832074&art=461433&gen=82&gru=3110101&towkod=9E0C10&zdj=0&km=0&typ=15268&wsk=O&lang_id=PL

Opublikowano
Właśnie panowie - ja teraz zmieniam swoje tarcze i klocki - pytanie, jakie można największe obręcze wstawić do mojej e39 przed liftem?

 

standardowa średnica to 296 chyba - można większe założyć, czy to się wiąże ze zmianą zacisków??

oczywiscie ze wiaze sie ze zmiana zaciskow ja bym lepiej poszukal dobrych tarcz i klockow niz zwiekszal srednice tarczy :cool2:

Nigdy Sie Nie Myle I Jestem Najmadrzejszy Jak Kazdy Kto Ma BmW :)
Opublikowano
Ja tym razem zakupię ZIMMERMANNa tarcze - klocki ferrodo. Czy ktoś już może eksperymentował taki tarcze - podobno nie ma mowy o trzepaniu kierownicą...czyli nie da się przegrzać..a to najważniejsze - za dużo latam po mieście i to z całkiem niezłą dynamiką, więc nie chcę ryzykować
http://www.skredyt.pl/projekty/bmw.jpg
Opublikowano
Ja tym razem zakupię ZIMMERMANNa tarcze - klocki ferrodo. Czy ktoś już może eksperymentował taki tarcze - podobno nie ma mowy o trzepaniu kierownicą...czyli nie da się przegrzać..a to najważniejsze - za dużo latam po mieście i to z całkiem niezłą dynamiką, więc nie chcę ryzykować

zdaje ci sie ebc tg sie krzywia na pewno ciezko skrzywic taka tarcze ale mi sie udalo tyle ze ja mialem je za darmo testujac pewien uklad ale zm i ferodo premier to dobra konfigurcja za ta kase :cool2:

Nigdy Sie Nie Myle I Jestem Najmadrzejszy Jak Kazdy Kto Ma BmW :)
Opublikowano
jak nie chcecie zaraz plakac ze sie pokrzywily tarcze to brembo albo zimermany. klocki osobiscie polecam remsa. mam komplet brembo tarcze+ klocki remsa. na wszystkie 4 kola kosztowalo mnie to 900zl. znam firme ktore ma na to bardzo dobra cene. jak cos to pisac na priv. pozdrawiam...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
A ja wymieniałem w 530d po lifcie przód ATE tarcze + klocki.

Po przejechaniu ok 3tkm zaczęło się bicie. Zareklamowałem je i właśnie czekam na odp. producenta.

Więc ATE nie polecam. Ale sam zastanawiam się co kupic :doh:

Nie wierzyłem w to, ale REKLAMACJA UZNANA :norty: :D

Opublikowano

Ja polecam połączenie : tarcze brembo + klocki ferrodo premier.

Zwykłe a nie jakieś nacinane czy nawiercane. Sportowe tarcze żeby dobrze hamowały muszą być rozgrzane. W przypadku normalnej jazdy droga hamowania na zimnych tarczach sportowych jest większa niż na zwykłych.

  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

moja sprawdzona rekomendacja:

tarcze oryginał + klocki ATE

Nic się nie krzywi, nie piszczy i hamowanie rewelacja

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.