Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Główne rzeczy ktore sie popsuly w ciągu paru miesięcy od zakupu:

 

- final stage unit (dmuchawa)

- czujnik poduszki w fotelu pasazera

- elektr. podnoszenie fotela pasazera

- piksele w wyswietlaczu LCD radia

- cale auto zaczelo trzeszczec z lekka - moze tu akurat wystarczy uszczelki potraktowac silikonem.

Dzisiaj doszedł do tej listy regulator szyby w tylnych drzwiach. :( Ech... tylko zdążysz naprawić jedną rzecz, to druga się popsuje...

  • Odpowiedzi 143
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Dzisiaj doszedł do tej listy regulator szyby w tylnych drzwiach. Ech... tylko zdążysz naprawić jedną rzecz, to druga się popsuje...

 

Przecież od zawsze wiadomo żę auta robione w USA to szroty, dlaczego BMW miałoby być lepsze... :?

Tomek
Opublikowano
czytajac ten temat od poczatku dochodze do wniosku ze sie chyba nigdy nie rozstane z moja e34, jak narazie zostawiam pieniadze na stacji benzynowej a nie u mechanikow. (co prawda stopien skomplikowania mojego auta ma sie nijak w stosunku do e39, ale to chyba na plus dla e34.
Opublikowano
Dzisiaj doszedł do tej listy regulator szyby w tylnych drzwiach. Ech... tylko zdążysz naprawić jedną rzecz, to druga się popsuje...

 

Przecież od zawsze wiadomo żę auta robione w USA to szroty, dlaczego BMW miałoby być lepsze... :?

Przynajmniej te amerykańskie szroty są tańsze w naprawie. :D

Opublikowano

Hej panowie i moze panie. Jestem caly czas w trakcie szukania i kupowania BMW E39 530D 2001 i mnie zalamujecie. Wydawalo mi sie ze to malo awaryjne auto a w szczegolnosci wlasnie model po liftingu. Tutaj widze ze to smok na wydatki. Ja rozumiem osoba przy zarobkach 2000 zl z rodzina nie bedzie miala za latwo ale powiedzcie czy jesli bede jezdzil duzo i wykombinuje ok 1000 zl miesiecznie na sama Becie to bedzie ok?

 

Dzieki

Wstrzasaj i kasaj
Opublikowano

To i moze ja sie wypowiem, bo mam juz pierwsze wydatki na moja E39 za soba.

Zrobilem przeglad i musze powiedziec, ze jestem bardzo mile zaskoczony cenami:

Olej - Mobil 1 5w-50 (kupilem na allegro, wyszlo 235 PLN zostalo 1,5 l)

Filtry KNECHT:

- oleju

- paliwa

- powietrza (ten lepszy, na mocne zapylenie)

- kabinowe

Zaplacilem 260 PLN za wszystkie (normalnie w IC bez znizek ok. 400PLN)

- paski wielo klinowe CONTITECH i rolki napinajace SKP (150PLN/220 PLN)

Kupilem jeszcze zarowki (xenony) 200 PLN (allegro)

Do tego wszystkiego jeszcze skasowanie inspekcji 40 PLN i nowe wycieraczki (oryginaly, kupine na allegro) 114 PLN z przesylka.

 

Liczac na okraglo 1200 PLN, calkiem niedrogo, a przy moich przebiegach ok. raz na rok :mrgreen:

 

Musze jeszcze cos zrobic z reczym, bo po prostu go nie mam.

No moze jeszcze sobie wymienie olej w skrzyni w tym tygodniu.

 

Na lipiec (jeszcze nie ma potrzeby) planuje:

- tarcze

- klocki

- moze jakies el. zawieszenia

 

Z tego co liczylem lipcowe wydatki zmieszcza sie w przdziale 2,0-2,50 kPLN i juz naprawde bedzie zrobione wszystko.

 

Poza tym tylko leje paliwo, spalanie niezle (sr. kolo 13,5 l/100 km, jezdze w sumie tylko po miescie)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Wiesz dv32??

Ciekawisz mnie

Jak ktoś kto kocha wyścigi i subaru mógł kupić BMW i do tego z dieslem??

A pomyślał pan mądry że diesle są do oszczędzania a nie do ścigania?

Subaru też byś kupił z dieslem??

Kup se gościu BMW e-34 lub e-39 M5 i to jest auto przewidziane do szaleństw a nie 530 D

Człowieku w dieslach są turbiny które nie lubią jak im ktoś na dzieńdobry daje popalić a po jezdzie odrazu wyłacza ale pewnie wiesz o tym.....

Ciekawe czy subarka z dieslem dałaby radę twoim wymaganiom zresztą subaru nawet nie ma diesli w ofercie :twisted2:

A znajomy ma subaru imprezę tumimg do 460koni i co gówno!!

Psuje się wygląda jak tak że mój poldek był bardziej zdbany i mniej się psół

I czemu uważasz że lexus jest klepszy od bmw przecież lexus to toyota w innej wersji bo to oni robią lexusa i jest to ich marka bardziej luxusowa więc to bmw jest wyżej a nie lexus

 

A co do subaru to spróbój imprezą wygodnie i bezpiecznie dojechać 600 kilometrów z 4 osobami na pokładzie i bagażami na 10 dniowy wyjazd panie sportowiec to pogadamy bo ja nie mam z tym problemu

A jak kochasz japońce to sprzedać bmw kupić japońca i do klubu japońców

Żegnam

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Opublikowano
aha...Subaru i taniość w utrzymaniu, do tego 2 lata bez serwisu?

 

Widzę, że kolega miał Subaru firmy MATCHBOX. 1:34?

 

:naughty:

 

 

hahaha dokl;adnie

 

a co do pytania autora tematu to wydaje mi sie bezsensu zakup auta ponad swoje mozliwosci finansowe piszesz sam ze sianem nie dysponujesz duzym to o czym w ogole mowa? pozdro

Opublikowano
Nigdy nie miałem bmw mam 18 lat i niedługo bede miał prawko wiec kupie sobie e46 tylko nie weim z jakim silnikiem 320i czy 323i żeby była frajda z jazdy i spalanie nie przekroczyło 15 l na 100km w mieście moze nawet 3.0 myslałem raczej o benzynie bo lubie derpnąć mu z rana :o :mrgreen:
Opublikowano
Nigdy nie miałem bmw mam 18 lat i niedługo bede miał prawko wiec kupie sobie e46 tylko nie weim z jakim silnikiem 320i czy 323i żeby była frajda z jazdy i spalanie nie przekroczyło 15 l na 100km w mieście moze nawet 3.0 myslałem raczej o benzynie bo lubie derpnąć mu z rana :o :mrgreen:
z całym szacunkiem najpierw naucz się jezdzic.... bo niestety ale w autach z tylnym napędem a zwłaszcza w BMW np w deszczową pogodę pedał gazu trzeba naciskać z rozwagą bo inaczej zrobisz rybę albo zostawisz E46 na drzewie a tego byś nie chciał.. ;) zresztą myślę że koledzy przyznają mi rację...
Opublikowano

Nigdy nie miałem bmw mam 18 lat i niedługo bede miał prawko wiec kupie sobie e46 tylko nie weim z jakim silnikiem 320i czy 323i żeby była frajda z jazdy i spalanie nie przekroczyło 15 l na 100km w mieście moze nawet 3.0 myslałem raczej o benzynie bo lubie derpnąć mu z rana

 

Bez obrazy ale jak będziesz mu deptał z rana to i tak biedne auto wykituje:)

A co do deptania na mokrym tu zgodzę się z kolegą z postu wyżej bo ja moje pierwsze bmw zostawiłem w rowie na dachu i wracałem po nie z laweta a dlatego że z poldka siadłem na 525i więc teraz mam 520i żeby podnieść umiej ętnośći chociaż a mam już prawko 3 lata więc ty lepiej sobie daruj bmw albo chociaż 316 318 a nie 320 bo on ciebie zabije

 

Do BMW trzeba dorosnąć bo BMW = Będziesz Mieć Władzę :)

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Opublikowano

Chciałbym zabrać głos w dyskusji o kosztach e 39.

Najważniejsze koszty poza tradycyjnym przegladem-olej, filtry i inne rzeczy zalecane przy danym przebiegu (na czas oczywiscie) to koszty zwiazane z zawieszeniem. Tutaj (E39 czy E46)) niestety jest drozej niz w starszych modelach jak np. e36 czy e34, poniewaz elementy zawieszenia jak wahacze sa wykonane z drogiego aluminium (tak samo jak np. w audi A4 czy VW passacie B5) i to podwyższa cenę samego wahacza. nie ma możliwości wymiany samych sworzni jak np w E36 czy E34. jak wiadomo zainteresowanym motoryzacja, E39 ma jedno z najlepszych zawieszen w swojej klasie. Masa auta jest duza wiec zastosowano aluminum np w zawieszeniu celem obnizenia wagi ogolnej i polepszenia resorowania. Defekty wyswietlaczy w bmw to typowa przypadlosc, nawet w E36 siadaly wyslietlacze check control, chociaz u mnie wszystko dziala (525 tds 97r). pozostałe rzeczy to wedlug mnie kwestia przypadku, chociaz prawda jest ze BMW kazdy chce miec i moze kupic ale utrzymac na odpowidenim poziomie technicznym to juz niestety nie. I nie mowie tu o serwisach autoryzowanych - bo to niestety nie gwarantuje odpowiedniej fachowosc-poza wyjatkami i nie chodzi tu o dany serwis tylko o czlowieka, który ma serce, wiedze i umiejestnosci aby serwisowac BWM. mialem kilka samochodow i kazdy byl technicznie zadbany. wychodze z zalozenia ze jesli jezdzisz to musisz miec sprawne hamucle, zawieszenie, dobre opony i inne rzeczy ktore wplywaja bezposrednio na bezpieczenstwo jazdy. pomijam to jak dbaja inni-mniej zamozni lub bez poczucia tzw. kultury technicznej.

Uwazam, ze samochod zakupiony od wlasciciela w Polsce tez moze byc OK, bo jesli ktos ma odpowiednia swiadomosc techniczna i portfel to moze utrzymac BMW i w Polsce i w Niemczech. przeciez dba o swoje auto. I nie ma znaczenia czy to BMW czy np. Daewoo.

Inne rzeczy jak np amortyzatoy wymienic kiedys trzeba, ale znow starcza na kilka lat i bedziesz sie cieszyl ze masz nowe, dobre, sprawne. Masz pewnosc i bezpieczenstwo tego co zrobiles w swoim samochodzie. Nalezy pamietac, ze jesli nie omijasz dziur, kraweznik pokonujesz na pelnym gazie czy robisz inne rzeczy, które niezbyt dobrze swiadcza o dbaniu o auto to szybciej pewne rzeczy beda wymagaly naprawy.

Tak czy inaczej, kazdy samochod to wydatki ale mozna je obnizyc dbajac i wymieniajac to co potrzeba na czas, nie dopuszczajac do dalszej degradacji stanu technicznego samochodu. czy to mercedes czy peugeot wymaga opieki i serwisu. Klasa samochodu swiadczy o zaawansowaniu technicznym, o zastosowanych materialach ( np. aluminium) i ewentualnych wydatkach, im wyzej tym drozej. Niestety.

Pozdrawiam

Robertow

Opublikowano
Nigdy nie miałem bmw mam 18 lat i niedługo bede miał prawko wiec kupie sobie e46 tylko nie weim z jakim silnikiem 320i czy 323i żeby była frajda z jazdy i spalanie nie przekroczyło 15 l na 100km w mieście moze nawet 3.0 myslałem raczej o benzynie bo lubie derpnąć mu z rana :o :mrgreen:

 

 

a co to za klon :jawdrop:

Pozdrawiam!

Tomek

Opublikowano

Witam!

 

 

Auto mam od półtora roku i zrobiłem 40tkm. Jak dotąd poza wymianą części eksploatacyjnych musiałem wymienić/naprawić:

- chłodnica wody (padła w trasie - laweta) - 1000zł

- pompa wody (padła w trasie - laweta) - 1000zł

- pływak poziomu paliwa (znów auto stanęło w trasie - brak paliwa) - 150zł

- alternator (zdążyłem dojechać do warsztatu) - 450zł

 

Pozdro!

Opublikowano
Witam!

 

 

Auto mam od półtora roku i zrobiłem 40tkm. Jak dotąd poza wymianą części eksploatacyjnych musiałem wymienić/naprawić:

- chłodnica wody (padła w trasie - laweta) - 1000zł

- pompa wody (padła w trasie - laweta) - 1000zł

 

Pozdro!

skąd ja to znam :mad2: :duh: :mrgreen:

Pozdrawiam!

Tomek

Opublikowano

Tak czytam i sie przeraziłem :shock: obecnie jeżdżę E30.

Technicznie jest w stanie idealnym, blacharsko również.

Jednak ostatnio zachciało mi się czegos świeższego i wybór padł

na E39. Jeszcze nie kupiłem auta, ale zaczynam sie interesować.

W grę w chodzą tylko modele R6 (tds równierz). Nie wiem czy nie będę

żałował. Bo teraz nie odczuwam E30stki w portfelu. Leję paliwo (benzynę)

i ewentualnie wymieniam materiały eksploatacyjne. Robię to wszystko na

czas więc i auto odwdzięcza się niezawodnością.

 

Z waszych postów wynika że im większy "golas" tym mniej problemów.

Mam tu na myśli głównie elektronikę.

Opublikowano

Bo generalnie tak jest im mniej elektroniki tym lepiej ale nie przejmuj sie ja mam E39 wersja BUSINES 3.0 diesel i jestem bardzo zadowolony

 

prawda jest taka jak kupisz ladna i zadbana i serwisowaną E39 i bedziesz jezzil z glową to tez bedziesz wymienial tylko materiały eksploatacyjne :)

 

 

choc nie powiem ze ceny w przypadku E39 sa o niebo wyzsze niz przy E30 ;)

Opublikowano

no liczę się z innym przedziałem cenowym w przypadku cen części,

ale to jestem w stanie przeboleć. głównie chodzi o to żeby jeździć,

a nie naprawiać. tym bardziej ze E39 chciałbym jeździć na codzień a E30

zostawić sobie jako taki niedzielny lansowóz :8)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.