Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 161
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Chyba tak :) dobry post więc chciałem go mieć na podglądzie i wrócić do niego w każdej chwili.

Człowiek uczy się całe życie ;)

  • 1 rok później...
  • 4 miesiące temu...
  • 1 rok później...
  • 1 rok później...
Opublikowano
Witam.

A wiec tak:

Ostatnio bylem u kolesia na warsztacie robili bmw e 36 z 2 kawalkow.

Auto bylo polaczone za przednimi fotelami, dach byl caly razem z tylna czescia. Koles mowi tak: podejdzie jakis klijent zobaczy na podloznice CALE, zobaczy kielichy CALE , podniesie wykladzine bagaznika Cala!!!!! podniesie auto na podnosiniku a od spodu jest fachowo zakonserwowane i wyciagnie wnisoki AUTO IGLA. W rzeczywistosci sa to dwa auta zlozone do kupy. Dlatego ja sprowadzilem auto z Niemiec (tam narazie tak nie robia). Jesli mial bym kupic auto w polsce to tylko z ksiazka serwisowa albo z moim kolesiem blacharzem. Takze moje doswiiadczenie obala teorie, ze musz byc cale kilichy podloznice, itp. to wtedy auto jest nie bite. :( :( :( :( :(

Wezcie to pod uwage.

Pozdrawiam.

 

są jeszcze mierniki lakierów, teraz można wypożyczyć odpłatnie. Ja akurat miałem dostęp za darmo i przedzwoniłem całe auto zwłaszcza w możliwych miejscach spawania, głównie słupki w odstępach co 1cm, poświęciłem półtora godziny na sprawdzenie całego lakieru całość wahała się w granicach 90-110 mikronów. Jak ktoś się nie napali bo ładnie wygląda to idzie coś wybrać :)

dla przykładu przed ostatni samochód jaki oglądałem z oryginalnego lakieru miał tylko oryginalną maskę i prawe przednie i tylne drzwi wszystko powyżej 200 mikronów, a gołym okiem w życiu bym nie powiedział, że coś było robione

 

Do tego jeszcze warto zweryfikować całe wyposażenie z nr VIN, nie wiem czy wszystkie auta z niemiec mają takie informacje ale u mnie w brifie były wypisane nawet opcje dodatkowe typu jakie są dywaniki, nakładki, alu na których wyjechał z fabryki. Dorwałem auto z całym wyposażeniem wypisanym w Brifie.

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
teraz można wypożyczyć odpłatnie.

Miernik nie kosztuje dużo, a biorąc pod uwagę fakt zakupu auta za 20,30,40 tysięcy i więcej i to, że auta nie kupuję się na całe życie, uważam że warto sobie po prostu kupić taki miernik :) Lakiernicy są coraz lepsi i jak ja oglądałem auta jeszcze około 8 lat temu, to malowanie łatwo było wypatrzyć, a teraz to jak widziałem ostatnio roczną Megankę, która kilka dni wcześniej wyjechała z lakierni po malowaniu 3 elementów po dzwonie, to kurcze ciężko było się doszukać różnić.

 

Co do ogólnego tematu co warto sprawdzić, to na pewno warto podnieść auto i sprawdzić czy nie były spawane podłużnice. U mnie w odróżnieniu od kolegi wyżej taki zabieg dyskwalifikuje auto do kupna.

 

praktycznie nigdy nie ma tak żeby nie było nic do zrobienia, grunt to wyczuć/sprawdzić na ile poprzedni właściciel dbał o auto, bo jeśli ktoś z głową jeździł przez pare lat to powinno być ok

To jest jedna z najmądrzejszych wypowiedzi w tym wątku. Jak kupimy auta od kogoś kto o nie dbał, a nie kupował "pojeżdżę dwa lata i sprzedam nie robiąc nic" to powinniśmy być zadowoleni.

 

Przecież nikt przy zdrowych zmysłach przed sprzedażą nie przeprowadzi żadnych poważnych napraw.

To też jest prawda, ja będę się za jakiś czas rozstawał z E46 i wiem, że kończy się w nim pompa wspomagania, maglownica, od dołu jednych drzwi pojawia się korozja, tylna wycieraczka wysiadła itp. i nawet mi przez myśl nie przejdzie żeby sprezentować te naprawy przyszłemu nabywcy. Także zachęcam wszystkich do kupowania aut ze zdrowym rozsądkiem i świadomością, że nikt się nie pozbywa idealnych samochodów.

 

PS: Witam wszystkich, to mój pierwszy post wcześniej udzielałem się na "konkurencyjnym" forum wyłącznie o modelu E46, ale jako że mam teraz też E91 to trafiłem tutaj :D

DSC_3573c_mini.png
Opublikowano
No powiem szczerze, że przebrnąłem przez cały temat z ciekawości i jest bardzo ciekawy, na pewno jak jakiś nowicjusz chce kupić bmw to tutaj znajdzie wszystkie potrzebne informacje:)
  • 1 rok później...
Opublikowano
Ja dodam od siebie, że kupiłem BMW serwisowane a ASO... Myślicie, że to pewniak w 100%? Niestety nie. Ja się rozczarowałem. Miałem same problemy. A pisze to żeby się po prostu nie napalać tym, że był serwisowany w ASO. Czasem ktoś to sam potrafi sobie ogarnąć jakiś temat przewidzi coś wcześniej i zrobi zanim się rozleci.
  • 5 miesięcy temu...
  • 3 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.