Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Malo tego koles mial e 36 ze wstawiona cwiartka jak sprzedawal byl na testach w serwisie, i jaki wynik? WSZYSTKO OK!!

Pozdrawiam

 

Wszysto robili ludzie więc skoro w fabryce potrafią to i poza nią też się zdaża że się uda, tylko problem w tym że nawet najlepszy fachowiec nie jest w stanie stosowac technologi takich jak maja w fabryce np. jeśli chodzi o zabezpieczenia antykorozyjne

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

  • Odpowiedzi 161
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witam wszystkich mam na imie Michał, chce dopiero kupić BMW 525 Tds, z roku 95. Dodam , że chce sprowadzić z niemiec.

 

Chciałbym, żebyście napisali czy te wszystkie straszne rzeczy w/w występowały w tym modelu? Bo troche się przestraszyłem. Kilka lat temu jeździłem tylko pół roku E-36 1.6 '92 i nie było problemów rzadnych!!!

 

Może jakieś opinie od użytkowników?

Jest:

F45 2016r oraz e61 2005r

Były:

E38 740d 2000r

E90 320d 2005r

525 tdsA '95 Chip na 172 KM

Kawasaki ZX-12R '04 na Power Comander III

740iA '93;


Pozdrawiam

Michał

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

bedąc na gliwickiej giełdzie miesiąc temu byłem świadkiem ciekawej scenki.

Gość sprzedawał e-36 318 z 94r.

Podchodzi dwóch zainteresowanych, proszą żeby zapalić auto. Jeden z nich wyjmuje bagnet z silnika- auto gaśnie!!!

Właściciel ponownie zapala auto ten sam gość odkręca korek wlewu oleju - auto ponownie gaśnie!

Obydwaj odchodzą z tekstem: tu jest silnik do remontu!!!

Nie znam sie na silnikach ale zaraz z buta pognałem do moich aut i sprawdziłem obie ( 316 i 320 )chodzą bez problemu na tych ,,testach"

Pozdr!

150 kucyków pod maską!
Opublikowano
Być może ma takie przedmuchy do skrzyni korbowej że po otwarciu korka siada tak ciśnienie sprężania że silnik gaśnie lub przez korek wlewu oleju łapie jakieś fałszywe powietrze, to zależy od tego jak jest zbudowana odma, tak mi się wydaje, jeśli nie mam racji to mnie poprawcie

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano
na forum było juz poruszane zagadnienie zmiany obrotów po odkreceniu korka. Podobno to normalka w BMW. W moim poprzednim M20 B25 było tak ze jak otworzyłem korek to obroty spadały, ale nie gasł, a cisnienie sprężania miał katalogowe.

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano
Biorac pod uwage to ze jest zarowno odpowietrzenie skrzyni korbowej jak i komory rozrzadu to logiczne ze obroty moga zafalowac. W koncu zdejmujac korek lub wyciagajac bagnet pozwalamy silnikowi przez te odmy ssac lewe powietrze. Nie powinno miec to natomiast duzego znaczenia bo zrobilem ostatnio test, a mianowicie rozpialem przeplywomierz i ku mojemu :shock: zdziwieniu silnik prawie normalnie pracowal, tzn. np. przycisniecie gazu nie powodowalo zgasniecia silnika. Nie wiem skad on wzial dane do sterowania. :lol:
  • 5 tygodni później...
Opublikowano
Jeszcze jedno do tego tematu... To że Niemcy nie robia przekrętów to juz dawno nie prawda. Sprowadziłem swoja Beemke 6 miesięcy temu za 1300 eur. teoretycznie z przebiegiem 207 tys. i w idealnym niby stanie. Sprawdzałem cześc rzeczy o których tu piszecie. Przez ten czas który ja mam jak już pisałem zmieniłem silnik gdyż po 2 miesiącach jeżdzenia padł... i okazało się że samochód nie ma zrobione 207 tys. a ok 500 tys. Od tamtej pory do dnia dzisiejszego wymieniłem i zrobiłem: silnik ( plus oleje, filtry, płyny, chłodnice bo była nieszczelna) klocki hamulcowe i tarcze(totalnie zużyte) zawieszenie (całkowity rozpad),teraz jeszcze padła pompa paliwa( koszt ok 1000 zł orginalna Boscha) do tej pory tylko skrzynia nie sprawia problemów i chodzi bez zarzutów. Na wiosne (o ile wczesniej się nie zdenerwuje i jej nie sprzedam:mad2:) zamierzam robić z blacharką bo jest pare poprawek. W sumie z opłatami zapłaciłem za to auto ok. 8500 zł a do tej pory dołożyłem już 4000 zł i stwierdzam że za tą kase mogłbym sprwadzić coś znacznie lepszego... Ale cóż nie ma to jak jeździć BMW.
Opublikowano

zaklinacz: po prostu zle trafiles...

 

ja kupilem 2 miesiace temu 740 za 1000 euro wiedzac ze jest w niej kupe rzeczy do roboty m. in. ABS, pompa wspomagania, cale zawieszenie i kupe pierdolek (peknieta lampa, zniszczona tapicerka po kradziezy radia itd). za naprawe tego zaplace ok 4-5 tys zl (druga 750 z padnietym silnikiem za 500 euro na czesci typu wspomaganie, abs i inne pierdolki itd, itp oraz cale nowe zawieszenie). tym sposobem bede mial super auto za jakies 11tys zl. (zarejestrowane i oplacone)

 

aha..ta 750 kupilem ze znajomym na wspolke..zabieram to co mi jest potrzebne a on sprzedaje reszte na czesci..a sama skore sprzeda za 1000-1500zl ;)..gdybym mial gdzie ja rozbierac to bym jeszcze na tym zarobil :)

jesli posiadles kobiete swoich marzen to o pozostalych marzeniach mozesz smialo zapomniec...

http://img01.picoodle.com/img/img01/7/2/9/f_podpism_5d496cc.jpg

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=92490

Opublikowano
Przydatne rady. Niedługo będę miał beemkę i wiem na co mam zwrócić uwagę przed zakupem. Dzięki Mrówa. Pozdro 4 you :norty:
Opublikowano
Freex Ty wiedziałeś co jest zepsute... ja byłem zapewniany że auto jest w jak najlepszym porządku. Silnik był suchy, ładnie pracował i auto ogólnie nie budziło żadnych zastrzeżeń. Z Niemiec przyjechało o własnych siłach i wszystko było ok.A tu nagle pach i po silniku... a jak zacząłem robic z silnikiem to zaczeły wychodzić pozostałe sprawy... masz racje być może źle trafiłem... ale co to oznacza? że Niemcy też umieją "rozpadający" sie samochód podpicowac do sprzedaży... A więc kupujący za granicą uważajcie i dokonujcie zakupów rozważnie... Pozdrawiam
Opublikowano

Witam,

Jade za 2 dni oglądać Tds'a e-34 '94 napiszcie co trzeba dodatkowo spradzić przed kupnem oprócz w/w rzeczy.

Jest:

F45 2016r oraz e61 2005r

Były:

E38 740d 2000r

E90 320d 2005r

525 tdsA '95 Chip na 172 KM

Kawasaki ZX-12R '04 na Power Comander III

740iA '93;


Pozdrawiam

Michał

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
troche sie z wami nie zgodze.w mojej bemie z rana kontrolka gasnie niezbyt szybko. a silnik był robierany wszelkie pomiary zrobilem osobiscie.

wał jest w stanie idealnym,panewki sa nowe,walek rozrzadu i panewki walka super. i nie gasnie od razu jak juz cieply to w sekundzie

Tu moze byc przyczyna uszkodzona obudowa filtra oleju, w ktorej znajduje sie zawor jednostronny, ktory ma nie dopuszczac do splywania oleju z filtra do silnika przy dluzszym postoju. Jezeli jest uszkodzony to na zimnym silniku zanim pompa napompuje olej do filtra mija kilka nawet kilkanascie sekund. To tak jak po wymianie poleju. Ja zanim na to wpadlem wymienilem niepotrzebnie pompe oleju.

  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam,

Wie ktoś jak odczytać z numeru na szybach rok oraz miesiąc ich produkcji (szyby w E36)?

W innych markach nie ma z tym problemu, natomiast BMW stosuje ciąg cyfr z którego nie wiem czy cokolwiek można odczytać...

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

mam pytanie:

 

jak w serwisie bmw podpieli komputer do auta to co dokładnie sprawdzali? stan silnika? proszę ewentualnie jakiegoś linka do tej informacji

sdzieki pozdrawiam

Opublikowano
Po podpieciu komputera diagnozujesz całą elektronike i to co jest przez nią obsugiwane czyli silnik, poduszki, klime, ABSy itp, wspomagania. Na komputerze wychodzi co dolega silnikowi lub innemu urządzeniu w aucie.
Opublikowano
Dokładnie, to sprawdzasz jakie błędy pojawiły się na czujnikach. Komputer nie powie Ci : "wtryskiwacz zużyty w 80%", czy "panewka nr. 3 wytarta" ;) jedynie typu "błąd położenia wału", "błąd przepływomierza", "niskie ciśnienie oleju" itp. itd. itd. - to tak bardzo ogólnikowo ...

Sebastian. Dawno temu ... E34 524td.

Obecnie: E38 735iL i E46 330i SMG oraz ... Toyota Prius, Ford Probe 2.5V6 (wszystkie LPG ;) ), a także moto: Yamaha XV250 i Gilera DNA

Stronka

(Nawigacje i audio do BMW E38/39/46/53/83)

  • 4 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.