Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam!

chodzi o skrzynie automat w 750i z 88r.Od razu mówie ze nie znam się zbytnio na tym autku,ale po przeczytaniu forum doszedłem do wniosku że coś z mojim autkiem jest nie tak a w szczegolności mi chodzi o poziom oleju w skrzyni!!!

sprawdzam olej na chodzacym silniku(cieplym) w położeniu na P i wyciągam miarkę atu ......NIC!!!!,czy to jest możliwe????

Skrzynia chodzi bez zarzytu,wszystko oki,ale czy tak powinno być?jak zgaszę silnik to jest tak między min..a max ,ale jak załącze to na miarce nic nie ma :shock: .Proszę o pomoc bo jutro czeka 800km jazdy a nie wiem o co chodzi!

1-czy dolać oleju do skrzyni?

2-przez co dolewać ,czy przez bagnet?

3-jaki olej ?

Prosze o odpowiedz tylko nie odsyłajcie mnie do jakiś linków :cry2:

Opublikowano
na pracującym silniku NIGDY nie sprawdza się poziomu oleju-to samo tyczy się oleju w skrzyni, dlatego Ci tak pokazuje, bo pompa jest wtedy załączona i olej rozchodzi się po całej skrzyni a nie zbiera się w jednym punkcie pod bagnetem-jeśli bez włączonego silnika, poziom oleju urzymuje się między min a max, to jest wszystko ok :wink:
I'm in love, but don't tell my real Love :D Alpina...
Opublikowano

Ja też zawsze słyszałem, że olej w skrzyni sprawdza się na pracującym silniku (na Park) i sam zawsze tak robię. Fakt że w innych samochodach.

Radziłbym Ci dotrzeć do instrukcji, i zobaczyć jak producent to opisuje. Być może w BMW rzeczywiście bagnet jest jakoś dziwnie umiejscowiony i powinno się sprawdzać na stojącym silniku, chociaż wydaje mi się to mało prawdopodobne.

Opublikowano