Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jak to jak z pylota :D . A maska jest dobrze spasowana, tylko ma dodatkowy wlot powietrza :mrgreen: A le wiecie co mnie najbardziej denerwuje, brak listewek na drzwiach, przez to ósemka wygląda dziwnie, jakby linii nie trzymała. Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

  • Odpowiedzi 358
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

nie wiedzialem ze tyle jest osemek w agro-pakiecie.

 

ale tak to jest jak fura tanieje, a czesci do niej sa na rynku, wiec musicie miec nerwy przygotowane na najblizsze lata ;)

 

co do malowania maski to aerograf w reku kompetentnego artysty bedzie cie kosztowal 1.5-2k, ale czy przystoi beemce miec obrazki? 8 to nie wesola bryczka jak np. honda civic, tylko duzy samochod o dosc dumnej linii..

Opublikowano

te "przetłoczenia" są niesamowite dobrze że jeszcze nic nie jadłem.

 

Przykład jak z osiem można zrobić Forda Probe.

Opublikowano

mi sie bardzo podoba kolor szary-stalowy . widzialem kiedys taka 8 na bank rok powyzej 95 i byla piekna

 

jak ktos mi powie jak umiescic tu foto to bym wam pokazal :)

Opublikowano
Ostatnia fotka powalila mnie. Taki tuning niskim kosztem :D Tak zle spasowanego przodu daaawno nie widzialem :doh:

A wlasciciel pewnie 18latek...

 

Hej. chyba nie wszyscy 18latki robio swoje auta w ten sposób? Wiec moje tez idzie w tym kieronku. :duh: Musze zmienic kieronek renowacji mego auta. :D

BMW 850 (BDS) http://www.luxury4play.com/images/l4p/smilies/michael.gif
Opublikowano
nie wiedzialem ze tyle jest osemek w agro-pakiecie.

ale tak to jest jak fura tanieje, a czesci do niej sa na rynku, wiec musicie miec nerwy przygotowane na najblizsze lata ;)

co do malowania maski to aerograf w reku kompetentnego artysty bedzie cie kosztowal 1.5-2k, ale czy przystoi beemce miec obrazki? 8 to nie wesola bryczka jak np. honda civic, tylko duzy samochod o dosc dumnej linii..

 

Witam

Dołączając się do powyższej opinii, dodam, że ten wątek wprawił mnie w stan niezłego zaskoczenia... Po pierwsze - nie sądziłem, że w odniesieniu do E31 można mieć tak dziwne pomysły - kompletnie zaburzenie majestatu i linii tego samochodu (trudno zrozumiałe jest, że ktoś w takim celu chce ponosić jakiekolwiek koszty) Liczby 31 i 30 to może prawie to samo, ale E31 i E30 to wg mnie ogromna różnica – dlaczego niektórzy do E31 mają podejście takie jak do E30?

Drugą zaskakującą sprawą dla mnie były rozmiary rdzy jakie mogą być w 8-ce (zwłaszcza w środku) - prawie jak w polonezie czy maluchu. Ciekawe czy to norma??

 

Potrafię zrozumieć jeszcze, że można przemalować samochód na inny kolor (pod warunkiem, że jest to profesjonalna praca i nie jest prowadzona w celu osiągnięcia absurdów kolorystycznych, kameleonów i innych cieniowań, już o aerografach nie wspomnę...)

Nie wiem, dlaczego tak mało ludzi jest w stanie zrozumieć, że najlepiej jest zaimponować utrzymując BMW w fabrycznym stanie.

Pozdr.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
Hej. chyba nie wszyscy 18latki robio swoje auta w ten sposób? Wiec moje tez idzie w tym kieronku. :duh: Musze zmienic kieronek renowacji mego auta. :D

 

Sam odpowiewiadziales sobie w pierwszym zdaniu :cool2:

Ja jak kupilem swoja osiem mialem 21 lat, a wiec w tych granicach wiekowych o ktorych piszemy, a mimo to obralem zupelnie inny kierunek niz ten na fotkach, dazac do jak najwiekszego stopnia oryginalnosci.

Po porostu taki pomysl na tuning predzej przyjdzie mlodej osobie niz dziadkowi po 60-tce...

Opublikowano

Co do rdzy to nie ma znaczenia co za marka (ona nie rozróżnia marek) :mrgreen: Zależy tylko od tego jak auto było eksploatowane i pielęgnowane.

Mój egzemplarz jak widać nie był zbytnio pieszczony przez swoje 15letnie życie i może dlatego taki stan zastałem .Ale przy kupnie liczyłem się z tym że pochłonie renowacja odpowiednią ilość czasu i kaski :cool2: .Chociaż tej drugiej ciągnie mniej niż się na początku spodziewałem . :cool2:

 

Co do malowania to już inna kwestia .Tu naprawdę można sprawę albo spie..... .Jak ta co jezdzi po moim mieście .Albo dodoać smaku i uroku e31.

Opublikowano

Dziś po bardzo długiej przerwie mogłem zająć się swoim autem stało jakieś 4 tygodnie bez zaglądania i postępów w pracy .

Więc dziś postanowiłem zabrać się za drzwi (konserwacja i wymiana wyciszenia) oraz uporządkowanie całej instalacji.

Wyglądało to tak:

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img406.imageshack.us/img406/151/06112007001et2.jpg

a po kilku godzinach już lepiej.

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img404.imageshack.us/img404/8504/06112007004vi8.jpg

 

Póżniej przyszła kolej na deskę rożdzielczą której rano jeszcze nie było.

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img146.imageshack.us/img146/7936/06112007003nv3.jpg

Pod wieczór już została zainstalowana .Mając wszystkie elementy na stole sprawdziłem sobie wszystkie żaróweczki od podświetlenia oraz wszystkie podłączenia.

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img61.imageshack.us/img61/933/06112007006jh5.jpg

Nawet szyba została umieszczona na swoim miejscu ale wklejona zostanie dopiero za tydzień (tyle muszę czekać na uszczelkę )

Przyjaciel mówił że stara się jeszcze nadaje ,ale po dzisiejszych oględzinach stwierdziliśmy że nadaje się tylko na śmietnik .

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img91.imageshack.us/img91/3434/06112007005rt2.jpg

Jutro znowu mam wolne wiec postęp prac nastąpi.

Opublikowano
Wczoraj kupiłem przednią szybę z Saint Gobeiin . za 450,00zł .W Poznańskiej firmie .

Ktoś z kolegów szukał tylnej szyby .To też mają na stanie.

 

Ciekawe za ile tył maja no i pewnie uszczelka nie tania?

Opublikowano

Dziś dalej prace trwały .Rano auto jeszcze wyglądało nadal nieciekawie

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img159.imageshack.us/img159/9159/07112007002vx0.jpg

Ale już na wieczór można było nacieszyć oko.

Mieliśmy problemy z szybami (brak zasilania ) ale na koniec dnia udało sie zlokalizować usterkę i można było zaliczyć dzień do udanych .

Wymieniliśmy około 10 szt 2 W żarówek i dopiero zajaśniało we wnętrzu .

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img216.imageshack.us/img216/7299/07112007006qf6.jpg

Teraz znowu przerwa na kilka dni (wyjazd do pracy) .Ale wkrótce dalsza zabawa z moją e31 :cool2:

Opublikowano
Zawaliscie to wszystko wygloda. Czy jest jakis problem z wymontowaniem tylnych kanap?
BMW 850 (BDS) http://www.luxury4play.com/images/l4p/smilies/michael.gif
Opublikowano
Zawaliscie to wszystko wygloda. Czy jest jakis problem z wymontowaniem tylnych kanap?

 

Bajecznie latwo. Jedyne co, to musisz polamac plastik w ktorym jest apteczka :mrgreen: Mnie wyreczyl w tym ktorys z poprzednich wlascicieli i problem mam z glowy :D

Opublikowano

U mnie również był połamany .(ale posklejałem)

A sposób jest banalny.Trzeba zachować odpowiednią kolejność .

1 Odkręcić konsolę środkową 3 śruby.

2 Ściągnąć boczki tylne ,

3 Wtedy masz dostęp do kołeczków po prawej i lewej stronie foteli .

Ot i cała filozofia .

Jeśli nie odkręcisz środkowego tunelu (apteczki) to zazwyczaj kończy się to połamaniem jej.

:mad2:

Opublikowano
U mnie również był połamany .(ale posklejałem)

A sposób jest banalny.Trzeba zachować odpowiednią kolejność .

1 Odkręcić konsolę środkową 3 śruby.

2 Ściągnąć boczki tylne ,

3 Wtedy masz dostęp do kołeczków po prawej i lewej stronie foteli .

Ot i cała filozofia .

Jeśli nie odkręcisz środkowego tunelu (apteczki) to zazwyczaj kończy się to połamaniem jej.

:mad2:

 

Dokładnie!Potwierdzam,nic nie trzeba łamać. Da sie to wyjąć całe tak jak i ktoś to wkładał niepołamane.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Wróciłem wczoraj z wyjazdu służbowego z naszej drugiej :mrgreen: ojczyzny jak to pisał nasz wielki wieszcz narodowy A.Mickiewicz .Sam jestem ciekaw jak tam prace nad moim e31 .

Odezwali sie graficy że sprawa malowania nadal aktualna ( a myślałem że już splajtowali ) i teraz znowu zmienia się koncepcja co do wizerunku :8)

Tylko że teraz nie jestem taki pewien czy chcę aerograf na aucie :mad2:

Opublikowano
Wróciłem wczoraj z wyjazdu służbowego z naszej drugiej :mrgreen: ojczyzny jak to pisał nasz wielki wieszcz narodowy A.Mickiewicz .Sam jestem ciekaw jak tam prace nad moim e31 .

Odezwali sie graficy że sprawa malowania nadal aktualna ( a myślałem że już splajtowali ) i teraz znowu zmienia się koncepcja co do wizerunku :8)

Tylko że teraz nie jestem taki pewien czy chcę aerograf na aucie :mad2:

 

 

Co do aerografu, to co miales na mysli? Jakies czachy :twisted: czy co?

Bardzo mnie to ciekawi.

BMW 850 (BDS) http://www.luxury4play.com/images/l4p/smilies/michael.gif
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam po dłuższej przerwie .(Znowu wyjazd na Litwę)

 

Już znam kilka konkretów co do mojej e31 :

Malowana zostanie w jednym kolorze wraz z felgami .

Felgi zostaną pomalowane w taki sposób jak na zdjęciu

http://img155.imageshack.us/img155/3954/2756613212le9.jpg

 

A kolor jaki wybrałem to standardowy BMW ciemniejszy o ton od obecnego

Taki jak na byłym coupe mojej żony

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img227.imageshack.us/img227/8634/bmwe36106gb4.jpg

 

 

Do tego dołożone zostaną dyskretne loga AC Schnitzer i tak ją pozostawię.

Dokupiłem już nakładki na pedały oraz stopnicę ACS jeszcze szukam gałki lewarka.

Opublikowano

A najciekawsze zmiany poczyniłem już w systemie car-audio.

Pociągnięte zostały nowe przewody oraz został dobrany cały system głośników i 2 wzmacniaczy .Głośniki wybrałem Infinity natomiast wzmacniacze mają być Kenwood,a jednostka sterująca to

http://img156.imageshack.us/img156/7132/273118584fz2.jpg

Wszystko poukładane w miejscach fabrycznych .Oczywiście do uzupełnienia nagłośnienia głośnik basowy w bagażniku.

Opublikowano

Robert-Lesiu BMW na pewno nie chcesz całej energii włożyć w styl „original”? Wśród zalet jest to, że od razu wiadomo do czego zmierzać i że nigdy się to nie znudzi (podejrzewam, że nawet gdyby pojawiło Ci się znudzenie fabrycznym wyglądem, to tylko przejściowo). Poza tym po co mieć poważanie jedynie wśród „tunerów”, jak można mieć podziw i respekt ze strony każdego, kto patrzy na oryginalne BMW?

Pozdrawiam.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.