Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
w mojej bmw 530d 2001r bylem na kompie u jednego z lepszych mechanikow od bmw w moim wojewodztwie i wykryto zbyt malecisnienie paliwa wiec polecono mi wymienic pompe wspomagajaca paliwa niestety po wymianie pompy wspomagajacej paliwo nadal nie mam odpowiedniego cisnienia paliwa pompa wymieniona na nowke i nadal nic na niskich obrotach mam 3.2 bara a na wysokich spada do 2.2 bara i nadla nie wiem co to moze byc mechnicy stwierdzili ze znowu ta sama pompa musi byc zepsuta ale nie wydaje mi sie zeby to byla ta pompa nowka w koncu moze ktos inny ma jakis pomysl co to moze byc z gorydzieki za pomoc
Opublikowano
w mojej bmw 530d 2001r bylem na kompie u jednego z lepszych mechanikow od bmw w moim wojewodztwie i wykryto zbyt malecisnienie paliwa wiec polecono mi wymienic pompe wspomagajaca paliwa niestety po wymianie pompy wspomagajacej paliwo nadal nie mam odpowiedniego cisnienia paliwa pompa wymieniona na nowke i nadal nic na niskich obrotach mam 3.2 bara a na wysokich spada do 2.2 bara i nadla nie wiem co to moze byc mechnicy stwierdzili ze znowu ta sama pompa musi byc zepsuta ale nie wydaje mi sie zeby to byla ta pompa nowka w koncu moze ktos inny ma jakis pomysl co to moze byc z gorydzieki za pomoc

 

Może kupiłeś pompe wspomagającą ale do silnika 2,0d od E46 sa tez takie pompy na rynku. Ta twoja powinna miec 400kPa i 120l/h.

 

Daj nr tej pompy co kupiłes to postaram sie sprawdzić co to jest.

Opublikowano
czyli poprostu mam zla pompe czy tak bo na orginalnej tez mialemtaki numer jak podalem wiec az mnie to teraz dziwi

 

Daj sobie spokuj z ta pompą , posprawdzaj jakosć połączeń zaworu podcisnienia od turbo , jest taki elektrozawór pod turbina który ma dwa węzyki zdejmnij górny i sprawdz jak auto jeżdzi, oraz posprawdzaj podłączenie węzy od vacu moze masz gdzes jakis poprzecierany, ale najpierw odłącz ten górny weżyk w elektrozaworze to vacu nie bedzie ssało powietrza i zawór nadmiarowy turbiny bedzie zamkniety, powinno byc wtedy lepiej.

Ja juz robie trzecia w tym tygodniu E39 530d i maja te same objawy jadna juz dzis zrobiona i jezdzi (elektrozawór do wymiany) , (druga miała porzecierane węzyki i zawór do wymiany) trzecia w trakcie naprawy.

E39 530d z przebiegiem 300 tys w większosci mają uszkodzone membrany w elektrozaworach.

Opublikowano
dzieki sprobuje tak jak mowisz ale chyba ta membrane bede mial oki bo przebiegu mam narazie 130 tys :> raczej pewny ale sprobuje tak jak mowisz a powiedz mi jeszcze bo wymienialem przeplywomierz i jak go podlacze to jezdzi mulowato wiec jezdze na odlaczonym i jes oki bylem zeby mi wgrali nowy program ale oczywiscie powiedzieli ze najpierw trzeba dojsc do ladu z tym cisnieniem paliwa a dopiero potem moga wgrac program
Opublikowano
wlasnie odlaczylem ten wezyk o ktorym pisales i niestety nadal kreci tylko do 4 tys obortów moze jakis inny pomysl mi sie wydaje ze cos z tym cisnieniem paliwa jest nie tak tylko nie bardzo wiem jak to weliminowac bo kolejnej pompy wspomogajacej wolalbym nie kupowac
Opublikowano
czy ktos wie jak mozna sprawdzic czy pompa vacu daje podcisnienie mozna to jakos sprawdzic samamemu czy pozostaje raczej specjalistyczny serwis ??? i jakie bybyly dokladnie objawy gdyby nie dawala podcisnienia ??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.