Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
E34 TDS 95' GłOWICA BYłA WYMIENIANA.BO BYłA PęKNIęTA.TAK SIę ZłOżYłO żE 500KM OD MEGO DOMU.NIEDłUGO ZACZął POJAWIAć SIę PłYN W CAłYM PRZEDZIALE SILNIKA.POKRZYWIłO ZAWORY.TYM RAZEM NASTęPNY MECHANIK JUZ MI ZROBIł KAPITALNY REMONT A PIERWSZSZEMU PARTACZOWI POWIEDZIAłEM CO O NIM MYśLę.SILNIK TERAZ NIBY "CHODZI"BEZ ZASTRZERZEń...A JEDNAK NIE DO KOńCA.AUTO JAK BYłO SłABE OD JEGO ZAKUPU TAK JEST DO DZIś.DO TEGO PALI DUżO.PRZY DELIKATNEJ JEżDZIE PO AUTOSTRADZIE PONIżEJ DYCHY CIężKO ZEJść.MAM PORóWNANIE,BO KOLEżANKA MA IDENTYCZNE AUTO,I CHODZI JAK RAKIETA!I PALI MALUTKO.NATOMIAST MóJ TO MUł PRZY TAMTEJ.MECHANIK TWIERDZI żE PRZY SKłADANIU SILNIKA SZCZEGóLNą UWAGę ZWRóCIł NA ROZRZąD,BO PRZYCZYNą AWARII MOJEGO SILNIKA BYł WłAśNIE żLE ZłOżONY ROZRZąD.WYWALIłEM MASę PIENIęDZY,BO MNIE TO AUTO URZEKłO SWOIM WYGLąDEM.SIEDZę W IRL I NA ODLEGłOść CIężKO ZDIAGNOZOWAć AUTO DZWONIąC DO PL.A TU JUż ODWIEDZIłEM KILKU MECHANIKóW NIE TYLKO Z KOMPUTERAMI ALE I PRAKTYKóW I NIC.CZYTAJąC POWYżSZE POSTY O PODOBNYCH NIEDOMAGANIACH WSZYSTKO STAJE SIę JAśNIEJSZE ALE NIE WIEM NP.W KTóRYM MIEJSCU MIEśCI SIę PRZEPłYWOMIERZ W TDSie ANI JAK WYGLąDA.CZY U MNIE Są JAKIEś ELEKTROZAWORY ODPOWIEDZIALNE ZA REGULACJę DOPłYWU POWIETRZA,JAK WYGLąDAJą I W KTóRYM MIEJSCU?FILTRY POWYMIENIANE,ZBIORNIK PALIWA CZYSZCZONY.POZDRAWIAM WSZYSTKICH żYCZLIWYCH.

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Opublikowano
witam koleżankę najlepiej zrobisz jak pojedziesz do warsztatu gdzie robią tylko dizle
Opublikowano

Witam

 

3peat no no auto ładne ale te odblaski z tył na zderzaku... hmmm przyznam troszkę wiochą zalatuje - bez urazy bo to rzecz gustu. Ale poza tym naprawdę widać że zadbane auto :) Clar lampy naprawdę fajnie.

 

 

Pozdrawiam

http://yourdomain.com/images/broken_link.gif
Opublikowano

3peat To nie będzie takie złe jak to wywalisz ;)

 

a Tak jak na rowerze dobrze ze nie masz chlapaczy z odblaskami ;)

 

ale ogólnie naprawdę przyciąga oko :)

 

 

A do tego kto to przymocował do tego samochodu ==> Ale... Bo właściwie... Co pan chciał przez to wyrazić?

 

 

Pozdrawiam

http://yourdomain.com/images/broken_link.gif
Opublikowano
Oj czepiacie się ściągnie te świecidełka i auto będzie jak ta lala :cool2: :twisted:

 

no i jeszcze trzeba będzie zrobić zdjecia jeszcze raz - nie dadzą spokoju :)

ps. przy pierwszej okazji wypier%$^ w kosmos te odblaski więc już cisza .

 

 

Czekam ciągle na odpowiedź od Wioletty - moje autko nie jest tematem tego tematu :)

Opublikowano

3 peat nie przejmuj sie tymi odblaskami widocznie tak ma byc bo ja swoja tez kupilem Z tymi odblaskami a lampy mam czarne orginalne helli widocznie odblaski spelniaja jakas role i helmuty je tam umiescili :twisted2:

a wiocha wcale nie zalatuja

pozdro

Opublikowano

Marcinbmw5 ale on nie ma czarnych lamp - tak na marginesie :)

 

Jak napisałem wcześniej - rzecz gustu ;)

 

Pozdrawiam

http://yourdomain.com/images/broken_link.gif
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie doczekałam się rzetelnej odpowiedzi ale nie ma złego co na dobre by nie wyszło.Otóż okazuje się,że praktyka jest najlepszym nauczycielem.Nie pozostało mi nic innego jak samej zakasać rękawy,bo na obczyznie o zyczliwa duszę i to jeszcze ze znajomoscią tematu w moim przypadku to tragedia.Jak wspomniałam na poczatku mam pecha nie tylko do aut ale i do fachowców.Tych,których spotkałam tu w IRL pieniadze liczyć umieją,inaczej by tu nie przyjeżdżaliTo nie to co Klub beemkowiczów.A odkryłam te stronę całkiem niedawno i to przypadkiem.Nie przejmuje się,że odpowiedzi nie uzyskałam,bo czytajac zagadnienia pojaśniało w mojej głowie.Czas tez kiepski,bo przedświąteczny.Ludzie mają może ważniejsze sprawy.Ale do rzeczy;w mojej beni ktoś włożył zaślepkę wyciętą z blaszki jakby po konserwie między przepływomierz(taki odlew aluminiowy przykręcony do kolektora ssącego,do którego dochodzą 2przewody gumowe i jeden metalowy).a rurkę metalową prowadzącą do kolektora wydechowego.Każdy zapyta;"PO CO"? Rózne myśli mi do głowy przychodzą.Może mi ktoś da logiczną odpowiedż?Lecz najbardziej zastanawia jedno.Auto od dnia zakupu było słabe i dużo paliło.Po remoncie głównym(włącznie z wymianą głowicy) prktycznie też się nic nie zmieniło.Remont był,bo miałam okazję widzieć odbite ślady na tłokach po zaworach jeszcze przed wyjęciem silnika.Powiedzcie jak można zdemontować głowicę bez odkręcania tej nieszczęsnej metalowej rurki.Osobiście unikam odkrecania elementów przy kolektorze wydechowym,jeśli to możliwe.Więc zaczynam wątpić w remont główny a moze mechanik chciał mnie jeszcze raz uderzyć po kieszeni? Pozdrawiam wspóltowarzyszy niedoli.Wioletta. :)

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Opublikowano

Ten element, który opisujesz to zawór recyrkulacji spalin EGR. Rurka od kolektora wydechowego doprowadza spaliny, które są mieszane z zasysanym powietrzem i to ma ponoć poprawiać czystość spalin.

Zaślepienie tej rurki powrotnej (de facto ze spalinami) podobno podnosi nieznacznie moc TDS'a kosztem jakości spalin, co jest oczywiste biorąc pod uwagę, że ma więcej tlenu do spalania paliwa.

 

Myślę, że usunięcie tej blaszki nie spowodowało poprawy.

Przy okazji demontażu zaworu EGR musiałaś odłączyć przewód gumowy idący do czujnika ciśnienia doładowania, a przynajmniej zmieniło się jego położenie. Może rurka była zawalona olejem, olej sobie wyciekł i czujnik w końcu mierzy ciśnienie a układ wtryskowy podaje poprawną dawkę paliwa.

 

Na temat rzetelności mechaników nie będę się wypowiadał, trudno cokolwiek ocenić na odległość i z opisu.

E61 530d '04 (2015-?), E34 525TDS touring '95 (2006-2016), E30 325i '89 (1996-2006)
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Moja rada Wioletko jest taka,żebyś pojechała do serwisu BMW...wiem,wiem każdy na mnie zaraz najedzie,że drogo itd...ale jak masz taki problem to pojedź tam.Nie dość że znają się na rzeczy to kto wie czy nie paradoksem będzie że zaoszczędzisz kasę!!!Bo lepiej pojechać raz,niż 10 razy!Nie mam racji?Poza tym dają w serwisie gwarancję i możesz potem do nich jeździć non stop i nie zapłacisz grosza!Spróbuj tak,będziesz wiedziała prawie w 100 % co piszczy w trawie :cool2:
Freude am fahren...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Rzeczywiście szczegółów podałam mało,ale i tak ktoś dał do zrozumienia,że chyba za bardzo się rozpisałam.A mianowicie;mam możliwość podmiany części na próbę z identycznego modelu,który "chodzi"perfekcyjnie.Właśnie w tym drugim tej blaszki nie było i dlatego ją winiłam za słabą moc.Wczesniej były zamieniane;zawór EGR,czujnik elektryczny w kolektorze ssącym,wężyk między przepływomierzem a elektrozaworkiem EGR i nie było żadnej poprawy.Niebawem napiszę cos więcej,bo usterka wg.mnie została zlokalizowana ale problem w tym,że dopiero na następny tydzień dotrze do mnie ubezpieczenie auta i nigdzie się nim nie ruszam. :wink:

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.