Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam !!!

próbuje ostanio odpalic bmw e 46 320 d a tu kontrolka abs esp i ręcznego świeci.przejechałem 20 kilometrów i dalej to samo.. rozłączyłem akumulator i było ok. zostawiłęm auto na noc rano odpalam znowu to samo co sie dzieje??????

 

a druga sprawa jak skasowac ten serwis olejowy bo mi pokazuje juz ze przekroczyłem -10000 i jak ustawic zegarek na desce rozdzielczej

 

pozdrawiam

 

klubowiczów

 

a jednym słowem fajen te bmw tylko ja ze swoja mam dużo problemów !!! szkoda

Opublikowano

Witam.

 

Poszukaj na forum bo juz sporo o tym bylo np. tu:

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=44138&highlight=

 

Zegarek ustawiasz przekrecajac prawy przycisk zegarow w prawo lub w lewo (o tym tez juz bylo).

 

A co do kasowania oleju i inspekcji to tu masz link:

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=23205&highlight=kasowanie+inspekcji+e46

 

Nastepnym razem poszukaj dobrze.Pozdrawiam.

http://images49.fotosik.pl/48/b15dcef712d56319.jpg


..."The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing"...

  • 1 rok później...
Opublikowano
witam !!!

próbuje ostanio odpalic bmw e 46 320 d a tu kontrolka abs esp i ręcznego świeci.przejechałem 20 kilometrów i dalej to samo.. rozłączyłem akumulator i było ok. zostawiłęm auto na noc rano odpalam znowu to samo co sie dzieje??????

 

a druga sprawa jak skasowac ten serwis olejowy bo mi pokazuje juz ze przekroczyłem -10000 i jak ustawic zegarek na desce rozdzielczej

 

pozdrawiam

 

klubowiczów

 

a jednym słowem fajen te bmw tylko ja ze swoja mam dużo problemów !!! szkoda

 

Posłuchaj miałem ten sam przypadek w ubiegłym roku jak wróciłem z wakacji. Na drugi dzień paliły się te kontrolki ABS, ESP i hamulca ręcznego. Z tym ze od hamulca recznego na pomaranczowo a nie na czerwono.

 

Jak sie okazalo czujnik skretu kierownica zgubil dane i musialem go na nowo zaprogramowac. W serwisie oczywiscie byli zdziwieni. Zrobil mi to warsztat ktory zajmuje się Audi i BMW zapłaciłem chyba 100 zł lub 150 zł

  • 3 lata później...
Opublikowano

 

Na drugi dzień paliły się te kontrolki ABS, ESP i hamulca ręcznego. Z tym ze od hamulca recznego na pomaranczowo a nie na czerwono.

Jak sie okazalo czujnik skretu kierownica zgubil dane i musialem go na nowo zaprogramowac. W serwisie oczywiscie byli zdziwieni. Zrobil mi to warsztat ktory zajmuje się Audi i BMW zapłaciłem chyba 100 zł lub 150 zł

Witaj

Mozesz przyblizyc gdzie szukac tego czujnika skretu kierownica? Troche dziwne, ze ten czujnik moze miec cos wspolnego z kontrolka recznego i ESP, ale to BMW :twisted:

Dzieki!

Pozdro

Rafal

Opublikowano
Czujnik skrętu znajduje się na kolumnie kierowniczej część nr 16 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=EV51&mospid=47644&btnr=32_0943&hg=32&fg=30

dzieki

przy wymianie tego czujnika, co z poduszka powietrzna? I b. wazne, trzeba pozniej podpinac kompa i kasowac, czy kontrolki same powinny zgasnac? Bledy w kompie kasuje "hurtowo", zazwyczaj po zimie, wiec

moze nie trzeba tego kasowac.

Opublikowano
Czujnik skrętu znajduje się na kolumnie kierowniczej część nr 16 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=EV51&mospid=47644&btnr=32_0943&hg=32&fg=30

swoja droga cos musi byc na rzeczy z tym czujnikiem skretu

poszukalem na szybko na innych forach - gosc mial podobny problem - ostatni post z tego linka

http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f18/2004-e46-330cd-traction-control-light-handbrake-light-t64987/

Opublikowano
Czujnik skrętu znajduje się na kolumnie kierowniczej część nr 16 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=EV51&mospid=47644&btnr=32_0943&hg=32&fg=30

dzieki

przy wymianie tego czujnika, co z poduszka powietrzna? I b. wazne, trzeba pozniej podpinac kompa i kasowac, czy kontrolki same powinny zgasnac? Bledy w kompie kasuje "hurtowo", zazwyczaj po zimie, wiec

moze nie trzeba tego kasowac.

 

Pojedź do jakiegoś ogarniętego majstra bo może nie będzie potrzeby wymiany czujnika tylko jego ponowna kalibracja. A czy nie masz czasem krzywo kierownicy? Ja tak miałem gdy była źle ustawiona zbieżność i świeciły się kontrolki DSC i ręczny na pomarańczowo. Po ustawieniu zbieżności kontrolki zgasły.

Opublikowano
A czy nie masz czasem krzywo kierownicy? Ja tak miałem gdy była źle ustawiona zbieżność i świeciły się kontrolki DSC i ręczny na pomarańczowo. Po ustawieniu zbieżności kontrolki zgasły.

Zbieznosc powinna byc ok (auto jezdzi prosto).Od poczatku jak jezdze przez 3 lata kierownica byla prosto.

Auto nie jest po dzwonie. Nie wpadlem z impetem albo hamujac w zadna wielka dziure , itd.

Pierwszy raz ten blad wyskoczyl jakos na wiosne. Po zgaszeniu auta wszystko wrocilo do normy. Az do teraz. Teraz pali sie non-stop.

Rozmawialem z fachowcem z polecanych warsztatow forumowych.

Wstepnie potwierdzil, ze przyczyna moze byc ten czujnik, ktory trzeba na nowo inicjowac. Bede sie widzial z nim za mies. dopiero :evil:

Samo wykasowanie bledu komputerem chyba nic nie da?

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.