Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich. Od pewnego czasu mam problem taki, iż przy stanie paliwa poniżej 25 litrów autko odpala nieco gorzej a przy stanie około 15 litrów masakra bo zaczyna już pojawiać się powietrze w przewodzie paliwowym. Wnioskuje że przyczynom jest pompa paliwowa (zdechła lub któryś wężyk jest nieszczelny) chce się jej przyjżeć i tutaj moje pytanie: Po zdjęciu tylnej kanapy wystarczy jedynie odkręcić mocowanie pompy i wyjąć ją podnosząc całość ustrojstwa do góry, czy w taki sposób nic nie zepsuje? Jeśli ktoś może to prosze krok po kroku jak dokonać demontażu pompy paliwowej?

Z góry dzięki i pozdrawiam.

Ekstra zdjęcia, fotografie, USA http://www.imagesbygustav.com

Moja bunia: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=361605#361605

DO SPRZEDANIA felgi chromowane zdjęcia felg w galeri:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=361605#361605

Opublikowano
nie wierze że nikt nie wymieniał pompy paliwa. Chodzi mi tylko o odpowiedź czy po wyciągnięciu kanapy i odkręceniu z góry moge spokojnie wyciągnąć pompe czy niczego nie urwe?

Ekstra zdjęcia, fotografie, USA http://www.imagesbygustav.com

Moja bunia: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=361605#361605

DO SPRZEDANIA felgi chromowane zdjęcia felg w galeri:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=361605#361605

Opublikowano

Witam

 

mam podobny problem jeśli mam w baku poniżej 20-15l odpala po chwili kręcenia - szczególnie rano.

 

Jeśli natomiast jest więcej paliwa to odpala od razu.

 

Ciekawostką jest też to że jeśli jest mniej paliwa pojawiło się jakby falowanie obrotów (silnik się trzęsie) na jałowym biegu, jeśli przydusze gazu i mam wyższe obroty zjawisko ustaje.

 

Zastanawia mnie coś co kiedyś wyczytałem na forum że pompa wtryskowa sama poda sobie paliwo jeśli jest go więcej w baku. Natomiast przy mniejszym stanie ma problemy - i może stąd to falowanie obrotów?

 

 

Właśnie Panowie a może jakaś instrukcja z foto?

 

Zapewne wszyscy byśmy się ucieszyli :)

 

 

Sprawdzenie pompy po odpięciu od niej przewodu paliwowego i podłączeniu innego np do przezroczystego zbiornika. Rozumiem że pompa jest 2 przewodowa? czy może istnieje jakaś kostka (w końcu jest czujnik paliwa) więc może być 1 kostka z większą ilością pinów? - może ktoś odpowiedzieć? <--- jak przeprowadzić taki test

 

Pozdrawiam

http://yourdomain.com/images/broken_link.gif
Opublikowano
to chyba jednak pozostaje mi dzisiaj zabrać się za to bo informacji jak nie było tak nie ma. Mam nadzieje że nic nie urwe:) . Enas ze sprawdzeniem pompy paliwa nie ma najmniejszego problemu zdejmujesz przewód paliwowy przed lub za filtrem paliwa (u mnie najlepiej za bo jest fajna złączka) i przekręcasz kluczyk jak nie leci znakiem tego pompa zdechła (no chyba że nie dochodzi nawet do niej napięcie najpierw przed kupnem sprawdź właśnie to). U mnie pompa nie daje znaku życia. Nie wierze że na forum nikt nie wymieniał pompy no ale skoro nie ma chętnego do napisania informacji to należy zrobić to osobiście. Jak czas pozwoli to najprawdopodobniej dzisiaj.

Ekstra zdjęcia, fotografie, USA http://www.imagesbygustav.com

Moja bunia: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=361605#361605

DO SPRZEDANIA felgi chromowane zdjęcia felg w galeri:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=361605#361605

Opublikowano
Ja mam ten sam problem ale to jest chyba wstępna pompa paliwowa której zadaniem jest przelanie paliwa z jednej komory do drugiej. A co do baka to wydaje mi się lepiej oddaj to do kogos bo podobno jest sporo roboty i zabawy z tym. Pozdrawiam na święta tez to bede u siebie robił jak zrobie to postaram się dać jakies wskazówki dla was.
Opublikowano

Dzięki :)

 

to może Ty zrobisz fotki ;)

 

heh będziesz pierwszy i jedyny :)

 

 

Pozdrawiam

http://yourdomain.com/images/broken_link.gif
Opublikowano

no i pompa wymieniona fotek nie zrobiłem bo aparat ma moja luba a nie ja. Ale wymiana jes stosunkowo prosta przynajmniej jeśli chodzi o e39 tds.

UWAGA: Niby to oczywiste ale do wymiany zabierać się jak jest mniej niż połowa zbiornika paliwa!!

W punktach wygląda to mniej więcej tak:

1. Usunąć tylną kanape

2. Oderwać część wygłuszenia (po prawej stronie) która zasłania odkręcany element

3. Odkręcił trzy śróby mocujące okrągłą blaszke zasłaniającą pompe wraz z pływakiem która jest przykręcona do zbiornika.

4. Odłączyć kostke i wężyk (uwaga aby nie ochlapać sobie czegoś ropą bo będzie brzydko pachniało w środku)

5. Odkręcić mocowanie pływaka (odkręca się tak jak słoik z ogórkami kiszonymi:))

6. Wyjąć pływak wraz z pompą (pompe wyjmuje się wraz z koszem w którym jest ona umiejscowiona. W koszu są dwa takie dzyndzle sterczące do góry wystarczy je skierować w strone pompy i kosz sam wyskakuje)

7. Jak już mamy wszystko na zewnątrz zabieramy się za wyjęcie pompy z kosza no i tutaj przyda się dodatkowa para rąk bo to chyba najtrudniejsze :) ale myśle że każdy da rade.

8. Wkładamy nową pompe i podłączamy do niej przewody zasilające i wężyk.

9. całość łącznie z koszem wkładamy do środka powinno ładnie wskoczyć na miejsce i zatrzaski powinny pstryknąć.

10. zamykamy i zakręcamy (jak słoik z ogórkami:)

11. Podłączamy kostke i wężyk.

12. Zakręcamy blaszke i zakładamy wygłuszenie

13. Kanapa włożona no i wszystko OK

UWAGA: Należy uważać żeby nie pogiąć pływaka i jeszcze jedno na dole koszyka w którym jest pompa jest siteczko należy je umocować tak żeby nie spadło (są tam zatrzaski więc nie wymaga to żadnego polotu myśli twórczej)

No to chyba wszystko mam nadzieje że nic nie pominęłem najlepsze by były fotki no ale niestety tak jak już pisałem mojej lubej nie było a ona posiada aparat.

Mam nadzieje że to komuś pomoże . A i jeszcze jedno kupując zamiennik jest on troszke wyższy niż standardowa pompa ale można sobie z tym poradzić cała sztuka polega jedynie na umocowaniu tego siteczka co jest mocowane na dole kosza tak aby nie spadał.

Pozdro mam nadzieje że jakoś pomogłem.

Ekstra zdjęcia, fotografie, USA http://www.imagesbygustav.com

Moja bunia: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=361605#361605

DO SPRZEDANIA felgi chromowane zdjęcia felg w galeri:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=361605#361605

Opublikowano

Witam

 

Dzięki :)

 

Normalnie gdyby były zdjęcia to mógłbyś napisać Zrób to sam ;)

 

 

Jeszcze raz dzięki :)

 

 

Pozdrawiam

Darek

http://yourdomain.com/images/broken_link.gif
Opublikowano

WITAM

Mam taki sam problem z odpalaniem jak koledzy.

Mam jeszcze tylko takie pytanie ,czy padnięta pompka wstępna ma wpływ na moc silnika, bo mój jest słaby, np.ruszenie z "kapcia" na asfalcie jest niemożliwością, autko wówczas zgaśnie. Na piasku normalnie kopie.

Przyśpieszenie też pozostawia dużo do życzenia.

doradzcie koledzy.

Opublikowano

Ja mam kontrole trakcji... więc tak czy siak zapiszczeć się nie da

 

Wymieniłem teraz olej +filtr + filtr powietrza oraz FILTR PALIWA

i na tą chwile odczuwalna stabilniejsza praca silnika

fakt wydatek ok 80zł.

 

Swoją drogą lałem na BP to lepsze paliwo ono niby czyści układ więc i może filtr zapchało szybciej... kto wie :)

 

Pozdrawiam

http://yourdomain.com/images/broken_link.gif
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Miałam e34 535i tam niechcacy na poczatku zwijałam"kapcia",ale teraz mam TDSa ze względów ekonomicznych i nie powiem swoje potrafi,ale nigdy mi nie przyszło do głowy zwijać nim "kapcia"!W krytycznych sytuacjach to rozumiem ale dla szpanu NIGDY!Pozdrawiam szanujacych BMW! :wink:

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Opublikowano
dokładnie zgadzam się z użytkownikiem Wioletta. TDS-y nie służą do tego aby zwijać nimi "kapcia". Jeśli chce się takie numery to należy kupić benzynke. Diesel to nie wyścigówka.

Ekstra zdjęcia, fotografie, USA http://www.imagesbygustav.com

Moja bunia: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=361605#361605

DO SPRZEDANIA felgi chromowane zdjęcia felg w galeri:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=361605#361605

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.