Skocz do zawartości

trzeszczą szyby przednie...


Tomek01

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie. Panowie - właśnie zdjąłem OWIEWKI które poprzedni właściciel założył sobie w autku bo kiepsko wyglądały a poza tym na wybojach troszeczkę trzeszczały szyby. Troszkę pomagało delikatne otwarcie szyb (na parę milimetrów) ale zdecydowałem się je zdjąć. I teraz na wertepach zamknięte szyby trzeszczą 3 razy głośniej... Macie może pomysł co z tym fantem zrobić?
Tomek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehehe , z innej beczki.....kiedyś robiłem skan /odczyt błędów / w mercu e-270 , model o ile sie nie myle w211 , w kazdym razie nowa e-klasa , no i wszystko ok , jeden błąd "silnik szyber dachu zwarcie do masy". klient szerokie oczy...."ale ja nie mam szyber dachu!!!!!!!"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehehe , z innej beczki.....kiedyś robiłem skan /odczyt błędów / w mercu e-270 , model o ile sie nie myle w211 , w kazdym razie nowa e-klasa , no i wszystko ok , jeden błąd "silnik szyber dachu zwarcie do masy". klient szerokie oczy...."ale ja nie mam szyber dachu!!!!!!!"

Ale co to ma do tematu ??

 

Co do szyb to zobacz czy to na pewno one czasami trzeszcza po prostu boczki tak jak jest u mnie :) sama szyba raczej nie ma jak trzeszczec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podobno mogą trzeszczeć uszczelki ktore są w drzwiach gdzie wchodzi szyba, sprobuj je obkleic czyms np. izolacja albo cos takiego jak papierowa tasma samoprzylepna i przejedz sie sprawdz czy nic sie nie zmienilo. A jaki to dokladnie dzwiek? Trzeszczenie czy bardziej cichutkie stukanie w drzwiach?

Konrad


http://www.maxmotors.pl

SKLEP MOTOCYKLOWY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Własnie to zdecydowanie nie jest stukanie tylko wyraźne trzeszczenie dochodzące z górnej części drzwi czyli z uszczelek w które wchodzi szyba po całkowitym domknięciu. Strasznie wkurzający dzwięk... :duh:
Tomek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm moze te owiewki spowodowaly ze te uszczelki sie zgniotły i nie wrocily do pierwotnego stanu przez co jest maly luz i te niepokojące dzwięki ?? ale to malo prawdopodobne ! moze najlepiej wyciagnąc uszczelki , popatrzec co w trawie piszczy . Złozyc ponownie dając tam w tych rowkach jakas grubszą tasme zeby wyeliminowac ten dzwięk. Dziwna sprawa !

 

Uwazaj przy wyciaganiu zeby czegos nie urwac .

daj znac jak to zrobisz co bylo powodem

Everyday I’m hustlin'

http://i53.tinypic.com/28tfl1c.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Czy moze ktos sprecyzowac o ktore uszczelki dokladnie chodzi?? :?: Mam ten sam problem :( Trzeszczy cos w drzwiach ale jak opuszcze szybe 2-3 cm nastaje cisza :!: Tyle ze wiatr wtedy halasuje :wink: Moze ktos moglby zrobic fotke??
The ultimate driving machine
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm moze te owiewki spowodowaly ze te uszczelki sie zgniotły i nie wrocily do pierwotnego stanu przez co jest maly luz i te niepokojące dzwięki ?? ale to malo prawdopodobne !

 

Tak właśnie jest. Po wyjęciu owiewek stworzył sie luz pomiędzy szybą a uszczelką i dlatego słychać te zapewne koszmarne dźwięki. Po jakimś czasie uszczelki może wrócą do pierwotnego kształtu, ale jeśli nie to czeka Cię ich wymiana. Silikon w sprayu pomaga na krótką metę.

PZDR :)


GDYBY PRZEDNI NAPĘD BYŁ LEPSZY TO CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH :dance:


http://img171.imageshack.us/img171/9086/2fn2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm moze te owiewki spowodowaly ze te uszczelki sie zgniotły i nie wrocily do pierwotnego stanu przez co jest maly luz i te niepokojące dzwięki ?? ale to malo prawdopodobne !

 

Tak właśnie jest. Po wyjęciu owiewek stworzył sie luz pomiędzy szybą a uszczelką i dlatego słychać te zapewne koszmarne dźwięki. Po jakimś czasie uszczelki może wrócą do pierwotnego kształtu, ale jeśli nie to czeka Cię ich wymiana. Silikon w sprayu pomaga na krótką metę.

 

Akurat niekoniecznie,powiem wiecej,to wcale nie musi miec jakiegokolwiek zwiazku. Trzeszczace gumy w E39 to plaga i naprawde bardzo wiele egzemplarzy na to cierpi (o czym byla juz niejednokrotnie mowa),a nikt nigdy nie montowal zadnych owiewek czy innego badziewia. Trzeszcza gorne uszczelki drzwi majace bezposredni kontakt z karoseria (np. w E60 wyeliminowano w znacznej mierze problem montujac "mechate" gumy).Efekt mozna czesciowo zniwelowac / ograniczyc np opuszcajac delikatnie drzwi na zamku (regulacja) i / lub stosujac preparaty "gummipflege" (podobno bardzo dobry jest oryginal BMW,choc nie potwierdze poki co osobiscie),a takze poprzez odpowiednia modyfikacje samej uszczelki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe to co piszesz. Miałem dwie e39, w żadnej nie miałem owiewek i w żadnej nic nie trzeszczało.

 

To jak wytłumaczysz fakt:

 

zdecydowałem się je zdjąć. I teraz na wertepach zamknięte szyby trzeszczą 3 razy głośniej...

PZDR :)


GDYBY PRZEDNI NAPĘD BYŁ LEPSZY TO CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH :dance:


http://img171.imageshack.us/img171/9086/2fn2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też trzeszczą drzwi kierowcy gdzieś na uszczelce pomiędzy drzwiami a karoserią. Wcześniej też trzeszczały tylne ale na forum przeczytałem że to moga być zamki i przesmarowałem (nie polecam WD 40 bo wypłuka smar). Faktycznie pomogło na tylne drzwi, ale przednie dalej słychać. Dzisiaj kupiłem silikon w sprayu i przesmaruję uszczelki. Napiszę czy coś to pomoże.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przesmarowałem silikonem w sprayu uszczelki na drzwiach i było ciszej ale jeszcze nie do końca. Później spryskałem prowadnice szyb te boczne i górne ale dalej lekko trzeszczało. Już było bardzo dobrze bo słyszłem doskonale opony, silnik i pojedyncze trzaski. Zaświeciłem latarką w prowadnice szyb i okazało się że gniazda górne w prowadnicy szyby od kierowcy są suche. Konkretnie to spryskalem + spryskałem szmatkę i przetarłem górę szyby i POMOGŁO. Zapadła błoga cisza. Polecam dokładnie z latarką poświecić czy wszędzie dotarł silikon.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo silikonu i jest nieźle, nie żeby cisza na wertepach, ale w końcu auto nie nowe to ma prawo czasem zaskrzypieć, ale w porównaniu do tego co było jest super :cool2:
Tomek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe to co piszesz. Miałem dwie e39, w żadnej nie miałem owiewek i w żadnej nic nie trzeszczało.

 

To jak wytłumaczysz fakt:

 

zdecydowałem się je zdjąć. I teraz na wertepach zamknięte szyby trzeszczą 3 razy głośniej...

 

Właściwie można by powiedzieć, że także użytkowałem dwie E39 i jedna z nich nie wydawała podobnych dźwięków - dużo na to cierpi, ale nie wszystkie oczywiście :)

Co zaś tyczy się pytania, to czytałem że może mieć to ścisły związek z naprężeniem materiału (ramki) gdy szyby są zamknięte (ale nie chodzi o luzy), choć teraz zastanawiam się nad tym co napisałeś wcześniej i związkiem pomiędzy rzekomo poprawnie domkniętą szybą, opisanym skrzypieniem a gorszym wytłumieniem wnętrza (donośniejszy hałas opływającego powietrza i drogi ogólnie...).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.