Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

NO no no ;)

 

Ładzie Felix ładnie sięzbroisz hehe ;)

 

Brakuje tylko ładnego opisu auta i zdjęć silnika ;)

 

Fajnie fajnie :8)

Nie prosta lecz zakręt jest wyzwaniem ;)

http://img346.imageshack.us/img346/5111/bkp2kl.jpg

Opublikowano

Eeeeekstra!!! Sam mam wielki jęzor na ten sport, ale to chyba koszty rodzi.

Możesz napisać, jakie patenty stosowałeś i jaka kasa wchodzi w grę?

W planie mam jeszcze wyścigi motocyklowe, tańsze chyba, ale chcę porównać koszty...

Auto wygląda profi!!

pzdr

http://img484.imageshack.us/img484/852/logo04cq1.jpg

BMW E39 525 TDS, BMW E10 2002' 1972

Ducati 900 Monster, KTM 520 EXC Racing

  • Członkowie klubu
Opublikowano

No, Felix wygląda fajnie :cool2: mocno rozbudowałeś klatkę, no i fajne futerko na desce sobie założyłeś...

Mój Extreme też ma być na dniach gotowy :norty:.

Pozdrawiam

Rafał F.

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Felix - przestań pić i zrób wyraźne zdjęcia :mrgreen:

 

no i fajne futerko na desce sobie założyłeś...

ile beretów musiałeś z szafy na na to przeznaczyć, to już nie pytam :mrgreen:

a tak serio - to czemuś służy ? poważnie pytam...

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano
Likwiduje odblask plastikowej deski podczas jazdy pod słońce
"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano

Jeżeli chodzi o deskę rozdzielczą to poflokowanie dało dużo klimatu rajdowego jak i redukcje promieni w szybie . Co do kosztów budowy hmmmm :doh: :doh: :doh: :doh: to ja już od półtora roku buduje swoją rajdówkę . Auto kosztowało mnie około 5600zł . Po pierwszym KJSie kupilem sobie fotele pasy kierownicę. Potem wywaliłem wszystkie elementy związane z tapicerką . Po paru miesiącach kupiłem amortyzatory sprężyny szperę 25% . Od rajdu do rajdu coś zmieniałem ulepszałem az doszedlem do takiego stanu jak jest na zdjęciach. Koszt budowy to około 15 tys do 25 tys .

 

Przykładowe koszty które poniosłem podczas budowy :

Fotele + Pasy 1150 zł

Kierownica 100 zł

Szyny pod fotele 200 zł

Poflokowanie deski 400zł

Zawieszenie 1800 zł

Wymiana maglownicy drążków itp 1500zł

Zmiany w silniku ( planowanie głowicy , wentyla dodatkowy , filtr stożkowy , nowe świece , uszczelniacze , sprzegło , łożysko , shortshifter, )

3500zł

Szpera 25% 800 zł

Szpera 50 % 2500 zł (nowa )

Klatka 2650 zł

Kaski + intercom 815 zł

chlapacze 145 żł

opony z 4 kpl 2000zł na rok

Alufelgi 4 kpl 1200

Tłumik koncowy + strumienice = 900 zł

 

23 960 zł

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Kawał dobrej roboty, ale korci mnie zeby zadać pytanie.

Dlaczego zbudowałeś rajdówkę na bazie samochodu, który nie ma (tak mi się zdaje) rajdowej homologacji? Wyłącznie dla zabawy? IS-em mozna by w PZMocie posmigać

Opublikowano
Kawał dobrej roboty, ale korci mnie zeby zadać pytanie.

Dlaczego zbudowałeś rajdówkę na bazie samochodu, który nie ma (tak mi się zdaje) rajdowej homologacji? Wyłącznie dla zabawy? IS-em mozna by w PZMocie posmigać

 

Po pierwsze uważam że jeszcze nie mam tyle doświadczenia by ścigać się w PZMocie . Po drugie trzeba mieć dwa auta jedne takie jak moje czyli treningówkę a drugie auto 318is przygotowany do PZMotu super sprawny.

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.