Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jeśli mechanik ci powiedział że nie występuje u ciebie wisco bo masz klimę, to czym prędzej zmień tych twoich specjalistów.
Możesz o tym nie wiedzieć ale w niektórych BMW nie ma wisca - jest elektryczny wentylator.
http://i3.tinypic.com/w1v0w6.jpg
Opublikowano

Zle mnie zrozumiałeś napisałem to poważnie i w dobrej wierze, uważam ze temat był trafny(jak sam piszesz dużo odpowiedzi). Nie dziwi mnie twoja reakcja też był bym nerwowy na twoim miejscu, Specjalnie go szukałem, bo chcę pomóc. Dlatego proponuję, żebyś konkretnie odpowiedział na pytania krok po kroku, a wtedy może dostaniesz konkretną odpowiedź.

Na forum trudno rozwiązać taki poważny problem, bo ludzie z regułe odbiegają od tematu.

 

Według tego co napisałeś, to nic nie świadczy wg. mnie o pękniętym bloku ( chyba,że czegoś nie zrozumiałem.

 

Pytanie numer 1.

 

Skoro ubywa płynu to gdzie on trafia wg ciebie lub mechanika?

Opublikowano
Najlepiej to podjedz do kogos kto zajmuje sie BMW nie wierze w takie bajki ze blok pekniety albo cos najlepiej zaczac od najprostszych rzeczy moim zdaniem po prostu jest zle odpowietrzony mialem ostatnio podobnie jak nie dokrecilem korka od chlodnicy przejechalem ze 30 km i nic a potem temperatura zaczela rosnac to sie zatrzymalem otworzylem maske i dokrecilem korek weze chlodnicze zrobily sie twarde jak kamien. odkrecilem odpowietrznik i ze 3 minuty lecialo samo powietrze nie wiedzialem ze przewody moga zrobic sie takie twarde i myslalem ze cos sie skopalo ale odpowietrzylem uklad i jest wszystko ok.
Opublikowano

Pytanie numer 1.

 

Skoro ubywa płynu to gdzie on trafia wg ciebie lub mechanika?

 

 

Poprzedni wlasciciel jezdzil na wodzie. Wydaje mi sie ze ona po prostu odparowywala pod wplywem bardzo wysokiej temperatury. Nie wiem czy dobrze mysle. Teraz juz zamowilem "nowy" blok. Zrobimy przeszczep i sie zobaczy co dalej. Szczerze mowiac zniechecilem sie do BMW. :|

Opublikowano
Zrobimy przeszczep i sie zobaczy co dalej. Szczerze mowiac zniechecilem sie do BMW.

 

Nie wiem czy niezbyt pochopnie chcesz wymieniać blok.

Tak jak było z głowicą.

 

Nie odpowiedziałeś na moje ostatnie pytanie.

Opublikowano

milas ---> odpowiedź brzmi: "Wydaje mi sie ze ona (woda) po prostu odparowywala pod wplywem bardzo wysokiej temperatury. Nie wiem czy dobrze mysle."

 

w kazdym razie mechanik powiedzial, ze to blok.

Opublikowano
Poprzedni wlasciciel jezdzil na wodzie. Wydaje mi sie ze ona po prostu odparowywala pod wplywem bardzo wysokiej temperatury. Nie wiem czy dobrze mysle. Teraz juz zamowilem "nowy" blok. Zrobimy przeszczep i sie zobaczy co dalej. Szczerze mowiac zniechecilem sie do BMW. :|

 

Hej,

nie zniechecaj sie do BMW bo jak juz dojdziesz z nim do ladu to bedziesz zadowolony z kazdego jego uruchomienia i kazdego przejechanego kilometra, trojka to naprawde fajne auto. A to, ze ten kolo ktory go sprzedawal przycial w h..a to inna sprawa...

 

Dzis wsiadlem po tygodniu do mojego drugiego auta - golfa III GTI i stwierdzilem ze jakis taki trzeszczacy, mniej dynamiczny i slabiej wykonany, a do tej pory bylem w nim zakochany. Compact jednak gora!

 

Aha, i nie dziwie Ci sie ze byles/jestes wkurzony/zrozpaczony - jakbym wydal ciezko zarobione na auto ktorym nie da sie jezdzic to tez by mi do smiechu nie bylo. Cierpliwosci, w koncu go zrobisz.

BMW 316ti N46B18A '04 - sprzedane

BMW 318ti M44B19 '98 - sprzedane

Opublikowano

Przeczytałem jeszcze raz twoje wszystkie posty i.....

 

Rozmiem, że w tym momencie problem polega na tym, że ubywa płynu (rozumiem, że zalany jest już płynem) poza tym generalnie wszystko jest w normie:

1. z wydechu nie leci intensywnie para,

2. płyn nie dostaje się do oleju,

3. spaliny nie dostaja się do płynu.

 

Jeśli nie znasz pewności co do któregos pytania to odpowiedz nie wiem.

 

Opinię mechanika odłożmy na razie na bok(nawet najlepsi mogą się pomylić).

 

Czy masz auto, czy jest w warsztacie?

Opublikowano

Zastanów się z tym blokiem.

 

Przemysl sprawę na spokojnie. Ja na twoim miejscu odstawił bym auto dla sprawdzenie do innego warsztatu(to nic nie kosztuje). Nie ma ludzi nieomylnych(z całym szacunkiem dla twojego mechanika), a twój przypadek jest naprawdę dziwny, tym bardziej, że bez problemu przejechałeś 30 km.

 

Jak jest jeszcze po co to odpowiedz na moje wcześniejsze pytania.

Opublikowano

z tym blokiem to juz raczej nie da sie odkrecic. koles juz go wyslal. samochodu nie dam do innego warsztatu bo stoi rozebrany (bez glowicy). skladac sie nie oplaca (koszt uszczelek, plynow). tera to juz nie mam wyboru, musze sprawdzic czy na "nowym" bloku bedzie ok.

 

napisz jesli mozesz te pytania w jednym poscie, zaraz szybko postaram sie odpisac.

Opublikowano
1. z wydechu nie leci intensywnie para,

2. płyn nie dostaje się do oleju,

3. spaliny nie dostaja się do płynu.

 

Zebrałem pytania ale skoro sprawa przesądzona to ...........

 

Przemyśl jeszcze sprawę i to co napisałem w poprzednim poście.

Czy mechanik ma 100% pewności.

Opublikowano (edytowane)

z wydechu leci normalny dymek(nie biały), w oleju nie było wody, a czy spaliny dostawały się do płynu nie mam pojęcia.

 

 

na razie pozostaje mi tylko czekać. na wyniki "przeszczepu". Jak zrobię to dam znać

 

 

tymczasem dziękuje wszystkim za pomoc

Edytowane przez bartek_gol
Opublikowano

Jesli na ostatnie pytanie ( uwzględniając twoje dwie odpowiedzi)odpowiedż była by:

nie dostają się, to blok jest dobry.

 

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
w lublinie na warszawskiej sa kolesie ktorzy jak slyszalem serwisuja bmw i wiedza co robia, wiec jak ten twoj nic nie wymodzi to moze tam udez????
POSZUKAJ ZANIM ZAPYTASZ, NIBY NIC A TAK WIELE!!!!!!!!!!!
Opublikowano

Witam... podczepię się pod temat...

mam e38 v8 3.0 samochód długo stał ok . 1, roku ... zakupiłem go... brakuje troche wody w zbiorniczku o chłodzenia, mozliwe ze jest zapowietrzony, jednak to co mnie martwi to przybyło oleju jest juz na max a było na 3/4 skali ... dodam że przejechałem 50 km... nie ma nigdzie białego osadu na korku bagnecie... olej wydaje się mieć normalną konsystencje... jest brudny do wymiany ... samochód ładnie przyspiesza wszystko chodzi jak nalezy...

aż się boje pomysleć że to uszczelka... glowica lub blok...

Jedyne co mi się nasówa to ubywa z chłodzącego przybywa oleju... jednak może to diwe inne usterki, może ze auto tyle stalo to olej stracił swoej właściwości...

http://img110.imageshack.us/img110/2668/naroummmpr4.jpg
Opublikowano

dziś spróbuję odpowietrzyć dobrze układ chłodzenia... możliwe że jest zapowietrzony i dlatego wydaję się iż są braki... zrobię kilka km... jesli płynu ubedzię a oleju jeszcze przybędzie... co teraz juz bede pewien na pewno... bo olej sprawdzałem dokładnie...

ale troche mnie to zastanawia... kupiłem auto od goscia który zmarł... od jego rodziny ... auto wymeldowane półtora roku temu i tyle stało... brakowało ok 4 litrów płynu chłodzącego może troche wiecej nawet... pomyslałem że ktoś spuścił...wiec zalałem odpowietrzyłem... sprawdzajac wtedy oelj było 3/4 mairki... jesli znikneło byz układu tyle wody... to oleju byłoby więcej niż 3/4 pozatym było by widać że olej ma inny kolor i inna konsystencje oraz osad ... a jeśli by go upuscili i cos kombinowali to by wlali także plynu chłodzącego... coś mi tu nie gra...ale nie ukrywam że zaczynam sie martwic...

http://img110.imageshack.us/img110/2668/naroummmpr4.jpg
Opublikowano

układ... odpowietrzony... trwało to ok 1h... chciałem zrobić to dokładnie... mam nadzieje że dobrze... zrobiłem według instrukcji zapisanych tutaj na forum... odkreciłem korek wlewu... wyrównałem stan plynu na max... włączyłem samochód ogrzewanie na max... gazujac ok 1200... odpowietrzałem odpowietrznikiem ... czekajac az osiagnie wysoka temeprature... teraz może to głupie pytanie...ale w e38 jest ten wskaźnik pływający... i na rysunku jest ze cold max wskaźnik na równo z korkiem... u mnie było za dużo plynu... jednak jest gorący... jak odkrece na zimnym i bedzie za dużo to odlać ??

Nawet jeśli zrobiłem coś zle... to itak mała strata... nie moge dokrecić dobrze odpowietrzniak bo przepuszcza... czyli i tak będzie sie zapowietrzał... i bedzie ubywało płynu! Mam drugi odpowietrznik od e36...ale to samo sie dzieje... musze pomyslec nad zbiorniczkiem... bo tow nim jest gwint....

Reansumując mam nadzieje że płyn uciekł tym odpowietrznikiem... a olej sprawdzałem... na pochyle czy cos takiego... wisco sie załącza weze nie twardnieja...

 

Jedno pytanie... jak gazowalem to san plynu opadal... a jak stał na wolnych obrotach to wzrastał lekkko... do dzieki rpacy pompy wodnej..?

 

JESLI SIE GDZIES MYLE... LUB PYTAM O GLUPOTY TO WYBACZCIE...

http://img110.imageshack.us/img110/2668/naroummmpr4.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.