Skocz do zawartości

Pomoc w zakupie e38, jaki silnik,porady, opinie, porównania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Polece m60b30, m60b40 również ale ten 1szy mozna wyrwać duzo taniej. Zrobilem w niespełna 7 lat 98tys km i teraz mam 428 tys na blacie i silnik chodzi jak zagarek ważna wymiana OLEJU regularnie i ogolnie o samochód należy dbać i serwisować na bieżąco wtedy nie ma problemu
  • 5 miesięcy temu...
  • Odpowiedzi 1,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Hej chłopaki, szukam samochodu i rozważam e38. Wszystkie moje normalne badania zmusiły mnie do uwierzenia, że ​​są to drogie, tykające bomby, czekające na wybuch. Zastanawiam się tylko, ile z tych horrorów można się spodziewać z samochodem poniżej 200 tys. Ile drogich wycieczek dealerskich można naprawić na podjeździe? Jestem całkiem zdolny do samodzielnych napraw. Każda rada pomoże, po prostu nie chcę utknąć w samochodzie, którego nie mogę naprawić.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam . Ja jestem użytkownikiem e38 3.0 d użytkuje auto na codzien dziennie pokonuje minimum 100 km spalanie w trasie 5.7 litra na odcinku 700 km to mój rekord ;).wracając do tematu...pierwszy problem jaki się okazał to mechanizm szyby od kierowcy ,nie polecam tanich zamienników ,kolejny problem jaki miałem to luz na wale musiałem wymienić gumę ,trzeci problem z którym borykam się od samego początku i w sumie do dziś nie dałem sobie rady to problem z odpalaniem auto jak jest ciepły . Teraz postaram się wszystko opisać co i jak i dlaczego problem nie znika jadąc do pracy wyprzedzając auto przy 3000 tys na obrotomierzu wyskoczył błąd auto jechało w trybie awaryjnym maks 2000tys .auto odstawione do mechanika przyczyna pompa progowa. Nie minęło 2 tyg znów problem z odpaleniem wymiana czujnika ciśnienia ,kolejny problem wymiana czujnika położenia wału,4 problem czyszczenie baku oraz wymiana wszystkich przewodów,5 problem wymiana pompki paliwa i dalej jest to samo .....ręce rozkładam przeważnie tak się dzieje jak wskazówka paliwa jest na ok 30 litrów paliwa ale to chyba tylko zbieg okoliczności auto ostygnie i odpala od strzała .Tyle z moich problemów są i wszystkie części które wymieniłem są dobre przynajmniej mam na zapas ;)pomijając ten fakt jestem bardzo zadowolony parę dni temu zauważyłem pierwsze ogniska rudej na drzwiach na samym dole i pod listwą oraz koło klamki tylne drzwi .spalanie w cyklu mieszanym 7.2 litra w mieście 8 litrów trasa 700 km 5.8 a przeważnie 6.1 ;6.3 na pełnym baku robię 1000-1300 km
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Planuję sprzedać moje E39 po jego naprawie (sprawdź mój poprzedni post) i dostać inny E39, tym razem 530d zamiast 525d, z większą ilością sprzętu/funkcji, lub E38 740i.


Jest bardzo czysty 1998 740i krótki, na który patrzę. Jest to pre-lifting z bardzo ładnym wyposażeniem, dobrą historią serwisową (kompletny układ chłodzenia i przebudowa zawieszenia przy użyciu części OEM w ostatnim czasie).


Ma również podwójną szybę, a silnik to M62B44, silnik inny niż TU bez VANOS. Jak niezawodne są te silniki? Na co muszę uważać? Jak porównywalny jest E38 do E39?


Często jeżdżę w długie podróże autostradą, ale od czasu do czasu lubię jeździć energicznie po górskich drogach i zastanawiałem się, czy E38 ze sportowym zawieszeniem nadal będzie w stanie poradzić sobie z takimi górskimi drogami, jak mój E39, a przynajmniej w pobliżu , będąc wygodniejszy na autostradzie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.