Skocz do zawartości

Pomoc w zakupie e38, jaki silnik,porady, opinie, porównania


michalastercity

Rekomendowane odpowiedzi

Może nie jest to demon prędkości, ale jak się wciśnie to jedzie.

Nie wspomnę o tańszej eksploatacji - paliwo i części.

Polecam 728 dla ludzi chcących się cieszyć długą i bezproblemową jazdą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Bierz 750 bedziesz zadowolony. Spalanie niewiele większe od 740 a radość znacznie większa. Muzyka z pod maski jest bezcenna. 750 zazwyczaj jest lepiej wyposażona (całe wnętrze w skórze i drewnie to standard). I na pewno będzie mniej wyeksploatowana niż 7emy z mniejszym litrażem. Sam silnik praktycznie niezniszczalny. Niestety elektronika, skrzynia czy układ chłodzenia lubią się odzywać. Ale tak jak było wcześniej napisane jak dbasz i od razu remontujesz to jeździsz i się nie martwisz. Lepiej nie robić pseudo oszczędności bo zaboli.

A wracając do spalania to na trasie idzie zejść niżej niż 11l :D Ale ciężko. Średnio przez rok wyszło mi 13,9-14l/100km. Ale rzadko po mieście jeżdżę i raczej spokojnie, więc nie ma się co napalać jak się ma cięższą nogę że się taki wynik osiągnie.

Odradzam gaz w tym tym aucie. Po pierwsze to koszta (wole sobie MB W124 kupić) po 2 to mało kto się podejmie napraw tego auta. I tak jest mało mechaników którzy się znają na V12 a jak jeszcze zobaczą 2 instalacje to tylko większych szkód narobią niż naprawią.

 

Podsumowując jak ktoś raz kupi V12 to już innego auta nie chce :modlitwa:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Twoim miejscu wybrałabym 3.0, wg mnie 2.8 to jednak za mało na taką masę. A ponoć nie ma dużej różnicy w spalaniu 2.8 a 3.0. Tym bardziej jeśli zagazujesz 2.8 to te auto już w ogóle będzie w miejscu stało. De facto 3.0 też szału nie robi, ale już lepszy rydz niż nic, jak to się mówi :roll2: Zresztą, jeśli kupujesz e38 tylko ze względu na wygląd, nie znając się na mechanice ani trochę i licząc na niskie spalanie czy niską awaryjność... To daleko nie zajedziesz :nienie:

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze wszystkich silników 3.0 byłby ostatnim jaki bym polecił. 2.8 jest bardzo fajnym silnikiem. Jak chcesz sobie poszaleć to proponuje M6. Do codziennej jazdy w zupełności wystarczy 2.8 Ubezpieczenie będzie tańsze, części tańsze, spalanie mniejsze.

Najlepiej sobie usiądź i zrób taki bilans kosztów. Bo zakup 7er to nie jest tylko wydanie kasy na samochód i jedziesz. Tu naprawy potrafią bardzo boleć finansowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja kupiłem 4.4 z vanosem i tez chciałem bez niego, ale chciałem tez wersje po lifcie a tam niestety sa tylko 4.4 z vanosem stuka mi ten vanos ale jestem w stanie to naprawic i doprowadzic do poządku choc tania naprawa to nie jest... zastanawiałem sie nad 750 ale mieszkam w dosc duzym miescie w Holandii gdzie nie dał bym rady utrzymac 750i... moim zdaniem stary dobry m60 był solidniejszy niz m62... we38 masz do wyboru do koloru silników i kazdy jest mocny :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie warto... 2,8 to za mało na prawie 2 tonową bude E38. Chyba nie chodzi o to zeby auto sie toczyło, ale żeby było dynamiczne i szybkie...

 

Nie do końca zgodzę się z Tobą kolego. W pewnym sensie masz rację,że motor R6 2.8 to nie jest torpeda.Natomiast stwierdzenie,że silnik 2.8 to istne "toczydło",jest już przesadą :shock: Sam użytkowałem taki silnik w e38 i z czystym sumieniem mogę polecić to "opcję".

Racja,nie jest to jednostka o osiągach rodem z serii M,ale do codziennej i sprawnej jazdy jest wystarczająca :wink:

Największą zaletą tego silnika,jest w miarę "tania" eksploatacja(jeżeli o takiej można mówić w serii 7),a i niezawodna i legendarna jednostka R6 :wink:

 

P.S. Jeżeli masz na oku zadbaną e38 z motorem 2.8,wal śmiało bo warto :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Witam Panowie,

 

Pisze do was z zapytaniem. Mam do kupienia wydaje się okazyjnie (800Euro) BMW 730i 1994r z udokumentowanym przebiegiem 162tys. może nie zbyt bogata wersja bo w welurach i manualem ale bardzo zadbane i niegroźnie uszkodzone ( do wymiany błotnik, lampa, maska zagięta). Auto oczywiście do sprowadzenia, ale da rade przyjechać na własnych kołach. Co sądzicie, czy warto?

 

Z góry dzięki za wasze rady i spostrzeżenia ;)

http://obrazki.elektroda.pl/5027143500_1344194822.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam:)

 

Chce kupic bmw e38 z silnikiem 4,4 w benzynie i moj kolega odradza mi , i mowi zwbym znalazl sobie 3,0 d bo z silnikiem 4,4 sa problemy ...

 

Mowi ,ze z 4,4 sa takie same problemy jak z 2,5 TDS , ze ta sa 2 najbardziej trefne silniki jakie wyprodukowalo BMW.

 

Czy to prawda?

 

Ponoc silnik 4,4 bierze olej i wszystko siada ;]

 

Czekam na odpowiedz:) z gory thx;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.