Skocz do zawartości

Pomoc w zakupie e38, jaki silnik,porady, opinie, porównania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Może nie jest to demon prędkości, ale jak się wciśnie to jedzie.

Nie wspomnę o tańszej eksploatacji - paliwo i części.

Polecam 728 dla ludzi chcących się cieszyć długą i bezproblemową jazdą.

  • Odpowiedzi 1,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

różnicy kolosalnej w cenie DOBREJ instalacji do R6 czy V8 typu 3.0, 3.5 litra nie będzie... za to koszty eksploatacji całego auta będą niższe w przypadku R6.

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Bierz 750 bedziesz zadowolony. Spalanie niewiele większe od 740 a radość znacznie większa. Muzyka z pod maski jest bezcenna. 750 zazwyczaj jest lepiej wyposażona (całe wnętrze w skórze i drewnie to standard). I na pewno będzie mniej wyeksploatowana niż 7emy z mniejszym litrażem. Sam silnik praktycznie niezniszczalny. Niestety elektronika, skrzynia czy układ chłodzenia lubią się odzywać. Ale tak jak było wcześniej napisane jak dbasz i od razu remontujesz to jeździsz i się nie martwisz. Lepiej nie robić pseudo oszczędności bo zaboli.

A wracając do spalania to na trasie idzie zejść niżej niż 11l :D Ale ciężko. Średnio przez rok wyszło mi 13,9-14l/100km. Ale rzadko po mieście jeżdżę i raczej spokojnie, więc nie ma się co napalać jak się ma cięższą nogę że się taki wynik osiągnie.

Odradzam gaz w tym tym aucie. Po pierwsze to koszta (wole sobie MB W124 kupić) po 2 to mało kto się podejmie napraw tego auta. I tak jest mało mechaników którzy się znają na V12 a jak jeszcze zobaczą 2 instalacje to tylko większych szkód narobią niż naprawią.

 

Podsumowując jak ktoś raz kupi V12 to już innego auta nie chce :modlitwa:

Opublikowano

Bierz to, co Cię będzie stać utrzymać :wink: A nie kupisz 750 a potem nie będzie grosza, że utrzymać samochód w dobrej kondycji - przelicz koszty i się zastanów.

 

Ja osobiście bym wybrał 4.4 bez vanosa w manualu :twisted:

Opublikowano

Na Twoim miejscu wybrałabym 3.0, wg mnie 2.8 to jednak za mało na taką masę. A ponoć nie ma dużej różnicy w spalaniu 2.8 a 3.0. Tym bardziej jeśli zagazujesz 2.8 to te auto już w ogóle będzie w miejscu stało. De facto 3.0 też szału nie robi, ale już lepszy rydz niż nic, jak to się mówi :roll2: Zresztą, jeśli kupujesz e38 tylko ze względu na wygląd, nie znając się na mechanice ani trochę i licząc na niskie spalanie czy niską awaryjność... To daleko nie zajedziesz :nienie:

Pozdrawiam.

Opublikowano

Ze wszystkich silników 3.0 byłby ostatnim jaki bym polecił. 2.8 jest bardzo fajnym silnikiem. Jak chcesz sobie poszaleć to proponuje M6. Do codziennej jazdy w zupełności wystarczy 2.8 Ubezpieczenie będzie tańsze, części tańsze, spalanie mniejsze.

Najlepiej sobie usiądź i zrób taki bilans kosztów. Bo zakup 7er to nie jest tylko wydanie kasy na samochód i jedziesz. Tu naprawy potrafią bardzo boleć finansowo.

Opublikowano
Podpiszę się pod tym, ja mam 2.8 w gazie, jeżdżę na nim od roku bez żadnej awari, koleś ma 3.0 i non stop ma kłopociki :D a po za tym w dynamice nie ma żadnej różnicy
Opublikowano
Ze wszystkich silników 3.0 byłby ostatnim jaki bym polecił

Dlaczego 3.0 V8 byłby ostatnim jaki polecasz ???

Opublikowano
ja kupiłem 4.4 z vanosem i tez chciałem bez niego, ale chciałem tez wersje po lifcie a tam niestety sa tylko 4.4 z vanosem stuka mi ten vanos ale jestem w stanie to naprawic i doprowadzic do poządku choc tania naprawa to nie jest... zastanawiałem sie nad 750 ale mieszkam w dosc duzym miescie w Holandii gdzie nie dał bym rady utrzymac 750i... moim zdaniem stary dobry m60 był solidniejszy niz m62... we38 masz do wyboru do koloru silników i kazdy jest mocny :mrgreen:
Opublikowano
no dokładnie czym mniej pierdół tym lepiej. M60 są mniej awaryjne a niestety M62 lubią padać Vanosy i pompy oleju...
...dla Was to tylko samochody...a dla mnie to sens życia...
Opublikowano
Nie warto... 2,8 to za mało na prawie 2 tonową bude E38. Chyba nie chodzi o to zeby auto sie toczyło, ale żeby było dynamiczne i szybkie...

 

Nie do końca zgodzę się z Tobą kolego. W pewnym sensie masz rację,że motor R6 2.8 to nie jest torpeda.Natomiast stwierdzenie,że silnik 2.8 to istne "toczydło",jest już przesadą :shock: Sam użytkowałem taki silnik w e38 i z czystym sumieniem mogę polecić to "opcję".

Racja,nie jest to jednostka o osiągach rodem z serii M,ale do codziennej i sprawnej jazdy jest wystarczająca :wink:

Największą zaletą tego silnika,jest w miarę "tania" eksploatacja(jeżeli o takiej można mówić w serii 7),a i niezawodna i legendarna jednostka R6 :wink:

 

P.S. Jeżeli masz na oku zadbaną e38 z motorem 2.8,wal śmiało bo warto :D

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

witam kolegę, ja też zastanawiałem się podczas zakupu, każdy polecał mi silnik 4,4 M62 B44 no i taki nabyłem

CZEMU NIBY NAJLEPSZE SILNIKI BENZYNOWE? podobno nie są najmniej awaryjne

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Ja mam M62 4,4 i wydaje mi sie ze to najlepszy kompromis pomiedzy osiągami i spalaniem,poza tym bez problemu znosi gaz.Ten samochód troche waży:)
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam Panowie,

 

Pisze do was z zapytaniem. Mam do kupienia wydaje się okazyjnie (800Euro) BMW 730i 1994r z udokumentowanym przebiegiem 162tys. może nie zbyt bogata wersja bo w welurach i manualem ale bardzo zadbane i niegroźnie uszkodzone ( do wymiany błotnik, lampa, maska zagięta). Auto oczywiście do sprowadzenia, ale da rade przyjechać na własnych kołach. Co sądzicie, czy warto?

 

Z góry dzięki za wasze rady i spostrzeżenia ;)

http://obrazki.elektroda.pl/5027143500_1344194822.jpg
Opublikowano
Cena atrakcyjna. Pokaż foty. No i sprawdź stan silnika i jego osprzętu.
...dla Was to tylko samochody...a dla mnie to sens życia...
Opublikowano
Mam pytanie , który silnik pali mniej w jeździe mieszanej i w mieście , 4.0 czy 4.4 ( oba w automacie) ?
Uczę się wszystkiego na temat BMW E38 :) Jeżeli zrobię jakąś pomyłkę to proszę mnie poprawić :)
Opublikowano
A w praktyce to który najmniej pali ? 4.0 , 4.4 czy 4.4 VANOS ??
Uczę się wszystkiego na temat BMW E38 :) Jeżeli zrobię jakąś pomyłkę to proszę mnie poprawić :)
Opublikowano

Witam:)

 

Chce kupic bmw e38 z silnikiem 4,4 w benzynie i moj kolega odradza mi , i mowi zwbym znalazl sobie 3,0 d bo z silnikiem 4,4 sa problemy ...

 

Mowi ,ze z 4,4 sa takie same problemy jak z 2,5 TDS , ze ta sa 2 najbardziej trefne silniki jakie wyprodukowalo BMW.

 

Czy to prawda?

 

Ponoc silnik 4,4 bierze olej i wszystko siada ;]

 

Czekam na odpowiedz:) z gory thx;p

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.