Skocz do zawartości

Pomoc w zakupie e38, jaki silnik,porady, opinie, porównania


michalastercity

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

W tym przedziale cenowym to nie ma sie co spodziewać perełek. 1 link to golas taki że na plażę nudystów się nadaje. Gaz jak już to sekwencja. W ogóle to jest poprowadzona ta instalacja jak bojler z wodą :lol: Telefon to nie wiem gdzie jest podłączony. W siedzeniu to on na pewno nie będzie działać. Na zdjęciach widać że auto ma ładny lakier. Ale jak się na żywo nie zobaczy to ciężko powiedzieć.

2 link to golas ze skórami. To że ma ksenony napisane w treści ogłoszenia to o niczym nie świadczy. Jak by miał kolor biały i kabrio napisane to też byście uwierzyli? Ksenony w E38 = spryskiwacze reflektorów oraz samo poziomowanie świateł. W tym przypadku nie ma sprysków i światła ustawiane są manualnie. Poza tym widzę że mu się pali jakiś komunikat na Check Control. Może to być tylko brak płynu w spryskiwaczach ale może też być coś poważniejszego. Najlepiej jechać obejrzeć, przejechać się.

 

Co to Tiptronicu którego w BMW nie ma. W BMW stosowane jest określenie Steptronic. Są to określenia handlowe. Ale oznaczają to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

nie zrozum mnie źle ale mam takie pytanie bo widze że szukasz taniej siódemki. Dlaczego te auto i z jakim przeznaczeniem? aco do silnika 2.8 to uważam że jest trochę za słaby. Koleś ma takie i jeździ fajnie, ale tylko lans, no po prostu brakuje mocy, a cztery litry juz można pojeździć .

Będziesz Mógł Więcej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dojdzie co i jak widze ze juz wrzuciłes vin do rozkodowania to poczekaj troche i wszystkiego sie dowiesz ale tez uwazam ze nie opłaca sie szukac najtanszego e 38 na rynku bo to nie tedy droga lepiej kupic drozszy ale w miare zadbany egzemplaz niz doprowadzac do dobrego stanu jakiegos sztrucla
Octavia 1,9TDI 110KM 2002r kombi max opcja L&K sprzedam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!mam ogromną prośbe.chce nabyć e38 a dokładnie750L i chodzi mi o to na co zwrućic uwage przy zakupie tego cudeńka:)powiem wam szczerze bardzo się tego obawiam bo jak kupowałem poprzedni samochód to dopiero pół roku puzniej okazało się ze praktycznie pół samochodu nie było a silnik był straznie dobity musiałem go zmienic:(prosze o wszystkie rady:)z góry dziekuje:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciężko trafić dobrą 750. Odnośnie silnika to do przebiegu 300 tys km nie powinno się nic dziać. Większą uwagę zwróciłbym na skrzynie biegów czy nie cieknie gdzieś czy nie szarpie przy zmianie biegów. W sumie uszczelnienie silnika też warto sprawdzić. No i wiadomo stan techniczny tj zawieszenie hamulce czy auto zostawia dwa ślady a nie cztery :) Ogólnie fajne autko, idzie się zakochać..ja jak tankuje to zawsze nachodzi mi myśl "sprzedać", ale jak się nią przejadę...to od razu mi przechodzi :)

 

Ja problemów ogólnie z nią nie mam...największy mankament to zawiecha przy 18-sto calowych kołach =/

No ale coś za coś...

 

Pozdrawiam !

...dla Was to tylko samochody...a dla mnie to sens życia...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupowanie uzywanego samochodu to chodzenie po polu minowym. trzeba mieć dodatkową kase by potem sie z tego pozbierać. nie ma co liczyć by za okazją nie kryły sie dodatkowe pułapki wszystko wyjdzie w krótkim okresie po zakupie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Z czystym sumieniem mogę polecić silnik R6 2.8 :D Przez ostatni rok,byłem szczęśliwym posiadaczem e 38 z takim silnikiem.Przed zakupem e38,nie zastanawiałem się się zbytnio nad tym jaki silnik wybrać.Po prostu to był spontan i zupełnie przypadkowo trafiłem na R6 2.8 + LPG :D Powiem szczerze,że przez okres prawie roku kompletnie nic nie dołożyłem do silnika.Silnik mimo ponad 360 tys.km,sprawował się bez zarzutu!Pracował równiutko na obrotach,a kopał momentalnie nie ważne czy był zimny czy ciepły.Kolejną sprawą jest również umiarkowane zużycie paliwa,jeżeli bierzemy pod uwagę pojemność jak również gabaryty "7",to R6 wypada bardzo poprawnie.Jeżeli chodzi o LPG,to również nie można mieć zastrzeżeń :wink:

I na koniec krótkie podsumowanie:

BMW e38 z silnikiem R6 2,8 jest bardzo dobrym wyborem.Jeżeli chcesz cieszyć się bezawaryjną jazdą,to warto szukać bawarki w dobrym stanie.Nie jest to na pewno 4,4 ale jeżeli myślisz o ekonomice,bezproblemowej eksploatacji oraz sprawnym przemieszczaniu się z punktu A do punktu B,to zdecydowanie warto pomyśleć i rozważyć zakup e38 z tym silnikiem :cool2:

 

 

 

popieram bo poprzednio też miałem 728i i zero problemów - bardzo miły silnik na 1 7er

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też oddam pozytywny głos na silnik 2,8. Posiadam taki od czterech lat, zrobiłem nim ok. 100 tyś. km.

Muszę powiedzieć, że naprawdę daje frajdę z jazdy i w zupelności wystarcza do codziennej eksploatacji.

Dodam, że sporo przemieszczam się po mieście i tutaj walory tego silnika są dla mnie górą.

Wg mnie doskonały na miasto i daje radę na trasie.

Jeżeli jednak oczekujesz wyprzedzania z przyspieszeniem torpedy, to nie ten adres :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam,

 

noszę się z zamiarem kupna BMW 7 model E38. Chciałbym się dowiedzieć wszystkiego o tym aucie. Na co patrzeć przy zakupie, na co uważać, jaki jest najlepszy silnik do napędzania, z czym mają problem np. automatyczna skrzynia biegów itd. generalnie wszystko.

 

Zastanawiam się najbardziej nad 750iL. Diesla w ostateczności.

 

Dziękuję za każdą odpowiedź.

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj na forum, jest o tym dosc sporo.

 

Tu jest np. o polecanych silnikach:

 

viewtopic.php?f=75&t=47524

 

W skrocie: szukaj egzemplarza bezwypadkowego, oryginalnego, z jak najlepiej udokumentowana przeszloscia.

Ja, gdybym szukal w tej chwili zadbanego E38, pewnie pojechalbym po nie do Niemiec.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak ale chciałem to jakoś usystematyzować. Bo jest dużo, ale w różnych tematach.

 

Jeżeli chodzi o mnie to jeżeli bym chciał kupować auto z Niemiec to tylko przez handlarza niestety.

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

750 IL fajny samochodzik :) idealnie nadający się do pływania po drodze a w razie potrzeby wyprzedzenia peletonu aut nie trzeba za bardzo się wysilać :) odnośnie tego modelu co chciałbyś kupić temat był już omawiany ale w skrócie powiem Ci tak, ze ceny są bardzo rozbierzne i zależy ile masz kasy na zakup. Są roczniki 95 po 13 000 tys zł i są po 20 000. Wydaje mi się że powinieneś ogólnie sprawdzić jak chodzi automat czy nie szarpie biegami, obejrzeć autko od spodu czy nie ma jakiś wycieków, a co do silnika to sprawdziłbym jego szczelność czy gdzieś się nie poci no i oczywiście czy autko nie zostawia 4 śladów :)

 

Pozdro

...dla Was to tylko samochody...a dla mnie to sens życia...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.