Skocz do zawartości

Pomoc w zakupie e38, jaki silnik,porady, opinie, porównania


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
a używałeś kiedyś takiej opcji "szukaj" albo www.google.pl :?: :?:

 

Kolego a jak myślisz?

 

To ,że mam tylko ponad stówkę postów to nie znaczy,że nie wiem co to szukaczka czy google :wink:

 

Jeżeli chodzi o informacje to wszystko już wiem...

Pytałem dlatego bo myslałem,że może ktoś zmieniał silnik M73 na M73N(nowszy po lifcie)

Chodziło mi czy duże zmiany są pomiędzy tymi silnikami...

 

Siedziałem dwa dni w warsztacie i zmieniłem ze starszego na nowszy :cool2:

fakt pracy było sporo,a i zmian też było troche,ale poradziłem sobie z tym co fabryka pozmieniała :cool2:

 

Znajomy zjeździł pare servisów w niemczech i żaden nie chciał się podjąć

zamiany silników...powiedzieli,że to jest niedozrobienia że zadużo było zmian :mrgreen:

 

Dziś już mam więdzę na ten temat,a w necie nic o tym nie ma... :|

KUPIĘ przednie krótkie nadkole do E39 Mpakiet.Dziękuje za każde info
Opublikowano
Mi chodziło o Mercedesa W140 czyli stara S klasa produkowana do roku 98, potem weszła w220 i ona miała już 306 KM. Jeśli chodzi o sens mojej wcześniejszej wypowiedzi, nie potępiam tych co wybierają duże silniki do swoich e38, uważam, że 30d to najlepszy kompromis pomiędzy dynamiką, a spalaniem. Jeśli chodzi o tubing elektroniczny, owszem mocy w seryjnym 30d jest już dużo, ale jeśli komuś zależy na zwiększeniu momentu i mocy, przy jednoczesnym zredukowaniu spalania ( w większości na trasie) to nie widzę w tym nic złego, a jeśli jest taka możliwość to, dlaczego by z niej nie skorzystać? Dla mnie nie ma sensu kupować limuzyny "na co dzień" z ogromnym silnikiem, bo można te pieniądze przeznaczyć na inne auto i paliwo do niego, które da nam prawdziwe sportowe doznania. Uważam, że e38 nie nadaje się do ścigania:) to jest moje zdanie i jeśli ktoś myśli inaczej, to super- po to jest forum, żeby dyskutować na takie tematy, ale jeśli ktoś się nie zgadza a w dodatku pisze, że coś jest "niepoważne", "śmieszne" to niech taki wszechwiedzący "ktoś" przedstawi swoją koncepcje, którą poprze konkretnymi argumentami. Jak widzę, że ktoś w szczeniacki sposób neguje to, co ktoś napisał to mi się żal go robi... Ludzie to nie Sejm :) trochę kultury, potem się dziwicie, że ludzie w sposób negatywny wypowiadają się na temat posiadaczy BMW. Szacunek przede wszystkim, a kto wie, może ten kraj stanie się lepszy?
Opublikowano
Bardzo długo się zastanawiałem, jaki silnik wybrać kupując E38. Jeździłem 5,4 4,4 3,0d Pierwsze co powinno się zrobić kupując auto, to nie gdybać i zastanawiać się jak to będzie jeździć, tylko pochodzić po komisach i przejechać się każdym z nich. Ja Np. postanowiłem kupić diesla, ale nie wiedziałem którego. Bałem się że 3,0 nie da sobie rady z budą E38 ale po przejechaniu się dwoma jeden 186 drugi 193 KM doszedłem do wniosku, że w zupełności wystarczy. Auto przyśpiesza bardzo ładnie i płynnie, nie jest powolne i mułowate, ma spory moment i samochód jest po prostu szybki. Przy wyprzedzaniu radzi sobie bardzo dobrze, oczywiście ktoś powie, że jest za wolny, bo chce jeździć szybciej i mieć więcej frajdy z jazdy itp... ale po co w limuzynie? Limuzyna ma być reprezentacyjna, szybka, komfortowa i wygodna, spalająca przy tym ilości paliwa mieszczące się w zdrowym rozsądku. Jeśli ktoś szuka super przyśpieszenia, to lepiej kupić sobie 911 turbo, i wtedy lanie paliwa wiadrami ma jakiś sens, a limuzyna która ma ogromny silnik i tylko mocniej wciska w fotel to moim zdaniem trochę marnowanie pieniędzy. Najlepiej mieć limuzynę w dieslu i zaoszczędzić pieniądze na paliwo do auta sportowego. Ja planuje u siebie zamontować chip i wtedy będę miał 220 KM jeszcze z bezpieczną rezerwą dla podzespołów. To jest moim zdaniem najlepsze rozwiązanie, silnik 3,0d jest ogólnodostępny, nie jest tak drogi w serwisie co 4,0d i jeśli wstawisz chip to będziesz miał naprawdę zadowalające efekty. Jeśli bardzo interesuje Cię duża moc, to polecam 4,0d, pali o 4 litry mniej od 4,4 i ma bardzo podobne osiągi, jak nie lepsze, bo moment jest znacznie większy i odczucia są Ciekawsze, jeśli bardzo chcesz kupić benzynę, to polecam 4,4 i żaden inny, V 12 owszem, ale wyobraź sobie ile to spali w zimie na ssaniu, gdy będziesz jechał 1 km po chleb do sklepu. BMW e38 nie służy do jazdy sportowej, tylko szybkiej, dlatego zdecydowałem że kupię 730d a zaoszczędzone pieniądze odkładam na inne auto. Jeszcze jedno, mój znajomy kupił e32 4,0 w benzynie i założył nowy gaz z pełną sekwencją i ciągle ma problemy z obrotami. Podobno silniki BMW nie lubią gazu, moim zdaniem to trochę sprzeczne jeździć Np 750 na gazie. Skoro kogoś nie stać to po co taki duży silnik? Ja np jeżdżę z takimi prędkościami po mieście co 750 czy 740 a auto pali o połowie mniej czyli 9,5- 10 l. i nie musze się martwić o paliwo, a Ci co mają 750 jeżdżą tak samo jak ja albo wolniej, bo szkoda im naciskać na gaz i oszczędzają. Ktoś może się ze mną nie zgodzić, ale wiem to z doświadczenia. Mój tata miał Mercedesa S 500 326 KM i owszem super osiągi itd., ale nawet jeśli jeździł powoli i spokojnie, to zimą na ssaniu z domu do pracy 5 km palił mu 19- 20 a latem 18l :) to wychodzi średnio 2000 zł za samo paliwo miesięcznie :) Za to można spłacać kredyt za mieszkanie, czy używane Porsche:) to już chyba lepiej kupić sobie tego diesla, i można wciskać do oporu i cieszyć się dynamiczną jazdą a jeśli ma się pieniądze to kupić inne drugie auto- typowe do szybkiej jazdy:) pozdrawiam serdecznie.

 

Witam, mam e32 4l i nie ma żadnych problemów na gazie (oczywiście auto jest idealne) jeżdże też e39 3.0diesel 2003 (przy mojej jeździe pali zawsze powyżej 12) 3.0d lepiej się jeździ ale koszta są nieporównywalne i auto mi się nie podoba nawet w full opcji. Mam pytanie ile bedzie paliło e38 2.8, czy to prawda że za 50zł LPG można zrobić 170km po mieście.

Zastanawiam się nad kupnem e38 2,8 dla żony, potrzebuje auto do pracy, ale jeżeli ma palic 2litry mniej to wolę 4,4

Opublikowano
Moja e38 z silnikiem 2.8 pali w mieście około 12l/100km. Swój styl jazdy okresliłbym raczej jako oszczędny. Spalanie dotyczy benzyny 95.
Opublikowano
Uważam, że e38 nie nadaje się do ścigania :) to jest moje zdanie i jeśli ktoś myśli inaczej, to super

Otóż nie tylko myślę inaczej, ale też wiem, że mam rację, bo takim autkiem jeżdżę już 4 lata i zrobiłem prawie 200tys. km, z których przynajmniej 50tys. zrobiłem po zachodnioeuropejskich autostradach.

I powiem ci jedno; na 750kę z kierowcą, który nie musi stale patrzeć na wskazówkę poziomu paliwa i który wie co można z tego autka wycisnąć oraz potrafi przełączyć amortyzatory EDC na pozycję "sport", nie ma zbyt wielu przeciwników. W ogóle od 220km/h w górę, jeżeli szukasz przeciwnika, to możesz sobie jedynie powalczyć sam ze sobą, bo dla 90% samochodów jest to bariera nie do przejścia. Nie piszę oczywiście o najmocniejszych Porsche, czy innych prawdziwych "sportowcach", bo to zupełnie inna liga, ale o grupie zwyczajnych samochodów.

Mnie zdarzało się pokonywać wiele kilometrów niemieckich autostrad podczas których nikt mnie nie wyprzedził, a zużycie paliwa oscylowało mi między 15-17 litrami. Czasem jeździmy dwoma autami z kolegą z Niemiec, który ma A8 4,2d i od 220 nie ma z 750ką żadnych szans, natomiast przy 200-220 jego autko pali też 14-16 litrów...

Opublikowano

Kwestia doboru silnika do E38 to jeden z największych i najstarszych problemów każdego kupującego BMW 7 (przeważnie E38). Przeczytałem cały ten temat i grzebałem jeszcze na forum w poszukiwaniu złotego środka jakim ma być najlepszy/odpowiedni silnik i stwierdzam iż nie ma chyba ideału. Wydawało by się iż diesel 3l R6 byłby chyba idealny ale jak czytam jakie mają ludzie problemy z tymi dieselami (3d i 2d) to mi się wszystkiego odechciewa (proponuje przeczytać od deski do deski )

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=29414

a sprawa czy ten diesel jest ekonomiczny pod względem spalania i serwisowania do dzisiaj nie jest dla mnie rozwiązana (nie mówię nic o klekotaniu). Wiec jeśli nie diesel który teoretycznie powinien być bezobsługowy i wygodny (bo tylko tankujemy i jedziemy) to może benzynku tak 3,5l czy 4l V8 (idealny dźwięk)aby to auto jeszcze jakoś się odpychało. Ja osobiście do jakiś super zamożnych nie należę i z tego co wiem/czytam większość tu przebywających też nie wiec w grę wchodził by LPG SGI .No ale przy LPG tankowanie co 300 - czy 350 km może irytować (mnie krew zalewa jak mam na gaz stacje podjeżdżać co 3 dzień) do tego nagrzewać silnik a potem przełączać na alternatywne zasilanie też zużywa benzin. Mógłbym poruszyć jeszcze temat dziwnych spojrzeń innych kierowców na stacji jak się podjeżdża BMW 7 po LPG ale jakoś nie będę się rozpisywał bo mam teraz do tego mieszane uczucie jak zobaczyłem obok siebie faceta który tankował Mercedesa CLS czy SEC (ok 2003 rocznik)65 AMG do pełna LPG:shock: . Poza tym lubię jak mam wskaźnik paliwa klasyczny na konsoli a nie w formie lampeczek co średnio coś daje gdyż i tak się jeździ na kilometry od tankowania do tankowania i należy samemu tego pilnować bo komputer pokładowy nie pokaże na ile km'ów zostało mi paliwa.

Sam już od roku zastanawiam się nad enginem i nie mogę dojść do ładu jak pewnie większość z was. Jak się mylę to mnie poprawcie.

Opublikowano
Jak nie robisz długich tras, a jeździsz dużo na zimnym silniku, to wskaźnik paliwa też się rusza :lol: . Co do lampek wskaźnika LPG to tak sobie ustawiłem, że jak się zapala czerwona to trzeba jechać na stacje(około 15km). Na wskaźnik dziennich km ciężko tankować, ponieważ mogę przejechać od 200km do prawie 300 (44l LPG) silnik 4.0
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
witam klubowiczów tak czytam te opinie o silnikach ,ale troche sie nie moge polapac z tymi oznaczeniami E32 E38 ,oczywiscie chodzi tu o 7 noi moje pytanie jest takie ,czy te klekoty w silnikach i klopoty ze skrzyniami ,to w kazdych 7 nawet tych po 2005 roku ,bo wlasnie ogladam takie autka 730 D i 745 B ,nie moge sie zdecydowac ,a teraz jeszcze te klopoty z silnikami ,pozdrawiam fanów BMW
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Uważam, że e38 nie nadaje się do ścigania :) to jest moje zdanie i jeśli ktoś myśli inaczej, to super

Otóż nie tylko myślę inaczej, ale też wiem, że mam rację, bo takim autkiem jeżdżę już 4 lata i zrobiłem prawie 200tys. km, z których przynajmniej 50tys. zrobiłem po zachodnioeuropejskich autostradach.

I powiem ci jedno; na 750kę z kierowcą, który nie musi stale patrzeć na wskazówkę poziomu paliwa i który wie co można z tego autka wycisnąć oraz potrafi przełączyć amortyzatory EDC na pozycję "sport", nie ma zbyt wielu przeciwników. W ogóle od 220km/h w górę, jeżeli szukasz przeciwnika, to możesz sobie jedynie powalczyć sam ze sobą, bo dla 90% samochodów jest to bariera nie do przejścia. Nie piszę oczywiście o najmocniejszych Porsche, czy innych prawdziwych "sportowcach", bo to zupełnie inna liga, ale o grupie zwyczajnych samochodów.

Mnie zdarzało się pokonywać wiele kilometrów niemieckich autostrad podczas których nikt mnie nie wyprzedził, a zużycie paliwa oscylowało mi między 15-17 litrami. Czasem jeździmy dwoma autami z kolegą z Niemiec, który ma A8 4,2d i od 220 nie ma z 750ką żadnych szans, natomiast przy 200-220 jego autko pali też 14-16 litrów...

Nie zrozumiałeś mnie. Pisząc "ścigać się" nie miałem na mysli jazdy na wprost autostradą. Owszem e38 doskonale się do tego nadaje. Co do "przeciwników" e38 to jesteś do tyłu z wiedzą, np Mercedes S600 408KM, Audi S8 360KM oraz Mercedes E50 350KM. Są lżejsze (oprócz S600) od E38 i mają więcej mocy, więc wątpie w to, żeby nie stanowiły realnej konkurencji dla 750 (326KM). Co innego Alpina B12. Nie wciszniesz mi, że e38 poszalejesz na krętych drogach i doznasz sportowych emocji, bo to nie jest auto stworzone do takiej jazdy, Zamiast wlewać 17 litrów po to żeby jechać autostradą na wprost, wole już wlać te pieniądze do Porsche czy Mercedesa Sl 500 i doświadczyć prawdziwej jazdy po zakrętach. BMW e38 to auto które ma być szybkie i komfortowe a nie do palenia gumy i ścigania się od świateł do świateł.
Opublikowano
Miałem w życiu 3 Bemki ta (740 4.4) jest czwarta. Właśnie ją kupiłem. Trzy miesiące zastanawiałem się co wybrać - i wybrałem 4.4 V8. Zrobiłem nią 600 km do domu i wiecie co? NIE żałuję. To potężny samochód z potężną masą. Przy tym silniku staje się leciutki i dynamiczny. (do setki 7s) i zawsze można uciec w razie czego. Spalanie na trasie 9,6 przy tempomacie ustawionym na 90 km/h. 10,5 za całą trasę z Poznaniem i korkami w Warszawie. Poza tym cichutki w środku i co mnie zaskoczyło na zewnątrz - stojąc przed maską nie słychać prawie silnika. Zrobiłem 1200 km w obie strony i gdybym nie wracał Bemką to pewnie musiałbym zrobić przerwę. Skrzynia Tiptronic z programem adaptacyjnym i tem zestaw to po prostu to co chciałem mieć. POLECAM 4.4
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
a używałeś kiedyś takiej opcji "szukaj" albo www.google.pl :?: :?:

 

Kolego a jak myślisz?

 

To ,że mam tylko ponad stówkę postów to nie znaczy,że nie wiem co to szukaczka czy google :wink:

 

Jeżeli chodzi o informacje to wszystko już wiem...

Pytałem dlatego bo myslałem,że może ktoś zmieniał silnik M73 na M73N(nowszy po lifcie)

Chodziło mi czy duże zmiany są pomiędzy tymi silnikami...

 

Siedziałem dwa dni w warsztacie i zmieniłem ze starszego na nowszy :cool2:

fakt pracy było sporo,a i zmian też było troche,ale poradziłem sobie z tym co fabryka pozmieniała :cool2:

 

Znajomy zjeździł pare servisów w niemczech i żaden nie chciał się podjąć

zamiany silników...powiedzieli,że to jest niedozrobienia że zadużo było zmian :mrgreen:

 

Dziś już mam więdzę na ten temat,a w necie nic o tym nie ma...

 

 

Jeśli można to podziel się tą wiedzą na forum :)

Wiem że jakaś różnica jest ponieważ jeździłem i 750 z początku i z końca produkcji i ta z 2001 roku paliła przy spokojnej jeździe 13l/100 w mieście, podczas gdy wcześciejszą nie dało się zejść poniżej 16, u mnie w e32 18 to minimum ale to już inna historia :)

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Jeśli ktoś jeździ mało po mieście ( przeważnie trasa ) to polecam benzynę 4.4 albo 5.4, a jeśli ktoś porusza się po mieście to niech kupi sobie 2.8 albo 3.0 D :) Szczerze mówiąc każdy silnik można polecić do E38 ale to zależy od kupującego co oczekuje od swojego auta. Ja oczekiwałem dużej mocy i mam 750. Kolega będzie oczekiwał ekonomiczność kupi 725 tds. Pozdrawiam
...dla Was to tylko samochody...a dla mnie to sens życia...
  • 5 tygodni później...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam ,

 

Polecam 4,4 , jak nauczysz się tym obsługiwać to średnio pali , mi wciąga 14-16 l , ale komfort jazdy jest na wysokim poziomie

 

Pozdrawiam

 

Bartez

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam czytam ten temat i każdy ma odrębne zdanie i opinie pozwolicie ze ja wyrażę swoja :P .Otóż w ubiegłym roku tez miałem dylemat jaki silnik :!: :!: bardziej bylem nastawiony na diesla ,myślałem o zakupie 2,5td ale pojeździłem i moim zdaniem za mały silnik do tego auta wiec zacząłem się rozglądać za benzyna ponieważ nie było wtedy mnie stać na 3litrowego diesla. :( :( Trochę czasu mi zeszło zanim kupiłem swoja bunie i silnik zostawiłem na drugim planie a większa uwagę skupiłem na stan techniczny samochodu i jego przeszłość wiadomo nie kupujemy nowego samochodu żeby można było wybrać pasująca dla nas konfiguracje :wink: :wink: ,a w samochodach używanych jest dzisiaj ciężko znaleźć naprawdę dobre auto.

Znalazłem 735iv8 sprowadzona ze Szwajcarii kupiona z firmy z książkami itp itd po zakupie oczywiście wizyta w aso i wszystko się na moje szczęście zgadzało z książka jednym słowem auto serwisowane

I teraz moja opinia co do silnika moim zdaniem silnik wystarczający przynajmniej dla mnie ,jak na taki samochód prawie 2 tony to 8,4do 100 to bardzo dobry wynik :cool2: :cool2: :cool2: Czytając wcześniejsze posty i porównania ze nie ma 7 szans do porsche czy m5 to moim zdaniem nie na miejscu to nie jest auto do wyścigów to jest limuzyna :!: :!:

Zrobiłem autkiem od zakupu ok 10000km i problemów brak oby tak było dalej :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: Jako ze jeżdżę więcej po mieście to średnio auto pali mi ok 14l na 100km a w trasie jadąc zgodnie z przepisami(ale takim autem jest ciężko jechać zgodnie z przepisami :norty: :norty: :norty: )zużycie waha się miedzy 10a11l nie są to wskazania komputera tylko od tankowania do tankowania Ja sobiscie polecam zakup 3,5 v8 pozdrawiam :cool2: :cool2:

Było e28 524td,e32 735i

I jest e38 735i V8!!!!

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam

 

Czytam sobie ten watek i dziwi mnie dyskusja o spalaniu, ze pali tak duzo itp. Kupujac 7er nie powinno sie brac spalania pod uwage jako pierwszy punkt przy kryteriach zakupu - jest to troche nie na miejscu. Kupujac tak duze i masywne auto powinno sie dopasowywac moc do upodoban kierowcy (zaciecie sportowe czy moze powolna jazda bez wyglupow?) a nie spalania takiego autka. Jest oczywistym fakt, ze silnik o pojemnosci np 4 litrow w dieslu musi "zjesc" swoja porcje - to samo sie tyczy np 4,4 benzynki (nie wspominajac o 5,4). Nie mowie rowniez, ze silniki mniejsze sa gorsze (aczkolwiek MOIM zdaniem kupowanie 7er z silnikiem 2,5l to lekka przesada) - kazdy wybiera wersje pod siebie - mamy takie czasy, ze kazdy wybiera to co akurat chce. Osobiscie jezdzilem juz 730d i 740d i musze powiedziec, ze drastycznych roznic w spalaniu nie dostrzegam (jazda glownie po autostradach na tempomacie) aczkolwiek jak koledzy zauwazyli koszta ew napraw silnikow M67 sa znacznie wyzsze (jest wiecej elementow ktore moga nawalic ;) ). Osobiscie nie mam "twardego" zdania na temat silnika ktory bym polecil - dla mnie silnik ma byc zadbany i nie dojechany przez kata i oczywiscie miec wystarczajaco duzo mocy zeby pociagnac te ponad 2 tony zelastwa.

 

 

Pozdrawiam

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Witam. Mam pewien problem i prosze o pomoc i poważne odpowiedzi.

 

http://www.blocket.se/skaraborg/Fet_BMW_740_IA_22669129.htm?ca=13&w=3

 

To jst BMW ktore chce kupić. Kosztuje ono ok 20tyś zł. Jak widać nie jest to podstawowa wersja.

280tyś przejechane, 1995r. Książka serwisowa, nie gazowany, w środku ful opcja oprócz monitora, skóra, 4L silnik nie kombinowany, Lakier w dobrym/b.d. stanie. 19cali felgi.

Jedyny minus jaki znalazlem to 5cm od ziemi.(no i moze jeszcze skóra brązowa no ale nie przesadzajmy) Ale to nie jest problem jak sie zdecyduje na auto zmienie sprężyny(Auto nie jest na gwincie). Jak pojade do polski mam zamiar zamontowac pneumatyke.

Auto robi ogromne wrazenie. Posadzone tak nisko wyglada niesamowicie.

Chce go wziać jeszcze na warsztat i sprawdzic ciśnienia i inne pierdoły.

Prosze o podpowiedź? z góry dziękuję.

Opublikowano

ale w czym my mamy tobie pomóc? sam sobie odpowiedziałeś:

 

Auto robi ogromne wrazenie. Posadzone tak nisko wyglada niesamowicie.

Chce go wziać jeszcze na warsztat i sprawdzic ciśnienia i inne pierdoły.

 

 

jak będzie ok to nad czym się zastanawiać?

  • Członkowie klubu
Opublikowano

silnik 4 litry w e38 fajnie się w niej sprawdza .

Przebieg jeśli jest 280 tyś nie stanowi dla tego auta problemu - bo przebiegi w tych autach spokojnie przy prawidłowej eksplatacji przekraczają 700 tyś i więcej .

 

Co możesz sprawdzić ?

 

Nie ma w tym aucie typowych przypadłości - ja bym posprawdzał ogólny stan + stan budy + drobiazgi typu klima , czujniki (ABS , poduszki , kontroli trakcji)

co do 5 cm - to kwestia gustu - jeden lubi brunetki drugi blondynki - ja tam patrzę na charakter :mrgreen: no a potem na właściwe proporcje :wink:

 

Duże felgi są ładne ale oponki znacznie droższe , niskie osadzenie powoduje lepsze trzymanie ale gorzej znosi nierówną nawierzchnię , także większe kłopoty z parkowaniem - i to tylko tyle .Ogólnie wygląda nieźle.... :cool2:

 

 

Napisz jak kupisz

 

Pozdro

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

w 750 jest tańszy rozrząd ponieważ masz jeden łańcuch a w 740 masz 3 łańcuchy. I nie prawda że motor 5.4 (5.0)jest złożony z dwóch sześciocylindrowych motorów... był nawet kiedyś ten temat w gazecie auto świat...

Ja mam 750 od 5 lat i się do niczego nie dotknąłem chociaż teraz murze tam zajrzeć...kiedyś ktoś wspomniał że są BMW E38 i jest BMW E38 750 :)) pozdro

...dla Was to tylko samochody...a dla mnie to sens życia...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.