Skocz do zawartości

Pomoc w zakupie e38, jaki silnik,porady, opinie, porównania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej łykać to mogę co innego ha ha ha

Nigdy nie interesowałem się na tyle serią 7 to tyle

Kupując 7 raczej nie patrzy się na spalanie a to temat rzeka i ciągle wracający na tym forum :cool2:

http://img831.imageshack.us/img831/5108/c266261948.jpg

http://forum-lines.ru/rez/ab230811.gif

To JA HA HA HA u cioci na imieninach

http://www.youtube.com/watch?v=i2IxI38tfYA

Moja ŻABKA http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=156&t=212074

  • Odpowiedzi 1,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Czemu nie patrzy się na spalanie? To nie jest auto dla wybrańców i wcale nie różni się to auto kosztami eksploatacji niż 5er. między bmw 3 a 5 jest wielka różnica w serwisie itd, ale 5 do 7 są praktycznie takie same i różni się spalaniem.

 

A nie powinno się na forum dawać komuś się obrażać i przemykać na to oko. Na innych forach z tym łepkiem sobie poradzili i jest znany nawet tutaj, ale nie przez wszystkich http://7er.pl/showthread.php/29703-Witam-E32-750i-%C5%81%C3%B3d%C5%BC

 

mi dzięki kilku osobą udało się dowiedzieć co nie co o tym kimś.

 

Tak samo kupując 5 mogłeś się nie patrzeć na spalanie, a jednak. Kupując takie auta z salonu może i się nie patrzy. My kupujemy je za 1/10 ceny nowego i to zmienia postać rzeczy

Opublikowano

Stary kto kupuje 7 z 5.0 i nie patrzy na spalanie zarabiając 2000 zł

Bądź poważny!

http://img831.imageshack.us/img831/5108/c266261948.jpg

http://forum-lines.ru/rez/ab230811.gif

To JA HA HA HA u cioci na imieninach

http://www.youtube.com/watch?v=i2IxI38tfYA

Moja ŻABKA http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=156&t=212074

Opublikowano

Ja trudny przypadek?

 

Sopelek weź wejdź na wyżej pokazany link i będziesz widział o co mi chodzi. A co do spalania to sam widzisz co on pisze :mrgreen: Podobno ten koleś ma 15lat z tego co ktoś na innym forum wywęszył. Przy normalnych rozmowach nie wytrzymuje i zaczyna wyzywać innych.

 

Stary kto kupuje 7 z 5.0 i nie patrzy na spalanie zarabiając 2000 zł

Bądź poważny!

brałem pod uwagę silnik R6 który jest w tym i tym modelu. Więc koszta e38 paliwowe nie muszą zabijać. Po drugie raczej nikt nie kupuje e39 czy e38 z dużym silnikiem zarabiając 2tys,

Opublikowano

Słuchaj danielcx, chodzi mi o to że nie się smiejesz że m70 lub m73, pali więcej niż 12L w trasie, strasznie mnie to denerwuje, bo napewno nie jeżdziłeś takim samochodem, to nie wiesz ile dokładnie spali, to nie masz co się udzielać w tych silnikach.

Co do linku, wszystko wyjaśnione z Adminem BKP.

:)

Opublikowano

Chodzi o to że z ludźmi którzy obrażają kogokolwiek na otwartym forum nie rozmawiam. Nie potrafisz się opanować to albo się nie odzywaj, albo lekarz zostaje.

Zresztą już nie jeden widzę na tym forum z trollem nie chce rozmawiać. Z 7er cały czas Cię wyrzucają może tu też się ludziom otworzą oczy. Pozdrawiam :cool2:

Opublikowano
A tobie powinni pod nos, podstawić V12, żebyś mógl się na patrzeć.... och ty maniaku BMW, powodzenia w najbijaniu postów.
Opublikowano

740 M60 trasa 11-30 pb miasto 15-39,8 pb trasa 12 - 35 lpg miasto 18-39,8 lpg

 

 

To jest moja wersja i bede sie jej trzymal.

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Opublikowano

no i jeśli to prawda to taki jest ku rwa sens 2.8 właśnie :mad2: :mad2: :mad2:

 

sensu brak

 

wyposażenia też

 

[BAD]

 

a i tak chce zmienić na 740/750, 740 18-20 gazu w mieście to już bym był zadowolony

 

750 20 beny w mieście też

Opublikowano
To na spokojnie tak pali :D ale w lato zime trzeba liczyc 20 -22 lpg, na pb jeszcze zimy nie jezdzilem :P

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Opublikowano
Aha usredniajac miasto na pb, czyli przy nie palowaniu, ale tez bez eko-gejozy trzeba jednak liczyc sie ze bedzie walic 17-18pb.

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Opublikowano

No to się chłopaki spięli :roll: e39 od e38 różnią się masą przede wszystkim. Wszyscy doskonale wiemy jak masa wpływa na osiągi i spalanie (mowa o M52 oczywiście bo w przypadku V8 i 12 różnica mas jest jeszcze większa). Moja co wspominałem 8l do 10l traska, miasto wiadomo od 10l powiedzmy do 14l zależnie od stylu, natężenia ruchu, sezonu, wielkości kół, pokonywanych odległości, motogodzin a nie kilometrów itd. Druga sprawa że aby osiągnąć spalania książkowe należy mieć sprawne auto tak. Nasze furmanki mają po 15-20 lat i trzeba zwracać uwagę na mechaniko-elektrykę...świece i przewody trzeba wymieniać, filtry, oleje, czasem przepływkę, czasem sondę to wszystko ma wpływ na spalanie a nie tylko pojemność silnika. A stan techniczny wielu furmanek jest opłakany, właściciel wymieni coś jak padnie i nie zapali albo jak zacznie chodzić na 3 gary...a elementy zapłonu wymienia się po określonym, wcale nie dużym przebiegu, oczywiście mowa o dobrych częściach a nie świecach ngk z allegro za 13zł/szt. które swoją sprawność będa miały przez 3 tys. km. W furmankę trzeba wkładać kasę, czy to nowa czy to stara.

Jak komuś 728i w manualu pali więcej niż dychę w trasie to powodzenia albo zaproszenie na warsztat. Napisałem w trasie nie na OeSie.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Co do tych 12l/100km w 750 E38 (E32 750 widziałem tylko na obrazkach w necie LOL ;) - więc się nie wypowiem) :

 

Tak da się bez najmniejszego problemu ale tylko w trasie z normalnym hamowaniem i przyspieszaniem,

realnie poniżej 10.5 już się zejść nie daje, bo trzeba by hamulca nie dotykać, absolutne minimum to 9.5l/100

 

normalna trasa, głównie autostradami to 14l/100 (raczej przepisowo), krajówki to bliżej 13l/100,

wspominane 12l nie stanowi problemu, ale:

 

średnie spalanie to ~20l/100 i już. W mieście jest to trochę ponad i trzeba by jakieś cuda

odstawiać żeby w zejść poniżej 17, tak ze 25l/100 w dzień to norma (nocą 21).

 

Co nie zmienia faktu że - tak jest to silnik dość ekonomiczny inne silnik palą podobnie, inne auta palą podobnie,

to po prostu pali jak smok na godzinę, nie na kilometry.

 

Plusem V12 są koszty serwisowania - mechanicy lubią w tym grzebać i liczą mało - co do części faktycznie

świece NGK to takie "średnie" są - mi jedna pękła w innym aucie lol...

Opublikowano

Wypowiadasz się, na silnik, który jest największy w historii, i zero zero zero pojęcia o nim :? Coś słabo kolego.

Nie siedze w BMW 5 lat, tylko 23 lata i wiem co jest grane.

 

Wow 23 lata, mogę się zapytać ile masz lat ?

Opublikowano

Czy miał ktoś przyjemność przejechać się e38 z 4.0 i 4.4 ?? Zastanawiam się jaka jest różnica. Wiem że jeden z moich mechaników ma 4.4 long i pali mu 3 litry więcej lpga.

niby 40 niutków więcej a koni tyle samo. Z tego co wiem to z reguły miały więcej koni niż podane ale zastanawia mnie czy kultura pracy się dużo różni. Mógł bym przeżyć te 3 litry więcej kosztem dynamiki. 2 vanosy tam były chyba też może to robi różnicę przy większych prędkościach.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
A mnie z kolei interesują silniki 2.8 i 3.0. Jaka jest różnica w cenach części do tych silników i w spalaniu, i czy to ogólnie nie są zbyt słabe motory do e38? Miałem przyjemność jeździć zarówno 328 jak i 528, i ich osiągi wystarczałyby mi w zupełności, a e38 jest raptem 100kg cięższe niż e39 z tym samym motorem - różnica jednego tęższego pasażera - dlatego zastanawiam się właśnie nad tymi dwoma motorami ;) Nie chodzi mi o żadną jazdę w stylu sportowym, tylko użytkowanie jako auto z punktu A do B :)

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Opublikowano
3.0 to już V8, czyli kawał pieca :mrgreen: natomiast jak to się ma do 2.8R6 to nie wiem, wiem za to że 2.8R6 jeździ fajnie w E38. Miałem, byłem bardzo zadowolony, przed zakupem byłem w rozterce czy to nie za mały silnik itp ale trafiła się ładna sztuka z tym silnikiem, więc kupiłem...i nie żałowałem nigdy. Bardzo fajny silnik. Ważne żeby nie zakatowany i z kompresją :lol:
Opublikowano

Kup V12, to bude tak trzepie, że czujesz się jak w promie kosmicznym.

Ogólnie V8 z fajną strumienicą w wydechu fajnie jeżdzi, ale nie w tym rzecz.

V8 735, daje rade w tej budzie, napewno nikt nie będzie narzekał, 2.0 też daje sobie rade, siódema musi mieć duży piec, stare M30 daje po gębie, niestety występował w E32, ale silnik M30 to naprawde cacy jego dzwięk jest imponujący, przyszpieszenie nawet niezłe.

Rzeczbiorąc, do E38, polecam V8, akurat silnik, ten sobie ładnie pracuje w E38, unikajcie klekotów diesli, silnik niby mało pali, a części droszę niż w V8.

Opublikowano
2.0 też daje sobie rade

Od kiedy to 2.0 w 7-er montowali ? :)))

 

Oj kolego kolego, nie pisz nic nie wnoszących do tematu, buracko-wieśniackich postów w temacie. Nie o to chodzi, żeby je nabijać, ale żeby coś wnieść... Cieszę się, że Ci V-12 zamiata dupą po wsi, pole też orze ??

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Opublikowano
2.0 też daje sobie rade

Od kiedy to 2.0 w 7-er montowali ? :)))

 

Oj kolego kolego, nie pisz nic nie wnoszących do tematu, buracko-wieśniackich postów w temacie. Nie o to chodzi, żeby je nabijać, ale żeby coś wnieść... Cieszę się, że Ci V-12 zamiata dupą po wsi, pole też orze ??

2.8 pomyłka.

Nie zamiata dupą po wsi, bo nie jestem z dresiarni. :wink:

Opublikowano
Też jak ktoś wyżej zastanawiałem się przed zakupem czy 2.8 to nie za mało. Był na mojej liście rezerwowej, najbardziej chciałem 3.5. Ale mile się zaskoczyłem gdy jednak wpadło w moje ręce 728. Teraz bym się na pewno nie zastanawiał. Silnik, który jest tańszy w eksploatacji, popularniejszy. Odnośnie dynamiki, mi wystarcza. Ogólnie polecam.
Opublikowano
Martwi mnie jeszcze, czy skrzynia automatyczna oferowana z tym silnikiem wytrzymuje duże przebiegi przy takim obciążeniu, no i czy sam silnik jest trwały w tej budzie ? Jakie przebiegi mają wasze 728? :)

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Opublikowano
Zapomniałem dodać, ze mam manualną skrzynię. Tylko taka wchodziła w gre gdy kupowałem e38. Na zegarach mam prawie 350 tyś km, a ile ma naprawdę tego nie wie nikt. Myślę, że to jest wytrzymały silnik. Czytałem na 7er, że każdy silnik robi dużo km przy dobrym serwisowaniu. Tylko nie myśl jak większość społeczeństwa, że e38 jeżdzone za zachodnią granicą ma przebieg 150 tys km. Jak widziałem takie ogłoszenia to nawet nie czytałem opisu...
Opublikowano
Tylko nie myśl jak większość społeczeństwa, że e38 jeżdzone za zachodnią granicą ma przebieg 150 tys km.

Hehehe spoko, to nie moje pierwsze BMW będzie, i ogólnie mam pojęcie o samochodach, więc wiem w czym rzecz ;)

 

A co do skrzyni to chcę automat - E38 kupuję bo ma być wygodne przede wszystkim - więc jak wygoda - to wygoda :)

 

Hmmm, w ogóle to porównując dane techniczne 728iA i 730iA - 2.8 ma lepsze przyspieszenie niż 3.0 w tych wersjach... 3.0 niewiele mocniejszy, a dużo cięższy.

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.