Skocz do zawartości

Kupno e46 320d Touring pomózcie :) wady zalety:)

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

więc kumpel napalił sie na takie autko 320d 150km 2003 Touring to jeden z kandydatów

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2344323

niestety nie mam doświadczenia z E46:)

na co zwrócić uwagę przy kupnie silnik skrzynia ?? wady zalety :)

czekam na opinie posiadaczy :) co sie psuje czy ten silnik jest warty polecenia jakieś szczególne dolegliwości tego modelu ??

czy w serwisie BMW można sprawdzić auto sprowadzone z zagranicy na poczekaniu ??

pozdrawiam Tomek

http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/834/uaec.jpg

Był Polonez, Golf III, E36, E46, .................

Jest E61i jest Git ..................................... :)

Opublikowano
Warto podjechać do serwisu, tam ci powiedzą z jakim wyposażeniem auto opuszczało fabryke, po podłączeniu do kompa powiedzą ci czy poduszki nie były przpadkiem kiedyś wystrzelone :mrgreen: , a z kluczyków zczytają ci oryginalny przepieg :wink: , o ile wcześniej jakiś super majster go nie sfałszował :mrgreen: .

Były:

E30 324d '87

E36 325td '91

E36 318tds '96

Passat B5 1,9 TDI '97

E46 320d '00

Audi A4 1,9 TDI Multitronic '03

Mazda 6 1,8 '05

E46 320d '03

Opublikowano

a książka serwisowa słyszałem iż sa fachowcy co fałszują wpisy??

cz ten silnik 2.0d 150 km ma jakieś słabe strony na co zwrócić uwagę szczególnie ??

jaki jest koszt takiego sprawdzenia w serwisie ??

pozdro Tomek

http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/834/uaec.jpg

Był Polonez, Golf III, E36, E46, .................

Jest E61i jest Git ..................................... :)

Opublikowano
ja od roku jeżdzę takim autkiem. Mój pali średnio 6,5 l/100km i przyśpieszenie ma wystarczające do wyprzedzania maruderów. Kupowałem swoje cudo w Niemczech i niestety jeszcze nie byłem w serwisie i sam jestem ciekawy ile biorą za podstawowy przeglad
Opublikowano