Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! - mam duzy kłopot :cry: ,aż mi się płakać chce.Ale od początku..

Dzisiaj rano wsiadam do auta ,odpalił ładnie jade sobie ...nagle wyskakuje komunikat GETRIEBEPROGRAMM i silnik gaśnie.Nie mogę go w żaden sposób uruchomić choć rozrusznik kręci.Odłączyłem więc aku myśląc że to coś pomoże na 15 minut,jednak nic.Komunikatu już nie ma ale silnik umarł.Co ciekawe na zegarach jak są wyswietlane S,M,E (w zalezności od jazdy,sportowa ,ekonom,miasto)cały czas się pali S,jak próbuje złączyć M wskakuje ale zaraz się zmienia na S.Odłączałem tez nawetten przełącznik od skrzyni biegów S,M,E,myśląc że tam coś jest może uszkodzone jednak nie pomaga.Moja becia to 750i e32 z 88r. nigdy nie widziała gazu.Jak ktoś wie z was co to może być ,albo miał podobne objawy bardzo proszę o podpowiedzi gdzie szukać przyczyny?

Dzwoniłem nawet do serwisu bmw ,ale oni też zdziwieni że silnika nie mogę odpalić bo nawet jak padła skrzynia to powinna wejść w tryb awaryjny,a i silnik powinien odpalać normalnie.Mieszkam w małym mieśie gdzie nawet mechanicy nie mają komputera żeby jej zbadać..PROSZĘ WAS CHŁOPAKI O POMOC!!Kazda podpowiedz jest dla mnie cenna :(

Opublikowano
miałem taki przypadek w E36 320iA , pomogło odłączenie aku na całą noc ... wydaje mi sie ze 15min to za krótko , wypróbuj .
marnujesz życie jeżeli nie jesteś dobry w tym co robisz
Opublikowano

aku na 100% jest oki ,rozrusznik kręci szybciutko.Co ciekawe zauważyłem :

-wcześniej nie mogłem kręcić rozrusznika jak nie miałem na P,teraz czy jest R czy D to rozrusznik mogę załączyć i normalnie kręci silnik :shock: ,no i ciągle mnie zastanawia czemu nie mogę przełączyć skrzyni na M i E :(

Opublikowano
Po całonocnym ładowaniu aku nestety nie odpala :( znikneły również z licznika te cyferki pokazujące na jakim biegu się jedzie i w jakim jest trybie.Naprawdę nikt nie miał takiego przypadku? :(
Opublikowano
Teraz był jakiś ponoć spec od BMW i stwierdził że prąd nie dochodzi do połowy samochodu(patrzył na tej skrzynce od strony pasażera tam gdzie jest przekażnik pompy paliwa)do zadnego przekażnika nie dochodzi prąd z tej skrzynki,no i rozłożył ręce i powiedział że nic nie poradzi :(
Opublikowano
A masz moze jakies dodatkowe (nie fabryczne) zabezpieczenia typu inmobiliser?? Bo byc moze tu tkwi przyczyna. Moze spadl jakis przewod od przekaznika "odcinajacego" i poprostu nie dostaje napiecia. Ewentualnie sprawdz stycznik stacyjki.

Szukasz czesci do swojego BMW??


Pisz na gg 1211423!!!

Opublikowano
Tak mam imobilaser,ale nie wkluczyku tylko taka prostokątna płytka przykładana do diody na desce rozdzielczej.Jak nie przyłoże do niej tej pestki to wogóle nawet prądu nie podaje na liczniki i rozrusznikiem nie można zakręcić.Jak ją teraz przyłoże prąd jest i kręci rozrusznik ale nie zapala :( Napewno wiem że nie ma prądu głównego tam gdzie są przekażniki od pompy paliwa w takiej skrzynecce od strony pasażera.Patrzyłem na schemat i główny kabel który powinien doprowadzić prąd do tego miejsca gdzie są przekazniki jest zabezpieczony dużym bezpiecznikiem (80A) ,ale on jest dobry.Pewien facio mi powiedzial że komunikat który mi wyskoczył o skrzyni mógł być spowodowanym tym że silnik jak zgasł a samochód się jeszcze toczył to wtedy mógł komp mógł odczytać błąd i stąd ten komunikat.Obecnie nie mam żadnych komunikatów i wszystkie kontrolki na liczniku wyświetlają się jak powinne, oprócz tych literek S,M,E-jest on ciągle na S :(
Opublikowano

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: odpalił!!!!!

Wiecie co było???

Wedłóg schematu koło aku jest taki duży bezpiecznik-1 szt,a u mnie były2szt i jeden praie schowany w podłużncy i on się zjarał(bezpiecznik80A)po zainstalowaniu dobrego znowu mruczy :D :D :D .Po jeżdzie próbnej wszystko jest w porządku żadnych nieprzyjemnych awarii.No i idę się chyba nachlać ze szczęścia :mrgreen:

Wszystkim tym którzy próbowali mi pomóc bardzo dziękuje i pozdrawiam!

Opublikowano
Nic bez przyczyny nie jara sie!!.A tym bardziej 80A bezpiecznik.Oby wszystko bylo Ok! ale......

"________ 730iA

/________\

(0o=[][]=o0)

[_]/'''''''''''\[_]

  • 1 rok później...
Opublikowano
mam takie male pytanie a czy jak zepsol cie sie ten bezpiecznik to miales iskre?? bo mam to samo i mam zanik iskry jest bardzo slaba prosze o odpowiedz serdecznie pozdrawiam
Opublikowano
aku na 100% jest oki ,rozrusznik kręci szybciutko.Co ciekawe zauważyłem :

-wcześniej nie mogłem kręcić rozrusznika jak nie miałem na P,teraz czy jest R czy D to rozrusznik mogę załączyć i normalnie kręci silnik :shock: ,no i ciągle mnie zastanawia czemu nie mogę przełączyć skrzyni na M i E :(

 

Lepiej przyjrzyj się zawczasu lince od skrzyni bo masz z nią coś nie tak moim zdaniem.

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Naprawilem kiedys podobny przypadek w E34 520i. Tam bezpiecznik sie nie zpalil, ale pekl na pol (zmeczenie mechaniczne). Nie bylo iskry, nie bylo pradu na pompe paliwa i swiecila sie kontrolka ABSu.
BMW - Like No Other
Opublikowano
fajnie ze sobie poradziles z tą usterką Robert - zapowiadalo sie nieciekawie! pozdrowienia :clap:

...

http://images.google.pl/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.after-hours-japan.com/forum/download/file.php%3Favatar%3D2927_1256015996.jpg&usg=AFQjCNHOPvQjuY6a3NonAqZpEu-c86ARiw w benzynie!

Opublikowano

Dorzuce swoje 3 grosze. Wprawdzie usterka nie dotyczy BMW. Samochod to prosty jak budowa cepa dostawczy VW LT. Mialem spalona pozycje w tylnych swiatlach. Wracajac z W-wy skrecilem na BP i nie wiem jakim cudem kupilem zarowke jednowluknowa zamiast dwu :duh: Tlumacze to jedynie zmeczeniem (bylo bardzo pozno). I teraz objawy: po wlaczeniu swiatel wystarczylo nacisnac hamulec i sam robil sie zaplon! Bez kluczyka w stacyjce oczywiscie. Jezeli trzymalem nacisniety hamulec i wlaczone swiatla moglem wyjac kluczyk ze stacyjki, a silnik nadal pracowal. Naturalne tylne swiatla rowniez nie pracowaly poprawnie (nie zapalalo sie swiatlo stopu), ale temu akurat nie dziwie sie przy zlej zarowce.

Po wymianie zarowki wszystko wrocilo do normy.

Wnioski wyciagnijcie sobie sami, mnie juz nic nie zdziwi :mad2:

  • 12 lat później...
Opublikowano
Witam Panowie mam identyczny problem,ale u mnie bezpiecznik koło aku cały , identyczna sytuacja w czasie jazdy zgasła wyskoczył błąd skrzyni i nie chce odpalic kreci jak wściekła , nie widać biegów na zegarach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.