Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Od kilku dni zauważyłem, że jak wjadę w większą kałużę, wspomaganie kierownicy przez dobre 10 - 15 sekund nie działa a pasek "gwizda".

 

Wyglada na to, że zalewa się pasek klinowy lub dosłowinie koło pasowe pompy wspomagania. Pytanie tylko dlaczego tak się dzieje ( z dnia na dzień ) i czy "kłania" się nowy pasek - czy ten jest za luźny ?

BMW E60 530d

Gdyby Bóg był za przednim napędem - wszyscy chodzilibyśmy na rękach ....

Opublikowano
Wymiana pasków na pewno rozwiąże wasz problem,a i koszt znikomy :mrgreen: To samo miałem w moim mercu.W BMW zmieniłem po kupnie paski wspomagania i alternatora i jest ok.Pozdrawiam i miłego leżenia pod autem!

W124 260E

W201 200E ex.

W126 260SE

W115 240D (250 M123) ex.

BMW 730i E32 ex.

Opublikowano
ja jakoś nie widze tam miejsca ani braku osłony . na pasek od dołu. czy ktoś w realoem.com moze pokazac o czym rozmawialmy ?

BMW E60 530d

Gdyby Bóg był za przednim napędem - wszyscy chodzilibyśmy na rękach ....

Opublikowano
no to faktycznie jej nie mam - pytanie tylko dlaczego?

BMW E60 530d

Gdyby Bóg był za przednim napędem - wszyscy chodzilibyśmy na rękach ....

Opublikowano

tego to juz nikt nie wie ...

 

czesto magicy nie zakladaja tych oslo , albo sie urywaja na polskich sciezkach ...

 

a sa one bardzo wazne - prze ich brak duzo szybciej zuzywa sie silnik - rolki paskow , paski , i wszystko pod maska jest usyfione

Opublikowano
Ja tez sie dolacze. Mialem oslone ale z grubego aluminium :!: Wygladalo na jakas samorobke i zdawala egzamin ale mocowanie peklo i ja zdjelem. Od tamtej pory tez mi piszczy pasek raz nawet zgasl jak wjechalem w duuuza kaluze :x czekam az sie cieplej zrobi i zakladam ja spowrotem bo to jednak duuzo daje.
Magia trzech liter - BMW
  • 1 rok później...
Opublikowano
odświeżę temat, w 750 są 2 paski klinowe? i pewnie w zależności od tego czy jeden alternator czy daw różnią się długością, dobrze myślę? :) Czy wymiana to skomplikowana sprawa czy zwykły mechanik da sobie radę. Dzięki i pozdrawiam
Opublikowano
Może napiszę tak : wcześniej piszczał tylko jak było mokro/wilgotno - teraz praktycznie non stop więc podejrzewam pasek, a z ciekawości koszt kompletu to wydatek rzędu? :) dzięki i pozdrawiam
Opublikowano
haha stary zapomnij lepeij juz odkladaj na napinacz ;p ja mialem kiedys w omce 2,5TDS nie mialo to sensu wymiana nic nie dala poszedl napinacz a jak zuzywaja sie paski i napinacz to mozna od razu powiedziec ze rolki tez ledwo zipia. nie wiem ile to kosztuje u was ja w tds-ie wydalem ponad 500zl na rolki i napinacz oczywiscie oryginalne tle ze byly to wszystkie rolki i napinacz od paska alternatora i reszty osprzetu
Opublikowano

coobos załóż jakiegoś bloga i tam opowiadaj bajki a nie zaśmiecaj forum

 

JOKEROW zależy gdzie kupisz, jakiej firmy i jakie masz rabaty

dam ci linka do inter-carsu i sam sobie zobaczysz co mniej więcej kosztuje

 

http://sklep.intercars.com.pl/ w lewym górnym rogu masz zakładkę eKATALOG klikasz na nią i wybierasz model itd.

Opublikowano
czyli cenowo nie ma tragedii :) nie będę kupował najtańszych bo to raczej nie ma sensu, lepiej zrobić raz a porządnie, ale zacznę od samych pasków, dzięki i pozdrawiam :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.