Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Od wczoraj jeden xenon zaczal mi swicic na rozowo-ceglany kolor...

Czy moglby mi ktos doradzic co sie moglo stac ?

czy konczy sie zarowka ??

A jesli tak to jaka kupic , mam model E38 , rok 2000 po lifcie

Opublikowano

a czy moglbys mi napisac jaka zarowke kupic do tego modelu i jakie sa mniejwiecej koszta ?

pozdrawiam

Opublikowano
Tak jak mówi Marcin wymieniaj parami , D2S proponuje Osram Xenarc 4300K cena 69 zł sztuka.
www.7er.pl > BMW7 Klub Polska
Opublikowano
aby sie upewnic ze to palnik (to nie jest zarowka bo nie ma zarnika, bardziej pasuje slowo lampa wyladowcza) zamien miejscami. na 90% jest zuzyty, ale czasem uszkadza sie przetwornica i przy zanizonym napieciu tez tak swieci. wymieniaj zawsze parami, barwa sie zmienia w czasie i nawet jak zakupisz taka sama to nie bedzie tego samego koloru, troche to wiesniacko wyglada jak masz jedna lampe zielona a druga niebieska.
Opublikowano
a ja proponuje 8000K,

 

swieci gorzej, ale bardziej na niebiesko, dla bajeru :) jak chcesz miec bajer niebieskie od nowosci kosztem jasnosci bierz to

 

jak chcesz miec lepsza widocznosc, i nie niebieskie ale bardziej dzienne swiatlo bierz to co radzi olejus

 

z reszta te po roku tez sie zrobia niebieskawe :)

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Opublikowano
zalozylem x-tec 6000k, swieca wysmienicie... poczekam jeszcze na dopalenie jak podaja 30h-60h, powinny swiecic jeszcze lepiej
Opublikowano
zalozylem x-tec 6000k, swieca wysmienicie... poczekam jeszcze na dopalenie jak podaja 30h-60h, powinny swiecic jeszcze lepiej

 

galwan czy moglbys mi jasniej wytlumaczyc dlaczego gorzej ???

 

 

no wlasnie?

 

Dopalony xtec świeci jeszcze bardziej na niebiesko niż niedopalony (nówka). Toteż tym samym nie mogę forumowiczów utwierdzać w przekonaniu że dogrzany xtex będzie świecił lepiej bo będzie świecił bardziej niebiesko czyli zgodnie z przeznaczeniem żarówki będzie świecił mniej efektywniej czyli "gorzej".

Opublikowano
w moje ideologii bedzie swiecil lepiej, gdy z przekonaniem wybralem wlasnie 6000k a nie 4300k zeby swiecilo bardziej na niebiesko...
Opublikowano
im swiatla swieca bardziej na niebiesko tym mniej efektywniej, moze dla jednego super niebieski tzn lepiej, a dla drugiego lepiej jak swieca dalej i jasniej.
Opublikowano
w moje ideologii bedzie swiecil lepiej, gdy z przekonaniem wybralem wlasnie 6000k a nie 4300k zeby swiecilo bardziej na niebiesko...

 

Dlatego żyjemy w demokracji aby każdy mógł wybrać to co naprawdę chce. Chciałeś bardziej niebieskie i masz co chcesz :)

Nie mnie jednak życzę miłego bezpiecznego podróżowania w wieczorne deszczowe dni.

Opublikowano

Ja kiedyś też chciałem 8000K założyłem i niedługo się cieszyłem. Po powrocie z nad morza zrozumiałem po doświadczeniu nocy , że to nie są żarówki dla mnie.

 

Teraz np. jak widzę auto na 8000K to nie wiem czy to xenon czy "hid xenon" H1 z allegro.

www.7er.pl > BMW7 Klub Polska
Opublikowano
mam pewien problem jeszcze, po przestanej nocy gdy zapalam xenon jeden nie zapala sie odrazu...zalapuje dopiero po kilku razach, przy zapaleniu wystepuje blysniecie i sie nie zapala, przeczyscilem juz styki ale dalej to samo, prosze o porade czy konczy sie przetwornica czy moze starter...
Opublikowano
Sprawdź jakie masz przetwornice. Np. Xteców nie tolreuje Hella i na 100% przy tej przetwornicy są problemy z xtecami.
www.7er.pl > BMW7 Klub Polska
Opublikowano
Witam. Caly czas mam problem z tymi xenonami. Nie zaskakuja od pierwszego razu, tylko po kilka wlaczeniach.Prosze o rade jak sprawdzic czy przetwornice sa OK i jak sprawdzic czy startery sa OK. Pozdrawiam
Opublikowano
Jeżeli żarówki xenon normalne 4300 k działają na tych przetwornicach i nie ma problemu to znaczy ze nie wydalaja przy xetecach. Juz kiedys była o tym mowa na forum ze przetwornice bmw nie lubia tych zarówek.
www.7er.pl > BMW7 Klub Polska
Opublikowano
a moze to po prostu te zarowki sa do bani? jakas chinska produkcja z 20% rozbieznosciami?? jesli przetwornice dzialaja prawidlowo z innymi zarowkami a tylko z 1 typem jest problem to to jest problem z zarowkami !!!
Opublikowano

Dobra jak już gadacie to gadamy.

 

Dawno temu pisałem o xtecach w E38 czy E39. To co czytałem na różnych forach to żarówka xtec lubi nowy typ przetwornic xenonowych i działa na nich normalnie. Reasumując wszystko wynik mojej obserwacji był taki , że te żarówki lubią typy przetwornic które służą do przerabiania auta. Największy problem jest w E38 i E39 do 98.

Opublikowano
bo fabryczne przetwornice do startu potrzebuja jakies napiecie (nie chce mi sie teraz szukac) +/- 1% i do swiecenia tez konkretne napiecie w takiej samej tolerancji, poniewaz chinskie palniki sa do dupy (nie bojmy sie tego okreslenia) to producent wiedzac o tym produkuje przetwornice ktora do zaplonu ma napiecie wieksze, bo wie ze jego palniki maja rozrzut 20%. to nie tak ze te palniki nie lubia jakis przetwornic, one sa po prostu tandetne, jak wszystko co przyjezdza z chin

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.