Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam mały problem byłem już u czterech macherów i w dalszym ciągu nic nie wiem.

Chodzi o zawieszenie z przodu, na dziurach słychać stukanie .

Dwóch mechaników powiedziało że to przekładnia kierownicza a następnych dwóch że to wahacz dolny prawy.

I teraz moje pytanie czy przy uszkodzonej przekładni kierowniczej stukanie występuje po obydwu stronach czyli lewej i prawej.

Bo u mnie pukanie jest tylko z prawej, lewa strona jest OK.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kiedyś w moim starym e34 miałem też taki problem że nie mogłem zdiagnozować co pukało.Sprawę załatwiłem bardzo prosto,pojechałem na pierwszą lepsza stację diagnostyczną na tzw.trzepaki i wyszło wszystko(pukała końcówka wahacza).Tobie polecam to samo.Zapłaciłem za sprawdzenie całego zawieszenia 20 złote.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sorki,myślałem że nie byłeś na trzepakach.Możesz jeszcze zrobić tak,że wyjąć ten dolny wahacz i sprawdzic końcówkę jeżeli jest wybita to będzie widać.A co do kolumny to zależy z której strony łożysko padło.Kolumna ma tez to do siebie że przenosi dżwięki i ciężko zdiagonzować gdzie puka.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
dobry mechanior nie potrzebuje trzepakow, aby sprawdzic zawieche, ja nie mam zbyt dobrego mniemania o diagnostach z stacji kontrolii pojazdow

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano
dobry mechanior nie potrzebuje trzepakow, aby sprawdzic zawieche, ja nie mam zbyt dobrego mniemania o diagnostach z stacji kontrolii pojazdow

 

Dokladnie. Ci na stacjach to przewaznie nie maja pojecia. Kolesiowi kazali wymienic laczniki stabilizatora ktore 3 dni wczesniej byly wymienione :) Okazalo sie ze tarcze hamulcowe mial krzywe :P

Opublikowano
a moze kolego ci amory tluka tlumia ale stukaja juz ??
Nigdy Sie Nie Myle I Jestem Najmadrzejszy Jak Kazdy Kto Ma BmW :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przyjedzcie do mojej miejscowości ja mam Bdb diagnoste,jeszcze sie w moim przypadku nie pomylił :D
Opublikowano
miałem głośne stuki a na stacji nic nie znalezli dopiero kumpel pokazał mi że mam wybite końcówki w wachaczech , na stacji to szarpakami oglądają tuleje gumowe i robią to z taką siłą że zawsze pokazuje im luz (tak niepotrzebnie wymieniłem wachacze w omedze)
Opublikowano
Mam mały problem byłem już u czterech macherów i w dalszym ciągu nic nie wiem.

Chodzi o zawieszenie z przodu, na dziurach słychać stukanie .

Dwóch mechaników powiedziało że to przekładnia kierownicza a następnych dwóch że to wahacz dolny prawy.

I teraz moje pytanie czy przy uszkodzonej przekładni kierowniczej stukanie występuje po obydwu stronach czyli lewej i prawej.

Bo u mnie pukanie jest tylko z prawej, lewa strona jest OK.

 

 

A może sam amortyzator stuka?

Opublikowano
dobry mechanior nie potrzebuje trzepakow, aby sprawdzic zawieche, ja nie mam zbyt dobrego mniemania o diagnostach z stacji kontrolii pojazdow

 

Ja tez nie mam dobrego zdania o diagnostach, sam musialem gosciowi tlumaczyc co moze mi stukac a on ciagle zaprzeczal, sam sprawdzilem odkrecajac wahacze po kolei i okazalo sie ze dobrze przeczowalem.

Opublikowano
Mam mały problem byłem już u czterech macherów i w dalszym ciągu nic nie wiem.

Chodzi o zawieszenie z przodu, na dziurach słychać stukanie .

Dwóch mechaników powiedziało że to przekładnia kierownicza a następnych dwóch że to wahacz dolny prawy.

I teraz moje pytanie czy przy uszkodzonej przekładni kierowniczej stukanie występuje po obydwu stronach czyli lewej i prawej.

Bo u mnie pukanie jest tylko z prawej, lewa strona jest OK.

 

Witam

W moim przypadku, kiedy zawieszenie stukało na nierównościach, był problem z końcówką drążka kierowniczego. Ponadto miałem już trochę wyrobione sworznie na wahaczach. U mnie o tym dowiedziałem się właśnie na stacji kontroli pojazdów, kiedy diagnosta sprawdził mi zawieszenie na szarpakach. Wiadomo polecony diagnosta zrobił badanie DOKŁADNIE i wszystko wyszło.

Moja rada jest taka, żeby dokładnie sprawdzić końcówkę drążka kierowniczego, a przy wymianie wymienić cały drążek a nie tylko końcówkę. Ja tak zrobiłem, pomimo większych kosztów, MAM CISZĘ.

Sprawdż sworznie w wahaczach i łącznik stabilizatora.

Mam nadzieję, że coś pomogłem. :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.