Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam ,noszę się z zamiarem modyfikacji mojej syreny no i między innymi będzie zmieniane serce.Pytanie moje do was to czy są ludzie którzy mają jakieś doświadczenia z M60, chodzi mi głównie o współdziałanie wszystkiego co z elektryką związane a mogącego mieć wpływ na uruchomienie i pracę silnika np.licznik ,immobileizer itp. serdeczne dzięki

Syrena z sercem od rekina!

http://img264.imageshack.us/img264/227/resize1yf.jpg


Duże Zdjęcie

  • Odpowiedzi 60
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
mam do wyboru 3,0 i 4,0 co radzicie,bo nie mam doświadczeń w jeżdzie maszynami z tymi motorami. PS. o ile dobrze rozszyfrowałem to immoblaizer wszedł od stycznia 1995 ,bo ma to ogromne znaczenie.pozdrawiam

Syrena z sercem od rekina!

http://img264.imageshack.us/img264/227/resize1yf.jpg


Duże Zdjęcie

Opublikowano
no niestety ale KSR ci odpowie ale za 10-15 koła PLNów...

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano
No tak ale ja nie szukam konkretnego silnika ,tylko jest rozbita e38 z 30 z 1994 i nie rozbita e34 z 40 i, no i dylemat a ceny takie same za silnik kompletny 255 US dolarów .co robić co robić?

Syrena z sercem od rekina!

http://img264.imageshack.us/img264/227/resize1yf.jpg


Duże Zdjęcie

Opublikowano
Uważam że jeśli masz dylemat czy 3,0 czy 4,0 to zdecydowanie 4 litry. Roboty tyle samo przy przekładce a silnik sporo mocniejszy. Mam sporo schematów elektrycznych do E34 540 więc służę pomocą. Zawsze wydawało mi się że kwestia mechaniki jest bardziej skomplikowana niż elektronika ale może się mylę.
Krzysiek
Opublikowano
Bardzo mi miło Krzysiek,że się różnimy się zdaniami co jest trudniejsze czy elektronika czy mechanika bo to brzmi jak słowa otuchy . Po wczorajszej analizie schematu motronik 3,3 wywnioskowałem ,że immobilaizer nie będzie moim problemem bo w 1994 go jeszcze nie było .Czy zegary są niezbędne do uruchomienia silnika? Krzysiek jeśli możesz to podaj numertelefonu.Pozdrawiam.

Syrena z sercem od rekina!

http://img264.imageshack.us/img264/227/resize1yf.jpg


Duże Zdjęcie

Opublikowano

jak cena ta sama to bierz 4.0 ...

 

 

zegary nie sa potrzebne ( przynajmniej nie w e32 )

 

z elektronika bedziesz mial troche zabawy , ale mysle ze da rade to zrobic bez wiekszych komplikacji - to nie rakieta kosmiczna o napedzie plazmowym :wink:

 

 

tylko musisz wszystko tak poskladac zeby silnik nie chodzil w trybie awaryjnym - bo to nieporozumienie - jak juz chcesz cos takiego zrobic to porzadnie ... w m60 cala wiazka do silnika wychodzi z dme - nie ma zadnych innych udziwnien

 

jak chcesz to mam schematy calego silnika m60 w e34 i e32 ( oraz schematy elektryczne calych samochodow)

Opublikowano
Silnik kupuje w sobotę , chyba ,że nie wtrzymam to jutro. Jestem na zwolnieniu i siedzę w domu ,straszne katusze.jeśli możesz to prześlij chociaż sam silnik to porównam z motronikiem 3,3

Syrena z sercem od rekina!

http://img264.imageshack.us/img264/227/resize1yf.jpg


Duże Zdjęcie

Opublikowano
w dniu dzisięjszym stałem się posiadaczem M60 z e34 540 z 11. 1993,wraz z skrzynią 5HP30.Gdy tak leży obok syreny ten potwór to... to będzie dóże wyzwanie zmieścić WISTULEdo butelki.Prośba do kolegów oferujących mi pomoc ,potrzebuje schemat podłonczenia skrzyni bo silnik już mam. Pozdrawiam i życzę miłego wekendu.mirek

Syrena z sercem od rekina!

http://img264.imageshack.us/img264/227/resize1yf.jpg


Duże Zdjęcie

Opublikowano
Dzięki bardzo Xilver za materiały ,zrobię fotki i zamieszczę je na forum. delikatnie mówiąc to e34 jest troszeczkę większe od syreny a mimo to inżynierzy z bawarii nie znależ lepszego miejsca na servo jak za reflektorem a w syrence pierwsze wolne miejsce / a w zasadzie mnustwo miejsca/na osprzęt jest przed relektorami.Czyli na zewnętrznym :duh: Nie wiem jak ja to pomieszcze.PS .a pro po czy bmw produkowało silniki V6. :mrgreen: bo ja mam na paragonie kupna V6 :jawdrop: Pozdrawiam mirek

Syrena z sercem od rekina!

http://img264.imageshack.us/img264/227/resize1yf.jpg


Duże Zdjęcie

Opublikowano

BMW nie produkowało V6 a często w ten sposób mylą się ludzie w ogłoszeniach nie znający tematu.

Co do samego swapa to widzę że najpierw kupiłeś a dopiero mierzysz czy wejdzie:) Znam ten ból jak trzeba dorabiac nowe kolektory wydechowe bo nie pasują pod karoserię- masz okazję zeby dorobić barany. M60 to nie M20 bo nie jest dłuższy ale znacznie szerszy. Łapy silnika to normalka i pewnie miskę trzeba będzie przerabiać i tunel na skrzynię powiększać. Skracanie wału i dorabianie mocowania skrzyni to już kosmetyka.Tak z ciekawości będziesz to robił na automacie czy może zainwestujesz w manuala 6-b? I jak u ciebie wygląda tylne zawieszenie bo nie znam tematu z twoją syreną.

Opublikowano

witam najpierw kupiłem silnk ze skrzynką ,teraz kupie cale zawieszenie przód tył od e30. bo obecnie jeżdżę na podzespołach z e21.potem cięcie ramy dopasywowanie jej do belki,wstawianie nowych/z e30/kielichów ,montaż zawieszenia z hamulcami tarczowymi i no ogolnie jak Ty to mówisz kosmetyka!

Ps. Kowal, co masz na myśli mowiąc,ze cięcie skracanie i spawanie walu to kosmetyka?Bo ja przechodzilem przez to trzykrotnie i uważam,że to jedna z trudniejszuch czynnosci przy tzw.swapie.

Syrena z sercem od rekina!

http://img264.imageshack.us/img264/227/resize1yf.jpg


Duże Zdjęcie

Opublikowano

skracanie wału - mierzysz dokladnie wszystko po montarzu sinika , skrzyni i tylnego zawieszenia i oddajesz wał do przerobienia i wywazenia do firmy ( koszt ok 150-200zł )

 

 

widzialem golfa z silnikiem v8 , wiec do syreny tez sie zmiesci :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.