Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
czy 2,5 tds z 98r przy orginalnym przebiegu 180 tys ma prawo palic olej? bo z polski do holandi silnik spalil litr oleju, a moze to normalne dla takiego starucha? dodam ze srednio bylo 170 na liczniku :reading:
czy jestem mądrym i dobrym czlowiekem?zdarza mi sie byc.
Opublikowano

słuchaj to jest tak !

 

moja byla vectra na gazie dodam normalnie jak jezdzilem to od wymiany do wymaiany nie dolewałem ! nie brala ! przebieg 90 tys km.

 

Jak jechalem do holandii to tez mi zzarła jakies 0.7 - 0.8 litra ! tez był but caly czas . Inny kolega co ma Accorda z 2001 roku i przebiegu 60 tys km tez nie bierze a jak jedzie do holandii to zawsze musi dolac ok litra !

 

Na trasie przy duzych stalych predkowsciach autka nasze pala wiecej oleju niz podczas normalnej codziennej jazdy.

 

Jesli przebieg masz orginalny to nie masz duzo jak na te twoje latka fury.

 

Ale mysle ze moze brac .

 

ALe napewno wypowiedza sie experci zaraz wiec moze Ci powiedza .

Everyday I’m hustlin'

http://i53.tinypic.com/28tfl1c.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak jechalem do holandii to tez mi zzarła jakies 0.7 - 0.8 litra ! tez był but caly czas . Inny kolega co ma Accorda z 2001 roku i przebiegu 60 tys km tez nie bierze a jak jedzie do holandii to zawsze musi dolac ok litra !

 

 

z tego co czytam lepiej nie jezdzic do holandii :twisted:

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano
czy 2,5 tds z 98r przy orginalnym przebiegu 180 tys ma prawo palic olej? bo z polski do holandi silnik spalil litr oleju, a moze to normalne dla takiego starucha? dodam ze srednio bylo 170 na liczniku :reading:

 

Zależy jeszcze w jakim stanie masz turbinę... Może przez wydech Ci trochę balastu zrzucił...

Opublikowano

Szanowni Klubowicze!

Sąa kanony w motoryzacji no i oczywiście wyjątki. Jednym z kanonów jest niewielkie zużycie oleju silnikowego podczas długotrwałej pracy silnika powyżej:

marki niskie-fiat-Ford-renault itp. 3 tys.RPM - do 0,5 l / 1 tys.km

marki średnie-niskie VW-PSA-OPEL itp. 3,5 RPM do 0,3 l / 1tys.km

marki wysokie-Merc-BMW-wysAudi-Saab(przed GM);

te marki do 4 tys. właściwie nic, a powyżej niestety BMW najwięcej nawet do 0,5 l.

Wyjątek to silnik 2,8 Et, 2,0 tD, 1,8 tD, stara V8 3,5, one wg. danych servisowych prawie nic nawet pow. 4 tys.

 

Tak samo jest ze wskazaniami prędkościomierza. U francuzów nawet 15% zawyrzają prędkość, Ale uwaga istotne są opony i ich rozmiar tak jak adekwatnie, górna granica smarności oleju.

 

Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.