Skocz do zawartości

Jaki przebieg Wasze E39 530D po liftingu


PNOmi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich ponownie.

 

Tematem sa przebiegi Waszych ukochanych 530 Diesel'kow. Prosze raczej o modele po liftingu bo tych zmodernizowano pare rzeczy lacznie z silnikiem.

Jak sprawowal sie silnik, jak chodzi dalej. Jak tapicerka, czy cos skrzypi a moze skora po 200000 sie powycierala. Piszczcie wszystko co zwiazane z przebiegami, zuzyciem, eksploatacja czy wytrzymaloscia Waszych Betek.

 

Pozdrawiam

 

PNOmi :D

Wstrzasaj i kasaj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

250tkm, skóra w całości, nic nie skrzypi, plastykowe klosze lamp zmatowiały, odpryski na pokrywie silnika po kamyczkach, prawie ok.

Prawie robi różnicę...

Delikatne drgania, najprawdopodobniej 6 wtryskiwacz będzie do wymiany, we wtorek będą sprawdzane wszystkie i zobaczymy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

250tkm, skóra w całości, nic nie skrzypi, plastykowe klosze lamp zmatowiały, odpryski na pokrywie silnika po kamyczkach, prawie ok.

Prawie robi różnicę...

Delikatne drgania, najprawdopodobniej 6 wtryskiwacz będzie do wymiany, we wtorek będą sprawdzane wszystkie i zobaczymy

 

Spoko. Czyli Ringi za zmatowialymi szklami? Czyli mozna stwierdzic ze jest to malo usterkowy samochod tak?

Wstrzasaj i kasaj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

530d 2002 r. 200000 km, Mam delikatne drgania calego auta podczas gdy jade na 4 lub piatym biegu w okolicach 80 km/h i wcisne do konca gaz, auto wpada w delikatny rezonans i galka biegow troche drzy. Po za tym fajnie, ani grama oleju nie bierze i pracuje rowniutko.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadam e39 530d z 2000r z przbiegem 192tyś.km Zrobiłem nią 20tyś.km Wymieniłem poduszki pod silnikiem ,zregenerowałem maglownicę -konieczne naprawy. Zamówiłem cały komplet wahaczy przednich Lemfordera i komplet amortyzatorów bilstein b4 - naprawa jeszcze nie pilna ale pojawiają sie już luzy a ja chcę mieć idealnie sprawne auto. Powyższe części z montażem wyniosły mnie 4000PLN

Auto jest w bardzo dobrym stanie mimo tych poniesionych kosztów .

Zamierzam poddać ją chiptuningowi to też koszt około 2000PLN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

530d '02r. 115tyś.km przebiegu i udokumentowane. Czy auto jest usterkowe :think: to trudne pytanie bo w moim przypadku chyba większość usterek mogę przypisać poprzedniemu właścicielowi i jego intensywnemu sposobowi eksploatacji. I tak w aucie nic nie skrzypi poza zamkiem tylnej kanapy (idzie do wymiany), wnętrze i tapicerka skórzana w bdb.stanie , zawieszenie też, wymieniłem po 100tyś.km kompletne hamulce( tarcze były jeszcze fabryczne) i po kolejnych 10tyś.km niestety turbinę!!! Do tego jeszcze doszedł koszt wymiany oleju w automacie i dyfrze.

I w ten sposób dochodzę do wniosku, że najwięcej rzeczy jest do zrobienia właśnie w okolicach 100tyś.km przebiegu :duh: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

530d '02r. 115tyś.km przebiegu i udokumentowane. Czy auto jest usterkowe :think: to trudne pytanie bo w moim przypadku chyba większość usterek mogę przypisać poprzedniemu właścicielowi i jego intensywnemu sposobowi eksploatacji. I tak w aucie nic nie skrzypi poza zamkiem tylnej kanapy (idzie do wymiany), wnętrze i tapicerka skórzana w bdb.stanie , zawieszenie też, wymieniłem po 100tyś.km kompletne hamulce( tarcze były jeszcze fabryczne) i po kolejnych 10tyś.km niestety turbinę!!! Do tego jeszcze doszedł koszt wymiany oleju w automacie i dyfrze.

I w ten sposób dochodzę do wniosku, że najwięcej rzeczy jest do zrobienia właśnie w okolicach 100tyś.km przebiegu :duh: .

 

Turbina po 115 tkm to uwazam za zly wynik. Samochodzil widze jechany byl troszke przez poprzednika. Ogolnie widze bez koszmaru ale tak na prawde 100000 to nie jest duzy przebieg dla samochodzu a juz na pewno nie dla silnika.

Wstrzasaj i kasaj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

530d 2002 r. 200000 km, Mam delikatne drgania calego auta podczas gdy jade na 4 lub piatym biegu w okolicach 80 km/h i wcisne do konca gaz, auto wpada w delikatny rezonans i galka biegow troche drzy. Po za tym fajnie, ani grama oleju nie bierze i pracuje rowniutko.

 

Probowano to zdiagnozowac?

Wstrzasaj i kasaj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, juz bylem u mechanikow, nikt nie moze nic znalezc. Rozkladam rece. Nie wiem co zrobic.

 

Pod komputerem juz tez byl.

 

To manual widze i wyglada na cos w skrzyni. A tak poza tym bezproblemowo?

Wstrzasaj i kasaj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój drugi samochód to Berlingo 1.9 D - przebieg 240 tys km i jedyne co było robione to łaczniki drązka stabilizacyjnego (wymieniane były dwa razy) i to wszystko poza olejami i paskiem a wy tu piszecie ze po 100 tys km amory i jeszcze fura inncy rzeczy macie do wymiany - nie czarujcie sie i dodajcie do waszych przebiegów jeszcze po 200 i 300 tys km i nie patrzcie na licznik. Jakie koloweik wytarcia na kierownicy w BMW skórzzanej to przebieg rzedu 300 ty km.
http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój drugi samochód to Berlingo 1.9 D - przebieg 240 tys km i jedyne co było robione to łaczniki drązka stabilizacyjnego (wymieniane były dwa razy) i to wszystko poza olejami i paskiem a wy tu piszecie ze po 100 tys km amory i jeszcze fura inncy rzeczy macie do wymiany - nie czarujcie sie i dodajcie do waszych przebiegów jeszcze po 200 i 300 tys km i nie patrzcie na licznik. Jakie koloweik wytarcia na kierownicy w BMW skórzzanej to przebieg rzedu 300 ty km.

 

Nie do konca rozumiem ta wypowiedz. Oczywiscie jest chodzi o przebieg to jak pisalem wczesniej. 100000 to malo na samochodzi a jezcze mniej na silnik. o co chodzi z tymi wytarciami?

 

Dzieki

Wstrzasaj i kasaj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

moja czarna strzala z 2001 r. ma 220 tys. km, po 25 tys. km w PL wymienilem 3 wahacze, amory tyl (nie ze wzgledu na ich zuzycie, ale na jednym, na mocowaniu dolnym, pojawila sie mikroszczelina)

 

przypomnialem sobie czytajac posta Kokiego, ze wymienilem rowniez swiece zarowe (dwie grzaly slabo), koszt 255 zl/swiece (Beru, czyli to co wyjezdza z fabryki), wymiana 150 zl, wiec troche taniej niz pisze Koki

 

przymierzam sie do wymiany oleju w skrzyni, ale jakos nie mam czasu...

 

skore mam w bardzo dobrym stanie, choc na fotelu kierowcy po lewej stronie na boczku widac minimalne wytarcie, sa to fotele sportowe i z tego co zauwazylem takie wytarcie po prostu pojawia sie po jakim czasie, trzeba zamalowac

Edytowane przez Bono

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
530d '02r. 115tyś.km przebiegu i udokumentowane.(...)wymieniłem po 100tyś.km kompletne hamulce( tarcze były jeszcze fabryczne) i po kolejnych 10tyś.km niestety turbinę!!! Do tego jeszcze doszedł koszt wymiany oleju w automacie i dyfrze.

 

ta turbina po ok. 100 tys. km zmrozila mi troche krew w zylach :duh:

 

mysle, ze po 25 tys. km zaoszczedzilem na roznicy PB do 530i i ON tyle, ze zebraloby sie na wymiane turbiny

 

tak jak pisalem, turbo czy wtryski sa wydarzeniami w zyciu diesla, ktore niestety oslabiaja ekonomike diesla... ale nie musza sie zdarzyc

 

ps

 

widze Koki, ze dopiales swego i M5 jest juz w stajni

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 525d, ale też common rail i też po tuningu, 2001 rok. Wiec dodam swoje 5 groszy. 3 miesiące temu byłem na małym przeglądzie, bo chciałem sprawdzic co mam do ewentualnej naprawy.

 

Przebieg aktualnie 170 tys, według komputera skutecznosc amortyzatorów to 89% i 86% (tyl, przód), zawieszenie sprawne, więc tutaj jestem zadowolony (zawieszenie m, obniżone, twarde).

 

Maska nosi ślady eksploatacji, parę rys, z przodu obicia od kamyków, będę malował w przeciągu miesiąca (ale wcześniej pewnie zrobie zdjęcia, bo jak będe chciał sprzedac to 90% nabywców będzie sie spierało że auto zaliczyło tira lub cos w tym stylu).

 

Silnik w stanie dobrym. Wedlug komputera wtryski chodzą jak złoto. Do wymiany miałem czujnik połozenia walu rozrzadu (o ile się nie myle tak sie nazywał). Miał problemy z paleniem na ciepłym - diagnoza komp., wymiana na oryginał i pali od przekręcenia kluczyka. Silnk też zauważalnie lepiej się sprawuje (miał dziwne delikatne spadki mocy przy starym, uszkodzonym czujniku). Turbina działa dobrze do dziś, może dlatego że poprzedni właściciel jej nie katował i ja też przed jazdą "rozgrzewam" silnik, nie szarżuje na zimnym i ogólnie jeżdżę spokojnie.

 

Wnętrze bardzo zadbane, poprzedni właściciel smarował skórę specyfikami, ja też mam zestaw BMW, więc jakośc skóry jest wzorowa. Poza siedzeniem kierowcy, wiadomo, ono trochę sie zużywa i skóra jest pogięta miejscami. Kierownica bez większych otarc, tak mi się wydaję, bo sprawdzałem stan przyzakupie i wtedy była ok.

 

 

Ogólnie pojazd BARDZO przyjemny. Aktualnie myślę o E60, ale jeśli nie dostanę za swoją E39 zadowalającej ceny, poczekam jeszcze z przesiadką rok. Mnie sie nie spieszy, auto sprawuje się pięknie, więc szkoda ryzykowac zamianę na problemy :) (tylko ta tęsknota za dźwiękiem benzyny...)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam 520d 2001 rok 135 tys km

 

stan idealny , kilka odpryskow na masce ale to od kamyczków .

 

Srodek jak nowy , lakier ideał , lampy czyste .

 

Powiem tak ! wszystko zalezy jak i gdzie sie jezdzi.

 

moze byc przebieg 200 tys a bedzie igła a moze miec 20 tys i bedzie zniszczone .

 

JAK DBASZ TAK MASZ

Everyday I’m hustlin'

http://i53.tinypic.com/28tfl1c.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra to moze zbierzmy troszke do kupy co ile trzeba wymieniac elementy zawieszenia na polskich drogach i jakie. Co ile tarcze czy klocki w polskich warunkach a co ile swiece zarowe. O wtryskach i turbinie nie mowie bo wtryski latwo zalatwic jakims ON'em ale co ile kilometrow te podstawowe czesci zawieszenia itp bez napraw.

Zaraz wrocimy do glownego tematu

Wstrzasaj i kasaj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.