Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czy to jest normalne że kolektor ssący jest cały zawalony olejem? I jak sie tam dostał? moze przez turbine bo w wężu od coolera tez jes pełno oleju ?
Opublikowano
To nie jest normalne.. mogą to być uszczelniacze turbiby..
to jest normalne bo masz odpowietrzenie silnika przez filtr powietrza, dostaje sie powietrze z silnika z oparami oleju przez kolektor ssący
na volta core el can na volta core el lievore
Opublikowano
to będą na pewno uszczelniacze czy moze byc cos innego? I czy dam rade samemu to zrobić?

 

nie dasz rady samemu :roll:

no moze jak masz specjalistyczny sprzęt :?: :?: :?: bo z turbo to nie taka prosta sprawa :roll:

jak by BÓG preferował przedni napęd to byśmy chodzili na rękach ;)
Opublikowano
To nie jest normalne.. mogą to być uszczelniacze turbiby..
to jest normalne bo masz odpowietrzenie silnika przez filtr powietrza, dostaje sie powietrze z silnika z oparami oleju przez kolektor ssący

 

Dlatego kilka postów wyżej jest napisane, że śladowe ilości - "to normalne", ale "nawalone oleju" - to juz nie normalne.

Opublikowano
To nie jest normalne.. mogą to być uszczelniacze turbiby..
to jest normalne bo masz odpowietrzenie silnika przez filtr powietrza, dostaje sie powietrze z silnika z oparami oleju przez kolektor ssący

 

Kolega napisał że ma pełno oleju.... co nie jest normalne.. śladowe ilości są normalne..

niech ten kolega sprawdzi ile mu bierze oleju do wymiany a jak ma naklepane z 300tyś to napewno nie ma sladowych ilości w kolektorze tylko jest sklejony olejem
na volta core el can na volta core el lievore
Opublikowano

300tys. km. to na 100% silnik ma przedmuchy i przez odme w filerze olej przedostaje się do dolotu :| a większośc oleju znajduje się w ic. wykręć go i wylej olej przeczyśc i na jakiś czas bedziesz miał spokuj :roll: :wink:

http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=HG71&mospid=47396&hg=17&fg=05

1 poz . od góry to"ic" intercooler :wink:

jak by BÓG preferował przedni napęd to byśmy chodzili na rękach ;)
Opublikowano
oleju bierze 0,5 L od wymiany do wymiany czyli na 10 000 km. To chyba nie dużo
jesli ci tylko 0,5L bierze do wymiany to nie przejmuj sie narazie niczym wykręc intercoler i kolektor ssący i wyczyśc z oleju i po sprawie.Bo jesli czujesz ze silnik słabiej ci ciągnie albo słyszysz jakieś dziwne odgłosy z niego wtedy trzeba szukac gdzieś indziej np:uszczelniacze na zaworach,turbina itp. :D
na volta core el can na volta core el lievore
  • 6 miesięcy temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeśli juz jesteśmy przy IC,to czym najlepiej przemyć?Cos mi się zdaje,że IC mam do mycia,bo mój TDSik jest słabszy niz inne TDSy i olej jest obecny w kolektorze ssącym.Mało tego,zawór EGR tez jest trochę ulany olejem.Silnik mam po remoncie i spisuje się ogólnie spoko.Ale ten wszechobecny olej mnie niepokoi.Oleju od wymiany do wymiany nie ubywa, Remont silnika mam nadzieję w miarę solidny(przy remoncie bezpośrednio mnie nie było)...uszczelniacze pamiętam miały być wymienione(niby dlaczego nie?)....W przewodzie turbiny mozna dopatrzyć się jedynie śladów oleju...filtr powietrza suchy,choć obudowa wewnętrzna filtra przy odmie mokra.Tylko co dla kogo jest śladową ilością oleju,co mokro, czy obficie,itd? :( A swoją droga ciekawe jak wykluczać te usterki z osobna czy niedomagania? :?

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.