Skocz do zawartości

predkość max 80 km/h


muchamario

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. od kilku dni przeszukuje forum i nic nie mogę znaleść. Mam bardzo poważny problem dotyczacy e39 523i automat. Wszystko zaczeło się od zapalenia kontrolki inspekcji olejowej, po 2 dniach auto przestało jeżdzić tz. prędkość max to tylko 80km/h, a pokonanie małego wzniesienia graniczyło z cudem. Miałem obawy, że to uszczelka pod głowica (weże twarde). Moje obawy potwierdziły się, po wizycie u mechanika. Uszczelka została wymieniona i już się cieszyłem że moja Piekna znów bedzie smigać. Jednak problem pozostał, a mechanik mówi że problem prawdopodobnie tkwi w Vanos'ie, ale "prawdopodobnie" to za mało żeby wydać około 2000 zł.

Nie wiem moja bemka ma chyba Raka jedno naprawie drugie się psuje, a ma dopiero 230000 km przebiegu.

Jeśli ktoś może niech poradzi.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znaczy rozumiem, że jest bardzo słaba, że tylko do 80 ją pogonisz. Ja tam raczej bym vanosa zostawił, jego niedziałanie powoduje osłabienie, ale nie takie!

A może mechanik złożył rozrząd i go przesunął? Myślę, że skoczenie na komputer diagnostyczny może dać parę odpowiedzi (czujniki położenia wałków, stan vanosa - czy działa itp.).

Kai
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odpowiedz. Problem z mocą pojawił sie jeszcze przed wymianą uszczelki, myslalem że to przez nią auto straciło na mocy, jednak musi byc tego jeszcze inna przyczyna. Masz racje podłączenie pod kompa da odpowiedz. javascript:emoticon(':duh:')

Surprised

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dajan nie odpowiem Ci teraz na to pytanie bo wczoraj już nawet nie jechałem tylko ją zaciagnołem do mechanika który głównie naprawia Bemki.

Na dzień dzisiejszy nic jeszcze nie wiem co ją boli.

A co do ustawienia rozrzadu to Orkwisz może masz racje.

Jutro już chyba będę wiedział co jej jest.

A i jeszcze jedno niedawno ją kupiłem i jak się okazało poprzedni właściciel nie dbał o nią był takim imbecylem że wymienił olej bez wymiany filtra. Wogóle auto jest zadbane na zewnątrz, ale co do silnika to nic nie było wymieniane- swiece to chyba jeszcze jak niemcy założyli paski popekane,itp.

"Poprostu jak się coś urwało to nie dziadował związał drutem"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro nie chce jechać to wygląda jakby pracowała w trybie awaryjnym. Dzieje się tak gdy komputer odnotuje jakieś rażące błędy w parametrach pracy. Powiem Ci tylko, że miałem tak jak mi olej uciekał i spadł mocno jego poziom i ciśnienie. Jeśli na słuch nie słychać żadnych podejrzanych odgłosów pracy engina to nie pękaj - warsztat z doświadczeniem w bmw powinien to zrobić za nie dużą kasę. I pamiętaj Będziesz Miał Wydatki. Witamy w klubie :twisted:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wlasnie, moze to jeszcze byc tryb awaryjny! Wczesniej gdy mialem E46, mialem taka usterke ze nie chcial mi jechac wiecej niz 100km/h. Swiecila sie tez kontrolka od plynu chlodniczego, dolalem go i samochod znowu zacza jezdzic. Bylo to chyba takie zabezpiecznie zeby go nie przegrzac.

Konrad


http://www.maxmotors.pl

SKLEP MOTOCYKLOWY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

telefonowałem dziś do mechanika i wykluczył tryb awaryjny, mówił tak jak orkwisz ,że bardzo prawdopodobne jest złe ustawienie rozrzadu. Poza tym autko dopiero bedzie zdiagnozowane w poniedziałek, bo komputer zarzadał jakiegoś kodu czy coś tam. Chyba mnie trawi tak czekać, no ale trudno.

Napisze jak bedę wiedział. Pozdro.javascript:emoticon(':?:')

Question

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam. Piekna już (wkońcu) smiga. Problem KATALIZATOR, był doszczetnie zniszczony i autko nie mogło jechac najpierw było 80km/h a potem 30km/h. Mechanik wszystko sprawdził i wszystko było ok, już myslał że sterownik coś szfankuje aż uderzył się w łeb i sprawdził katalizator.

Dzieki za pomoc. Pozdrawiamjavascript:emoticon(':mad2:')

Madjavascript:emoticon(':dance:')

javascript:emoticon(':dance:')

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...
witam, pierwszy raz występuje na forum ;-) postanowiłem zarejestrowac sie szczególnie ,ze podpowiedź Radi540E39 pomogła mi pozbyc sie stresu i przespac spokojnie noc nie myśląc co dolega mojemu autku. U mnie objawy były podobne do opisanych przez "muchamario", auto po prostu przestało "jechać"..... nic poza 80km/h, na obroty wchodziła dobrze (skrzynia automat) z tym,ze schodziła dosc długo, miałem problem z podjechaniem pod wzniesienie dł około 300-400 m. No i jakieś "grzechotanie" pod pojazdem..... i własnie to "grzechotanie" w podpowiedzi radiego olśniło mnie, wlazłem pod auto,stuknąłem w katalizator i.... jes jes jes hehehe..... na szczęscie to tylko kat ;-) więc wielkie dzięki Ci Radi :modlitwa: mam andzieje,ze jeszcze czasem zaglądasz na forum i przeczytasz ten wpis , pozdrawiam serdecznie użytkowników BMW ;-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
No miałem to samo. Kat potrafi wprowadzić zamęt. Ale żeby mechanik nie domyślił się od razu tylko zdejmował głowicę ????? Co to za mechanik. Kat daje specyficzne objawy. To ciężko z czymś pomylić.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze gratuluję mechanika co za VANOSA woła 2tyś za naprawę. Koszt KOMPLETNEGO zestawu naprawczego to raptem 400zł na allegro. Robocizna max 1 dzień czyli dniówka 1600zł. Podejżewam, że ten mechanik łapiąc takich klientów ma 2 wille i 3 M6 w garażu. VAnos uszkodzony spowodowałby jedynie brak mocy tak do 3tyś póżniej by jakoś szedł obrotomierz do końca, sprawdż zapchanego kata może on broi, jak komp nic nie wykaże albo fakt rozrząd.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podstawa to dobry mechanik

Seba z chorzowa też tak miał ale na szczęście od czasu jak go poznałem z Krystianem z serwisu w Katowicach to od razu do niego zadzwonił a ten bez oglądania auta powiedział że katalizator się rozleciał i zatkał wydech

no i tak było

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.