Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam kolegow jestem nowym uzytkownikiem forum i oczywiscie bmw mam 2.5 td i mam wielki proble a natomiast grzeje mi sie wyrzuca plyn na postoju przy zgaszonym silniku (tym wezykiem ze zbiorniczka) weze maja cisnienie (napompowane) a autyo ma jechac w daleka trase niewuiem co ejst grane prosze o pomoc jak najszybciej

P.S.

szukalem na forum ale jsuz zglu..... mam nowy termostat (drugi jsuz) mam nowy korek od wlewu plynu niewiem jak moge sprawdzic pompe ale podejrzewam ze glowice szlag trafil :cry2: :cry2: :cry2:

 

Pomuzcie

 

 

Pozdrawiam

Łukasz

Opublikowano

Witam kolege z miasta :)

 

Mam podobny problem tylko ze w 524TD. Juz sciagnolem glowice i zawiozlem do glogowa na sprawdzenie.

Ja postawilem ze to uszczelka. Mysle ze u Ciebie bedzie to samo

Opublikowano

Jeżeli pompa wodna nie była wymieniana, to bym sprawdził (albo wymienił w ciemno). Pompy miały wirniki z tworzywa i po ponad 10 latach nic z łopatek nie zostaje i pompa prawie nie pompuje.

 

Skutki słabej pompy i przegrzewania mogą być zgubne... uszczelka, głowica itd...

E61 530d '04 (2015-?), E34 525TDS touring '95 (2006-2016), E30 325i '89 (1996-2006)
Opublikowano
Witam kolegę .Można przypuszczać jak mowi kolega "PiotrJakub"może być z tym różnie .Podjedź do Obory nr 41 Laskokowski jakieś z 300 m od zakrętu po lewej stronie jest mechanika pojazdowa gość rzeczowy sprawdzi powie co i jak .Jeden który nigdy nie kombinuje i dużo nie bierze.Bo większość w Lubinie jak zobaczą BMW to zaraz przebąkują :)
Opublikowano

Witam

 

Nie ma co panikowac :mrgreen:

Sprobuj na dzien dobry przedmuchac uklad chlodzenia. Jak otworzysz zbiorniczek wyrownawczy to powinienes widziec jak przelewa sie plyn powrotem. Nie powinien kapac tylko leciec ciurkiem przy zapalonym silniku. U mnie to wystarczylo :cool2:

2FST4U
Opublikowano
ja miałem podobny problem z moją benią 525i probowalem wszystkiego :KOREK TERMOSTAT WYWALIŁEM A ONA DALEJ SIE GRZAŁA :mad2: wszystko było TIP-TOP tylko był zapowietrzony układ chłodzenia :duh:
Opublikowano

Witam.

Sprawdź wężyk łączący chłodnicę ze zbiornikiem wyrównawczym, jeśli jest zapchany to mogą występować objawy które opisałeś, wczoraj miałem podobny problem, sprawdziłem termostat wymieniłem pompę wody ale nie znalazłem oczywistej przyczyny-myślę że to uszczelka pod głowicą, jednak sprawdziłem właśnie ten wężyk i jak ręką odjął.

Opublikowano
mialem to samo ale mialem pecha bo okazalo sie ze glowica pekla ale najpierw sprawdz pompe wody moze wirnik sie urwal po latach to normalne albo 180 zl albo 1800zl lepiej jak to pompa pozdro :roll2:
Opublikowano

dzieki koledzy ja sam jusz nieiwem co ejst wczoraj zrobilem 250 kilometrow ciaglej jazdy lecialem caly zcas prawie po 160km/h i nie zagrzal sie nie uciekl plyn nic normalnie nic jak zajechalem do domu otworzylem maske dotykam wezy a one jak kamien :(( dzisiaj jak autko wruci (ojciec wziol) to sprawdze ten wezyk i pokombinuje sta pompa

 

Pozdrawiam

Łukasz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.