Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 66
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Śliczna ta nowa M3, ale niestety w moim odczuciu przegrywa z nowym Audi A5, a szkoda bo eMki to są okręty flagowe BMW i w jakimś tam stopniu moje marzenie. W dodatku M3 to kolejny odgrzany kotlet, wlotem na masce rodem z allegro, siatką w zderzakach ciężko będzie im konkurować ze świeżym modelem z Inglostadt.
Opublikowano
BMW M3 to samochód dla prawdziwych facetów, przyjżyjcie się tej bezpłciowej S5, mieszance bez wyrazu, żeby zrobić silnik o osiągach M3 potrzebują większej pojemności i 2 turbo :duh: - typowy wóz dla pedała dla którego pedalskie TT jest za małe, takiego co nie wie co z kasą zrobić...
M3 - I K E R
Opublikowano
przyjżyjcie się tej bezpłciowej S5 - typowy wóz dla pedała dla którego pedalskie TT jest za małe, takiego co nie wie co z kasą zrobić...

Trafna uwaga, TT zazwyczaj jeżdżą kobiety albo faceci o wklęsłej klacie i obcisłych sweterkach.

 

Audi TTtki (te nowe jeszcze jako tako daje radę, ale te starsze to była tragedia) to jest konkurencja dla równie kobieco-gejowskiego BMW Z3-Z4, a nie dla M3. :D

Audi teraz stworzyło dwa nowe modele, właśnie A5 dla konkurowania z BMW M3 albo Mercedesem CLK oraz sportowe R8 do konfrontacji na rynku z Porsche. Czy auto jest bezpłciowe czy nie ocenią klienci. Mi się nowe twory Audi bardzo podobają, Beemka gdzieś zatraciła swój charakterystyczny styl, choć nadal tę markę stawiam ponad Audi.

Opublikowano

Obawiam sie Misha, że S-ki wciąż będą dawać łomot eMkom.

Na szczęście dla M3, nowe RS4 nie kontynuuje już nokautującego poziomu mocy, i ma mniejszą moc jak poprzednia generacja RS.

Opublikowano
Ja lubie kształty rasowych furek, i tyle

 

http://www.autogaleria.mojeauto.pl/zdjecia/a/auto_firmowe:_ford_focus/554_2_auto_firmo_d.jpg

 

zerknijcie na fotke powyżej, jakie są trendy robienia przodów w autach.

Spójrzcie na stojące dalej auta, to wygląda jakby niektóre stały tyłem.

A na żywo wygląda to jeszcze tragiczniej. Zwłaszcza jak się stoi na światłach obok takiego focusa.

Człowiek sie zastanawia, co to ma być.

 

Teraz tak sie robi auta że maja dużo ciała nad kołami, stają się wyższe, graniaste. Efektem tego jest ten zadarty mocno od ziemi tył.

Dla mnie jest za wysoko.

 

Dzisiaj jechałem z Ferrari Modena, tak więc mam wyjątkową alergie na takie hamerykańskie niedoróbki.

 

a mi sie wydaje ze za bardzo sie przejmujesz wygladem wszystkich samochodow , ja przestalem juz na to zwracac uwage ,na te dziwologi peżoty,vw, hondy,citroeny ktore maja przod jak tyl itd. itd.

No chyba przyznasz mi racje ze nie wszystkie samochody beda zawsze piekne? nawet te z niskiej czy sredniej polki ? te samochody zawsze takie byly, tylko wszystko zalezy jak patrzysz , z jakiego pulapu mierzysz. Jak ktos bedzie jezdzil maluchem to beda mu sie podobac wszystkie samochody.

Nowe M3 jest kozak , ogolnie nowa seria 3 jest udana.

Wiadomo ze jak nowa 3 bedzie na 15nstkach i do tego stalowkach to bedzie to niezbyt pieknie wygladac , ale tak mozna zrobic z kazdym samochodem i go na sile wybrzydzac , ale co nie zmienia faktu ze 7mka byla spieprzona po calosci :wink: , zrobili eksperyment, nadety ponton, dopiero facelifting cos poprawil i jest ladniejsza. Nowa 5tka w zwyklej wersji plus 16nastki tez niezbyt ciekawie wyglada , ale cos zrobic , E39 w latach swojej swietnosci w cywilnej wersji tez byla taka sobie, ukladna, grzeczna, w srodku ascetyczna nawet w wersji skorzanej, dopiero e39 M5 czy wersje tunerskie robily z tego samochodu cos fajniejszego.

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano
"]Audi A5/S5 raczej może konkurować z e92 ale nowej M3 chyba nie dorówna osiągami.

 

Wiesz, tutaj chodzi ogólnie o segment, bo jeśliby porównywać dokładnie te auta to one mają zupełnie inne możliwości, zaczynając choćby od napędu.

Opublikowano

To wypuklenie na masce to po to by zmiescić dwa dodatkowe cylindry, wiadomo. Wyobrażcie sobie zimowy poranek gdy zapalacie tego potwora o ośmiu cylindrach, i tylko słychać cichy basowy pomrók, a z tylnych czterech rur wydobywa się lekka mgiełka... Wydaje się że kolesie z Bawarii próbuja wskrzesić pewną epokę, epokę hot rodów.

 

Porównajcie nowe M3 na Nurburgringu

 

A to mała wstawka z "Bullita" http://www.youtube.com/watch?v=-z-sj3SzZkM

Opublikowano
BMW M3 to samochód dla prawdziwych facetów, przyjżyjcie się tej bezpłciowej S5, mieszance bez wyrazu, żeby zrobić silnik o osiągach M3 potrzebują większej pojemności i 2 turbo :duh: - typowy wóz dla pedała dla którego pedalskie TT jest za małe, takiego co nie wie co z kasą zrobić...

 

Dokladnie. Audi jest gejowskie i koniec kropka. Audi zawsze bedzie duzo nizej niz BMW. Tak naprawde to o audi jest glosno tak od 2002, 2003 roku bo zaczelo w miare ciekawsze auta robic. WA wtedy kiedy BMW zaczelo byc na topie to o audi nikt nie slyszal. Audi nie ma historii, jest beznadziejne.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
przyjżyjcie się tej bezpłciowej S5 - typowy wóz dla pedała dla którego pedalskie TT jest za małe, takiego co nie wie co z kasą zrobić...

Trafna uwaga, TT zazwyczaj jeżdżą kobiety albo faceci o wklęsłej klacie i obcisłych sweterkach.

 

Audi TTtki (te nowe jeszcze jako tako daje radę, ale te starsze to była tragedia) to jest konkurencja dla równie kobieco-gejowskiego BMW Z3-Z4, a nie dla M3. :D

....

 

Audi jest gejowskie....

 

Chłopcy! czy Wy macie jakieś problemy emocjonalne ze sobą?

 

Ostrzeżenia!!!

Moderator
Opublikowano

 

... Audi nie ma historii, jest beznadziejne.

 

pewni jesteście że Audi nie ma przeszłości. Sprawdzając w śmiesznej wikipedii moża się czegoś dowiedzieć:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Auto_Union

http://pl.wikipedia.org/wiki/Audi

 

jest to historia równie ciekawa jak historia bawarskiego śmigła (może nie aż tak fascynująca ale zawsze historia).

 

Według Wikipedii historia Audi rozpoczęła się w 1932 roku a nie jest to prawda, ponieważ już w 1910 roku Niemiec Horch założył nową firmę, która zaczęła wytwarzać samochody marki Audi.

 

Według mnie nie warto krytykować tej marki, ponieważ prawda jest taka, że należy ona do czołówki obok Mercedesa i BMW. Pachnie to trochę zazdrością, a nie ma powodu, bo każdy z nas z łatwością mógłby znależć 1000 powodów dlaczego jeździ Beemką zamiast Audiką czy Mercem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.