Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 61
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

koszt uzywanej pomy wacum to 500 zł. , ale ona rozwiązała cały problem.

Jak masz możliwość to skombinuj od kogoś taką samą i przemien na próbę a wszystko będziesz wiedział. W moim przypadku tak zrobili, przełożenie całej pompy to jakieś 15 min. ( ok. 3 śruby, dokładnie nie pamiętam) no i wszystko było jasne.

Jak coś bedziesz wiedział to czekam na wieści.

Powodzenia

Opublikowano
Witam-czytałem wasze posty o problemach z autkami i myślałem , ze ten problem mnie nie dotyczy , aż tu -BACH! Moje 530 d jedzie max 140km/h , a obroty silnika nie przekraczają 4 tyś-muł i już.Przyspieszanie trwa wieczność. Komp. pokazuje zbyt małe ciśnienie na turbinie. Od czego zacząć tę nierówną walkę z samochodem i wszechwiedzącymi machanikami ?
Opublikowano
Witam-czytałem wasze posty o problemach z autkami i myślałem , ze ten problem mnie nie dotyczy , aż tu -BACH! Moje 530 d jedzie max 140km/h , a obroty silnika nie przekraczają 4 tyś-muł i już.Przyspieszanie trwa wieczność. Komp. pokazuje zbyt małe ciśnienie na turbinie. Od czego zacząć tę nierówną walkę z samochodem i wszechwiedzącymi machanikami ?

 

Dzis dokładnie miałem to samo w aucie mojego kolegi, E39 530d 194PS, max 140 km/h i 4 tys. obrotów.

Co zrób to sprawdz elektrozawór podcisnienia przy turbinie, zdejmnij górny węzyk z tego elektrozaworu i wtedy sprawdz jak auto reaguje na gaz i jak sie zbiera. Nasz elektrozawór przepuszczał powietrze przez membrane i vacu pompa cały czas ssała powietrze które otwierało zawór ciśnienia w turbinie. Problem znikl natychmiast . Auto smiga jak nowe, musimy wymienic zawór na nowy cena w ASO 300zł.

Opublikowano
a czy w takim wypadku jak opisujesz jestmozliwe zeby cisnieni paliwa bylo za niskie tzn 3.2 bara na niskich obrotach a 2,2 bara na wysokich ??

 

Przed sprawdzeniem elektrozaworu kolego tez wymieniał pompe na nowa ,ale to nic nie zmieniło. Pompa ta nie jest pompa wysokiego cisnienia. Poprzegladaj wzystkiw węzyki od sterowania podciśnienia i jakosc podłaczenia weza gumowego do vacu pompy, może ma luzy na obejmie i ciągnie lewe powietrze. Ja w tej jego BMW musiałem wymienic obejme na tym wezu przy vacu no i oczywiscie sprwadzałm szystkie wezyki podcisnienia czy nie sa gdzies poprzecierane. Efekt był taki tego wszystkiego jak opisywałem wczesniej , czyli do wymiany zawór sterujący turbo.

Opublikowano
Grzegorz- dzięki za rade.Wszystko zapisałem - jutro to ja i moja kartka będzie dyktowała kolejność napraw mego wozidełka u wszechwiedzącego mechanika. Dam znać jakie były efekty i czy nad moim autkiem znowu zaświeci słonko. Pozdrawiam
Opublikowano
a powiedz mi gdzie znajduje sie ten waz dochodzacy do tej pompy vacu moze pokaz jakbys mogl na realoem.com boczy to chodzi o ten taki gruby co idzie do samej turbiny od strony zderzaka one powiny miec jakies opaski uszczelaniajace albo cos z gor y dzieki za wszelkie rady
Opublikowano
wlasnie odlaczylem ten wezyk o ktorym pisales i niestety nadal kreci tylko do 4 tys obortów moze jakis inny pomysl mi sie wydaje ze cos z tym cisnieniem paliwa jest nie tak tylko nie bardzo wiem jak to weliminowac bo kolejnej pompy wspomogajacej wolalbym nie kupowac
Opublikowano

http://moto.allegro.pl/item180870343_wacum_pompa_bmw_3_0d.html

 

U mnie całą winą była przepuszczająca ta pompa.

Jak auto bylo zamulone to wszystko bylo dobrze bo nie potrzebowalo takiego wysokiego cisnienia, ale jak zaczeli eliminowac po kolei usterki to pompa nie wytwarzala wystarczającego cisnienia i nawet hamulec był miękki. Koleś przełożył pompe od innej BMW i okazalo sie ze moją trzeba wymienic.

No i teraz jej juz nic nie dolega.

Sprawdz, moze twoja tez umiera.

Opublikowano
Witam- u mnie klapa.Kolejny dzień niepowodzeń.Nadal za małe ciśnienie na turbo. Moc auta to wół i mół dzielone na pół-koszmar.Prosze jeszcze o porady!
Opublikowano
a w ktorym miejscu jestta pompa o ktorej pisze niunia wiesz moze bo tak sie przygladalem i nie bardzomoge ja znalesc i za co jest odpowiedzialna ta pompa moze ktos wie
Opublikowano

Ta pompa jest dokładnie po lewej stronie z przodu obok przepływomierza stojąc na przeciw auta. Musisz ściągnąć tylko ten pierwszy plastik osłony silnika.

Ta pompa jest odpowiedzialna za tworzenie podcisnienia. Mogę sie mylić ale jak umiera ta pompa to ciśnienie przez nią produkowane jest równomiernie rozkładane na wszystkie układy, np. hamulcowy i paliwowy.

W moim przypadku tak było, więc moze u ciebie tez cos jest z nią nie tak?

Opublikowano

Tak mowił mi mechanik, ze po nacisnięciu kilka razy pod rząd hamulca zrobił sie miękki bo pompa nie nadążała wytwarzać cisnienia. No i odpowiedzialna byla za to pompa wacum.

Bo rozumiem ze ty ciśnienie doładowania masz dobre? Tylko problem z ciśnieniem paliwa? A nie masz możliwosci założenia od kogos takiej samej pompki dla testu?

Opublikowano
no wlasnie nie mam nikogo zebym mogl sobie ja podmienic i sprawdzic ale poprobuje jakos moze cos mi sie uda no u mnie jest problem z tym cisnieniem paliwa
Opublikowano

Witam

Jestem świeżym nabywcą E39 - 530d - mam następujący problem:

 

Podłączyłem auto do kompa [w serwisie Bosch] - po sprawdzeniu elektroniki komp wynalazł jeden błąd : przepływomierz

 

Kupiłem nowy przepływomierz i wymieniłem go po czym podłączyłem znów do kompa - było wszystko OK [wszystkie testy diagnostyczne były też ok]

 

:( Niestety autko zachowuje się dalej tak samo tzn: gorsze przyśpieszenie , gdy wrzucam 5 strasznie wolno sie rozpędza obroty praktycznie stoją w miejscu V max to 180 - 190 km i można czekać wieki zeby jechać szybciej. Jeżdząc na mieście tego tak nie odczuwam [na niższych biegach] natomiast na trasie to wychodzi.

 

Proszę o sugestie co powinienem zrobić ?

 

Rozumiem że najczęstrzą przyczyną był ten elektro - zaworek od turbo ?

 

Z góry dziękuję za pomoc

 

Maciek

Opublikowano
Mam to samo tylko , że prędkość jest inna 140 max. Na niższych biegach też wołowato ale przyspiesza . Bieg 4 , 5 to koszmar -Tico jeżdzi lepiej.Mój komp pokazuje błąd 11520-nie wiem co on oznacza! Może mamy ten sam błąd?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam

Jestem świeżym nabywcą E39 - 530d - mam następujący problem:

 

Podłączyłem auto do kompa [w serwisie Bosch] - po sprawdzeniu elektroniki komp wynalazł jeden błąd : przepływomierz

 

Kupiłem nowy przepływomierz i wymieniłem go po czym podłączyłem znów do kompa - było wszystko OK [wszystkie testy diagnostyczne były też ok]

 

:( Niestety autko zachowuje się dalej tak samo tzn: gorsze przyśpieszenie , gdy wrzucam 5 strasznie wolno sie rozpędza obroty praktycznie stoją w miejscu V max to 180 - 190 km i można czekać wieki zeby jechać szybciej. Jeżdząc na mieście tego tak nie odczuwam [na niższych biegach] natomiast na trasie to wychodzi.

 

Proszę o sugestie co powinienem zrobić ?

 

Rozumiem że najczęstrzą przyczyną był ten elektro - zaworek od turbo ?

 

Z góry dziękuję za pomoc

 

Maciek

 

czy przypadkiem nowej przeplywki nie nalezy jakos zaprogramowac? tak mi sie cos obilo o uszy

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano

Witam ponownie

 

Arturro 73: no właśniue u mnie jest niby wszystko OK - przynajmniej tak pokazywał komp [jedyny do BMW w Szczecinie] - nie było żadnych błędów po podłączeniu przepływki

 

nie powiem ze auto jest jakies strasznie mułowate bo idze nawet całkiem niezle - ale nie są to jej max możliwości [zaznaczam ze samochód był sprawdzany przez 3 mechaników i wszyscy potwierdzili ze stan auta jest bez zarzutu]

 

Bono: jeśli chodzi o wgranie softu do przepływki to nie mam pojęcia - ale z tego co słyszałem to chyba nie trzeba [komputer pokazuje że wszycho gra] jeśli się mylę to może zapodaj link na ten temat

 

z góry dziękuję

 

P.S. jutro jadę sprawdzić te zaworki od turbo itp - w duże koszty się raczej nie wbiję ale może w tym tkwi przyczyna

 

pozdr

Opublikowano
Ja też jutro stawiam auto do mechanika- ale to już chyba ostatni. Nie mam cierpliwości na gdybanie mistrzów mechaniki. BMW 530 D to niedorobiony prototyp , na którym my testujemy częsci. Chyba mam zły dzień!
Opublikowano
Dam znać jak auto chodzi-mało miejsc już mi zostało na diagnoze.Okolice wsi Białystok są ubogie w specjalistów od BMW. Nadal brak mocy 200KM to bajka-np.57KM- to realna moc auta za 35 tyś zł
Opublikowano
Dam znać jak auto chodzi-mało miejsc już mi zostało na diagnoze.Okolice wsi Białystok są ubogie w specjalistów od BMW. Nadal brak mocy 200KM to bajka-np.57KM- to realna moc auta za 35 tyś zł

 

witam ponownie

 

wczoraj odstawilem auto do warsztatu - po sprawdzeniu i przeczyszczeniu elektrozaworu od turbo poprawy brak - moja Bejca nie dostaje wystarczającego doładowania lub doładowanie jest chwilowe i zaraz spada, samochód zostawiłem w warsztacie i może w dniu dzisiejszym coś wynajdą ... Mam nadzieję ze turbina nie bedzie padnięta [wyglada dobrze, łopatki w niej są całe] wydaje się że coś to auto dusi.. możliwe że to coś na wydechu/katalizatorze albo gdzies powitrze ucieka przez rury itd

 

Jakoś mnie pech prześladuje z każdym autem które kupię [wcześniej miałem Lagune II 1,9 dci i szybko sprzedałem] ale nie ma co się dziwić w końcu to nigdy nie były nowe auta ...

 

Jeśli ktoś ma informację co może być przyczyną "zamulenia" mojej bejcy to bardzo proszę o porady/sugestie

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Witam - nadal mam to samo -za małe ciśnienie na turbo.Jrszcze zostala jedna sprawa-katalizator wraz z resztą wydechu.Mechanior ma to sprawdzic dziś.Dam znać , na razie v-max to z wiartem 150 km/h.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.