Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Posluchaj ja juz ich pare rozebralem nie jest to strasznie skomplikowana sprawa, choc nie powiem troszke pojecia na temat mechaniki trzeba miec, ale kazdy facet takie pojecie (zaznaczam FACET) powinnien miec wiec napewno sobie poradzisz rozkrecajac je. Sa tam takie dziwne sruby ale dobra zabka da im rade oczywiscie rozkrecasz po uprzednim zdemontowaniu z auta do czyszczenia albo srodek w spreyu do czyszcenia gaznikow lub benzyna ekstrakcyjna lub to i to troszeczke smaru miedzianego do przesmarowania lozysk wirnika i tulejek w ktorych on sie obraca, plytki weglowe jak tez grzebyczki przecierasz spirytusem i podginasz je tak zeby wszystkie po zalozeniu dotykaly wlasnie tej plytki. Ale nie za mocno bo sie szybko powycieraja muszisz tez sprawdzic czy po zlozeniu przepustnica jak naciagniesz klape sprezyna, szybciutko i plynnie wroci do poprzedniego polozenia sprawdz ,tez szczotki silnika jak cos nalezy je wymienic no i lozyska wirnika czy nie zacieraja sie. I cala FILOZOFIA skrecic do kupy i Powinno po odpaleniu byc GIT albo jezeli to cos jeszcze innego napewno sie poprawi praca na wolnych obrotach PZDR i POWODZENIA a do skrecenia mozesz uzyc srub na tzw klucz imbusowy na przyszlosc latwiej rozkrecic i estetycznie wygladaja

http://img835.imageshack.us/img835/6681/snc00073m.th.jpg






DWIE ZYCIOWE MILOSCI MOJA ZONA I MOJA SIODEMKA

Opublikowano

O własnie!Fajnie,ze Mirek napisal w czym rzecz dokladniej....od siebie mam pytanie o dwie rzeczy :

1.gdy bede rozkrecal to czy musze zapamietac jakies wew ustawienie ktoregokolwiem z jej elementów czy po zlozeniu wszystko samo sie ustawi?

2.Po regeneracji jak sprawdzic czy wraca do wlasciwej pozycji ...czyli co podlaczyc ja bez zakladania pod kabel i przekrecic zaplon na pozycje 2a?a moze uruchomic auto?(czy tylko sprawdzic po zalozeniu sprezyny ze klapka zamknela przepustnice?)

Opublikowano
CO do zapamietania jak ja rozbiezresz to dobrze zebys obserwowal co i wjakiej kolejnosci rozkrecasz a co do zlozenia inaczej nie bedzie pasowac ma tylko jedno polozenie w ktorym wejdzie a i przy skrecaniu (skladaniu nie bedzie chciala sie zamknac wskoczyc na swoje miejsce wtedy delikatnie obracasz sprezyna do momentu az dekiel zaskoczy wraz z tym grzebyczkiem na swoje miejsce napewno to zauwazysz.Co do sprawdzenia po zlozeniu tak jak pisalem ponaciagu sprezyny bedziesz slyszal taki charakterystyczny leciutki pisk ze sprezyna bez oporow sciaga z powrotem klape to co sie tyczy mechanicznej sprawy co do elektrycznej czyli silnika jak dzial itd dopiero po skreceniu i odpaleniu zauwazysz objawy przy dodaniu gazu widac bedzie jak sprezyna napedzane impulsem elektrycznym z wbudowanego silnika wewnatrz obraca sie plynie w lewo i w prawo I JUZ

http://img835.imageshack.us/img835/6681/snc00073m.th.jpg






DWIE ZYCIOWE MILOSCI MOJA ZONA I MOJA SIODEMKA

Opublikowano
Bardzo przestrzegam na uwazne skladanie i delikatne obchodzenie sie z tymi grzebyczkami zeby ich nie pogiac przy skladaniu i rozbieraniu no i oczywiscie musza byc wszystkie w linji podgiete tak zeby dotykaly na calej powierzchni tej plytki potencjometru po ktorym sie obracaja Mysle ze jasno napisalem Ale jak cos to pytac jak bede wiedzial pomoge POWODZONKA

http://img835.imageshack.us/img835/6681/snc00073m.th.jpg






DWIE ZYCIOWE MILOSCI MOJA ZONA I MOJA SIODEMKA

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Witam

 

Bardzo ciezko cos w sieci znalesc na temat EML i nieszczesnej elektronicznej przepustnicy :/

 

Tak czy inaczej wkleje watek z innego forum na którym opisywałem mój problem.. bo za duzo musiał bym znowu sie rozpisywac :/ w chwili obecnej zrobiem sobie najwieksze kuku bo auto mi sie nie wkreca i wyskjoczył komunikat na desce EML : / dodam ze przeustnica chodzi gładko bo juz ja wczesniej rozkrecałem i smarowałem łacznie w moczeniu całosci w benzynie ekstrakcyjnej!

 

tu mój post:

 

http://www.bmw7.pl/forum/viewtopic.php?t=476

 

Na dzien dzisiejszy jestem zupełnie zdruzgotany :( chciałem zrobic dobrze a jak zwykle popsułem :/

 

chciałem sobie równiez poprzegladac linki na Waszym forum o tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=46828 ale nie ma juz zamieszczonych tam info..

 

pzdr

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano (edytowane)

Witam. Właśnie jestem w trakcie rozbiórki przepustnic. Ja także od dłuższego czasu obserwowałem objawy wymienione wcześniej. Silnikiem strasznie buja i nie wkreca sie na wysokie obroty. Postanowiłem zregenerowac przepustnice. Mam niestety ogromny problem z odkręceniem tej fikuśnej śruby. Szukałem po sklepach odpowiedniego klucza ale nic nie znalazłem. Śruby będę zmieniał na zwykłe więc postanowiłem przerobić główkę jednej z nich. Cudem udało mi się ją odkręcić i zanieść do mechanika - powiedział mi że on nie ma takiego klucza i że nigdy takiej śruby nie widział. Jedna z przepustnic jest jak na razie nie do rozbrojenia - zbyt trudny dostęp do tej śruby. Udało mi się jednak wykręcić jedną i zrobić fotki. Nie wygląda mi ona na zbyt zużytą. Nie jestem pewny czy to co wykręciłem to już wszystko, czy muszę jeszcze wykręcić coś jeszcze. Piszecie o sprężynie, zaworach i łożyskach - ja nic takiego nie znalazłem jeszcze. Czy możecie rzucić okiem na to co mam i coś doradzić?

 

http://images6.fotosik.pl/100/51ea49ee2c253424m.jpg http://images6.fotosik.pl/100/f98c7dd2b35d9829m.jpg http://images6.fotosik.pl/100/23753a703a95a61fm.jpg

http://images6.fotosik.pl/100/05c6dc04cb8481e1m.jpg http://images6.fotosik.pl/100/dfdcc3a87f329f4em.jpg http://images6.fotosik.pl/100/4c63a77befe5af91m.jpg

http://images6.fotosik.pl/100/cf8b7ff2dd97de19m.jpg http://images6.fotosik.pl/100/ace47616a5405b5am.jpg http://images6.fotosik.pl/100/6fcf27ce3500490dm.jpg

Edytowane przez Cappa
Opublikowano

Tą po lewej, która pochodzi od elementu który udało mi się rozkręcić - jej główkę specjalnie naciąłem.

Jak odkręcić szczoteczki? Obracając kuluczem one kręcą się razem z nim ale nie odkeręcają się - chcę je odkręcić przed czyszczeniem i wyprostować - pogięły się przy demontarzu.

 

http://images6.fotosik.pl/100/713376b907ac5a8cm.jpg

 

Tu jeszcze klika fotek rozebranego silnika krokowego:

http://images6.fotosik.pl/100/bb6c01dc060f65d6m.jpg http://images6.fotosik.pl/100/7e931545e40b26b0m.jpghttp://images6.fotosik.pl/100/2a02a41a1c733c3dm.jpg http://images6.fotosik.pl/100/3df0235f914b3e27m.jpg

Opublikowano

Powiedz mi mistrzu wogóle po co tyś to rozbierał

:duh: przecież te przepustnice sie praktycznie nie psują

są w stanie wytrzymać wielokrotne wystrzały gazu

jedyny element który ulega czasem uczkodzieniu i to i tak niezwylke żadko jest to ta płyka ze scieżkami bo czasem sie przecierają

u ciebie jest to idealne

 

A uszkodzony to możesz mieć jedynie przepływomierz a dokładniej taki cieniutki drócik oporu znajdujący się w środku, czasem sie przepala lub urywa albo szczał lpg go załatwia

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Opublikowano

Ja to rozebrałem, ponieważ tak sugerowali forumowicze w tym wątku. Miałem takie same obiawy jak kolega wcześniej. Rzeczywiście u mnie to wygląda całkiem nieźle jeszcze, lecz jedną z przyczyn dziwnego zachowania auta mógł być silniczek jednej z przepustnic - tego nie widać na fotkach, lecz jeden z nich był już lekko pordzewiały wśroku i ciężko chodził - już wszystko poczyściłem, skręciłem spowrotem i zamontowałem, auto odpala, zresztą zawsze odpalało. Krótko przed regeneracją zapaliła mi się dioda EML a teraz już się nie świeci i to chyba jedyna poprawa po całej tej rozbiórce. Niestety auto nadal ma trudności z wkręcaniem się na wysokie obroty w czasie jazdy i mało tego przy każdym odpaleniu strasznie faluje z 1000 do ok 1800 obrotów na biegu jałowym. Silnik pracuje nierówno - lekko przerywa jeśli już się uspokoi po falowaniu, które zresztą nie ustępuje jeśli nie zmienię biegu. Kupiłem interface OBD I taki: http://www.allegro.pl/item276737765_interfejs_do_opel_97_2004_bmw_87_2004_vag_92_2004.html - niestety Carsoft 6.4.1 z którym rzekomo ma współpracować nie rozpoznaje mi żadnego z modułów.

 

Auto nie jest na LPG- tylko i wyłącznie benzyna, także żaden "szczał" nie zaistniał. Jeśli nie uda mi się tego samemu naprawić to oddaje auto na złom - niestety naprawa w serwisie przerośnie wartość auta.

 

a dokładniej taki cieniutki drócik oporu znajdujący się w środku
Sprawdzę to ale będę potrzebował więcej informacj na temat przepływki. W którym miejscu znajduje się ten drucik?
  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Odświeżam temat. Naprawiłem auto.

Sprawdziłem przepływomierze, druciki całe.

Sprawdziłem filtry powierza przy okazji, wyglądają świeżo.

Kupiłem zregenerowane przepustnice (dwie pary z silniczkami), zamontowałem i falowanie ustało.

Silnik pracował równo, tak jak powinien.

Pozostał jeden mankament... nie chciał się wkręcać powyżej 2,700 RPM.

Pomógł reset kompa i teraz 750 jest jak nowa! Nie ma błędów a zregenerowane przepustnice chodzą jak nowe. Auto sprawne jak za dawnych lat. Po prawie roku znów śmigam limuzyną. Koszt naprawy to tylko koszt tych przepustnic, czyli $200 plus przesyłka z USA.

Dzięki za pomoc i sugestie.

BMW FOR LIFE!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.