Skocz do zawartości

silnik odpala i gasnie pilne !


dziku750IL

Rekomendowane odpowiedzi

pytanie za 100 pkt. Czy masz LPG.........a kolejna sprawa to czy sprawdziles rury gumowe dolotu powietrza * jesli jest peknieta , idzie lewe pow. i sinik bedie falowal a tera ju znawet jak mowisz gasł)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem taką sytuacje jak odłączyłem dwa przepływomierze więc może coś z nimi nie tak!

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem taką sytuacje jak odłączyłem dwa przepływomierze więc może coś z nimi nie tak!

Potwierdzem,,, jeśli masz lpg i wykończyłeś strzałami obie przepływki to silnik będze właśnie tak się zachowywał,, zapali z lekkim szwungiem i zgaśnie po 2 sekundach

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niemam LPG sprawdzilem pompe i zmienilem nawet filtry paliwa bo i tak przyszedl na to czas i nadal nic,wiec co wg was moge jeszcze sprawdzic,da rade cos takiego samomu naprawic???teraz jeszcez gozej nawet niechce zapalic tylko kreci i kontrolki sie ciagle swieca...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompki sprawdziłeś, ale czy paliwo dochodzi do jednej i drugiej listwy? Jak uruchamiasz to słychać ich pracę i nabijają paliwo? Zdejmij przewody paliwowe te przed listwą i sprawdź czy tłoczą paliwo. Masz zatankowane paliwo??....Kiedyś też przeżyłem horror jak mi silnik zaczął stawać i świecić na desce ostrzeżeniami i okazało sie ze paliwo sie kończyło...jedna pompka na szczęście, jest ciut niżej i jechał mi jeszcze kilka km na 6 cylindrach....Sprawdź to, sprawdź bezpieczniki pompek. Co do przepływomierzy to u mnie jak odłączę to nic mi nie gaśnie. Gumy mam całe i jedynie słychać skok obrotów i przejście na ustawienia wew. komputera sterującego. Wydaje mi sie ze to chodzi o paliwo plus ewentualne problemy jak falowanie. Trzeba uruchomić najpierw autko. Jeszcze jest sprawa czujnika temperatury tego z tyłu nr7.Miałes normalne spalanie?Mam na myśli ilość litrow na 100 km? Jesli ci ono m.in szalało to ten czujnik trzeba by sprawdzić również.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=EG21&mospid=47330&btnr=11_1092&hg=11&fg=35

Ich funkcje to nr 5 DME nr 7EML nr 8wskaznik temperatury w zegarach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.Jeśli masz silnik v12 to masz dwie pompki,czyli jedna podaje paliwo na 6 cylindrów i nastepna na nastepne 6.Jeśli tylko jedna podaje paliwo to silnik pracuje na 6 cylindrach ktore ciagna pozostałe plus zazębiajace sie problemy których u ciebie na razie nie znamy czyli np falowanie.To wszystko wzięte do kupy to mieszanka wybuchowa ktora wlasnie masz.Najpierw doprowadz do sytuacji by obie pompki tłoczyly paliwo do obu listw paliwowych. Sprawdz dochodzenie paliwa tuz przed nimi(przed 1ką i przed 2ką http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=EG21&mospid=47330&btnr=13_0603&hg=13&fg=15)Jak sie z tym uporasz to zobaczymy co dalej.Powinien odpalić.Falowanie to czujnik o którym pisałem,przepływomierze lub cos innego o czym trudno nawet teraz przypuszczać.Upewnij sie na ,,zycie i śmierc,, o ilości paliwa w zbiorniku!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedna pompa zdechła jak ja wyjełem byla zapieprzona syfem,jak ja przepłukalem w benzynie i wyczyscilem zaczela chodzic(czasami przerywa w zaleznosci od polozenia jak ja wstrzasne to chodzi) zasysa paliwo ale niewypompowywuje go,da rade jeszcze ja uratowac czy pozostaje tylko kupic nowa?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie!Jedno masz z głowy, mam na mysli pompki to istotne bys był na 100% pewien że działaja,najlepiej kup nową oraz tak jak inni nie jeżdzij na rezerwie. Teraz przychodza mi na myśl 3 barowe regulatory cisnienia paliwa na listwach.Znajdz przewód odprowadzajacy nadmiar paliwa i niech go ktos zacisnie po odpaleniu ,jak jeszcze nie gasnie lub od razu przed rozruchem jesli inaczej nie odpalisz...jesli to poprawi sytuacje i silnik bedzie pracował to masz je walnięte.Póżniej czujnik chyba,ze ktos wie jak go sprawdzić jakims sprytnym testem domowego sumptu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,mam problem z silnikiem odpali pochodzi i zgasnie naweet jak sie przygazuje ,niewiecie co to moze byc?przedtem na wolnych obroty jakos falowaly tj nierówno chodzil

 

Też miałem podobnie w 735iA i elektroniczną przepustnicą. Miałem tak 2 razy... i problem sam się naprawił tylko że odpalałem silnik przez pół godziny za każdym razem (2-3 minuty przerwy i kręcenie rozrusznikiem przez 5 sekund z gazem w podłogę)... wymieniłem filtr paliwa bo byłem pewien że to on jest przytkany.... ale to chyba nie to.

 

Mam u siebie podejrzanego jakim jest przepustnica EML; Ty masz takie dwie. Po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłonu i dodawaniu gazu ośka przepustnicy (ta w tej sprężynie a w środku nakrętka) powinna się poruszać. U mnie to widać jak się lekko bez problemu, nie wiem jak w 750iA.

 

Proszę sprawdz czy to to, bo ja mam wrażenie że dwa razy nie zapaliłem przez zasyfioną przepustnicę ale wtedy tego nie sprawdziłem bo szukałem problemu gdzie indziej :(

 

BTW. falują Ci obroty? Musisz długo (jak na v12) kręcić rozrusznikiem przed odpaleniem... ale nie zawsze? Czasem odpali ładnie?

 

Jeśli przepustnica/przepustnice Ci sie zacina w jakiś sposób ją "rozklej" a potem umyj środkiem do gaźników ja to zamierzam zrobić jak znajde trochę czasu w przyszłym tygodniu.

 

Proszę sprawdz to i napisz czy to jest to mamy w sumie dość podobne auta pod tym wzgledem (tylko Ty prawie wszystko x2 :)).

 

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,mam problem z silnikiem odpali pochodzi i zgasnie naweet jak sie przygazuje ,niewiecie co to moze byc?przedtem na wolnych obroty jakos falowaly tj nierówno chodzil

 

Też miałem podobnie w 735iA i elektroniczną przepustnicą. Miałem tak 2 razy... i problem sam się naprawił tylko że odpalałem silnik przez pół godziny za każdym razem (2-3 minuty przerwy i kręcenie rozrusznikiem przez 5 sekund z gazem w podłogę)... wymieniłem filtr paliwa bo byłem pewien że to on jest przytkany.... ale to chyba nie to.

 

Mam u siebie podejrzanego jakim jest przepustnica EML; Ty masz takie dwie. Po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłonu i dodawaniu gazu ośka przepustnicy (ta w tej sprężynie a w środku nakrętka) powinna się poruszać. U mnie to widać jak się lekko bez problemu, nie wiem jak w 750iA.

 

Proszę sprawdz czy to to, bo ja mam wrażenie że dwa razy nie zapaliłem przez zasyfioną przepustnicę ale wtedy tego nie sprawdziłem bo szukałem problemu gdzie indziej :(

 

BTW. falują Ci obroty? Musisz długo (jak na v12) kręcić rozrusznikiem przed odpaleniem... ale nie zawsze? Czasem odpali ładnie?

 

Jeśli przepustnica/przepustnice Ci sie zacina w jakiś sposób ją "rozklej" a potem umyj środkiem do gaźników ja to zamierzam zrobić jak znajde trochę czasu w przyszłym tygodniu.

 

Proszę sprawdz to i napisz czy to jest to mamy w sumie dość podobne auta pod tym wzgledem (tylko Ty prawie wszystko x2 :)).

 

 

 

Pozdrawiam

 

U mnie tez dziwnie zapala, obroty potrafią falować, widaje mi się, że czasem mieszanka jest zabogata. Obstawiam EML choć nie świeci mi się ikonka (żarówka jest ;) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na moj gust obie przepustnicy do tzw czyszczenia sa tam silniki elektryczne odpowiadajace za tzw wolne obroty lubia sie przycierac sa tam tzw weglowe plytki po ktorych lata taki potencjometr z grzebyczkami potrafia one sie poprostu od ekspluatacji wytrzec oraz podgiac masz silnik elektryczny ktory steruje przepustnica i on ma lozysko ktore potrafi sie zacierac a EML wyrzuca jak masz tzw uszkodzenie w postaci nie otwarcia sie przepustnicy robilem juz chyba z 10 takich przypadkow ze rzucalo silnikiem obroty falowaly i w 8 na 10 byla to wlasnie winna przepustnic a bardziej brudu i syfu oraz wytarc poszczegolnych jej elementow potem jak pisza koledzy przeplywki no i Sondy jak tez czujniki temp. zasysanego powietrza oraz swiece sprawdz kopulki przewody czy nie sa zasniedziale oraz Najlepiej jedz najpierw gdzies na komp zeby wyeliminowac niektore z elementow o ktorych napisalem, odrazu .Ale taki element jak sondy czy dziala prawidlowo inaczej nie sprawdzisz czasem auto w glownej pamieci komp ma tyle bledow ze komp glupieje i trzeba to wykasowac i to te bledy glowne Ale bez kompa nie wiele da sie zdiagnozowac

http://img835.imageshack.us/img835/6681/snc00073m.th.jpg






DWIE ZYCIOWE MILOSCI MOJA ZONA I MOJA SIODEMKA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na moj gust obie przepustnicy do tzw czyszczenia sa tam silniki elektryczne odpowiadajace za tzw wolne obroty lubia sie przycierac sa tam tzw weglowe plytki po ktorych lata taki potencjometr z grzebyczkami potrafia one sie poprostu od ekspluatacji wytrzec oraz podgiac masz silnik elektryczny ktory steruje przepustnica i on ma lozysko ktore potrafi sie zacierac a EML wyrzuca jak masz tzw uszkodzenie w postaci nie otwarcia sie przepustnicy robilem juz chyba z 10 takich przypadkow ze rzucalo silnikiem obroty falowaly i w 8 na 10 byla to wlasnie winna przepustnic a bardziej brudu i syfu oraz wytarc poszczegolnych jej elementow potem jak pisza koledzy przeplywki no i Sondy jak tez czujniki temp. zasysanego powietrza oraz swiece sprawdz kopulki przewody czy nie sa zasniedziale oraz Najlepiej jedz najpierw gdzies na komp zeby wyeliminowac niektore z elementow o ktorych napisalem, odrazu .Ale taki element jak sondy czy dziala prawidlowo inaczej nie sprawdzisz czasem auto w glownej pamieci komp ma tyle bledow ze komp glupieje i trzeba to wykasowac i to te bledy glowne Ale bez kompa nie wiele da sie zdiagnozowac

 

Tez polecam rozkrecic przepustnice i wyczyscic je z syfu ...prosta robota i pomaga!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na moj gust obie przepustnicy do tzw czyszczenia sa tam silniki elektryczne odpowiadajace za tzw wolne obroty lubia sie przycierac sa tam tzw weglowe plytki po ktorych lata taki potencjometr z grzebyczkami potrafia one sie poprostu od ekspluatacji wytrzec oraz podgiac masz silnik elektryczny ktory steruje przepustnica i on ma lozysko ktore potrafi sie zacierac a EML wyrzuca jak masz tzw uszkodzenie w postaci nie otwarcia sie przepustnicy robilem juz chyba z 10 takich przypadkow ze rzucalo silnikiem obroty falowaly i w 8 na 10 byla to wlasnie winna przepustnic a bardziej brudu i syfu oraz wytarc poszczegolnych jej elementow potem jak pisza koledzy przeplywki no i Sondy jak tez czujniki temp. zasysanego powietrza oraz swiece sprawdz kopulki przewody czy nie sa zasniedziale oraz Najlepiej jedz najpierw gdzies na komp zeby wyeliminowac niektore z elementow o ktorych napisalem, odrazu .Ale taki element jak sondy czy dziala prawidlowo inaczej nie sprawdzisz czasem auto w glownej pamieci komp ma tyle bledow ze komp glupieje i trzeba to wykasowac i to te bledy glowne Ale bez kompa nie wiele da sie zdiagnozowac

 

Tez polecam rozkrecic przepustnice i wyczyscic je z syfu ...prosta robota i pomaga!

 

A czym czyściłeś i czy rzeczywiście pomogło? Ja mam takie objawy jak pisali przedpisiemcy :( I niestety ostatnio obroty falują mi nawet podczas hamowania. Zwłaszcza jak ostro przyśpiesze a potem hamuje to bardzo falują.

 

Boje się uszkodzić tego EML-a :(

 

U mnie zadnych błędów nie wywala... czy to znaczy że technicznie z tym wszystko ok tylko ew. brud?

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na forum e31club czytam,ze wiele osób zamiast kupic nowa przepustnice regeneruje ją czyli rozkreca i czysci.Pomaga to uzyskac równa prace oraz szybszą reakcje na pedal gazu. Układ EML a w nim głowne urządzenie czyli przepustnica odpowiedzialny jest za właściwe ruszanie i uzyskiwanie predkości,precyzyjna prace silnika na biegu jałowym bez urzywania innych urzadzen współpracujących w całym systemie,progresywną współprace z ukladami sterującymi skrzynia biegów,tempomatem,ASC,dla zainteresowanych ponizej angielskojęzyczne materiały o EML-u w BMW. Materiały o czyszczeniu przepustnicy zamieszczam w dziale zrób to sam.

Plik jest na dole strony w pdfie

 

http://www.sendspace.com/file/x9w07y

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.