Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
jak w temacie ... sie nie chce ruszyć , tzn "wajcha" jest sprawna tylko kierownica ani mru mru . Co moze byc tego przyczyną ?
marnujesz życie jeżeli nie jesteś dobry w tym co robisz
Opublikowano
Bo musisz ja mocna pociagnac albo pchnac, w zaleznosci w jakim jest polozeniu. Odchyl wajche i napewno ruszy.
www.rc-trial.pl ----> ZAPRASZAM
Opublikowano
zapewniam Cię że sie nie rusza ... jezeli jeszcze mocniej pociągne to złamie kierownice ;)
marnujesz życie jeżeli nie jesteś dobry w tym co robisz
Opublikowano
Witam.

Dokładnie to samo u mnie. Jak zaspawana, chociaż może z raz udało się ją o pare milimetrów ruszyć.

 

Heh to jak u mnie... jeszcze jedno mnie zdziwiło... że moje auto wyszło z kierownica sportową a teraz ma zwykła... może przy sportowej nie było regulacji?

 

BTW. czy ktoś mógłby mi wkleić fotke:

 

708 M-SPORT LEATHER STEERING WHEEL II

 

Taką miałem w oryginale... warto byłoby przywrócić stan oryginalny :)

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Rozwiązaniem problemu dlaczego nie możecie regulować kierownicy jest zbyt mocno skręcona śruba przy wieloklinie (ta która znajduje się pomiedzy pedałem sprzegla i hamulca).Prawdopodobnie ktos ja skrecił dlatego poniewaz zaczeły sie tam pojawiac luzy.Z ciekawości mozecie ją poluzować a zobaczycie ze regulacja kierownicy zadziała.
Opublikowano
Rozwiązaniem problemu dlaczego nie możecie regulować kierownicy jest zbyt mocno skręcona śruba przy wieloklinie (ta która znajduje się pomiedzy pedałem sprzegla i hamulca).Prawdopodobnie ktos ja skrecił dlatego poniewaz zaczeły sie tam pojawiac luzy.Z ciekawości mozecie ją poluzować a zobaczycie ze regulacja kierownicy zadziała.

 

to by było logiczne ... sprawdze to

marnujesz życie jeżeli nie jesteś dobry w tym co robisz
Opublikowano
A napiszcie Panowie czy macie poduszkę kierowcy? Ostatnio wyczytałem w intrukcji obsługi że nie było możliwości regulacji kierownicy z modelami z airbagiem!!!!!!!!! Mam ten sam problem w e-32 750 i też byłem zdziwiony że kierownica ani drgnie!!!!

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
A napiszcie Panowie czy macie poduszkę kierowcy? Ostatnio wyczytałem w intrukcji obsługi że nie było możliwości regulacji kierownicy z modelami z airbagiem!!!!!!!!! Mam ten sam problem w e-32 750 i też byłem zdziwiony że kierownica ani drgnie!!!!

 

Mam poduche i regulacja dziala, zreszta jak wszystko w moim autku :wink:

Zapraszam na forum uzytkownikow Diesla


http://www.bmw-diesel.pl

Opublikowano
Rozwiązaniem problemu dlaczego nie możecie regulować kierownicy jest zbyt mocno skręcona śruba przy wieloklinie (ta która znajduje się pomiedzy pedałem sprzegla i hamulca).Prawdopodobnie ktos ja skrecił dlatego poniewaz zaczeły sie tam pojawiac luzy.Z ciekawości mozecie ją poluzować a zobaczycie ze regulacja kierownicy zadziała.

Dokłądnie tak - jest to patent na luzy na jakie powstają pomiędzy nakrętką a wieloklinem lecz kosztem tego jest brak regulacji kierownicy - gdy poluzujecie zacznie stukać na dołkach , kamykach i tp (jest to odczuwalne przy wolnej jezdzie bardzo dobrze)

Aby miec regulacje i pozbyć sie luzów do wymiany nakrętka nr 1

http://img183.imageshack.us/img183/6829/44892218zn8.png

http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Opublikowano
Rozwiązaniem problemu dlaczego nie możecie regulować kierownicy jest zbyt mocno skręcona śruba przy wieloklinie (ta która znajduje się pomiedzy pedałem sprzegla i hamulca).Prawdopodobnie ktos ja skrecił dlatego poniewaz zaczeły sie tam pojawiac luzy.Z ciekawości mozecie ją poluzować a zobaczycie ze regulacja kierownicy zadziała.

Dokłądnie tak - jest to patent na luzy na jakie powstają pomiędzy nakrętką a wieloklinem lecz kosztem tego jest brak regulacji kierownicy - gdy poluzujecie zacznie stukać na dołkach , kamykach i tp (jest to odczuwalne przy wolnej jezdzie bardzo dobrze)

Aby miec regulacje i pozbyć sie luzów do wymiany nakrętka nr 1

http://img183.imageshack.us/img183/6829/44892218zn8.png

 

i wszystko na temat :wink:

marnujesz życie jeżeli nie jesteś dobry w tym co robisz
Opublikowano

Poprostu powiesz gosciowi w Aso - odpali ETK i wspolnie znajdziecie w tym programie tą nakrętkę - wystarczy wejsc w kolumnę kierownicy.

Nie mam w tej chwil zainstalowanego ETK wiec nie podam numeru cześci

http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Opublikowano
ok, zrobie liste detali i wybiore sie o bawari motors. dzieki za info.

 

Jak sie dowiesz to napisz jaka cena i ile zabawy z wymianą :)

 

P.S. jesteś z Jaworzna kojarzysz moje BMW? Jakiego koloru jest Twoje?

 

 

Pozdrawiam

  • 5 tygodni później...
Opublikowano
Rozwiązaniem problemu dlaczego nie możecie regulować kierownicy jest zbyt mocno skręcona śruba przy wieloklinie (ta która znajduje się pomiedzy pedałem sprzegla i hamulca).Prawdopodobnie ktos ja skrecił dlatego poniewaz zaczeły sie tam pojawiac luzy.Z ciekawości mozecie ją poluzować a zobaczycie ze regulacja kierownicy zadziała.

Dokłądnie tak - jest to patent na luzy na jakie powstają pomiędzy nakrętką a wieloklinem lecz kosztem tego jest brak regulacji kierownicy - gdy poluzujecie zacznie stukać na dołkach , kamykach i tp (jest to odczuwalne przy wolnej jezdzie bardzo dobrze)

Aby miec regulacje i pozbyć sie luzów do wymiany nakrętka nr 1

http://img183.imageshack.us/img183/6829/44892218zn8.png

 

Pozwole sobie odświerzyć temat. Kiedy kupiłem auto 5.000 km temu tych stuków na 99% nie było, ale regulacji kierownicy nie było...

 

Teraz dalej nie mam regulacji, ale pojawiły się ostatnio bardzo wkurzające stuki...

 

1) czy jeszcze większe dokręcenie tej nakrętki spowoduje likwidacje stuków?

 

2) czy wymiana tej nakrętki usunie stuki i przywróci regulacje kierownicy?

 

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
stuki sa na kierownicy czy w zawieszeniu?? sprobuj odkrecic srube, przestawic kierownice w inne miejsce, np pociagnij do siebie i skrec spowrotem.o ile sie nie myle to ostatnio zmieniales pare detali w zawieszeniu, jesli nie zmieniles wszystkiego to pewno cos polecialo. zasada jest taka wymieniasz wszystko, robisz zbieznosc i jezdzisz spokojnie jakis czas, albo wymieniasz detale, robisz zbieznosc, za miesiac znow trzeba zmieniac i znow zbieznosc. polecam ten 1 sposob
Opublikowano
A czy ta nakretka może przyczynic sie do uszkodzenia pozostałych cześci zawieszenia(chodzi mi w momęcie kiedy są te stuki) na dzień dzisiejszy tez mam skręconą tą srube i nie mam regulacji co mi wcale w niczym nie przeszkadza i jak narazie nie jest do niczego potrzebne bo kierłałka jest ustawiona, że tak powiem pode mnie.
Opublikowano
stuki sa na kierownicy czy w zawieszeniu?? sprobuj odkrecic srube, przestawic kierownice w inne miejsce, np pociagnij do siebie i skrec spowrotem.o ile sie nie myle to ostatnio zmieniales pare detali w zawieszeniu, jesli nie zmieniles wszystkiego to pewno cos polecialo. zasada jest taka wymieniasz wszystko, robisz zbieznosc i jezdzisz spokojnie jakis czas, albo wymieniasz detale, robisz zbieznosc, za miesiac znow trzeba zmieniac i znow zbieznosc. polecam ten 1 sposob

 

Generalnie to mam stuki 2 rozdzajów:

 

1. Dokładnie taki jak opisany w którymś poście czyli stuki przy jeździe po dziurach przy kręcaniu. Nie wiedziałem skąd pochodzą...

 

2. Ale wczoraj patrzyłem na kanale i przy szybkich ruchach kierownicą puka przekładnia... to są chyba stuki z ptk 1.

Reszta nie ma luzu.

 

A ile dobrze wiem przekładnia w E32 jest regulowana. Probowałem dokręcić śróbę regulacyjną na przekładnii (tą taka nakrętkę) i nie chce się ruszyć w żadną stronę.

 

I teraz pytanie, czy mogło być tak, że:

 

Komuś stukało, więc dokręcił... ale auto pojździło trochę w międzyczasie kupiłem je ja... i po jakiś czasie zaczęło stukać? I zaś można dokręcić jeszcze trochę ale najlepiej zmienić nakrętke?

 

Ile może być roboty z wymianą nakrętki?

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Mozesz spróbowac dokrecic - mozliwe ze byłą lekko dokrecona - spróbuj dokrecic (najlepiej kołem kierownicy blokująć wczesniej nakrętke - to nasilnijesz sposób dokrecenia)
http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
  • 1 rok później...
Opublikowano
Rozwiązaniem problemu dlaczego nie możecie regulować kierownicy jest zbyt mocno skręcona śruba przy wieloklinie (ta która znajduje się pomiedzy pedałem sprzegla i hamulca).Prawdopodobnie ktos ja skrecił dlatego poniewaz zaczeły sie tam pojawiac luzy.Z ciekawości mozecie ją poluzować a zobaczycie ze regulacja kierownicy zadziała.

Dokłądnie tak - jest to patent na luzy na jakie powstają pomiędzy nakrętką a wieloklinem lecz kosztem tego jest brak regulacji kierownicy - gdy poluzujecie zacznie stukać na dołkach , kamykach i tp (jest to odczuwalne przy wolnej jezdzie bardzo dobrze)

Aby miec regulacje i pozbyć sie luzów do wymiany nakrętka nr 1

http://img183.imageshack.us/img183/6829/44892218zn8.png

 

Ja mam problem z luzem na kolumnie. Tzn jak przytrzyma się przekładnie i porusza się kolumną to są takie stuki, a kolumna aż chodzi góra - dół. <- Tak mi powiedział mój mechanik. Już nie wspominam jakie to mam bicie na kierownicy a zrobiłem juz wiekszosc zawieszenia. teraz pytanie, która to nakrętka lub coś, zdaje sie na tym rysunku moze powodowac taki luz na kolumnie przy tak przytrzymanej przekładni? To tez moze być ta nakrętka nr 1 czy moze 8? Jak to jest?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.