Skocz do zawartości

e32 730 LPG m30b30 88r problem z silnikiem..


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Jak w temacie. Mam problem z tym silnikiem, mianowicie chodzi tak jakby miał odkręcony korek wlewu oleju, tak jakby łapał gdzieś fałszywe powietrze..

Uszczelniłem już cały dolot od przepustnicy aż do filtra powietrza i nic, nadal kuleje..

Prosze o sugestie i przemyslenia co to może być..

Dodam,że najbardziej kuleje i rzuca silnikiem na wolnych obrotach, przy 2tys obr/min jest już dużo lepiej..

Przy gwałtownym dodawaniu gazu silnik lekko sie dusi, i telepie silnikiem..

Kopułka i palec w idealnym stanie, korek wlewu oleju również szczelny, dolot powietrza uszczelniony...

Proszę o rady lub kontakt pod nr 513397356. Pozdr.

Opublikowano
Witam.

Jak w temacie. Mam problem z tym silnikiem, mianowicie chodzi tak jakby miał odkręcony korek wlewu oleju, tak jakby łapał gdzieś fałszywe powietrze..

Uszczelniłem już cały dolot od przepustnicy aż do filtra powietrza i nic, nadal kuleje..

Prosze o sugestie i przemyslenia co to może być..

Dodam,że najbardziej kuleje i rzuca silnikiem na wolnych obrotach, przy 2tys obr/min jest już dużo lepiej..

Przy gwałtownym dodawaniu gazu silnik lekko sie dusi, i telepie silnikiem..

Kopułka i palec w idealnym stanie, korek wlewu oleju również szczelny, dolot powietrza uszczelniony...

Proszę o rady lub kontakt pod nr 513397356. Pozdr.

 

Przy gazie wystepuje wiele dziwnych "tematow" ktore w wiekszosci jak napisales sam juz wyeliminowales. Nie mialem doswiadczenia z gazem wiec specjalnie nic nie zasugeruje.

Czysciles reduktor od gazu z syfu ?

Dawno wymieniales swiece i kable ?

Opublikowano

Właśnie nie o to chodzi. On kuleje i na benzynie i na gazie, wiec to nie jest nic z gazem zwiazane, lecz ogólnie z silnikiem...

Świec i kabli nie zmieniałem nigdy, e32 mam jakieś 2 miesiace, wlasnie jestem na etapie wymiany świec, lecz kupiłem tylko 4, bo wiecej nie mieli na stanie i czekam az dowiozą mi następne 2...

Kable nie sa takie tanie, i musialbym miec 100% ze to ich wina to bym je wymienił...

Niestety jeszcze nie pracuje, więc narazie mnie nie stać na wymianę kabli tak w ciemno.. :)

Dodam,że moje kable nie świecą w ciemnościach..

Opublikowano
Właśnie nie o to chodzi. On kuleje i na benzynie i na gazie, wiec to nie jest nic z gazem zwiazane, lecz ogólnie z silnikiem...

Świec i kabli nie zmieniałem nigdy, e32 mam jakieś 2 miesiace, wlasnie jestem na etapie wymiany świec, lecz kupiłem tylko 4, bo wiecej nie mieli na stanie i czekam az dowiozą mi następne 2...

Kable nie sa takie tanie, i musialbym miec 100% ze to ich wina to bym je wymienił...

Niestety jeszcze nie pracuje, więc narazie mnie nie stać na wymianę kabli tak w ciemno.. :)

Dodam,że moje kable nie świecą w ciemnościach..

 

wczoraj kumpel mial podobny problem jak Ty w Hondzie Civic 1997 rok.

kable nie mialy wyraznego przebica ale doradzilem ze to moze byc przyczyna przerywania jego silnika.. dodatkowo u niego powolnie wkrecal sie na obroty i nie dochodzil do maxymalnych wartosci obrotowych.

dzis rano wymienil kable i swiece i po klopocie.

Hondzia smiga mu jak szalona i kolega zadowolony.

 

moze u Ciebie jest to samo - ale pewnosci niestety nie ma !

Opublikowano
Od przepustnicy do filtra powietrza to polowa sukcesu, zacznij teraz uszczelniac w druga strone tzn. od przepustnicy do glowicy .Sprawdz trzy przewody podcisnieniowe ktore wchodza pod kolektor ssacy,a pozniej spryskaj (najlepiej samostartem do diesla) polaczenie kolektor-glowica,byc moze wydmuchalo uszczelke.Sprawdz jeszcze ten zawor- http://img232.imageshack.us/my.php?image=pic1sw7.gif czy aby sie nie zawiesil.

"________ 730iA

/________\

(0o=[][]=o0)

[_]/'''''''''''\[_]

Opublikowano

Świece wymienie jutro, najpóźniej pojutrze...

Gorzej będzie z tymi kablami, bo to już 200zł... :cry:

Najpierw wymienie te swiece, potem zdejme kolektor dolotowy, może gdzieś ciagnie lewe powietrze, wszystko dokładnie uszczelnie, jeśli to nadal nic nie da to jeszcze raz luknę w palec i kopułkę, jak wszystko już wszędzie będzie OK, to wymienie te kable, ale wątpie, żę to ich wina...

Opublikowano

No własnie, widze że ktoś zaczyna myśleć tak jak ja.. :D

Tak jak pisałem, kolektor zdejme już jutro i mam nadzieje,że będzie tam coś nie tak, bo inaczej chyba pozostanie mi tylko... :mad2: :mad2: :mad2:

:)

Aha,a za co jest odpowiedzialny ten zawór o którym piszesz i w jakim miejscu on sie znajduje?

Opublikowano
Znalazlem twoj drugi temat o kiepskich hamulcach!!! Wiec na 100% masz nieszczelnosc podcisnienia.Slabe podcisnienie to brak sterowania serva i slaby hamulec.Odepnij przewod od serva i go czyms zaslep,pozniej odpal i zobacz czy rowno chodzi silnik.Byc moze ze servo padlo! A ten zaworek to- elektrozawor oczyszczania pochlaniacza par paliwa,znajduje sie pod kolektorem ssacym,obok miarki poziomu oleju.

"________ 730iA

/________\

(0o=[][]=o0)

[_]/'''''''''''\[_]

Opublikowano

Witam.

Dzisiaj zdjąłem kolektor, z niego, z dołu wychodzą 3 wężyki, 2 cienkie i 1 gruby. U mnie jeden cienki był zaślepiony śrubą, reszta była podłączona.

Wiecie może gdzie ten weżyk powinien być? Chodzi o ten od strony szyby (albo linki od gazu). Kolektor trzymał mocno a po jego uszczelkach nic nie widać żeby gdzieś puszczał. Proszę o podpowiedzi. Pozdr

  • 2 tygodnie później...
  • 3 lata później...
Opublikowano

Witam

ten od szyby-jak u mnie jest wlasnie podpiety do gruby przewodu od serwa hamulcow.Mam jeszcze pytanie czy chodzi nie rowno po nagrzaniu czy nawet na zimnym?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.