Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.Zaoszczedzilem troszke pieniazkow dokladnie okolo 26000zl i chcialbym sprowadzic e39 z niemiec bo zakochalem sie w tym aucie,najlepiej gdyby byl to sedan ale kombi tez wiem ze jest tansze.

Nigdzie nie moge znalesc opini profesjonalnch i ludzi ktorzy posiadaja wlasnie te auta dlatego zwracam sie tutaj

Chcialbym wybrac sie w sierpniu bo wtedy bede mial czas czy model z 2000 roku moglbym dostac bezwypatkowy oczywiscie czy to raczej malo realne?

Dlatego myslalem nad modelem z1999 napiszcie ktory silnik bylby najmniej awaryjny i w miare ekonomiczny,z tego co wyczytalem to 2,0 jest za slaby i juz stary.

jaka jest roznica miedzy silnikiem 2,3 a 2,8 w spalaniu i wytrzymalosci.

Jestem przekonany do tego autka prawie na 100% ale boje sie awaryjnosci bo w tym rankingu TUV srednio wypadl a nie chce co roku do niego dokladac po 2000zl

Napiszcie jaki model wybrac czego sie obawiac i na co zwrocic uwage przy zakupie

A i jeszcze jedno pytanko ile kosztuje wynajecie czlowieka ktory sprawdzilby stan auta w niemczech i pomogl w sprowadzeniu.

Podrawiam i z gory dziekuje za pomoc

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Hmmm za te pieniądze to jak znajdziesz 98 to będziesz miał szczęście. Z taką kasą to nastaw się raczej na 96-97 i nie liczyłbym na to że będzie to auto w idealnym stanie.

 

Sprawdz sobie ceny na:

www.mobile.de

www.autoscout24.de

 

Wszytkie pytana jakie zadałeś odpowiedzi znajdziesz na forum.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja mam rocznik 1997 16 grudzień 2.0 24v,ale z bardzo bogatym wyposażeniem i w BDB stanie.Niemcowi musiałem dac na polskie 23400 plus opłaty w polsce,a więc te 26000 napewno ci starczy na koncówke 97,ale idzie też znależc tańsze,ale wtedy bym się zastanowił zanim bym kupił.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przede wszystkim nie uderzone-to podstawa,oczywiście nie mówię tu o porysowanych drzwiach :D .Jeżeli cenisz sobie dynamikę to 2,8 spalanie z książki to 14-14,5 miasto.Poza miastem do 8l,mieszany 10l (dane z książki) co do 2,3 +/- 0,5l mniej.Ja mam 2,0 ale taki chciałem bo nie jestem SCHUMACHER :D.Najlepiej jakby miała książkę serwisową do końca.No i ogólnie wizualnie musi być igła,jeżeli tak kupisz to długo pojeżdzisz bez problemów.
Opublikowano
ja mam 2,8 z 96 automat super sie tym jezdzi gorzej ze spalaniem...co do trasy to powiem ci ze pali okolo 9 literkow to nie jest duzo na taki silniki i samochod ale w miesie to potrafi spalic :) do 20 loitrow zalerzy od jazdy ;) przewaznie wychodze miedzy 13 a 14 polecam wlasnie ci ten silnik jest czym poszalec ale i spokojnie pojezdzic tez mozna :mrgreen:
Opublikowano
Po przejechaniu ostatnich paru tysięcy km, w mieszanej jeździe po mieście i w trasie (ale głównie jednak po mieście) wychodzi mi spalanie na poziomie ok. 10,5l/100km, co uważam za raczej dobry wynik. Chyba 528i nie pali więcej niż 530i? BTW, skrzynia manual.
Opublikowano

Nie chce wojowac raczej jezdze spokojnie.Lubie czasami przycisnac ale jesli ma palic 15l to sobie odpusze wieksze moce

A jak z ta awaryjnoscia?

Opublikowano

teraz ja wtrące swoje 5 groszy . ZA 26 tys mozesz kupic 97-98 w powiedzmy dobrym stanie. I tak dopiero w 2001 był lift wiec czy bedziesz mial 96 czy 2000 to bedzie tak samo wyglądac.

 

Mowisz ze niemasz zamiaru wydawac rocznie 2 tys na naprawy. ja bym sie cieszył jakbym tyle mial wydac na rok . Czesci nie sa tanie jak do poloneza.

 

Uwazam tak. Jak 2 tys to dla Ciebie za wiele to zrezygnuj bo mozesz sie niemile rozczarowac. Auto kosztuje zwłaszcza stare jak sie kupi . i nie licz na to ze sciagniesz i nie bedzie nic do roboty , zawsze cos sie znajdzie chocby głupie tarcze i klocki i np wymiana oleju , filtru i płynow to juz masz 2 tys jak nic .

 

Ale zycze Ci jak najlepiej i chce zebys do nas dołaczyl swoim e39 .

 

 

co do spalania 523 i 528 - praktycznie takie samo , moze z 0.5 do 1 litra wiecej 2.8 .

 

 

aha ! i jeszcze jedno co kazdemu doradzam . Patrz na stan a nie tylko motor zeby był duzy. Lepiej mniejszy a igła niz wielki a padło .

 

 

pozdrawiam Cie

Everyday I’m hustlin'

http://i53.tinypic.com/28tfl1c.jpg

Opublikowano

zieki za opowiedz bodziotg77 przepraszam pomylilo mi sie chodzilo mi o 2000zl rocznie tylko miesiecznie.

Ja tez wole mniejszy motor bo nie zalezy mi az tak na mocy napisze inaczej wazniejsze ze bedzie palil mniej niz mial mniej do 100.Tylko z tego co czytalem to motor 2,0 jest stary i dosc awryjny dlatego lepiej lepiej szukac 2,3 czy to prawda?

A jak z dieslem? 2,5 to dobry pomysl (chodzi mi o uszkodzenia)

bo 3,0d jest swietny ale ceny sa o wiele wiele wyzsze.

Opublikowano

moj znajomy sprzedał pare dni temu piękną 525d 2000 rok za 28 tys

 

Sciagnal ja na zarobek ale nie bylo chętnych wiec sprzedał ją ze stratą bo potrzebował kapuste. To byla dopiero okazja.

 

Autko piekne , srebrna , wypasiona na maxa tylko navi nie miala.

 

Wszytsko nawet zagłówki elektryczne i fotele . Pelna opcja .

 

Jesli chodzi o awaryjnosc nie bede sie przemądrzał bo nie mam na tyle wiedzy co inni tutaj.

 

Ja bym szukał jak juz chcesz benzyne to 523-528 ale 520 tez nie chodzi zle , jezdzilem 5 takimi i niema az takiej tragedi , przesadzają niektorzy ze to nie jedzie. Ale spalanie jest tylko minimalnie mniejsze od 523-528 wiec wolalbym juz te wieksze motory. ALe jakby sie trafila jakas ladna zadbana 520 w rozsadnej kasie to bym łyknął .

 

Patrz na stan auta . Dodam ze tez chcialem kupic 530 a kupilem 520 ale prawie jak z salonu i z wypasem takim ze niejedna 540 takiego niema.

 

 

powodzonka

Everyday I’m hustlin'

http://i53.tinypic.com/28tfl1c.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
prawie we wszystkim zgadzam się z bodziotg77,oprócz jednego że w Niemczech nie można kupić igły i jeżdzic długo bez napraw.Mi się udało 2,0 z SUPER WYPOSAżENIEM od pierwszego właściciela,nie palący,a kupował ją jak miał 59 lat :D .Po prostu dałem sobie czasu na szukanie.Auto ma nowe wszystkie tarcze i klocki,serwisowane do ostatniego km.Mam ją rok i nic nie robiłem.Co do silników 2,0 nie słyszałem żeby były awaryjne,tylko słabe na tą budę,ale jak ktoś jeżdzi spokojnie to styka.
Opublikowano
Jeszcze jedno brac wogole pod uwage kupno auta np z allegro czy dac sobie spokoj autami przez kogos sprowadzanymi lub jezdzonymi w polsce.
Opublikowano
Na Allegro też się zdarzają perełki. Ja kupiłem swoje 520i z grudnia 1999 za niewiele ponad 27 tys. Fakt że ma przebieg 213 tys. (większość tam ma ze 150;-). Auto było sprowadzone do Polski w 2001 roku i przejechało 190 tys po naszych drogach. Szczęśliwie użytkował je facet po 50-tce i mieszkał w małym miasteczku więc nie została zajeżdżona. Auta szukałem około miesiąca i polecam jedną rzecz. Urządzenie do badania grubości powłoki lakieru. Wszyscy KŁAMCY przy nim wymiękają. Pozdrawiam i powodzenia
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Powiem Ci jak ja kupiłem. Pół roku temu zapadla decyzja na zakup E39, oczywiście wcześniej sobie przeglądałem ogłoszenia, byłem na giełdzie, pytałem, siedziałem w środku, zero jazd. Wziąłem autogiełde, kilka tel i jedna mnie zainteresowała. 520i - 98 rok za 25000 z opłatami, 219000 km przbiegu, jak zobaczyłem pojeździłem i kupiłem, pierwsza E 39 którą jeździłem. Na prawde wygladała bardzo dobrze. Wymieniłem aku i przy tylnym kole 2 wachacze i łacznik (600 zl kpl części) oraz łączniki z przodu (klp 150 zl). Robocizna za "piwo" u kolegi. Absolutnie nie brakuje mi mocy, autostradą jedzie bez zająknięcia 220 km/h, a w normalnym ruchu i tak nie wykorzystasz mocy. O spalaniu tez pisałem, poszukaj po moim niku.[/img].

Acha, o przyjemności z jazdy nie wspomne!! BMW na zawsze...

Opublikowano
Ja mam TDS-a z 98r i jestem jak narazie zadowolony.Kupilem go w Nadarzynie pod Wa-wa z Allegro po 15 min jazdy probnej(głupota) :nienie: Jezdzi super mimo,ze to automat i detka szeroka 225/45/17.Najmniejsze spalanie to 7,5 litra na 100km.Przy ok 100km/h.Ostatnio wlozylem w niego 4 tys pln ale robilem duzo rzeczy ktore poprzedni wlasciciel troche zaniedbal i teraz autko jest igielka.Napisze tak jak przedmowcy.Za ta kase startuj do 96,97,98r ale sprawdz go dokladnie w ASO lub dobrym warsztacie,zeby nie bylo kuku jak u mnie.Moglem ja dokladnie sprawdzic i wiecej stargowac z ceny.Bardzo ladny dzwiek silnika :cool2: :cool2: i mozna go zachipowac jezeli bedzie za slaby.Mysle teraz o tym.25 KM wiecej za 750zl.Ogladalem w Opolu jedna e39 z 2000 za 25 tys pln.Tragedia.Bita,pruta naciagana,bylejak poskladana.Kupa syfu.Wybor nalezy do Ciebie.

oo= [] []= oo BokiemMuszeWchodzic

http://img514.imageshack.us/img514/9429/pic03097wo4.jpg

Diesel Driver

Opublikowano

Jeśli mogę swoje 5 gr.

523 w automacie. 12 do 12,5l w mieście, niżej ciężko zejść.

Robię długie trasy po 1000 km, bo do tego to auto stworzono, spalanie 9,5 - 10,5 przy predkościach 160-200 km/h. A jeśli chodzi o ruszanie spod świateł to na polskich drogach malo kto ci dorówna ! ( zobacz dane tech.) 6.500 obr/min robi swoje!

Opublikowano
Powiem Ci jak ja kupiłem. Pół roku temu zapadla decyzja na zakup E39, oczywiście wcześniej sobie przeglądałem ogłoszenia, byłem na giełdzie, pytałem, siedziałem w środku, zero jazd. Wziąłem autogiełde, kilka tel i jedna mnie zainteresowała. 520i - 98 rok za 25000 z opłatami, 219000 km przbiegu, jak zobaczyłem pojeździłem i kupiłem, pierwsza E 39 którą jeździłem. Na prawde wygladała bardzo dobrze. Wymieniłem aku i przy tylnym kole 2 wachacze i łacznik (600 zl kpl części) oraz łączniki z przodu (klp 150 zl). Robocizna za "piwo" u kolegi. Absolutnie nie brakuje mi mocy, autostradą jedzie bez zająknięcia 220 km/h, a w normalnym ruchu i tak nie wykorzystasz mocy. O spalaniu tez pisałem, poszukaj po moim niku.[/img].

Acha, o przyjemności z jazdy nie wspomne!! BMW na zawsze...

 

 

Dla ścisłości powinieneś dodać ,ze te 220km/h o których piszesz to jest prędkość graniczna dla tego silnika (ograniczenie elektroniczne)

Jak sobie popatrzysz na ofertysprzedaży BMW E39 z tego rocznika w Niemczech to okazuje się,że praktycznie w tej cenie aut tam nie ma.Czy to Cie nie zastanawia dlaczego tak jest??

Opublikowano (edytowane)
Witam wszystkich.Zaoszczedzilem troszke pieniazkow dokladnie okolo 26000zl i chcialbym sprowadzic e39 z niemiec bo zakochalem sie w tym aucie,najlepiej gdyby byl to sedan ale kombi tez wiem ze jest tansze.

Nigdzie nie moge znalesc opini profesjonalnch i ludzi ktorzy posiadaja wlasnie te auta dlatego zwracam sie tutaj

Chcialbym wybrac sie w sierpniu bo wtedy bede mial czas czy model z 2000 roku moglbym dostac bezwypatkowy oczywiscie czy to raczej malo realne?

Dlatego myslalem nad modelem z1999 napiszcie ktory silnik bylby najmniej awaryjny i w miare ekonomiczny,z tego co wyczytalem to 2,0 jest za slaby i juz stary.

jaka jest roznica miedzy silnikiem 2,3 a 2,8 w spalaniu i wytrzymalosci.

Jestem przekonany do tego autka prawie na 100% ale boje sie awaryjnosci bo w tym rankingu TUV srednio wypadl a nie chce co roku do niego dokladac po 2000zl

Napiszcie jaki model wybrac czego sie obawiac i na co zwrocic uwage przy zakupie

A i jeszcze jedno pytanko ile kosztuje wynajecie czlowieka ktory sprawdzilby stan auta w niemczech i pomogl w sprowadzeniu.

Podrawiam i z gory dziekuje za pomoc

 

Jeśli nie masz zbyt wiele kasy to zakup takiego auta jest dobrm pomysłem pod kilkoma warunkami:

 

1Masz pełną świadomość kosztów jakie trzeba ponieść przy wystąpieniu poważniejsych awarii.Psuje się też BMW...

 

2.Potrafisz sobie radzić z raczej trudną materią zakupu cześci używanych a pełnosprawnych chociażby na Allegro

 

3.Potrafisz bezbłędnie ocenić stan auta które zamierzasz nabyć.Jeśli priorytetem będzie niska cena zakupu to taki nabytek może okazać się w ostatecznym rozrachunku bardzo drogi....

 

 

Jesli na któryś z punktów Twoja odpowiedż brzmi "nie" to pozostaje mi życzyć Ci szczęścia.

Edytowane przez replay 20
Opublikowano

220?

Ile powinna pójść 523 IA?

Jechałem 220 km/h ona bardzo jeszcze chciała a ja juz nie moze ktos to sprawdził? Jeśli nie, to będę niedługo wracał z holandii przez niemcy to sam sprawdze?

Opublikowano
220?

Ile powinna pójść 523 IA?

Jechałem 220 km/h ona bardzo jeszcze chciała a ja juz nie moze ktos to sprawdził? Jeśli nie, to będę niedługo wracał z holandii przez niemcy to sam sprawdze?

 

Jeśli przy 220/h obrotomierz zbliżył się do czerwonego pola to dla bezpieczeństwa silnika elektronika nie dopuszcza do przekroczenia niebezpiecznych obrotów...

Opublikowano
Witam wszystkich.Zaoszczedzilem troszke pieniazkow dokladnie okolo 26000zl i chcialbym sprowadzic e39 z niemiec bo zakochalem sie w tym aucie,najlepiej gdyby byl to sedan ale kombi tez wiem ze jest tansze.

Nigdzie nie moge znalesc opini profesjonalnch i ludzi ktorzy posiadaja wlasnie te auta dlatego zwracam sie tutaj

Chcialbym wybrac sie w sierpniu bo wtedy bede mial czas czy model z 2000 roku moglbym dostac bezwypatkowy oczywiscie czy to raczej malo realne?

Dlatego myslalem nad modelem z1999 napiszcie ktory silnik bylby najmniej awaryjny i w miare ekonomiczny,z tego co wyczytalem to 2,0 jest za slaby i juz stary.

jaka jest roznica miedzy silnikiem 2,3 a 2,8 w spalaniu i wytrzymalosci.

Jestem przekonany do tego autka prawie na 100% ale boje sie awaryjnosci bo w tym rankingu TUV srednio wypadl a nie chce co roku do niego dokladac po 2000zl

Napiszcie jaki model wybrac czego sie obawiac i na co zwrocic uwage przy zakupie

A i jeszcze jedno pytanko ile kosztuje wynajecie czlowieka ktory sprawdzilby stan auta w niemczech i pomogl w sprowadzeniu.

Podrawiam i z gory dziekuje za pomoc

 

Jeśli nie masz zbyt wiele kasy to zakup takiego auta jest dobrm pomysłem pod kilkoma warunkami:

 

1Masz pełną świadomość kosztów jakie trzeba ponieść przy wystąpieniu poważniejsych awarii.Psuje się też BMW...

 

2.Potrafisz sobie radzić z raczej trudną materią zakupu cześci używanych a pełnosprawnych chociażby na Allegro

 

3.Potrafisz bezbłędnie ocenić stan auta które zamierzasz nabyć.Jeśli priorytetem będzie niska cena zakupu to taki nabytek może okazać się w ostatecznym rozrachunku bardzo drogi....

 

 

Jesli na któryś z punktów Twoja odpowiedż brzmi "nie" to pozostaje mi zyczyć Ci szczęścia.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Po pierwsze jak kupowalem to mozna bylo z Niemczech kupic taja jak moja w granicach 6000 Euro (wg ogloszen z mobile.de). Po drugie wiadomo, ze ogloszenia , ktore sa ogolnodostepne (np. mobile.de) nie odzwiercierdaja sytuacji na rynku. Ludzie, ktorzy sprowadzają auta mają układy i nie kupuja za cene, ktora masz na np mobile. Wg mnie nie ma sensu jechac dzis po auto do Niemiec, mozna znalezc w PL. Co do predkosci 523i tu masz dane:

 

http://www.bmwmpowerclub.com.pl/bmw/5/e39/d39/d39.htm

 

Teraz jeszcze Ci troche zamieszam, jesli chodzi o wybór modelu. Ostatnio jezdziłem 520d. Praktycznie nie czujesz w czasie jazdy , ze to diesel, jest na prawde wystarczająco mocny. Na trasie spala 5,5 - 6, a w miescie ok.8 (czyli 4 litry mnie niz benzyna). Zobacz np ta:

 

http://moto.allegro.pl/item169044982_bmw_520d_xenon_drewno_fela_tania_sprowadzona.html

Opublikowano
Dla ścisłości powinieneś dodać ,ze te 220km/h o których piszesz to jest prędkość graniczna dla tego silnika (ograniczenie elektroniczne)

 

Raczej nie. Ograniczenie wynika wg. mnie z przełożenia biegów i mocy silnika. Ostatnimi czasy (chyba na jednej z włoskich autostrad gwoli ścisłości, by nikt przypadkiem nie posądził mnie o wariactwo na polskich "drogach" ;) ) licznikowo jechałem ponad 220 km/h (na redline już niestety).

 

@nokie1

 

Co do kupna autka, to tak jak sugerowali przedmówcy, szykuj się raczej na coś z roczników 96 - 97. Nie sugeruj się wiekiem przesadnie - można trafić naprawdę świetny egzemplarz od kogoś, kto nie szczędził na serwis i bardzo delikatnie obchodził się z samochodem, aczkolwiek radziłbym zapobiegawczo nie kupować egzemplarzy wyprodukowanych przed 09.1996 (trochę zmian wprowadzonych przez producenta w okresie od rozpoczęcia produkcji, niektóre dość znaczne).

Co do sprawdzenia autka - oględziny zewnętrzne i wewnętrzne, wszystkie papiery (przede wszystkim "sheckheft" czyli książka serwisowa i sprawdzenie jak regularnie była serwisowana, ile stała itd. Warto potwierdzić dzwoniąc do serwisu jeśli są jakiekolwiek wątpliwości), KONIECZNIE zwrócić uwagę jakim olejem była "zalewana" (czasami jest tak, że jest to już tzw. zupa, czyli gęsty olej w aucie z nominalnie małym przebiegiem i delikatnie używanym...). Co zaś się tyczy mechaniki, to wg. mnie prawie wszystko można wyczuć jeżdżąc troche autem po różnych nawierzchniach i "słuchając go", ale tutaj trzeba mieć już trochę doświadczenia w temacie. W Niemczech (bo tam polecam zakup, w Polsce oczywiście też można, ale jest to stosunkowo trudne (co nie oznacza, że i za granicą jest łatwo :)) jest dużo stacji np. DEKRY, gdzie mogą obejrzeć autko za drobną opłatą.

 

PS. testuj auto także na autostradzie, nie tylko na lokalnych drogach, nieopodal miejsca sprzedaży - tylko tam będziesz mógł sprawdzić zachowanie przy wyższych prędkościach - wariowania na "zwyklych" drogach w Germanii nie polecam :)

 

Pozdrawiam i powodzenia, daj znać co i jak.

 

PPS. staraj sobie znaleźć coś z silnikiem większym niż 2,0, lecz miej na uwadze słowa Bodziotg "Patrz na stan a nie tylko motor zeby był duzy. Lepiej mniejszy a igła niz wielki a padło ."

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.