Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witajcie. Instrukcja do mojej Berty podaje że po trzech błędnych próbach wpisania kodu włącza się alarm na 30s. U mnie nie działa tj. mogę wpisywać go 1000 razy żle a alarmu nie słychać czy możecie mi powiedzieć dlaczego ?? Myślę że alarmu po prostu niema ale zastanawia mnie to bo w e32 w której też nie było alarmu bajer z kodem działał
Opublikowano
Pod przednim pasem ?? W mojej poczciwej e32 trąbiło chyba gdzieś tam z okolicy skrzynki z kompami w tej nie wiem gdzie szukać może faktycznie zdechła trąbka :roll:
Opublikowano
Powiem szczerze ze gdzie w e38 siedzi ta trabka to zabardzo nie wiem ale mysle ze pewnie gdzies w tym samym miejscu jak w E32 u mnie w e32 tez tam jest za puszka z Kompami moze popatrz na Real oem gdzie to siedzi bo moze jakis madry ja odlaczyl albo poprostu dala ciala bo nie zaleznie czy masz alarm fabryczny czy nie wydaje mnie sie :mrgreen: ze powinno to wyc jak zle wpiszesz kod a napewno blokowac zaplon

http://img835.imageshack.us/img835/6681/snc00073m.th.jpg






DWIE ZYCIOWE MILOSCI MOJA ZONA I MOJA SIODEMKA

Opublikowano
Zapłon blokuje ale nic poza tym znalazłem coś takiego tylko jeszcze muszę wymacać gdzie znajduje się w auciehttp://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=GF41&mospid=47513&btnr=65_0521&hg=65&fg=60
Opublikowano
Ale przecież to trąbi klakson a nie jakaś specjalna syrena, przynajmniej w e32, niewiem jak w e38 ale pewnie jest tak samo
http://img412.imageshack.us/img412/7442/niskamala0udjt7.jpg
Opublikowano
ogrinalna syrenka powinna byc pod nadkolem, tylko nie pamietam którym wiem ze trzeba było ściagnąć fartuch nadkola i tam była zamocowana i był to tył auta.

www.swiatnadrukow.prv.pl

http://www.tele3.pl/lemmy/logos.jpg

Opublikowano
Musi być gdzieś ukryta bo np. w e32 klakson jest tuż za ''nerką''i można by go było bardzo łatwo wyciszyć np. pianką montażową w e38 nie jest już tak łatwo ale nadal jest prawie na wierzchu. syrena od alarmu wg katalogu to jest gdzieś w prawym nadkolu chyba ??
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
zgadza się jak kolega wcześniej pisał, trzeba wymontować tylne prawe nadkole, dokładnie obok lub pod wlewem paliwa, przynajmniej ja tak mam w swojej beci
Opublikowano
sorki ale czy możecie mi wytłumaczyć jak w ogóle się używa ten przycisk "code" i do czego on służy?
Podjechali ułani pod okienko beemką siódemką.
Opublikowano
w mojej e34 jest orginalny alarm (dziala) i mam kontrolke czerwona na desce (na srodku w tym wlocie powietrza na gorze) nie wiem czy w e32 byly diody. jesli tak , a ty nie masz to moze po prostu nie masz alarmu. ja mam rowniez podwojne ryglowanie drzwi, jesli to ma jakies znaczenie.
Opublikowano
mam e38. na desce tez mam taka migajaca diode. a podobnie jak kolega pisal wyzej na tescie nr 17 tez mam pustke, a i mowiac szczerze nigdy nie zauwazylem zeby mi sie alarm w aucie wlaczyl. jak mozna sprawdzic czy on w ogole jest??
Opublikowano
otworz tylnie drzwi, zamknij palcem zamek i przytrzymaj krancowke, niech ktos zarygluje przednie drzwi i poczekaj az dioda zacznie swiecic. pusc krancowke i powinno trabic i zablokowac zaplon. nie wiem jaki sens ma takie zabezpieczenie bo przeciez i tak do tylnich drzwi sie nikt wlamywac nie bedzie, a jesli w przednich zlamie zamek i go przekreci to przeciez automatycznie wylacza orginalny alarm.
Opublikowano

Też mam tę czerwoną diodę w środkowym nawiewie jak zamknę drzwi z pilota to zaświeci się chyba na 15s potem gaśnie i to koniec jej roboty kombinowałem na różne sposoby ale żaden alarm sie nie odzywa przejrzałem forum i ponoć jeśli mam tę diodę to mam też alarm dlatego zgłupiałem i pytam....

sorki ale czy możecie mi wytłumaczyć jak w ogóle się używa ten przycisk "code" i do czego on służy?
do blokowania zapłonu kodem wtedy nawet jak ktoś ci buchnie kluczyki to auto nie zapali bajer fajny ale zdarzyło mi się zapomnieć kodu :duh: kluczyk na 1 pozycję wciskasz code pojawia się napis "CODE ----" ustawiasz kod np 1234 i zatwierdzasz "set" wyłączasz klucz na zero i zrobione ! Żeby odblokować robisz na odwrót
Opublikowano
dobrze to okresliles, bajer. nic wiecej, odpalenie auta zabezpieczonego kodem (e32, e34 i e38 napewno, pewnie inne tez) to minuta roboty z 1 srubokretem. moze jak to byly nowe auta i ich ilosc w miescie wojewodzkim mozna bylo policzyc na palcach 1 reki to dzialalo. teraz za duzo ludzi ma te auta, czasem nie ci co powinni. to nie jest zabezpieczenie.
Opublikowano
to minuta roboty z 1 srubokretem.
serio :shock: wiem że jak się chce to można buchnąć każde auto, widziałem kiedys film z kamery przemysłowej z parkingu jakiegoś hipermarketu jak próbowali odpalić jakieś auto chyba z 5-7 min kombinowali, nie udało się..... wyciągnęli na lince za Grand Cheeroke........ Sądziłem że kod w bmw zajmie co najmniej 15 min :worried: szkoda.
Opublikowano
znajomemu dziewczyna na parkingu zakodowala auto jak sie poklucili , zadzwonil do mnie i (nigdy tego nie robilem wczesniej) auto odpalilismy w 3-5 minut , niczego nie niszczac. osobiscie tego nie uzywam, bajer i nic wiecej. nie polecam polegac tylko na tym zabezpieczeniu.
Opublikowano
Dzięki kempesso za wytłumaczenie. Ja dopiero kupiłem i tak szczerze to dopiero ucze się i rozgryzam po troszku moją siódemkę. Np. nie wiem co to aux. ventilation . domyslam się ze jest to webasto ale jak to sie ustawia to nie mam pojęcia. Sa tam dwa takie timery, ale co dalej? Albo nie wiem jak zrobić żeby za każdym razem przy włączniu auta nie zapalał mi się od razu monitor od navi.?Albo po co są dwa liczniki do spalania ?i jeszcze parę innych rzeczy. po prostu mam pierwszą siódemkę z takim wyposażeniem i sporo się muszę jeszcze nauczyć.
Podjechali ułani pod okienko beemką siódemką.
Opublikowano
otworz tylnie drzwi, zamknij palcem zamek i przytrzymaj krancowke, niech ktos zarygluje przednie drzwi i poczekaj az dioda zacznie swiecic. pusc krancowke i powinno trabic i zablokowac zaplon. nie wiem jaki sens ma takie zabezpieczenie bo przeciez i tak do tylnich drzwi sie nikt wlamywac nie bedzie, a jesli w przednich zlamie zamek i go przekreci to przeciez automatycznie wylacza orginalny alarm.
przepraszam ze tak sie troszke wtrace ale straszne kombinacje ja mam E32 740 z 93 mam alarrm wlaczany z kluczyka prostokatnym przyciskiem, dowiedzialem sie przypadkiem ze mam alarm, nieswiadomie go wlaczylem pozniej chcialem otworzyc autko ale sloneczko swiecilo i nie chcial zlapac czujnik pilota wiec se kluczykiem zamek otworzylem i zaczelo WYC, po wlaczeniu alarmu blokuje zaplon i jak zgubilem kluczyk nie moglem odpalic auta, bo drugi mi nie dzialal , oooooojjj troche sie nameczylem ale tego na forum nie moge napisac

 

tak przy okazji to czy moze to moze ktos wie jak zaprogramowac kluczyk bo mam nowe baterie kluczyk sprawdzony dziala lae za zadne skarby nie chce mi sie zaprogramowac, wiem ze bierze sie kluczyk od innej betki i programoje a potem mozna spowrotem, co moze byc przyczyna ze moj po wymianie baterii nie dziala???

Opublikowano
A jesli chodzi o funkcje code to u mnie wogole nie dziala!! moze cos zle robie?? a moze ktos ma intrukce calej obslugi kompa chodzi mi tam o jakies testy, ustawia sie date czy cos tam
Opublikowano
znajomemu dziewczyna na parkingu zakodowala auto jak sie poklucili , zadzwonil do mnie i (nigdy tego nie robilem wczesniej) auto odpalilismy w 3-5 minut , niczego nie niszczac. osobiscie tego nie uzywam, bajer i nic wiecej. nie polecam polegac tylko na tym zabezpieczeniu.

 

To może nam zdradzisz jak to zrobiłeś ze śrubokrętem w czasie 3-5 min? Jakoś mi się w to nie chce wierzyć :jawdrop:

BMW IS THE BEST! FUCK THE REST!

NO RISK, NO FUN :)

Opublikowano
nie musisz, nie po to pisalem o tym zeby mi ktokolwiek wierzyl. od lat zajmuje sie zabezpieczeniami samochodow i wiem jak sie je kradnie, wlasnie po to zeby skutecznie zabezpieczac. twierdze ze takie zabezpieczenie jest nic nie warte. srubokret jest potrzebny po to zeby wyjac OBC. pamietaj ze forum czytaja ci co zabezpieczaja i ci co kradna. wiecej sie nie dowiesz. pozdrawiam
Opublikowano
nie musisz, nie po to pisalem o tym zeby mi ktokolwiek wierzyl. od lat zajmuje sie zabezpieczeniami samochodow i wiem jak sie je kradnie, wlasnie po to zeby skutecznie zabezpieczac. twierdze ze takie zabezpieczenie jest nic nie warte. srubokret jest potrzebny po to zeby wyjac OBC. pamietaj ze forum czytaja ci co zabezpieczaja i ci co kradna. wiecej sie nie dowiesz. pozdrawiam

 

Bo myslę, że więcej nie wiesz :)Akurat po wyjęciu OBC zabezpieczenie działa nadal. Sam to sprawdziłem od razu wkładając inne. Prywatnie sam zabezpieczam też samochód ukrytymi wył, ale to w BMW nie jest wcale takie słabe. Ma to powiązanie równiez z licznikiem. Nie zagłębiałem sie w to za bardzo, ale na pewno po wyjęciu OBC samochód nadal nie odpali i po włożeniu innego nadal obowiązuje ten sam kod. Zadałem pytanie nie złośliwie, tylko po to, że wszyscy to mamy i w razie zapomnienia kodu wiedzielibyśmy co zrobić z tym w 3 min.

BMW IS THE BEST! FUCK THE REST!

NO RISK, NO FUN :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.