Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

o ile sie nie myle silnik jest taki sam w obydwu modelach tylko 523 ma w jakis sposob ograniczone koniki prawda czy falsz ??

 

jesli tak to czy ktos wie w jakis sposob zdjac ten kaganiec

i w ogule jakie sa roznice (jesli sa ) tych modeli

 

z gory dziekuje i pozdrawiam

Opublikowano

Mowa o E60 :?: :roll: Jeśli tak to wydaje mi się że to jest kwestia komputera...

 

Jeżeli chcesz żeby ten motor chodził Ci podobnie jak 3,0 :norty: to chip z AC SCHNITZER - nie tracisz gwarancji, i zyskujesz duuużo mocy. Jedyny minus to cena oscylująca w granicach 2,000 Euro :duh:

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano
nie jestem pweny ale ten 2.3 to chyb ajednostka 170 konna z zoanczeniem ti a.e patrzac po ogloszeniach samochody maja oznaczenia 523 a silniki o pij. 2500ccm wiec moze tylko chodzi o oznaczenie...........moce te same 170Km +- pare koni
Opublikowano (edytowane)
Tak e39 523 ma 170 koni, 528 193 a starszy silnik np. w e34 2,5 litra 192 konie.

 

zgadza sie ale i w II edytion E39 ten silnik mial 192 km, zniknol z gamy 2.8 i 2.0 a zastapiono je 3.0 i 2.2, a ten silnik zostal z podwyzszona moca. Jednak jak zrobic zeby mial 192 to nie bardzo wiem, bylo kilka opisow na forum jak to przerobic ale wzorowanych na E34, chodzilo tam chyba o wymiane kolektora ssacego (trzeba poszukac watku na forum), acz kolwiek trzeba pamietac ze ten silnik w E34 wiecej palil przy takich samych osiagach jak E39, wiec nie wiem czy sie ta przerobka oplaca...

Edytowane przez Melonik
Opublikowano
w 523 i 525 silnik jest taki sam (2,5 l) rozni sie tylko moca 170 i 190 koni ( tak wynika z tego co sie dowiedzialem ) czy ktos wie czy w 523 konie ograniczone sa mechanicznie czy elektronicznie ??
Opublikowano

Paweł oznaczenie Ti jest dla 323Ti Compact :mrgreen:

 

M52 2.5i to jest silnik który ma oznaczenie 523i a jest o pojemności 2500m3 i ma moc 170 koni, natomiast ten 192konny to jest M50 2.5i o oznaczeniu 525i, podobno wystarczy wsadzić kolektor ssący z M50 do M52 i zmienić komputer silnika, dac zamiast tego w M52 ten z M50, i moc bedzie ok. 200 koni :worried:

Opublikowano

 

M52 2.5i to jest silnik który ma oznaczenie 523i a jest o pojemności 2500m3 i ma moc 170 koni, natomiast ten 192konny to jest M50 2.5i o oznaczeniu 525i, podobno wystarczy wsadzić kolektor ssący z M50 do M52 i zmienić komputer silnika, dac zamiast tego w M52 ten z M50, i moc bedzie ok. 200 koni :worried:

 

dzieki kolego 200 koni to brzmi dumnie :8) a jak reszta mosty i te inne potrzebne zeczy sa takie same w obydwu modelach i czy awtomat w 523 wytrzyma te "dumne "koniki

Opublikowano

 

M52 2.5i to jest silnik który ma oznaczenie 523i a jest o pojemności 2500m3 i ma moc 170 koni, natomiast ten 192konny to jest M50 2.5i o oznaczeniu 525i, podobno wystarczy wsadzić kolektor ssący z M50 do M52 i zmienić komputer silnika, dac zamiast tego w M52 ten z M50, i moc bedzie ok. 200 koni :worried:

 

dzieki kolego 200 koni to brzmi dumnie :8) a jak reszta mosty i te inne potrzebne zeczy sa takie same w obydwu modelach i czy awtomat w 523 wytrzyma te "dumne "koniki

 

witam

Prawie sie zgadza .... tylko że w E39 były montowane silniki M52 jako 523i oraz 520i (do 11/1999) a także M54 jako 520i (od 11/1999) i 525i.

Pomimo wiekszej mocy E34 (525i - z silnikiem 2,5l M50 - 192KM) ma gorsze osiągi i wyższe spalanie niż E39 z silnikem 2,5l m52 (523i - 170KM) :twisted2:

Sam myślę o zmianie i troszke poszukałem

 

pozdro

Jeśli się mylę ... sorki

BMW ... zbliża

Opublikowano
Tak e39 523 ma 170 koni, 528 193 a starszy silnik np. w e34 2,5 litra 192 konie.

 

zgadza sie ale i w II edytion E39 ten silnik mial 192 km, zniknol z gamy 2.8 i 2.0 a zastapiono je 3.0 i 2.2, a ten silnik zostal z podwyzszona moca.

 

witam

od kiedy BMW w E39 robiło 2.2 :jawdrop:

Moim skromnym zdaniem 2.0 wcale nie zniknął natomiast 2.8 (528i) zastąpiono właśnie 2.5 (525i)

 

pozdro

Jeśli się mylę ... sorki

BMW ... zbliża

Opublikowano

Było 2.2 litra. Jeżeli wy nie słyszeliście to nie znaczy, że na pewno nie było :duh:

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M54#M54B22

M54 B22

Ilość cylindrów 6

Średnica cylindrów 80 mm

Skok tłoka 72 mm

Pojemność 2171 cm3

Stopień sprężania 10,8:1

Moc maksymalna 125 kW przy 6100 obr/min

Obroty maksymalne 6500 obr/min

Maksymalny moment obrotowy 210 Nm przy 3500 obr/min

Opublikowano
Było 2.2 litra. Jeżeli wy nie słyszeliście to nie znaczy, że na pewno nie było :duh:

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M54#M54B22

M54 B22

Ilość cylindrów 6

Średnica cylindrów 80 mm

Skok tłoka 72 mm

Pojemność 2171 cm3

Stopień sprężania 10,8:1

Moc maksymalna 125 kW przy 6100 obr/min

Obroty maksymalne 6500 obr/min

Maksymalny moment obrotowy 210 Nm przy 3500 obr/min

 

Dokładnie :!: :lol:

 

A jeśli ktoś nie ma odpowiedniej wiedzy, zanim cos napisze, to niech najpierw się upewni że ma racje. I tak jak napisałem wcześniej 2.2 zastąpił 2.0, a 3.0 zastąpił 2.8. 2.5 został ten sam z podwyższona mocą wiec nie mógł niczego zastąpić! :)

Opublikowano
Widziałem na allegro kilka e39 z silnikiem 2,2 ale sprzedawane w opisie jako 520. Też uważam ,że są takie silniki.
Opublikowano

To mogło być spowodowane tym że oznaczenie to 520i ale silnik był 2,2. Tak jak to miało miejsce np. w E46 Coupe gdzie 318Ci ma silnik 2,0... a 320Ci 2,2...

 

 

P.S. Co do pytania czy automat da radę - napewno będzie trzeba też wgrać oprogramowanie z 525i...

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano

czyli tak

-kolektor ssacy

-komputer silnika

-oprogramowanie skrzyni

cos jeszcze ??

jakies porady , sugestie jestem otwarty na wszelkie propozycje :modlitwa:

Opublikowano
Było 2.2 litra. Jeżeli wy nie słyszeliście to nie znaczy, że na pewno nie było :duh:

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M54#M54B22

M54 B22

Ilość cylindrów 6

Średnica cylindrów 80 mm

Skok tłoka 72 mm

Pojemność 2171 cm3

Stopień sprężania 10,8:1

Moc maksymalna 125 kW przy 6100 obr/min

Obroty maksymalne 6500 obr/min

Maksymalny moment obrotowy 210 Nm przy 3500 obr/min

 

Dokładnie :!: :lol:

 

A jeśli ktoś nie ma odpowiedniej wiedzy, zanim cos napisze, to niech najpierw się upewni że ma racje. I tak jak napisałem wcześniej 2.2 zastąpił 2.0, a 3.0 zastąpił 2.8. 2.5 został ten sam z podwyższona mocą wiec nie mógł niczego zastąpić! :)

 

Aha, sory nie doczytałem ze piszesz o 2 edycji :doh:

 

pawcio5 chyba to by było na tyle :worried:

Opublikowano
zapomnielscie dodac ze 523 ma alu blok a 525 ma zeliwo i wiecej pali od e39 523 a do tego 523 mial twin vanosa a 525 nie :D a wogole to niema co zwiekszac ew. zmienic motor na 528 :idea:

 

 

Zgadzam się jak najbardziej w E39 jest blok aluminiowy, o tym nie wspominałem ale co do vanos-ów to jeszcze można uściślić że podwójny był dopiero od 98'r. Ale to taki szczegół, ja mam na przykład pojedynczy, nie bardzo wiem jak to się przekłada w praktyce na osiągi (a raczej elastyczność) ale pewnie różnica jest :)

Opublikowano
ja mam 523 96 z TWIN VANOSEM :idea:

 

bo

 

Later BMW added "double" VANOS to its M52tu engine series of inline 6 engines

 

czyli podwojny vanos byl dodawany do serii silników R6 M52 czyli juz wszystkie 523 maja Double Vanosa

Niestety nie masz double vanosa. Jest tak jak pisze Melonik.

I źle przetłumaczyłeś. Zapomniałeś jednego ważnego słowa. BMW później dodało podwójnego vanosa do silników M52tu. Ty masz zwykły M52b25, a nie M52tub25, więc masz pojedyńczego.

Opublikowano

czyli mozna czy nie mozna

warto czy niewarto

oplaca sie czy nie oplaca sie

bo juz sam niewiem

coprawda autko bede mial dopiero w maju ale chcial bym wiedziec juz teraz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.