Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie gorączkuj się tak, szkoda zdrowia.

 

To że będzie węższa, nie znaczy że będzie dobrze pracować.

 

Popatrz sobie jakie są zestawienia opona+felga wszystkich uznanych producentów aut. /Np. 195 występuje z felgą 6-6,5 cali/.

 

Pewnie, że drobne różnice są dopuszczalne, czasem nawet może w pewnych warunkach pomagają, ale bez przesady.

 

Nikt sie nie goraczkuje, ale nie mozna wprowadzac ludzi w blad :nienie:

Idac twoim tropem: przy 6,5 - 195 przy 7,5- 215/225, to przy 8,5 235/245 ?? :duh: nie chce myslec co bys zalozyl na 9-9,5 cala........

 

Mialem kiedy e30 na 9calach 205/50/16/ i zadnych problemow nie bylo oprocz scietych/zjezdzonych krawedzi opon oczywiscie :mrgreen: Przy takich felgach i seryjnych nadkolach po prostu szersza oponka obcierala o nadkola i bylem zmuszony zastosowac taki kapec :D

 

Wracajac do twojej wczesniejszej wypowiedzi: "Mam doświadczenia z jazdą /co prawda innymi samochodami, ale na tych samych koleinach / na 195/14 i na 235-265/17; na jednych i drugich wozi podobnie"

 

Cos nie tak z tym Twoim doswiadczeniem :jawdrop: - przerabialem temat wiele razy (w roznych autach) i na waskim i wysokim ogumieniu nie powinno NIC WOZIC :!:

 

PZDR

Opublikowano
chyba zdecyduje sie na 205/50/17

 

Sam takie opony bede zakladal,ostatnio poruszalem temat dopasowania opon do felg,z materialow ktore podrzucili koledzy z forum wyraznie wynika,ze do felgi 7.5 te oponki pasuja jak ulal,sam takie bede zakladal tez na felge 7,5,uwazam ze to kompromis pomiedzy komfortem jazdy a wygladem autka,pozdr :)

http://img237.imageshack.us/img237/9199/avako1.png

Przedni napęd jest dla dziewczynek. . . :twisted2:

Opublikowano

Hehe...

 

... dobrze się zastanów, myślenie nie boli, nie można wprowadzać ludzi w błąd /-mój faworyt :wink: /, masz słabe doświadczenia, pasuje jak ulał, strach pomyśleć co byś założył na 9 cali..... WOW, chłopaki WOW! hehe.....

 

w porządku tak tylko niepotrzebnie coś tam wspomniałem i obiecuje że więcej nie będę :modlitwa:

 

ps. na 9 cali na tył alpina zaleca 245-265, 265 szło fabrycznie, na 8 cali przód 225-235, 235 szło fabrycznie, co prawda michelin twierdzi że ze współpracy z alpiną w kwesti dobierania opon do aut czerpie tyle co czerpał z f1, ale przecież co oni się tam znają, a poza tym jak to paskudnie wygląda, fuj.

Opublikowano
ps. na 9 cali na tył alpina zaleca 245-265, 265 szło fabrycznie, na 8 cali przód 225-235, 235 szło fabrycznie, co prawda michelin twierdzi że ze współpracy z alpiną w kwesti dobierania opon do aut czerpie tyle co czerpał z f1, ale przecież co oni się tam znają, a poza tym jak to paskudnie wygląda, fuj.

 

M-powerek sam masz E30 (i to z jakim silnikiem :wink: ) i na pewno wiesz ze takie szerokie opony np. do E30 nie wejda, gdzie przewaznie przy rozstawie 4x100 i 9 calach ET wynosi 15... wiec tez duzo zalezy do jakiego modelu... Nie wspominajac juz o e36 do ktorej cos powyzej 8x17 z ET35 i 225/45/17 ciezko zalozyc bez szorowania o blotniki, a w temacie jest mowa o E36 !

 

 

"masz slabe doswiadczenie" :?: gdzie Ty to doczytales ??.... Piszesz ze wozilo Cie na 195 przy 14-tce a to juz przegiecie :!:

Opublikowano
Na tych felgach mam 235/40/17.Na ten rok kupiłem już nówki opony 225/45/17.Jak ktoś chce to te stare są jeszcze ze 2mm nad punktami wiec na sezon albo do palenia gumy w sam raz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.