Skocz do zawartości

Ksenony plus ringi = palące sie kontrolki światel


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
No i mam problem, jakiś tydzień temu wsadzilem ksenony, świecą idealnie, ale przy wylączonych światlach palily sie kontrolki spalonych żarówek, a po wplączniu ksononów gasly i bylo ok. Wczoraj wsadzilem ringi i wyjelem żarówki swiatel pozycyjnych (teraz tam podpięte są wew ringi). Kontrolka spalonych żarówek świeci sie teraz zarówno przy wlączonych i wylaczonych światlach, wewnętrzne ringi świecą slabo i minimalnie migają, a po zapaleniu świetel pozycyjnych zamiast ringów palą sie kierunki. Wiem ze wartości pradu w przypadku zwyklach lamp i ksenonów oraz zarówk i diody są inne i komputer odczytuje to jako usterkę. Moje pytanie dotyczy tego czy oprocz ingerencji np wsadzenia oporników moge usunąc tą usterkę poprzez podlączenie pod komputer i przeprogramowania modulu odp za światla. Kolega wspomnial jeszcze ze bede musial kupic modul od swiatek ksenonowych, ale czy to zalatwi sprawe swiecącyh kontrolek w przypadku ksenonów i ringów. Jestem ze Szczecina i chętnie dowiem się w jakim warsztacie móglbym usunąć tą usterkę. Dziękuje i pozdrawiam
Opublikowano
no tak, ale to rozwiązanie jest ze sie tak wyraże "garażowe" więc szukam innych rozwiązań
Opublikowano
to juz coś, wiesz to z wlasnego doświadczenia czy któryś ze znajomych to robil??
Opublikowano
nie ważne czy gazowe czy zwykle, bez nich mial bym rownież problem z ksenonowi bo kontrolki palily się również po ich wymianie, cholera widze ze nikt nie robil kombinacji z przeprogramowaniem modulu światel tylko wszyscy bazują na opornikach lub wstrętnych dodatkowych żarówkach
Opublikowano
sierars1a ty masz ringi gazowe bo z tego co sie orietuje to masz ringi ze zwykła zarówką chyba ze masz inne niz fabrycznie a wątpie

 

Dokładnie jak na razie to mam ringi ala żarówka :D

Ringi gazowe będę zakładał i z tego co wiem to po ich założeniu nie wyskakują żadne błędy tak jak to bywa z tymi za 90 parę złotych.

 

Magker a czy xenony zakładałeś czy są to fabryczne :?:

Opublikowano
nie ważne czy gazowe czy zwykle, bez nich mial bym rownież problem z ksenonowi bo kontrolki palily się również po ich wymianie, cholera widze ze nikt nie robil kombinacji z przeprogramowaniem modulu światel tylko wszyscy bazują na opornikach lub wstrętnych dodatkowych żarówkach

 

Jezeli wlozyles oryginalne Xenony ktore pasuja do twojego modelu to tylko i wylacznie przeprogramuj LCM-a w ASO.

 

Nie powinienes wpinac ringow na diodach bezposrednio w obwod zarowek swiatel dziennych ktore zapalaja sie po przekreceniu stacyjki. To czy wpiales tam gazowe czy diodowe ringi robi duza roznice.

Najlepiej bylo wykonac dodatkowy obwod dla ringow tylko sterowany przez te swiatla.

 

 

Moja sugestia:

- odlacz ringi i wykonaj dla nich osobny obwod zasilajacy

- przeprogramuj LCM-a aby obslugiwal Xenony.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.