Skocz do zawartości

Kupno Bmw serii 8 - recenzja ogłoszeń, rady przed zakupem.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
zamykasz maske i regulujesz chwytając za rączke tej łapy. Po ustawieniu otwierasz maske spowrotem i dokrecasz sruby

 

Jest jeszcze kwestia wyregulowania wysokości reflektora, aby pokrywał się z linią maski. Tu już zostaje metoda prób i błędów ...

Poza tym w moim przypadku podczas dokręcania tych śrub zawsze reflektor się odrobinę poruszył i dawaj od nowa ...

Pozdrowienia

Paweł

www.automobile-catalog.com

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Rozmawialem kiedys z wlascicielem tej osemki. Jest to jedna z 11 sztuk sprzedanych przez Smorawinskiego w polskim salonie :!:

Przez ostatnie 2,5 roku zrobila 13tys km, a wiec jest malo eksploatowana. Mysle ze moze byc warta obejrzenia...

Opublikowano
Czy ja wiem czy mały przebieg roczny 5tkm w wypadku tego samochodu to całkiem rozsądna ilość km. Myślę, że przebieg u mnie będzie na poziomie 7-10tkm rocznie, nie liczę tego sezonu gdzie zrobiłem niecałe 2tkm. Jestem też zwolennikiem opinii czego się nie używa to się psuje(lub zanika :D ) Natomiast co do tej 850-ki to właśnie brak wyposażenia odejmuje część klimatu, w serii 5 mógłbym brak skóry przeżyć, natomiast w 8-ce musi być, można obszyć, ale to już nie to samo. Cieszyć może fakt, że auto nie posiada EDC, choć jak wiemy nie jest z tym tak źle(regeneracja 200zł), poza tym auto z historią, ciekawe jak w realu. Pozdro

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano
Jeśli to autko ma tylko jakies detale do zrobienia to jest to niewątpliwie ciekawy i rzadki kąsek jak na ostatnie miesiące. Jest to manual wiec zupełnie inna zabawa!
Opublikowano
Rozmawialem kiedys z wlascicielem tej osemki. Jest to jedna z 11 sztuk sprzedanych przez Smorawinskiego w polskim salonie :!:

Przez ostatnie 2,5 roku zrobila 13tys km, a wiec jest malo eksploatowana. Mysle ze moze byc warta obejrzenia...

 

To w takim przypadku jest bardzo duża szansa, ze ją właśnie widziałem na placu u Smorawińskiego w 91 :cool2: . Może mam ją na fotce w albumie rodzinnym, poszukam :norty:

Opublikowano
No nie da się ukryć na zdjęciu wygląda naprawdę nieźle. Sporo egzemplarzy w UK ma kierownicę po lewej stronie. Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano
No nie da się ukryć na zdjęciu wygląda naprawdę nieźle. Sporo egzemplarzy w UK ma kierownicę po lewej stronie. Pozdro.

 

Nic bardziej mylnego :lol: :lol: :lol: To auto to jeden wielki strup Wyglada ladnie z 10 metrow, po zbliżeniu się do auta jest jedno wielkie rozczarowanie :duh: To auto nie jest warte zadnych pieniędzy i już dawno powinno być na zlomie :!: Przejdzmy do konkretow: jedna wielka szpachla na calym aucie, cale było malowane przez trzylatka, który przy okazji nie omieszkał pomalowac każdej możliwej uszczelki na aucie i wszystkiego co było po drodze. Plesn za tylna szyba, dziura o średnicy kilku centymetrow na fotelu kierowcy, w ogole cala tapicerka mocno zniszczona, drzwi zamykaly się hukiem od uderzenia w metalowa ramke od tylnej szyby, dziwie się ze jeszcze żadna szyba nie pekla od tego. Zamykając drzwi szyberdach podskakuje do gory o około centymetr :lol: Mata w bagażniku to jeden wielki syf, na pewno nie da się tego doprac zadnym srodkiem, pewnie ktos wozil tam czesci od ciężarówki z giełdy w Slomczynie :mrgreen: Felgi może i szpanerskie, ale dobrze ze jazda probna nie odbyla się, bo pod koniec zauważyłem pekniecie dlugosci kilkunastu centymetrow na biezniku opony!!! Mimo ze była pewnie cala malowana, to na lakierze jest mnóstwo strupów, rysek itp.

Cale auto jest nie trzymającym się kupy obiektem rozpaczy.

Ksiazka serwisowa miala być prowadzona do konca. Albo zle patrzyłem, albo ostatni wpis był zrobiony 10 lat temu (1997rok) przy przebiegu 50tys km.

Nie pisze o takich szczegółach jak niesprawny bordcomputer, brak jakiejkolwiek możliwej zaślepki czy powyrywane zatrzaski od plastiku pod galka od skrzyni automatycznej.

Teraz napisze dlaczego nie doszlo do jazdy probnej. Dzien przed wyjazdem umówiliśmy się ze przyjedziemy nastepnego dnia o 10 rano. Nastepnego dnia w polowie trasy dzwonimy z kolega o 8 rano – nikt nie odbiera – myslimy ze spi. Dzwonimy o 9 i nadal zero odzewu. Od 10 dzwonilismy co 5 minut. Dzwoniliśmy tak az dojechaliśmy na miejsce. Mój wrodzony szosty zmysl pomogl bardzo szybko zlokalizowac dom właściciela osemki. Niestety auto tam nie stalo, gdyz sprzedający już przez telefon powiedział ze auto stoi w warsztacie, z powodu usterki związanej z przegrzewaniem się silnika, jednak jazde probna można odbyc bez problemu. Pukamy do drzwi i pytamy się o właściciela 850. Niestety nie ma meza, słyszymy w odpowiedzi. No to pytamy się gdzie jest warsztat w którym stoi osemka – niestety zobaczyliśmy zdziwiona mine zony właściciela i odpowiedz ze zadzwoni do meza. Po 5 minutach wychodzi do nas i mowi ze niestety nie dodzwonila się do meza, ale już przypomnialo jej sie gdzie stoi 850 :8)

Podjeżdżamy do warsztatu, który jakos z żadnej strony nie przypomina ASO wspomnianego w ogłoszeniu (ponoc serwisowane w ASO). Pan z warsztatu już widac przygotowany na nasza wizyte. Niestety mimo zapewnien przez telefon, nie ma możliwości uruchomiania silnika. Może i dobrze, bo mialbym do napisania drugie tyle wyliczając co nie działa.

Generalnie goraco nie polecam :mad2:

 

Z Krosna zrobiliśmy szybki wypad do Gliwic.( http://moto.allegro.pl/item274537576_bmw_850_e31_nawigacja_jasna_skora_.html ). Po drodze pada propozycja obejrzenia czerwonej 850 z Krakowa. Jednak wczesniejsza rozmowa ze sprzedającym zniechęciła nas do oglądania tego egzemplarza (auto stoi od roku, ma wyciek z silnika uniemożliwiający jazde probna, zastałe hamulce) w dodatku auto ze skrzynia manualna było wykluczone z poszukiwan.

Dojeżdżamy do Gliwic i niestety kolejne rozczarowanie. Duzo lepszy stan niż tej z Krosna, ale nadal niezadowalający. Skrzynia szarpala przy zmianie każdego biegu, nie działało ASC i ABS, w moim odczuciu z przodu i z tylu stukalo cale zawieszenie, podniszczona tapicerka, brakowalo polowy spojlerka z przodu, z tylu nie było wcale podkładki pod zderzakiem. W dodatku zgrzewy przy kielichu pod maska wyglądały zupełnie inaczej niż w każdej normalnej e31… Miala tez pare plusow, ale bez rewelacji.

Opublikowano
Po drodze pada propozycja obejrzenia czerwonej 850 z Krakowa. Jednak wczesniejsza rozmowa ze sprzedającym zniechęciła nas do oglądania tego egzemplarza (auto stoi od roku, ma wyciek z silnika uniemożliwiający jazde probna, zastałe hamulce)

 

Co to za wyciek z silnika?

Nawet się nad nią zastanawiałem,ale trochę daleko mam,żeby jechać oglądać.

Żonę można mieć tylko jedną, a 850 dwie.
Opublikowano

Wątek z http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=467220#467220 będę kontunuował tutaj żeby nie robic tam ot.

 

Wiem trochę więcej o tym aucie http://www.allegro.pl/item269410891_bmw_850_ci_12v_5_4l_ideal_tel_506_18_35_30.html

Rozmawiałem z właścicielem oraz z mechanikiem, u którego jest serwisowana ta 850 Ci.

 

Właściciel:

1. Jest drugim właścicielem auta w Polsce a w zasadzie pierwszym, bo kupił to auto od człowieka, który je sprowadził z Niemiec. W Niemczech było dwóch właścicieli. Pierwszy to kobieta, która sprzedała auto mężczyźnie o polsko brzmiącym nazwisku zamieszkałym pod tym samym adresem, co ona. Brak jakiejkowiek książki serwisowej z Niemiec i z Polski chyba też.

2. Przebieg ori, na co wskazuje brak zużycia siedzeń, pedałów itd. nic niepowycierane, skóra bez zagięć. Jego mechanik tez nie mógł uwierzyć w ten przebieg, ale po obejrzeniu auta stwierdził, że jest prawdziwy.

3. Silnik nie bierze grama oleju. Wymiana, co 10 tys. i jest stan jak po poprzedniej wymianie, nie kopci z rana na niebiesko. Olej 10w60 Castrol.

4. Silnik pracuje cichutko niczym elektryczny - z tego, co wiem to tak pracują nowe silniki, ale ten ma ponoć tylko, 125 tkm. Nic w nim nie robił nie było żadnej usterki.

5. Przebieg zapisany jest w trzech modułach. W 1 i 2 można zmienić przebieg ale w 3 się nie da i można to sprawdzić w serwisie. Czy może to ktoś potwierdzić?

6. Skrzynia chodzi super, łagodnie zmienia biegi, wymieniany niedawno był w niej olej, choć tego nie przewiduje BMW.

7. Nie było żadnego dzwona, ale auto jest całe pomalowane - dlaczego tego nie wie może było porysowane.

8. Cała elektryka jest sprawna łącznie z EDC.

9. Właściciel zmienia auta, co ok. 1 rok i lubi autka nietypowe. Sprzedaje, bo handluje sprzętem RTV i potrzebuje dostawczaka.

10. W sumie ten Pan ma 3 auta i nim mało jeździ.

11. No i a jakże spytałem na końcu o zużycie paliwa. Udało mu się ponoć ostatnio zmieścić w 10 l/100km !!! heh. Normalnie pali mu w trasie 12 l przy 130km/h. To prawie jak mistrz jazdy na kropelce:) Oszczędza na benzynie a zmienia auta co rok na których traci ~10 tys. zł. Dziwne nie. 10l/100km to pali moje 2.5 V6 w trasie przy 100km/h. Ale może V12 potrzebuje mniej.

 

Mechanik:

1. Poleca to auto z czystym sumieniem.

2. Jest to najlepsza, 850 jaką serwisuje a serwisuje chyba ze 4 szt. jeszcze.

3. Przebieg wygląda, na ori bo auto nie jest zużyte amory nie były wymieniane a przy EDC, jeśli auto miałoby jakieś 100 tkm więcej to juz pewnie byłby ich koniec.

4. Popychaczy hydraulicznych nie słychać, raczej nie bierze oleju, bo nie brał od nich właściciel na dolewki - jakby nie mozna było kupić oleju np. na stacji benz :) Przy silniku nic nie robił. Rozrząd tam jest na 500tkm a serwisuje takie auto, które ma 700tkm.

5. Auto było całe malowane ori kolor był inny (właśnie po vinie można to sprawdzić), ale bite raczej nie było.

6. Robił tam wymiany oleju silnik i skrzynia, jakieś tuleje w zawieszeniu, uszczelnienie pompy wspomagania.

7. Spytałem też o remont silnika w V12. 7 tys. zł i lepiej o tym zapomnieć. 2 mechaników przez 2 miesiące ma, co robić. Same uszczelki ori to, 2 tys zł. Robił ostatnio taki remont – wymiana tylko pierścieni bez szlifów cylindrów, regeneracja głowicy.

8. Skrzynia chodzi łagodnie i trzeba w niej olej zmieniać, co 70 tkm.

9. Polecił to auto, bo kupić 8 za 20 tys. i władować, 40 tys. to bez sensu.

 

Oczywiście to ja mam ograniczone zaufanie do tych wypowiedzi zwłaszcza w świetle tego, co napisał MArcin 850i.

 

Jest kilka niepewnych punktów co do tego auta:

1. Ilość właścicieli w PL

2. Powypadkowa historia auta.

3. Problemy z silnikiem.

 

Jak mam zapłacić za auto 60 tys. zł to musi być kurcze wszystko jasne.

Jak nie to faktycznie kupno auta z salonu BMW w Szwajcaria/Austria/Niemcy może być najbezpieczniejszym rozwiązaniem.

 

Czy może mi ktoś sprawdzić nr VIN tego auta. VIN podam na priv.

 

Nurtuje mnie to malowanie. Jeśli kolor był inny to pod maską np. kielichy powinny mieć inny kolor no chyba, że były malowane. A jak były malowane to znaczy, że trzeba było wszystko spod maski wyciągać?? Tam powinna być jakaś nalepka z tego co przeczytałem na forum.

 

Niemniej jednak właściciel jak i mechanik przez telefon sprawiają wrażenie poważnych i wiarygodnych ludzi. Jakby nie mieli nic do ukrycia albo wszystkiego nie wiedzą. Właścicielowi nie zależy strasznie na sprzedaży a w przyszłym roku to auto mówił, że tańsze nie będzie.

 

MArcin 850i czy możesz mi podać nr do poprzedniego właściciela. Z góry dzięki.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Ktos tu klamie jesli chodzi o ilosc wlascicieli...

Prosze bardzo cala jej historia w polsce:

 

LRA 8F50:

 

http://img508.imageshack.us/img508/2339/126287511kv9.jpg

http://img508.imageshack.us/img508/2339/126287511kv9.9c0a8a8eec.jpg

 

http://img508.imageshack.us/img508/4089/1262875114aj9.jpg

http://img508.imageshack.us/img508/4089/1262875114aj9.64a02fc160.jpg

 

Skan ogłoszenia (cena 43tys zl):

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img519.imageshack.us/img519/9990/img7803vg9.jpg

%5B640%3A15%5Dhttp%3A//img519.imageshack.us/img519/9990/img7803vg9.d1d9a1b94f.jpg

 

 

 

Wrocław D1 BMW8 (na pierwszej fotce jeszcze na starych tablicach):

 

http://img339.imageshack.us/img339/1997/c21026771dg7.jpg

 

http://img522.imageshack.us/img522/4649/c21894141kb8.jpg

http://img522.imageshack.us/img522/4649/c21894141kb8.8645d932b3.jpg

 

Skan ogłoszenia (cena początkowo 52tys, pozniej 46tys zl):

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img524.imageshack.us/img524/2636/img7804pr7.jpg

%5B640%3A15%5Dhttp%3A//img524.imageshack.us/img524/2636/img7804pr7.e4ec2b537f.jpg

 

Teraz jest w Katowicach na tablicach SY. W ostatnim czasie kupowalem e38 740, teraz 850i i wiem jak sciemniaja wlasciciele tych aut :duh: Zadzwon do ogloszenia 850i z Krosna i zapytaj sie w jakim stanie jest auto, skorzana tapicerka tez miala byc IDEALNA, a na fotelu okazalo sie ze jest dziursko :duh: Na pewno sa tez uczciwi sprzedawcy, ale ciezko takich znalezc ostatnio :lol:

Opublikowano

 

Nurtuje mnie to malowanie. Jeśli kolor był inny to pod maską np. kielichy powinny mieć inny kolor no chyba, że były malowane. A jak były malowane to znaczy, że trzeba było wszystko spod maski wyciągać?? Tam powinna być jakaś nalepka z tego co przeczytałem na forum.

 

 

Tzn, że kolor na aucie jest inny niż wynika z VIN ? Jeśli tak, to lepiej sprawdzić spawy wokół numerów ... Jeśli lakier jest prawidłowego koloru, mógł ktoś "odświerzać" auto, częsta praktyka np. we Włoszech. Choć zazwyczaj czynione jest to dość niedbale, da się zauważyć "odcięcia" na krawędziach giętych blach.

Pozdrowienia

Paweł

www.automobile-catalog.com

Opublikowano

Jestem pod ogromnym wrażeniem, że śledzisz wszystkie ogłoszenia. To sie nazywa pasja.

 

To auto ciągle drożeje to chyba nie jest normalne. Ale facet coś kręci, że kupił od człowieka, który ją sprowadził. No i powinna być jakaś książka z Niemiec.

Eh przechodzi mi po mału ochota na te auto zwłaszcza, że cena jest o 10 tys. wyższa. Gość nie traci na nich a zarabia. Dlatego jak go pytałem za ile kupił to powiedziął tylko że go już wyniosła 67 tys. To co kupił za 45 a 22 w co wpakował .. w benzynę może. Kręci jak nic .... eh szkoda słów.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

To co jest poniżej słowami o tym egzemplarzu to brzmi jak urzeczywistnienie oczekiwań dla kogoś kto sam ma wobec siebie takie wymagania by zostać właścicielem 850. Nie wnikam i nie męczę sie zazwyczaj by coś prostować chyba, że coś jest dla mnie kontrowersyjne...jak poniżej. Moim celem jest być na maxa ostrożnym przy takiej pozycji za te cenę i nic więcej.

 

Wątek z http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=467220#467220 będę kontunuował tutaj żeby nie robic tam ot.

 

Wiem trochę więcej o tym aucie http://www.allegro.pl/item269410891_bmw_850_ci_12v_5_4l_ideal_tel_506_18_35_30.html

Rozmawiałem z właścicielem oraz z mechanikiem, u którego jest serwisowana ta 850 Ci.

...trochę więcej to będziesz wiedział po przejechaniu kilku tysięcy km, chyba, że sucha teoria Ci wystarczy, ale może będzie ok?

 

Właściciel:

1. Jest drugim właścicielem auta w Polsce a w zasadzie pierwszym, bo kupił to auto od człowieka, który je sprowadził z Niemiec. W Niemczech było dwóch właścicieli. Pierwszy to kobieta, która sprzedała auto mężczyźnie o polsko brzmiącym nazwisku zamieszkałym pod tym samym adresem, co ona. Brak jakiejkowiek książki serwisowej z Niemiec i z Polski chyba też.

2. Przebieg ori, na co wskazuje brak zużycia siedzeń, pedałów itd. nic niepowycierane, skóra bez zagięć. Jego mechanik tez nie mógł uwierzyć w ten przebieg, ale po obejrzeniu auta stwierdził, że jest prawdziwy.

 

...uwierz mechanikowi sprzedającego a na pewno dowiesz sie prawdy, aha a jakieś bardziej przekonywające dane?Czepiam się, ale co oczy mechanika mogą powiedzieć tobie o tym czego szukasz?

 

3. Silnik nie bierze grama oleju. Wymiana, co 10 tys. i jest stan jak po poprzedniej wymianie, nie kopci z rana na niebiesko. Olej 10w60 Castrol.

Nawet gdy bierze tyle co norma to wcale nie musi kopcić z rana...jeśli ktoś pisze o V12 takie ciekawostki to nie wiem co zrobił by tak było albo słabe ma pojęcie o mechanice.

4. Silnik pracuje cichutko niczym elektryczny - z tego, co wiem to tak pracują nowe silniki, ale ten ma ponoć tylko, 125 tkm. Nic w nim nie robił nie było żadnej usterki.

Kultura pracy silnika to nie kwestia przebiegu. Może chodzi tu o odwrócenie uwagi a nie o kulturę?

 

5. Przebieg zapisany jest w trzech modułach. W 1 i 2 można zmienić przebieg ale w 3 się nie da i można to sprawdzić w serwisie. Czy może to ktoś potwierdzić?

 

..serwis coś potwierdzi ale skan kosztuje.Zrezygnujesz bo to koszt i komplikowanie sobie życia tyle dowiesz sie prawdy o przebiegu, choć możesz wierzyć na opis lub słowo i kupić.Ale bez przesady ogólny stan może być naprawdę wg kupującego ok a z drugiej strony polak wszystko potrafi i na pewno zrobić więcej niż komp w ASO też.

 

6. Skrzynia chodzi super, łagodnie zmienia biegi, wymieniany niedawno był w niej olej, choć tego nie przewiduje BMW.

To po jasną cholerę to robił?

 

7. Nie było żadnego dzwona, ale auto jest całe pomalowane - dlaczego tego nie wie może było porysowane.

 

...wiele było malowanych i ,,nie miało,, dzwona ale chyba tego po ,,chrzcie u lakiernika,,

 

8. Cała elektryka jest sprawna łącznie z EDC.

9. Właściciel zmienia auta, co ok. 1 rok i lubi autka nietypowe. Sprzedaje, bo handluje sprzętem RTV i potrzebuje dostawczaka.

 

...tłumaczenie jak dla naiwnego. Dostawczak to fakt nietypowe auto.

 

10. W sumie ten Pan ma 3 auta i nim mało jeździ.

11. No i a jakże spytałem na końcu o zużycie paliwa. Udało mu się ponoć ostatnio zmieścić w 10 l/100km !!! heh. Normalnie pali mu w trasie 12 l przy 130km/h. To prawie jak mistrz jazdy na kropelce:) Oszczędza na benzynie a zmienia auta co rok na których traci ~10 tys. zł. Dziwne nie. 10l/100km to pali moje 2.5 V6 w trasie przy 100km/h. Ale może V12 potrzebuje mniej.

 

..słyszałem,ze nówka V12 ma takie zużycia o około 30%mniejsze od tych które mamy MY obecnie. Ale tego nikt nie jest w stanie udowodnić. Brzmi to jak moje osobiste marzenie wobec tego samochodu.

 

Mechanik:

1. Poleca to auto z czystym sumieniem.

2. Jest to najlepsza, 850 jaką serwisuje a serwisuje chyba ze 4 szt. jeszcze.

 

..jeszcze serwisuje ale niebawem już nie będzie.

 

3. Przebieg wygląda, na ori bo auto nie jest zużyte amory nie były wymieniane a przy EDC, jeśli auto miałoby jakieś 100 tkm więcej to juz pewnie byłby ich koniec.

 

...wystarczy zepsuty czujnik i EDC tak jak ABS ma niesprawność. Jeśli działa to masz to z głowy przy ewentualnym zakupie. Na przebieg nie patrz gdyż mniejszy przebieg ale po dziurach zniszczy najlepszy amortyzator a większy po autostradzie da mu jeszcze całkiem dobra sprawność.

 

4. Popychaczy hydraulicznych nie słychać, raczej nie bierze oleju, bo nie brał od nich właściciel na dolewki - jakby nie mozna było kupić oleju np. na stacji benz :) Przy silniku nic nie robił. Rozrząd tam jest na 500tkm a serwisuje takie auto, które ma 700tkm.

 

A nawet gdyby robił np uszczelki pod pokrywami cylindrów lub kolektorów ssących to miałbyś całkiem lepszy stan niż to co już ma podobno grubo ponad 100 tyś km.Uszczelki pod kolektorami ssącymi nie są wieczne.

 

5. Auto było całe malowane ori kolor był inny (właśnie po vinie można to sprawdzić), ale bite raczej nie było.

6. Robił tam wymiany oleju silnik i skrzynia, jakieś tuleje w zawieszeniu, uszczelnienie pompy wspomagania.

 

...więc skoro wspomaganie już zdychało to przebieg taki dziewiczy?

 

7. Spytałem też o remont silnika w V12. 7 tys. zł i lepiej o tym zapomnieć. 2 mechaników przez 2 miesiące ma, co robić. Same uszczelki ori to, 2 tys zł. Robił ostatnio taki remont – wymiana tylko pierścieni bez szlifów cylindrów, regeneracja głowicy.

 

...to chyba są to mechanicy z filmu ,, sąsiedzi,,..jeśli opowiada o takich cenach uszczelek to nie robił żadnego remontu w V12.

 

8. Skrzynia chodzi łagodnie i trzeba w niej olej zmieniać, co 70 tkm.

 

....zaprzecza temu co mu BMW radziło ale chłop swoje wie.

 

9. Polecił to auto, bo kupić 8 za 20 tys. i władować, 40 tys. to bez sensu.

 

..władowac 20 a kupic za 40 to jest sens ....

 

Oczywiście to ja mam ograniczone zaufanie do tych wypowiedzi zwłaszcza w świetle tego, co napisał MArcin 850i.

 

Jest kilka niepewnych punktów co do tego auta:

1. Ilość właścicieli w PL

2. Powypadkowa historia auta.

3. Problemy z silnikiem.

 

Jak mam zapłacić za auto 60 tys. zł to musi być kurcze wszystko jasne.

Jak nie to faktycznie kupno auta z salonu BMW w Szwajcaria/Austria/Niemcy może być najbezpieczniejszym rozwiązaniem.

 

Czy może mi ktoś sprawdzić nr VIN tego auta. VIN podam na priv.

 

Nurtuje mnie to malowanie. Jeśli kolor był inny to pod maską np. kielichy powinny mieć inny kolor no chyba, że były malowane. A jak były malowane to znaczy, że trzeba było wszystko spod maski wyciągać?? Tam powinna być jakaś nalepka z tego co przeczytałem na forum.

 

Niemniej jednak właściciel jak i mechanik przez telefon sprawiają wrażenie poważnych i wiarygodnych ludzi. Jakby nie mieli nic do ukrycia albo wszystkiego nie wiedzą. Właścicielowi nie zależy strasznie na sprzedaży a w przyszłym roku to auto mówił, że tańsze nie będzie.

 

MArcin 850i czy możesz mi podać nr do poprzedniego właściciela. Z góry dzięki.

 

Pozdrawiam

 

8ka to nie e36 1,6. Nie ma co rozpatrywać przy zakupie wszelkich detali chyba, ze uniemożliwiają jazdę lub grożą sporymi nakładami. Niemniej nie ma co słuchać opowieści które są niepotrzebne i rażą, tak jak te sprzedającego wyżej o tym wcale nie tanim autku i w zakupie i w utrzymaniu tym bardziej. :D

Opublikowano

7. Spytałem też o remont silnika w V12. 7 tys. zł i lepiej o tym zapomnieć. 2 mechaników przez 2 miesiące ma, co robić. Same uszczelki ori to, 2 tys zł. Robił ostatnio taki remont – wymiana tylko pierścieni bez szlifów cylindrów, regeneracja głowicy.

 

...to chyba są to mechanicy z filmu ,, sąsiedzi,,..jeśli opowiada o takich cenach uszczelek to nie robił żadnego remontu w V12.

 

 

 

a ile według Ciebie kosztuje komplet uszczelek do V12 ?

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

To wg cen ASO ja nie produkuje tych części :mrgreen: :

http://bmwfans.info/original/E31/Cou/850Ci-M70/ECE/L/A/1991/04/mg-11/ill-11_1430/

komplet uszczelek do silnika bez tych pod głowice ok 1000pln

2 pod głowice ok 740pln

http://bmwfans.info/original/E31/Cou/850Ci-M70/ECE/L/A/1991/04/mg-11/ill-11_0949/

4 pod kolektory ssące ok. 1450pln

do miski nie liczę bo to grosze

łącznie daje Ci to TC ok. 3200PLN, coś pięknego! :?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.