Skocz do zawartości

Kupno Bmw serii 8 - recenzja ogłoszeń, rady przed zakupem.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ja za swoją dałem 30, ale wyjdzie mnie w sumie ok 45, ale wtedy to już jej nigdy nie sprzedam, bo będzie miała zrobione wszystko, a takich egzemplarzy się nie sprzedaje i sądzę, że na nasze warunki 40 to maks co można dać za ładny egzemplarz, z drugiej strony gdybym znał całą prawdę o moim samochodzie to bym pewnie go nie kupił co z perspektywy czasu okazało by się błędem, bo ciężko by mi było znaleźć taki mało zajechany egzemplarz. Także moja rada szukać za 30k i przygotować 10k na przygotowanie. Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano
Ja za swoją dałem 30, ale wyjdzie mnie w sumie ok 45, ale wtedy to już jej nigdy nie sprzedam, bo będzie miała zrobione wszystko, a takich egzemplarzy się nie sprzedaje i sądzę, że na nasze warunki 40 to maks co można dać za ładny egzemplarz, z drugiej strony gdybym znał całą prawdę o moim samochodzie to bym pewnie go nie kupił co z perspektywy czasu okazało by się błędem, bo ciężko by mi było znaleźć taki mało zajechany egzemplarz. Także moja rada szukać za 30k i przygotować 10k na przygotowanie. Pozdro.

 

Kincek nie byłbym takim optymista, iż te 15 koła na doprowadzenie do normalności to będą ostatnie wydatki związane z naprawami, chyba,że postawisz ją i będzie stała jak pomnik. :twisted2:

Opublikowano
Nie jestem szaleńcem, żeby sobie myśleć, że już więcej nie wydam, chodzi mi o to, że taki wyjdzie mi koszt z usunięciem usterek, które jeszcze mam, lakierowanie szyberdachu, komp i inne. Wtedy będzie taka jaką chciałem. To był oszacowany koszt do wiosny, później sezon się zacznie i na pewno coś wyskoczy. Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano
Najlepszym przykładem częstych usterek jest chyba moja 8 :( Po dwutygodniowym postoju i odpaleniu auta stwierdziłem 2 wycieki. Benzyna i olej. Olej cieknie mi z końcówki przewodów olejowych przy chłodnicy, natomiast bezyna leci mi gdzieś z przodu( za silnikiem) Podejrzewam, że jakaś opaska jest lużna. Macie jakieś sugestie gdzie szukać? Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano
Olej cieknie mi z końcówki przewodów olejowych przy chłodnicy, natomiast bezyna leci mi gdzieś z przodu( za silnikiem) Podejrzewam, że jakaś opaska jest lużna. Macie jakieś sugestie gdzie szukać? Pozdro.

Tzn gdzie ? Między silnikiem a skrzynią, czy między silnikiem a chłodnicą ? Między silnikiem, a skrzynią, przy wejściu do listwy wtrysków są dwie opaski (na jednym przewodzie czyli wsumie 4), możesz tam sprawdzić, a z drugiej strony to sprawdź przewody zwrotne z paliwem, odchodzą od regulatorów ciśnienia, też są tam opaski i też chyba po dwie na jeden przewód.

Opublikowano
Olej cieknie mi z końcówki przewodów olejowych przy chłodnicy, natomiast bezyna leci mi gdzieś z przodu( za silnikiem) Podejrzewam, że jakaś opaska jest lużna. Macie jakieś sugestie gdzie szukać? Pozdro.

Tzn gdzie ? Między silnikiem a skrzynią, czy między silnikiem a chłodnicą ? Między silnikiem, a skrzynią, przy wejściu do listwy wtrysków są dwie opaski (na jednym przewodzie czyli wsumie 4), możesz tam sprawdzić, a z drugiej strony to sprawdź przewody zwrotne z paliwem, odchodzą od regulatorów ciśnienia, też są tam opaski i też chyba po dwie na jeden przewód.

 

Zrobienie tego wspominam jak przyjemną chwilę... Więc tak. Paliwo:dwa przewody na dojściu do silnika umiejscowione pod cewką od ogrzewania sprawdź przewody i opaski. Olej wycieka gdzieś przy chłodnicach: zdejmij plastik nad chłodnicami (ten przytwierdzony 6 spinkami)i zobaczysz chłodnicę od wspomagania. Tam są dwa przewody, które u mnie były kompletnie sparciałe, spękane ale trzymały sie jakoś jeszcze.Wymień je.Kup pół metra przewodu olejoodpornego 12mm na 18mm(ja wymieniłem na 19mm i jest ok,cena w serwisie jest p.j.b.na gdyż w zwykłym sklepie 8pln) plus nowe opaski i wymień to. Podczas operacji zebrałem sporo oleju ale trochę mi uciekło więc warto mieć z litr na dolewkę, mam na myśli ten jakim zalany jest u Ciebie układ wspomagania. Po całej zabawie trzeba odpowietrzyć układ wspomagania czyli uzupełnić stracony olej do pozycji wyjściowej w zbiorniczku.

Opublikowano

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano
Miałem przyjemność jeżdzić tym e31 ale wtedy nie było mnie jeszcze stać na kupno e31 .Kolega ją sprzedawał za 23tyś zł w końcu zamienił na e38 z dopłatą (obecny sprzedawca chyba) .A ostatnio stała w warsztacie dość długo coś z przeniesieniem napędu.
Opublikowano
A ostatnio stała w warsztacie dość długo coś z przeniesieniem napędu.

 

Cos w tym jest, bo moj kolega ogladal ja w celu kupna okolo rok temu, nawet cena nic sie nie zmienila od tamtego czasu.

Kolega zrelacjonowal to tak, cytuje "chlew w srodku", podczas jazdy dochodzily dziwne odglosy z tylu (to pasuje do powyzszej wypowiedzi Roberta-Lesiu), a w polowie jazdy probnej wpadl pedal sprzegla w podloge (czy jakos tak) i z auta zaczelo sie dymic. Prawdopodobnie padl jakis przewod i rozlal sie plyn na jakies rozgrzane elementy ukladu wydechowego.

Oczywiscie wiadomo, kazdemu moze sie zdarzyc :mad2:

Opublikowano

Ta ładnie wygląda, ale rzućcie okiem nie ma listewek bocznych o zgrozo taniej było zaszpachlować niż dokupić.

 

http://moto.allegro.pl/item256590167_bmw_e31_850_v12.html

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano
szczerze to i tak wolałbym kupić taką 8 za 16 tyś. zł i dopiero w nią inwestować nawet te 30 tyś . niż kupić taką za 30 tyś i denerwować się że coś w takiej za tyle kasy nie chodzi , ale to tylko moje zdanie....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Ale jak coś w konstrukcji jest zrąbane to nie będzie miało wartości kolekcjonerskiej. Kupisz taką i będziesz siedział i dorabiał to co ktoś zrąbał. Podam Ci przykład, skoro zaszpachlowali miejsca po listewkach znaczy się, że nie była dobrze naprawiona, co może świadczyć o bardzo wielu innych rzeczach. Np jak potraktowali kanały odpływowe, bo zaraz wszystko przerdzewieje szpachla odpadnie i tyle z tego będzie. A co do tego, że coś nie działa tak w egzemplarzach za 30K to się nie ma co dziwić, jestem pewien, że w egzemplarzach za 50K też znajdą się jakieś niedomagania. Sprawa jest taka jakby był to dobry samochód to za tę cenę dawno by poszedł. 16K to pól darmo. Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano
szczerze to i tak wolałbym kupić taką 8 za 16 tyś. zł i dopiero w nią inwestować nawet te 30 tyś . niż kupić taką za 30 tyś i denerwować się że coś w takiej za tyle kasy nie chodzi , ale to tylko moje zdanie....

 

Może tu za te dajmy 16 tyś. też trzeba by wybrać coś w rozsądnym stanie jednak oczywistym jest,że nie ma takiej która nie wymaga wkładu lub nie bedzie go wymagać w najbliższym czasie. Myślę,że nie stan do końca decyduje tu o tym czy dany egzemplarz sie sprzeda czy nie. Głownie to cena i zdecydowany i przekonany klient. Każdego skusi cena 16 tyś przy cenie 30 tyś choćby nie wiem co a szczególnie jeśli sie nie zna na modelu 8 a jestem pewien,że kupujący najczęściej nie maja zielonego pojęcia z czym to jeść.

Opublikowano
Cena nie zawsze odzwierciedla stan. Dobrze to widzialem jak szukalem auta dla siebie. Pierwsza ktora ogladalem byla za 74,900zl, mimo ze nie wiedzialem "z czym to sie je" dalem jej 3+, druga byla za 50,000zl - ogromnie sie rozczarowalem - dwoja to max co moglem jej dac. Trzecia byla za 45,000 i ta byla super, chociaz z dzisiejszej perspektywy dalbym jej 4. Miesiac pozniej kupilem swoj wymarzony egzemplarz mimo ze widzialem ja na traderze od kilku miesiecy to nie wchodzila w gre, bo byla oferta komisowa, a komisy wykluczylem z obszaru poszukiwan mojego auta. Pewnego dnia pojawilo sie ogloszenie prywatne na traderze (moto allegro dopiero stawialo pierwsze kroczki), bez zdjec, jednak cos mnie tknelo i napisalem maila z prosba o fotki. 3 dni pozniej byla moja :obloki:
Opublikowano

Witam

 

Ja w 100% zgadzam się z wypowiedzią Kincka, też uważam, że jak auto jest po dobrym dzwonie ma zaszpachlowane oryginalne przetłoczenia, elementy nośne ulepione ze szpacli i żywicy, to takie autko nie przedstawia dla mnie żadnej wartości, a już napewno nie kolekcjonerską, nadaje się tylko na części do innego egzemplarza i choćby kosztowała 10 tys albo nawet 5tyś to i tak bym jej nie kupił(chyba że na graty), bo uważam że to piątka albo dycha PLN-ów wywalona w błoto. Takieauto bezwzględu na pieniądze i czas jaki mu poświęcisz zawsze będzie kupą gruzu, lepiej te pieniążki przeznaczyć na dołożenie i kupienie nawet mniej zadbanego egzemplarza, ale bezwypadkowego lub po małej stłuczce i powolutku doprowadzić go do super kondycji.

 

Niestety żyjemy w Polsce i mamy takie realia, że najważniejsza jest cena, ale na szczęście powoli to się zmienia i ludziska zaczynają patrzeć na stan autka a dopiero na drugim miejscu jest cena. Drugi problem jaki często u nas widuję to zakup super reprezentacyjnego autka za ostatnie ciężko wyduszone grosze, często podparte jeszcze kredytem, tylko po to żeby je kupić i pokazać sąsiadowi, że się je ma. Radość niestety nie trwa długo bo póżniej trzeba to autko jeszcze utrzymać i wtedy w ruch idą sznurki, druty, gwoździe, nity, szpachla, i inne podobne. O zgrozo apeluję do wszystkich bez urazy , jeżeli kogoś nie stać na posiadanie auta drogiego w utrzymaniu niech go nie kupuje i nie naraża innych na drodze(spawane wachacze, sworznie, napawane okładziny klocków hamulcowych itp- to co napisałem widziałem na własne oczy), niech kupi autko tańsze i dba o jego kondycje należycie. Czyż nie milej odkupić auto od osoby którą stać było na utrzymanie auta i dbała o nie?!

 

Pozdrawiam

 

PS Ja też jak wiecie kupiłem ósemkę i zapłaciłem spore pieniądze, dlaczego?, przecież mogłem kupić taką za 10-15 tys tylko po co!!!

Opublikowano

Marcin Twój kolega znów sprzedaje 8, chyba za tę cenę jest to przyzwoita oferta.

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3705639

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano

Na trzeciej stronie tego watku pisalem o zle spasowanych lampach:

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=385532#385532

 

Teraz na allegro jest do kupienia prospekt autorstwa BMW. Tak dla odmiany tym razem lampa po stronie kierowcy jest zle spasowana :8) :

 

http://moto.allegro.pl/item262081377__pit_bmw_e31_seria_8_840i_duzy_format_1989r_.html

 

Fotka z aukcji:

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img118.imageshack.us/img118/3581/prospektywyp380pa378360nf8.jpg

Opublikowano
Tam są 4 śruby regulacyjne. Pasowanie jest o tyle upierdliwe, że trzeba to robić przy otwartej masce i zdjętej blasze na reflektorach. Nawet święty poszerza przy tym swe słownictwo ...

Pozdrowienia

Paweł

www.automobile-catalog.com

Opublikowano
Przy otwartej masce to na pewno, ale po co ściągać do regulacji te blachy, uważam że nie ma takiej potrzeby, chociaż u siebie nie regulowałem, ale zerknąłem jak się to robi i wydaje mi się że nie trzeba.
Opublikowano

A to nie jest z plastiku :?:

Oslonke trzeba zdjac jesli nie chcemy jej narazac na omskniecie klucza i kuku :D

Opublikowano

w aso maja takie specjalne narzedzie - łape, ktora trzyma lampe od góry, przykrywając zarazem powierzchnie blaszanej osłony lampy. Po poluzowaniu tych 4 śrub zamykasz maske i regulujesz chwytając za rączke tej łapy. Po ustawieniu otwierasz maske spowrotem i dokrecasz sruby. He nic prostrzego :lol:

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img124.imageshack.us/img124/7786/plytkadd9.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.