Skocz do zawartości

Kupno Bmw serii 8 - recenzja ogłoszeń, rady przed zakupem.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
jest do kupienia za 6tysi zielona ze skrzynią manualną, co prawda bez nosa i innych "drobiazgów"

To co zostało nie jest wiele warte, znam to "auto". A zdobycie części używanych to prawdziwa męka - gdy czegoś potrzebujesz, to na 90% właśnie tego nie ma... Już to przerabiałem.

 

Tor - Bednary k. Poznania.

 

Zawsze zostaje ASO,brałem juz mnóstwo drobnicy i naprawde HORRORóW nie było!Poza tym jak narazie nie maiałem problemow z uzywkami dostałem wszystko!Za 200 kupilem nawet kompletny i w pełni sprawny szyberdach z uszczelkami i w kolorze jak mój Zoltar!Brałem mnóstwo czesci i najdrorzsza to kompletny reflektor za 500 stów. Jasne, jak ktos chce sobie kupic oryginalne amortyzatory do EDC to ręce odpadną....

Opublikowano
to ja się też podepnę pod temat, a zainteresowanie moje padło na to...Może zna ktoś ten samochód i jest w stanie mi coś na jego temat powiedzieć. Za wszelkie inne opinie i wskazówki odnośnie 840CSI lub porównanie do 850Ci z góry dziękuje.

 

no właśnie o tym przypadku jest mowa pare topiców niżej w tym dziale.

Pierwsza sprawa BMW nigdy nie zbudowało czegoś takiego jak 840CSi,

dużo to mówi o zorientowaniu dającego to ogłoszenie. v8 w e31 to tylko modele 840Ci, 840Ci Individual i 840Ci sport CSI była tylko jedna z motorem v12 o poj. 5.4 była jeszcze Alpinka B12 z motorem o pojemności 5.7

Wracając do tego ciężkiego przypadku - auto jest podobno do ściągnięcia

z USA. Opis obrażający bezpodstawnie modele z silnikami m70/m73 bez

sensownych dowodów to po prostu kpina. Wysłałem już dawno meila do

tego jegomościa, że głupoty zapodaje, np. bardziej z awaryjności cierpiały m60 ze względu na stop z jakiego był odlany blok - nikasil, który

przy spalaniu paliwa wysokosiarkowego (a takie było w USA w latach 90-tych i na zachodzie Europy) powodowało wyrabianie sie tulei cylindrów i olej ciekł do komór spalania obfitymi stróżkami. Odpowiedzi nie dostałem do dziś to jakiś cienias.

Opublikowano
CSI była tylko jedna z motorem v12 o poj. 5.4

 

5,4 326PS oznaczane byly symbolem Ci. Prawdziwe CSi to 381 konne 5,6 V12 :D

Opublikowano
Prawdziwe CSi to 381 konne 5,6 V12 :D

 

Witam

Zgadza się, mały chochlik mi się wkradł :wink:

Opublikowano
to ja się też podepnę pod temat, a zainteresowanie moje padło na to...Może zna ktoś ten samochód i jest w stanie mi coś na jego temat powiedzieć. Za wszelkie inne opinie i wskazówki odnośnie 840CSI lub porównanie do 850Ci z góry dziękuje.

 

no właśnie o tym przypadku jest mowa pare topiców niżej w tym dziale.

Pierwsza sprawa BMW nigdy nie zbudowało czegoś takiego jak 840CSi,

dużo to mówi o zorientowaniu dającego to ogłoszenie. v8 w e31 to tylko modele 840Ci, 840Ci Individual i 840Ci sport CSI była tylko jedna z motorem v12 o poj. 5.4 była jeszcze Alpinka B12 z motorem o pojemności 5.7

Wracając do tego ciężkiego przypadku - auto jest podobno do ściągnięcia

z USA. Opis obrażający bezpodstawnie modele z silnikami m70/m73 bez

sensownych dowodów to po prostu kpina. Wysłałem już dawno meila do

tego jegomościa, że głupoty zapodaje, np. bardziej z awaryjności cierpiały m60 ze względu na stop z jakiego był odlany blok - nikasil, który

przy spalaniu paliwa wysokosiarkowego (a takie było w USA w latach 90-tych i na zachodzie Europy) powodowało wyrabianie sie tulei cylindrów i olej ciekł do komór spalania obfitymi stróżkami. Odpowiedzi nie dostałem do dziś to jakiś cienias.

 

tylko pierwsze modele m60 byly z Nikasilu

potem m60 byly z Alusilu, choc rzeczywiscie z tego co widze na wikipedi w 840 byly chyba montowane tylko te 1

 

ale ten problem dotyczyl usa jak wspomniales

 

jakie chcesz dowody w ogloszeniu allegro??

chyba przesadzasz z ta kpina

 

m60 mialo tytuly najlepszego silnika roku 95 oraz 96, ale jakos nie znalazlem w rankingach wzmianek o m70

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Opublikowano (edytowane)

tylko pierwsze modele m60 byly z Nikasilu

no właśnie, popatrz na date produkcji tego v8

 

ale ten problem dotyczyl usa jak wspomniales

no właśnie z tamtąd ta beta pochodzi

 

jakie chcesz dowody w ogloszeniu allegro??

chyba przesadzasz z ta kpina [/qoute]

 

nie przesadzam, dowodów nie chce żadnych, gość który chce sprzedać samochód marki BMW a tym samym neguje ten sam model ale z innym silnikiem to troche śmieszne

Edytowane przez as
Opublikowano

dzięki za wasze opinie, ja szczerze mówiąc nie znam się na tym modelu.

Nasłuchałem się troche o V12 że dużo palą i są bardziej awaryjne od V8 dlatego nastawiałem się na 840 choć musze przyznać że 850 są tańsze. Czy ktoś z posiadaczy 850 jest w stanie powiedzieć coś na temat spalania i podstawowych kosztów?

Opublikowano (edytowane)

W mieście 21ltr/100km

na trasie, autostrada, pow.220km/h to 15,16/100km

w trasie przy 120km/h to 12litrów/100km

 

a koszty hmm, jako że 8 to najbardziej zaawansowany technologicznie BMW lat 90-tych to potrzebuje dużo prądu, sprawne, doładowane baterie

to podstawa. Baterie są dwie i jeśli choć jedna kuleje to zaczynają sie cyrki.

Filtry powietrza 2 szt, świece 12szt, klocki z przodu szybko sie zdzierają,

oczywiście zależy kto jaki ma styl jazdy, ale dobre klocki to też wydatek.

Piętą achillesową jest rozrusznik- pracuje w gorącym środowisku i szybko pada.

Edytowane przez as
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
koszty nie sa niskie,owszem,ale uwazam ze to auto zasluguje na cos wiecej niz tylko traktowanie jako auta na codzien.a kazda milosc wymaga poswiecen.i zgadzam sie sa dwie opcje,kupno samochodu za dwa worki pieniedzy w prawdopodobnie swietnym stanie z mlodego rocznika,badz tez za troche mniej i doprowadzenie go do optymalnego stanu.ja wybralem ta druga opcje i nie narzekam.po prostu wiem co mam zrobione,co wymienione,poznaje w ten sposob Benie itd.poza tym po prostu to lubie i tyle,a ze cos za cos i czasami trzeba kromke suchego na kolacje..no coz..
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam. Jestem nowy na forum wiec witam wszystkich :). Mam pytanko do uzytkownikow 8ki.Mam ok 25 tys zl czy bede w stanie kupic jakas ladna 8??, no i czy bede w stanie ja utrzymac , mam do wydania ok 1000 zl co miesiac na autko. Pozdrawiam
SPRZEDAM BMW 530 M60B30 TOURING AC SCHNITZER !
Opublikowano

Za 25 tys mozna spokojnie szukac osemki. Ta wyglada obiecujaco: http://moto.allegro.pl/item200335390_piekna_i_zadbana_bmw_850.html

 

Gorzej z tym 1 tys/mies., ale ja bym zaryzykowal, bo osemka to najlepsze BMW jakim jezdzilem (ups, mam nadzieje ze uzytkownicy innch serii nie bywaja tu zbyt czesto :twisted2:

Opublikowano
Hmm czli mowisz ze bede w stanie utrzymac ta bmke ?:D Normalnie zakochalem sie w tym samochodze , po pol roku bed emogl wydac jakies 1500zl spokojnie co miesiac.. zreszta warto bo to najladniejsze bmw jakie zrobili :) Moge oddac cala kase na nie :). Jak wyglada od strony kasy utrzymanie takiego autka miesieczne :) nie mam zaiaru go gazowac bo musialbym postradac zmysly wiec paliwo pewnie bedzie wieksza czescia wydatkow ;]
SPRZEDAM BMW 530 M60B30 TOURING AC SCHNITZER !
Opublikowano
nie mam zaiaru go gazowac bo musialbym postradac zmysly
jak ja bym chcial czytac to jak najczesciej ;)

 

marcin, dlaczego tyle osemek ma zle spasowany przod? jak na ogolnie niemasowa ilosc e31 to dosc czesto widze takie niedokladne spasowanie jak w twoim linku.. czy tylko mi sie tak wydaje?

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
marcin, dlaczego tyle osemek ma zle spasowany przod? jak na ogolnie niemasowa ilosc e31 to dosc czesto widze takie niedokladne spasowanie jak w twoim linku.. czy tylko mi sie tak wydaje?

 

To jest naprawde trudne pytanie... Wydaje mi sie ze BMW konstrujac e31 cos przekombinowalo. Mam zdjęcia w katalogu Samochody Swiata, niepamietam z którego roku gdzie jest przesliczna 850CSi z niespasowanymi lampami.

To sa dokladnie te fotki, zwroc uwage na lampe po stronie pasażera - autorem zdjęć jest BMW AG :wink:

 

http://img521.imageshack.us/img521/3392/badhf7.jpg

Shot at 1969-12-31

 

http://img525.imageshack.us/img525/886/badlampasy3.jpg

Shot at 1969-12-31

Opublikowano
Panowie a ile to trzeba kasy co miesiac na paliwko przy "sredniej" jezdzie ?
SPRZEDAM BMW 530 M60B30 TOURING AC SCHNITZER !
Opublikowano

To zalezy ile jezdzisz. Ja kupujac osemke zalozylem sobie ze auto bedzie palic 25L/100km i obliczylem ze bedzie mnie stac (i nawet nadal mnie stac :shock: ) na zatankowanie przynajmniej dwoch zbiornikow do pelna w miesiacu :mrgreen:

A okazalo sie ze pali mi srednio 12 na trasie a globalne zuzycie to moze 15-16 litrow... Coz lepiej z gory zalozyc sobie wyzej poprzeczke... Kupuj to auto a nie bedziesz zalowal. Wczesniej tylko napisz na PW ktorym autem jestes konkretnie zainteresowany a moze cos podpowiem :D

Opublikowano (edytowane)
To zalezy ile jezdzisz. Ja kupujac osemke zalozylem sobie ze auto bedzie palic 25L/100km i obliczylem ze bedzie mnie stac (i nawet nadal mnie stac :shock: ) na zatankowanie przynajmniej dwoch zbiornikow do pelna w miesiacu :mrgreen:

A okazalo sie ze pali mi srednio 12 na trasie a globalne zuzycie to moze 15-16 litrow... Coz lepiej z gory zalozyc sobie wyzej poprzeczke... Kupuj to auto a nie bedziesz zalowal. Wczesniej tylko napisz na PW ktorym autem jestes konkretnie zainteresowany a moze cos podpowiem :D

 

 

Dzieki bardzo , badz pewny ze po wakacjach sie zglosze :) , nie wiem czy bede w stanie zaplacic za te paliwo majac do wydania na auto ~1200 zl powiedzmy, (szkoła je) . Jestem mlodziutki wiec jazda raczej bardziej rekreacyjna nie do dechy :) no moze na poczatku, robilbym jakies 50 km dziennie wiec troszke pochlonie to paliwa :jawdrop:

Edytowane przez HeRz
SPRZEDAM BMW 530 M60B30 TOURING AC SCHNITZER !
Opublikowano
Witam. Jestem nowy na forum wiec witam wszystkich :). Mam pytanko do uzytkownikow 8ki.Mam ok 25 tys zl czy bede w stanie kupic jakas ladna 8??, no i czy bede w stanie ja utrzymac , mam do wydania ok 1000 zl co miesiac na autko. Pozdrawiam

 

 

Z tego co piszesz , to sam koszt paliwa wyniesie Cię 1000 miesięcznie , a musisz pamiętać , że zawsze może wyskoczyć jakiś niespodziewany wydatek , który może w nagły i niespodziewany sposób uszczuplić budżet. Tym bardziej , że będziesz używał go codziennie. To jest najbardziej zaawansowany technologicznie samochód tamtej epoki i może się coś popsuć , także utrzymanie 8-ki w należytym stanie po prostu kosztuje , nie mniej nie zniechęcam Cię do kupna , wręcz przeciwnie to zjawiskowy samochód cieszy kierowce , pasażerkę i przechodniów , niektórych wkurza , ale to dla tego że jej nie mają. Mimo skomplikowanej konstrukcji wiele rzeczy możesz zrobić sam przy odrobinie zdolności manualnych . Pozdrawiam udanego zakupu .

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano

Witam,

 

za ok. 2 tygodnie będe szczęśliwym (mam nadzieje) posiadaczem 8... i mam pare pytań.

 

1. jak się spisuje zestaw audio??

2. i jakiej firmy są zamontowane głośniki?? pytam ponieważ wiem że w mojej przyszłej 8 jeden głośnik z przodu nie działa i będe musiał go wymienić...

 

pozdrawiam

Opublikowano
Witam,

 

za ok. 2 tygodnie będe szczęśliwym (mam nadzieje) posiadaczem 8... i mam pare pytań.

 

1. jak się spisuje zestaw audio??

2. i jakiej firmy są zamontowane głośniki?? pytam ponieważ wiem że w mojej przyszłej 8 jeden głośnik z przodu nie działa i będe musiał go wymienić...

 

pozdrawiam

 

Spisuje się fantastycznie,choć trochę niskich tonów więcej nie zaszkodziłoby wczoraj się dowiedziałem, że jest 12 głośników.

 

Co do kupna proponował bym serwis, albo wykręcić i dobrać komplet o tych samych wymiarach, to żaden problem, proponowałbym kupno w sklepie nowego zestawu, na pewno da się dobrać coś odpowiedniego(prawdopodobnie i lepszego).

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano
Witam,

 

za ok. 2 tygodnie będe szczęśliwym (mam nadzieje) posiadaczem 8... i mam pare pytań.

 

1. jak się spisuje zestaw audio??

2. i jakiej firmy są zamontowane głośniki?? pytam ponieważ wiem że w mojej przyszłej 8 jeden głośnik z przodu nie działa i będe musiał go wymienić...

 

pozdrawiam

 

Zależy jaki masz zestaw. Fabryczne głośniki są znośne, choć przy wyższych mocach zaczynają zniekształcać. Cóż, nie te lata ...

Jeśli masz fabryczny zestaw h-fi, ze wzmacniaczem/zwrotnicą w bagażniku zamocowanym pionowo do tylnej kanapy od tyłu pod specjalną klapką, to jest to dość marne rozwiązanie. Owszem, gra, ale to nie są dzisiejsze standardy. Zależy jakie się ma wymagania ...

Pozdrowienia

Paweł

www.automobile-catalog.com

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Jednak po paruset kilometrach muszę stwierdzić, że w górnym zakresie skali słychać te zniekształcenia, głupio się przyznać ale zamiast radia wolę słuchać silnika :lol: Nie chciałem tego robić, ale chyba wrzucę wzmacniacz i głośnik niskotonowy, mam do tego bardzo mieszane uczucia, więc na razie się wstrzymuję, tym bardziej,że wszystko mam pod ręką :diabel_smiech:

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.