Skocz do zawartości

Kupno Bmw serii 8 - recenzja ogłoszeń, rady przed zakupem.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie wmówisz mi że "sklejona" V12 jest mniej kosztowna i bardziej przyjazna w serwisie od V8 :cool2:

 

....wszystko można kupić zjeżdżone od Syreny po Bentleya , grunt to dobrze poszukać :cool2:

Opublikowano
Nie wmówisz mi że "sklejona" V12 jest mniej kosztowna i bardziej przyjazna w serwisie od V8 :cool2:

 

....wszystko można kupić zjeżdżone od Syreny po Bentleya , grunt to dobrze poszukać :cool2:

 

to zależy który silnik porównujesz z którym ,

 

ja też chciałem v8 ale ostatnio przejechałem się alpina b12 5,7 e38 to ogłos silnika nie porównywalnie lepszy od m60 czy m62 a jak kogoś stać na osemkę to i stać go na V12 :twisted2:

Pozdrawiam,


Tomek

Opublikowano
Nie wmówisz mi że "sklejona" V12 jest mniej kosztowna i bardziej przyjazna w serwisie od V8 :cool2:

 

....wszystko można kupić zjeżdżone od Syreny po Bentleya , grunt to dobrze poszukać :cool2:

 

co masz na myśli mówiąc sklejona bo nie rozumiem ....

Pozdrawiam,


Tomek

Opublikowano
Nie wmówisz mi że "sklejona" V12 jest mniej kosztowna i bardziej przyjazna w serwisie od V8 :cool2:

 

....wszystko można kupić zjeżdżone od Syreny po Bentleya , grunt to dobrze poszukać :cool2:

 

to zależy który silnik porównujesz z którym ,

 

ja też chciałem v8 ale ostatnio przejechałem się alpina b12 5,7 e38 to ogłos silnika nie porównywalnie lepszy od m60 czy m62 a jak kogoś stać na osemkę to i stać go na V12 :twisted2:

 

 

to kupuj droga wolna..

Opublikowano
Nie wmówisz mi że "sklejona" V12 jest mniej kosztowna i bardziej przyjazna w serwisie od V8 :cool2:

 

....wszystko można kupić zjeżdżone od Syreny po Bentleya , grunt to dobrze poszukać :cool2:

 

to zależy który silnik porównujesz z którym ,

 

ja też chciałem v8 ale ostatnio przejechałem się alpina b12 5,7 e38 to ogłos silnika nie porównywalnie lepszy od m60 czy m62 a jak kogoś stać na osemkę to i stać go na V12 :twisted2:

 

 

to kupuj droga wolna..

 

no to powiedz co zrobisz jeśli będzie 850 w bdb stanie , nie kupisz jej ??

Pozdrawiam,


Tomek

Opublikowano
Nie wmówisz mi że "sklejona" V12 jest mniej kosztowna i bardziej przyjazna w serwisie od V8 :cool2:

 

Wyjasnij mi to okreslenie "sklejona",OK?: Napisz poprostu ze nie stac cie na V12, a wybor V8 tlumaczysz sobie tym ze jest "nie sklejane", a w rzeczywistosci to obawiasz sie o to ze nie podolasz utrzymac dwunastocylindrowki.

 

A tak na powaznie "sklejona" to tak troche uogolniajac dwa 6 cylindrowe silniki. I nie widze w tym nic zlego. O ile sie nie myle to silnik Vipera powstal w podobny sposob, a nie zdziwilbym sie gdyby takich silnikow powstalych poprzez "sklejenie" bylo duzo wiecej. Jakos McLarenowi to nie przeszkadzalo i ten silnik znalazl sie w jednym z najszybszych samochodow swiata (Mc F1 z silnikiem S70/2). Alpina tez jakos wybrala za baze silnik M70/S70 do dalszych przerobek.

 

Nie wiem skad tyle glupot ludzie pisza o V12. Jedyne argumenty jakie slysze to wczesniej wspomniany "sklejany" i drogi w eksploatacji. A co M60 jezdzi na wode :?: Roznica w spalaniu jest minimalna, 12 swiec kosztuje mniej niz 8 swiec do V8, dwa filtry paliwa do V12 kosztuja razem mniej niz jeden do V8 itd... Nikt nie wspomina ze tylko 12 cylindrowe silniki z konstrukcyjnego zalozenia maja bezwibracyjna prace, w zdrowym silniku bez problemu mozna robic testy z moneta ustawiona na silniku, gdzie rozruch silnika z postawiona moneta na sztorc jest niestraszny. Do tego dochodzi dzwiek tego silnika, juz sam jego rozruch przyprawia o gesia skorke :D

Zanim kupilem 850 calymi godzinami, dziesiatki razy,a tak naprawde setki ( :oops: ) razy ogladalem ten filmik. Posluchajcie pierwszych kilkunastu sekund jak ten silnik pracuje :obloki:

http://www.youtube.com/watch?v=gApljPn2Zf4 a t

Opublikowano
Zanim kupilem 850 calymi godzinami, dziesiatki razy,a tak naprawde setki ( :oops: ) razy ogladalem ten filmik. Posluchajcie pierwszych kilkunastu sekund jak ten silnik pracuje :obloki:

http://www.youtube.com/watch?v=gApljPn2Zf4 a t

 

Szczena opada, V12 ma naprawdę piękny dźwięk :8)

Ale V8 jednak też ma ładny chyba MArcin przyznasz mi racje?

Opublikowano

Wiesz co Marcin ale rozmowy o tym czy kogoś stać czy nie to chyba możemy sobie darować.

 

Mam teraz silnik V6 w inny aucie a w 8 chce mieć V8 i to mi naprawdę wystarczy, zresztą ja cały czas podkreślam, że tylko tylko moja opinia co jest lepsze V8 a V12 i nikomu a zwłaszcza tutaj nie będę argumentował za i przeciw. :cool2:

 

Zresztą co ja mam tutaj do gadania przecież ja nie mam nawet 8mki a najwcześniej będę kupował w przyszłym roku :wink:

 

Bezsensu wdałem sie w dyskusję :doh:

 

 

Pozdro i do napisania za rok :cool2:

Opublikowano
Nie wmówisz mi że "sklejona" V12 jest mniej kosztowna i bardziej przyjazna w serwisie od V8 :cool2:

 

Wyjasnij mi to okreslenie "sklejona",OK?: Napisz poprostu ze nie stac cie na V12, a wybor V8 tlumaczysz sobie tym ze jest "nie sklejane", a w rzeczywistosci to obawiasz sie o to ze nie podolasz utrzymac dwunastocylindrowki.

 

A tak na powaznie "sklejona" to tak troche uogolniajac dwa 6 cylindrowe silniki. I nie widze w tym nic zlego. O ile sie nie myle to silnik Vipera powstal w podobny sposob, a nie zdziwilbym sie gdyby takich silnikow powstalych poprzez "sklejenie" bylo duzo wiecej. Jakos McLarenowi to nie przeszkadzalo i ten silnik znalazl sie w jednym z najszybszych samochodow swiata (Mc F1 z silnikiem S70/2). Alpina tez jakos wybrala za baze silnik M70/S70 do dalszych przerobek.

 

Nie wiem skad tyle glupot ludzie pisza o V12. Jedyne argumenty jakie slysze to wczesniej wspomniany "sklejany" i drogi w eksploatacji. A co M60 jezdzi na wode :?: Roznica w spalaniu jest minimalna, 12 swiec kosztuje mniej niz 8 swiec do V8, dwa filtry paliwa do V12 kosztuja razem mniej niz jeden do V8 itd... Nikt nie wspomina ze tylko 12 cylindrowe silniki z konstrukcyjnego zalozenia maja bezwibracyjna prace, w zdrowym silniku bez problemu mozna robic testy z moneta ustawiona na silniku, gdzie rozruch silnika z postawiona moneta na sztorc jest niestraszny. Do tego dochodzi dzwiek tego silnika, juz sam jego rozruch przyprawia o gesia skorke :D

Zanim kupilem 850 calymi godzinami, dziesiatki razy,a tak naprawde setki ( :oops: ) razy ogladalem ten filmik. Posluchajcie pierwszych kilkunastu sekund jak ten silnik pracuje :obloki:

http://www.youtube.com/watch?v=gApljPn2Zf4 a t

 

odgłos jest poprostu piękny , cudnie

 

Marcin ja tez filmik sobie ogladne kilka razy dzis!! Miodzio :mrgreen:

Pozdrawiam,


Tomek

Opublikowano

Kolejna oferta

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4490900

 

Odpicowany na zdjęciach, trzeba by było zobaczyć w realu, na pewno zderzak nie leży jak powinien. Brakuje spojlera z przodu i chyba z tyłu.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano
Opublikowano
A tu znalazłem naszą ulubienice z myjni :mrgreen: :duh:

w realnej cenie za jaką chcą ją sprzedać

http://www.autotrader.pl/details,29181,103481005.asp

30400netto to daje nam brutto 37 000,-

Jak swoją skończę to bez skrępowania będę wołał 70 000,- :mrgreen:

 

Robert przecież to jest okazja , bo to wersja CSi

 

a na liczniku 230 000 , a jak ją oglądałęm to miała 170 000

Pozdrawiam,


Tomek

Opublikowano
Jeśli dobrze pamiętam to oglądałeś ją jakieś dwa miesiące temu no 50000km

w dwa m-c to naprawdę niezły wynik.

 

najlepsze było jak już dzwoniłem przed samym spotkaniem ze już jestem na miejscu to właściciel komisu nawet nie wiedział jakiego koloru jest to auto !

Mówił że przyjedzie granatowa BMW :mad2: :duh:

 

widocznie teraz jest odważniejszy i wrzucił więcej fotek

Pozdrawiam,


Tomek

Opublikowano

Witam.

 

Mam kilka pytań odnośnie E31.

 

*Swego czasu otarło mi się o uszy, że nie jest to samochód dla osób wysokich(ponad 190cm wzrostu). Jak to wygląda w praktyce?

 

*Podobnie sprawa ma się z częściami zawieszenia. Słyszałem, że są strasznie drogie (koszt regeneracji przedniego zawieszenia waha się w okolicach 20 tyś. PLN).

Czy to prawda?

 

*Jak wygląda awaryjność skrzyni automatycznych? Wiem poniekąd, że w modelach np. E34 bywają dość awaryjne.

 

*Jak E31 spisuje się w dłuższych trasach? Jest znaczna różnica między trybem zawieszenia Sport/Komfort?

Opublikowano

Ja mam 180cm wzrostu i nie mam problemów z podróżowaniem -bujda raczej.Chyba że jako pasażer tylnej kanapy.Tam raczej to foteliki dla Kaczyńskich-nie polecam dłuższej jazdy.

 

Co do kosztu zawieszenia -gdyby wymieniać wszystkie amortyzatory oraz kpl zawieszenia przedniego i tylniego ,(drążki ,gałki,łączniki) to zapewne powstała by kwota zbliżona do 20 000zł więc to także mit.

 

Skrzynie - temat rzeka ja nie jestem zwolennikiem automatów więc podchodzę z uprzedzeniem ale nie jest tak tragicznie ,można obecnie wszystko naprawic a koszt taki jak do innych modeli BMW.

 

Jazda -nie da się opisać trzeba spróbować. :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.