Skocz do zawartości

Kupno Bmw serii 8 - recenzja ogłoszeń, rady przed zakupem.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
cos tanie te CSI...

 

Bo to nie jest CSI (lusterka automat), wydaje mi się, że to oszustwo jakieś. Poza tym ten przebieg 15,800 :duh: . Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano

ale jakby sie tak czepiac to rzeczywiscie lusterka i nie ma zderzaka przedniego CSI

 

no i CSI jakby sie tak czepiac to ma 380 kucykow

 

no i ten przebieg , istna okazja

Pozdrawiam,


Tomek

Opublikowano
ładny egzemplarz:)
...dla Was to tylko samochody...a dla mnie to sens życia...
Opublikowano

ale juz go nie ma :P

 

ogólnie to jeśli o mnie chodzi to bardzo chciałbym ósemke z automatem !! 840 czy 850 z M70 czy m73 mi to obojetne byle bym ją miał ( oczywiscie w dobrym stanie ) troche mi juz zeszlo z tym szukanie heh

 

a tak na marginesie mam pytanko bo nie mogelm doczytac czy sie rozni 850i od 850Ci jeśli obydwie mają silnik m70 ???

 

 

Panowie pogratulujcie mi dostanie sie do BKP ;d

 

pozdro

Pozdrawiam,


Tomek

Opublikowano
a tak na marginesie mam pytanko bo nie mogelm doczytac czy sie rozni 850i od 850Ci jeśli obydwie mają silnik m70

 

850i 4.988 cm³ V12 220 kW (300 KM) przy 5.200 450 Nm przy 4.100 U/min 6,8 s 250 km/h 05/1989–12/1992 M70B50

 

850Ci 4.988 cm³ V12 220 kW (300 KM) przy 5.200 450 Nm przy 4.100 U/min 6,8 s 250 km/h 01/1993–10/1994 M70B50

 

850Ci 5.379 cm³ V12 240 kW (326 KM) przy 5.000 490 Nm przy 3.900 U/min 6,3 s 250 km/h 02/1994–05/1999 M73B54

 

Pierwsze dwie napewno różnią się datami produkcji :D i na tym moja wiedza się kończy. O innych różnicach też się chętnie dowiem.

Opublikowano
850i - 6 biegowa skrzynia manualna ( strzelam)

 

850i miała automat i manual

 

o mocy i datach produkcji to ja tez wiedziałem !!!

 

mam na mysli wlasnie czy sa jakies inne roznice ?

Pozdrawiam,


Tomek

Opublikowano
Pierwsze dwie napewno różnią się datami produkcji :D i na tym moja wiedza się kończy. O innych różnicach też się chętnie dowiem.

 

Z moich obserwacji wynika ze od 1993 roku BMW (a nawet od 1992 roku) BMW poczynilo kilka zmian w e31, byly to doslownie detale:

- inny rodzaj skory

- Automatyczna skrzynia zostala okrojona z funkcji "M", a w to konto stala sie ponoc bardziej inteligentna (jezdzilem i nie zauwazylem roznicy)

- poduszka powietrzna pasazera stala sie standardem

- chromowana obwodka w fotelu przy pasach bezpieczenstwa

- inne listwy progowe

- dzielone tylne oparcia

- i... to wszystko. Podejrzewam ze wraz z tymi zmianami w bonusie 850 dostala jeszcze oznaczenie Ci. Od razu zaznaczam ze to tylko moja teoria oraz nie jestem pewien tak do konca tych zmian w wyposazeniu. Zeby byc na 100% pewnym trzeba by to jeszcze zweryfikowac.

Opublikowano
Marcin jak w większości spraw nie mylisz się, dokładnie te same detale wychwyciłem w modelach Ci, jeszcze klamki chromowane od wewnątrz i inna deska rozdzielcza z miękkiego materiału, poza tym z tego co pamiętam to asc+t stało się standardem, nie jestem pewien co do zmian w zawieszeniu czy uległo zmianie wraz z oznaczeniem Ci czy dopiero z wprowadzeniem M73. W standardzie był też ski sack. Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano

Kupiłem dziś nowy miesięcznik-polską edycję "Top Gear" ,na stonie 155 w poradniku co szybkiego kupić napisali ,że ceny 850CSi od 20000zł.

 

Za tyle to ja poproszę 2 szt :wink:

Żonę można mieć tylko jedną, a 850 dwie.
Opublikowano
Pierwsze dwie napewno różnią się datami produkcji :D i na tym moja wiedza się kończy. O innych różnicach też się chętnie dowiem.

 

Z moich obserwacji wynika ze od 1993 roku BMW (a nawet od 1992 roku) BMW poczynilo kilka zmian w e31, byly to doslownie detale:

- inny rodzaj skory

- Automatyczna skrzynia zostala okrojona z funkcji "M", a w to konto stala sie ponoc bardziej inteligentna (jezdzilem i nie zauwazylem roznicy)

- poduszka powietrzna pasazera stala sie standardem

- chromowana obwodka w fotelu przy pasach bezpieczenstwa

- inne listwy progowe

- dzielone tylne oparcia

- i... to wszystko. Podejrzewam ze wraz z tymi zmianami w bonusie 850 dostala jeszcze oznaczenie Ci. Od razu zaznaczam ze to tylko moja teoria oraz nie jestem pewien tak do konca tych zmian w wyposazeniu. Zeby byc na 100% pewnym trzeba by to jeszcze zweryfikowac.

 

czyli w tym samy czasie sie to zmieniło co lifting w E32 i widać podobne elementy się zmieniły min klamki chromowane i inne rodzaje skór.

Opublikowano
Czy to nie jest czasem "buraka z krakowskiej myjni"

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3903202 :?:

 

dokładnie ja ją oglądałem ale wtedy nie dawał zdjęć ale teraz już jest odważniejszy , specjalnie nie zrobił zdjęć wnętrza bo tam jest masakra

 

acha i jak ja ją oglądałem to na liczniku jeśli dobrze pamiętam było 170 tys przebiegu !! :P :mad2:

Pozdrawiam,


Tomek

Opublikowano
Ja bym poszukal jednak 850i. No chyba ze chcesz co roku wyciagac odkrecajace sie sruby pompy oleju z miski olejowej, nie przeszkadzaja Ci nierowne (to malo powiedziane) obroty biegu jalowego i masz dobrego speca od automatow, bo ten z 840 potrafi bez wczesniejszego ostrzezenia zgubic wsteczny. Dzwiek silnika rowniez na duzy plus dla V12. No chyba ze poszukasz M62, ale i tutaj wzialbym to pod rozwage majac na wzgledzie istnienie takiego potwora jak M73 :D
Opublikowano

Marcin a jak idzie odkładanie kasy na tą srebrną z niemiec za 25 tys euro ?? :P

 

no w sumie miałem chwile słabości do 840 ale jeśli będzie w dobrym stanie jakaś 840 to i tak ją kupie a jak będzie 850 to kupie taką , szukałem też srebrnej ale teraz zadowoli mnie kolor obojętnie jaki :P niestety narazie i tak musze poczekać z kupnem do wakacji , wtedy będzie więcej wolnego czasu i może więcej kasy :mrgreen:

Pozdrawiam,


Tomek

Opublikowano
Marcin a jak idzie odkładanie kasy na tą srebrną z niemiec za 25 tys euro ?? :P

 

Juz nieaktualne, taraz odkladam na Alpine B12 5,7: http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vcpx3kctmhwi

Przypomnijcie mi za 10 lat o niej, gdybym zapomnial na co odkladam :mrgreen:

 

no w sumie miałem chwile słabości do 840 ale jeśli będzie w dobrym stanie jakaś 840 to i tak ją kupie a jak będzie 850 to kupie taką , szukałem też srebrnej ale teraz zadowoli mnie kolor obojętnie jaki :P niestety narazie i tak musze poczekać z kupnem do wakacji , wtedy będzie więcej wolnego czasu i może więcej kasy :mrgreen:

 

Oczywiscie ze lepsza bedzie 840 od zdezelowanej 850, w ogole lepsze bedzie cokolwiek jezdzacego od dogorywajacego e31 :wink:

Jednak czesto czytam opinie jakoby 740/840 byly lepsze pod kazdym wzgledem od 750/850, a na dowod tego sa ceny na mobile.de.

To fakt ceny dla 5,0 na mobile.de zaczynaja sie od okolo 5,5k euro, a dla 4,0 od 8k euro. Tylko popatrz ze pierwsze z brzegu 850 to sa egzemplarze z duzymi przebiegami, ktore maja lata swietnosci juz dawno za soba. Jak wezmiesz porownywalne rocznikowo V8 i V12 oraz z podobnym przebiegiem to drozsze sa 5,0.

Opublikowano

a to jak ją kupisz to swoją mi zapisz w spadku :norty:

 

ale właśnie zauważyłem na aukcjach jest tendencja sprzedawców do wychwalania silników 4.0 względem 5.0 ale ja i tak wolałbym 5.0 ze wgzlędu na odgłos i wygląd

Pozdrawiam,


Tomek

Opublikowano

 

Oczywiscie ze lepsza bedzie 840 od zdezelowanej 850, w ogole lepsze bedzie cokolwiek jezdzacego od dogorywajacego e31 :wink:

Jednak czesto czytam opinie jakoby 740/840 byly lepsze pod kazdym wzgledem od 750/850, a na dowod tego sa ceny na mobile.de.

To fakt ceny dla 5,0 na mobile.de zaczynaja sie od okolo 5,5k euro, a dla 4,0 od 8k euro. Tylko popatrz ze pierwsze z brzegu 850 to sa egzemplarze z duzymi przebiegami, ktore maja lata swietnosci juz dawno za soba. Jak wezmiesz porownywalne rocznikowo V8 i V12 oraz z podobnym przebiegiem to drozsze sa 5,0.

 

Tutaj znowu zaczyna sie rozmowa na temat które lepsze. Ja uważam, że czym coś jest prostsze w konstrukcji to łatwiej będzie to później serwisować .

W tym przypadku zwykłe 4 litry biją na głowę 2 silniki w jednym :cool2: dlatego moja będzie 840 na 850 nawet nie patrze, a to tylko moja i wyłącznie moja opinia :cool2:

Opublikowano

 

Oczywiscie ze lepsza bedzie 840 od zdezelowanej 850, w ogole lepsze bedzie cokolwiek jezdzacego od dogorywajacego e31 :wink:

Jednak czesto czytam opinie jakoby 740/840 byly lepsze pod kazdym wzgledem od 750/850, a na dowod tego sa ceny na mobile.de.

To fakt ceny dla 5,0 na mobile.de zaczynaja sie od okolo 5,5k euro, a dla 4,0 od 8k euro. Tylko popatrz ze pierwsze z brzegu 850 to sa egzemplarze z duzymi przebiegami, ktore maja lata swietnosci juz dawno za soba. Jak wezmiesz porownywalne rocznikowo V8 i V12 oraz z podobnym przebiegiem to drozsze sa 5,0.

 

Tutaj znowu zaczyna sie rozmowa na temat które lepsze. Ja uważam, że czym coś jest prostsze w konstrukcji to łatwiej będzie to później serwisować .

W tym przypadku zwykłe 4 litry biją na głowę 2 silniki w jednym :cool2: dlatego moja będzie 840 na 850 nawet nie patrze, a to tylko moja i wyłącznie moja opinia :cool2:

 

właśnie silnik m70 to bardzo udana konstrukcja (została użyta nawet w Mclarenie ), a łatwiejsze jest w serwisowaniu bo jest lepszy dostęp w komorze silnika i ma mniej świec , bo chyba spalanie jest mało ważne czy ja wiem jak kupisz zajeżdżoną 840 to i tak będziesz musiał do niej sporo dołożyć

Pozdrawiam,


Tomek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.